Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : mercedes concept A



panos90
13-04-11, 05:01
https://www.protothema.gr/files/1/2011/04/10/MercedesConceptAClass2.jpg
https://www.protothema.gr/files/1/2011/04/10/MercedesConceptAClass3.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=ofFf2lojSFk&feature=player_embedded

https://www.protothema.gr/car-and-speed/preview/article/?aid=115930

PATSIMINI
13-04-11, 05:19
ο μπροστα προβολος ειναι BMW δε χωρα αμφιβολια..ο πισω ειναι Opel...το υπολοιπο μπορει να ειναι και Mercedes...το πλαινο στις πορτες οπως στο insignia αλλα αναποδα...........

Gregory_///M
13-04-11, 07:55
Κι εμένα στο προφίλ του κάτι σε Opel Corsa μου φέρνει λίγο...Πάντως είναι όμορφο-επιθετικό!

nikos1400
13-04-11, 17:04
εγω ρε παιδια, στις φωτο τουλαχιστον, βλεπω ενα Opel Scirocco !

Δε μ'αρεσει...
(το Σιροκο μ'αρεσει πολυ)

gant
14-04-11, 18:41
Πολύ νεύρο και σκέρτσο εξωτερικά που δεν το παω καθόλου, επειδή μου αρέσουν οι λιτές γραμμές, αλλά και πολύ φουτουριστικό εσωτερικό για να γίνει πραγματικό.

120ie87
14-04-11, 18:59
αηδία είναι.... :thumbsdown:

από το πλάι - εμπρός μοιάζει με bmw και πίσω με alfa romeo
από εμπρός- μοιάζει με audi
από γωνία εμπρός- τα διαγώνια νεύρα δείχνουν χάλια και θυμίζουν φθηνοκατασκευή seat
από πίσω- μοιάζει με alfaromeo-audi και η γραμμή που ενώνει τα φανάρια φέρνει σε κορέα μεριά....

γενικά ένα χάλι και μισό.... (είμαι λιγάκι προκατειλημένος αρνητικά με τα mercedes, κανένα δεν μου αρέσει - εκτός από το παλιό Α-class που είναι μια χαρά για γυναίκες...) :hystericalbs1:


:mpaks:


Υ.Γ ... γενικά μόνο τα bmw μου αρεσουν.... λέτε να έχω κάποιο "πρόβλημα"?

Prevezanos
28-04-11, 21:01
Αντε πάλι στο δρόμο που χάραξε ο Κρις Μπανγκλ...
Είναι μια υπερρεαλιστική απομίμιση της BMW, με φωτιστικά Audi, με πινελιές λεπτομέρειας Opel-VW και πίσω διαχύτη Alfa Romeo.
Κακά τα ψεματα, ο Μπανγκλ χάραξε τις θεμελιώδης κεντρικές γραμμές στην αεροδυναμική συσχετισμένη με το μοντέρνο ντιζάιν των αυτικινήτων και πάνω σε αυτό το μοντέλο σχεδίασης, μπορεί να αναπτύχθεί ποικιλία σχεδίων και παραλαγών. Ετσι η BMW θα μείνει αξεπέραστη για πολλά χρόνια και αναπόφευκτα όλοι θα την μιμούνται, βλεπε σειρά 3(Ε90) με σειρά C της Mercedes, καθαρή αντιγραφή.
Οσο και αν δεν άρεσε σε κάποιους ο Κρις Μπάνγκλ, στο Μόναχο πρέπει να του στήσουν ανδριάντα!!!

Φυσικά don't like

ORPHEUS
28-04-11, 23:12
αυτό είναι το πρόβλημα με τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα...... όλα μοιάζουν , αν δεν δεις το σήμα δεν καταλαβαίνεις τι μάρκα είναι, ενώ μέχρι τα 80ς τα καταλάβαινες από τον ήχο

ClatanosZ4
29-04-11, 02:00
Τα πισω φωτα κατα την αποπψη μου ειναι απαραδεκτα!
Γενικα ομως η Merc φαινεται πως εχει βαλει μυαλο και βγηκε στην αντεπιθεση!
Μπραβο τους, και ας συνεχισει η BMW να βγαζει σειρες GT και τζιπ....:whistle:

GiannisRob
29-04-11, 09:47
Αντε πάλι στο δρόμο που χάραξε ο Κρις Μπανγκλ...
Είναι μια υπερρεαλιστική απομίμιση της BMW, με φωτιστικά Audi, με πινελιές λεπτομέρειας Opel-VW και πίσω διαχύτη Alfa Romeo.
Κακά τα ψεματα, ο Μπανγκλ χάραξε τις θεμελιώδης κεντρικές γραμμές στην αεροδυναμική συσχετισμένη με το μοντέρνο ντιζάιν των αυτικινήτων και πάνω σε αυτό το μοντέλο σχεδίασης, μπορεί να αναπτύχθεί ποικιλία σχεδίων και παραλαγών. Ετσι η BMW θα μείνει αξεπέραστη για πολλά χρόνια και αναπόφευκτα όλοι θα την μιμούνται, βλεπε σειρά 3(Ε90) με σειρά C της Mercedes, καθαρή αντιγραφή.
Οσο και αν δεν άρεσε σε κάποιους ο Κρις Μπάνγκλ, στο Μόναχο πρέπει να του στήσουν ανδριάντα!!!

Φυσικά don't like

Φίλε μου, επίτρεψε μου να διαφωνίσω σε αυτά που λες.

Ναι, ο Bangle είναι ο πλέον ανατρεπτικός Chief of Desing που πέρασε από τη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, όμως δεν άλλαξε και τον κόσμο.

Με λίγα λόγια, αυτό που έκανε ήταν να δώσει μια τελείως νέα κατεύθυνση στο design της BMW μέσα σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Αυτό, προφανώς, δεν το έκανε επειδή έτσι γούσταρε ή επειδή μπορούσε. Το έκανε επειδή αυτό του ζητήθηκε από το τότε board of directors, γιατί αυτό ήταν απαραίτητο, προκειμένου να αυξηθεί η κερδοφορία της επιχείρησης.

Αν θέλουμε να περιγράψουμε το τι νέο εισήγαγε στο design o Chris Bangle, είναι αυτό που ονόμασε flame surfacing, δηλαδή έντονα καμπύλες επιφάνειες που διακόπτονται από έντονες ακμές. Μέχρι εκεί. Μετά αυτή η σχεδιαστική ιδέα εξελίχθηκε και έγινε πιο soft γιατί αυτό απαίτησε το τμήμα marketing.

Τώρα, γιατι διαφωνώ στο ότι η Mercedes αντέγραψε την BMW με αυτό το concept, ή γιατί όλοι αναπόφευκτα μιμούνται τη BMW:

1) Η BMW δεν ανακάλυψε την αμερική. Έχει κάποια χαρακτηριστικά design clues που κάνουν ένα design να φωνάζει BMW, αλλά από 'κει και πέρα, μετά από έναν αιώνα και πλέον ωρίμανσης του automotive design, οι διαφορές ανάμεσα σε δύο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τείνουν να είναι όλο και λιγότερες με ελάχιστα χαρακτηριστικά να παραμένουν αναλλοιωτα ή μοναδικά σε μια φίρμα. Ένα απλό παράδειγμα το Hoffmeister Kink. Και το Volvo που έχω, έχει Hoffmeister Kink! Και μάλιστα πιο όμορφο από αυτό στην Χ3...

2) Η ανάγκη μιας εταιρίας για ένα design που φωνάζει, δεν είναι μόνο της BMW. Κακά τα ψέματα, ένα "shouty design" προσελκύει νεανικά κοινά, και αυτό ακριβώς είναι που θέλει να κάνει η Mercedes με το concept αυτό. Μάλιστα, αν σκεφτεί κανείς τη σχεδιαστική κατέυθυνση που ακολουθεί τα τελευταία 2 με 3 χρόνια η Mercedes, θα δει ότι είναι πολύ έξυπνη. Εξηγούμαι. Boxy design για τα SUV της. Βλέπε GL, GLK και τη νέα ML που θα παρουσιαστεί σε λίγους μήνες. Το Boxy design πουλάει, όπως απέδειξε η GLK. Μια πιο soft εκδοχή του χρησιμοποιείται στα σεντάν, όπως η νέα Ε, ενώ μια ακόμα πιο soft εκδοχή του στα σεντάν-κουπέ όπως η CLS και το τετράθυρο κουπέ που αναμένεται να βγάλουν στην πλατφόρμα της C. Η A-Class είναι γερασμένη και το ίδιο και η B-Class. Αυτό που θέλουν στην Mercedes είναι ένα νεανικό κοινό για την Α, εξ' ου και το συγκεκριμένο concept. Το ότι δεν μοιάζει με την προηγούμενη Α-Class ή ότι έχει έντονες καμπύλες, όπως τα πρώτα flame surfacing concepts του Bangle, δεν σημαίνει ότι τον μιμούνται. Έντονες καμπύλες υπήρχαν και πριν τον Bangle. Αυτό που δεν υπήρχε ήταν η δυνατότητα μαζικής παραγωγής τους με χαμηλό κόστος.

Εμένα προσωπικά μου αρέσει το concept της Mercedes, αν και δύσκολα θα με έβλεπα να αγόραζα το αυτοκίνητο παραγωγής. Το ίδιο όμως συμβαίνει και για αρκετά μοντέλα της BMW...

Φιλικά,
Γιάννης

Prevezanos
29-04-11, 13:19
Φίλε GiannisRob
Οτι έκανε ο Μπανγκλ το έκανε επειδή το γούσταρε με χίλια, επειδή σαφώς το μπορούσε και επειδή αυτός πήρε το ρίσκο και έκρινε ότι έτσι θα εκπλήρωνε με τον πλέον καλύτερο τρόπο την πολύ δύσκολη αποστολή που του είχε αναθέσει το συμβούλιο της εταιρίας.

Εαν δεν το μπορούσε δεν θα το κατάφερνε και όπως έχει δηλώσει ο ίδιος αν δεν το γούσταρε δεν θα το έκανε όσα και άν ήταν τα φράγκα. Απόδειξη αυτού ήταν ότι έφυγε αμέσως μόλις η BMW του έβαλε στοπ και του είπαν ότι τους αρκεί να παραλάσσει το υπάρχον στυλ. Ο ίδιος τα δήλωσε όταν αποχώρησε αφήνοντας μάλιστα στη μέση project που προχωρούσαν σχεδιαστικά την BMW πολύ πιο πέρα.

Και να μην ξεχνάμε ότι από το πρώτο project του, όλοι οι χαρτογιακάδες της εταιρίας τον αμφισβητούσαν ανοιχτά λέγοντας πως τα σχέδια του είναι υπερβολικά και τα περισσότερα από αυτά άσχημα. Τότε που η Μερσεντες και η Αουντι παρουσιάζανε σχέδια αυτοκινήτων σαν αυτά που σχεδιάζει η κόρη μου στο νηπιαγωγείο. Και ακριβώς επειδή δημιούργησε "σχολή" και ρίσκαρε για την επιβάλλει σε μια περίοδο που οι Ιάπωνες σχεδιάζανε stretched αυγά και οι ευρωπαίοι πρίσματικά αυγά, δικαίως χαρακτηρίζεται πρωτοπόρος και αναμορφωτής της BMW και του σύγχρονου design.

Φυσικά στο σχεδιασμό δεν υπάρχει παρθενογέννεση και ειδικά στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου ο οποίος διέπεται από τους νόμους της φυσικής(αεροδυναμική). Σίγουρα όλοι οι σχεδιαστές έχουν κάτι ως πρότυπο, ως έμπνευση και πατάνε πάνω. Αυτό ειναι κάτι γνωστό και δεν είναι αντιγραφή.
Σχεδιαστική ταυτότητα με το νεωτεριστικό πνεύμα του Μπανγκλ, έκανε πράξη μόνο η Ford, χωρίς βέβαια την επιτυχία που είχε η BMW. Παρόλα αυτά το πέτυχε σε μεγάλο ποσοστό.

Αυτό όμως, δεν το έκανε ούτε η Μερσεντες ούτε η Αουντι, Αντίθετα αντέγραψαν σε μεγάλο ποσοστό το στυλ του Μπανγκλ, αφού είδαν φυσικά ότι πουλάει τρελλά και τώρα πλέον που η BMW δεν προχωρά παραπέρα, ίσως αυτοί δημιουργήσουν καλύτερες παραλλαγές στο δρόμο που άραξε ο Μπάνγκλ.

Το εάν σου αρέσει ή όχι το concept της Α Class αυτό είναι υποκειμενικό και πέρα από κάθε κρίση.

Ομως μέχρι να έρθει κάποιος άλλος Μπανγκλ και να προχωρήσει το σχεδιασμό με το τρόπο και την δυναμική που το έκανε αυτός, είναι δεδομένο και αυταπόδειχτο(φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού) ότι η BMW θα μείνει εως τότε αξεπέραστη και αναπόφευκτα όλοι θα την μιμούνται.
Και ρωτώ εκ νέου, η σειρά C είναι ή δεν είναι αντιγραφή της Ε90;

Στη φυσική λένε ότι αυτό που φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού στο πείραμα δεν αμφισβητείται ακόμη και αν οι υπολογισμοί δεν το επαληθεύουν. Απλώς προσπαθούνε να το επαναπροσδιορίσουνε ορθότερα με τους νόμους της φυσικής και καλώς ή κακώς η αντιγραφή της BMW φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού...

GiannisRob
29-04-11, 18:07
Φίλε GiannisRob
Οτι έκανε ο Μπανγκλ το έκανε επειδή το γούσταρε με χίλια, επειδή σαφώς το μπορούσε και επειδή αυτός πήρε το ρίσκο και έκρινε ότι έτσι θα εκπλήρωνε με τον πλέον καλύτερο τρόπο την πολύ δύσκολη αποστολή που του είχε αναθέσει το συμβούλιο της εταιρίας.

Εδώ με βρίσκεις αντίθετο. Στα μέσα της δεκαετίας του '90, το διοικητικό συμβούλιο της BMW θεώρησε ότι οι πωλήσεις έφτασαν σε ένα τέλμα, καθώς ελάχιστα αυξήθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Οπότε αποφάσισαν πως αυτό που χρειαζόταν η BMW ήταν μια τελείως νέα πορεία στο design.

Ο Bangle ήταν στην BMW ήδη από το 1992 αν δεν κάνω λάθος, όμως μόνο αρκετά χρόνια αργότερα παρουσιάστηκε η E65, η πρώτη BMW με flame surfacing.

Δεν διαφωνώ στο ότι είχε τις ικανότητες να το φέρει εις πέρας. Αυτό που λέω είναι ότι έκανε ότι του ζητήθηκε, και μάλιστα με θεαματικά αποτελέσματα!


Εαν δεν το μπορούσε δεν θα το κατάφερνε και όπως έχει δηλώσει ο ίδιος αν δεν το γούσταρε δεν θα το έκανε όσα και άν ήταν τα φράγκα. Απόδειξη αυτού ήταν ότι έφυγε αμέσως μόλις η BMW του έβαλε στοπ και του είπαν ότι τους αρκεί να παραλάσσει το υπάρχον στυλ. Ο ίδιος τα δήλωσε όταν αποχώρησε αφήνοντας μάλιστα στη μέση project που προχωρούσαν σχεδιαστικά την BMW πολύ πιο πέρα.

Απ' ότι έχω διαβάσει σε διάφορες συνεντεύξεις του, δηλώνει παθιασμένος με τη δουλειά του.

Σχετικά με το λόγο της παραίτησης του, αυτό που έχω ακούσει είναι ότι διαφώνησε με το board of directors για τη φίρμα κάτω από την οποία θα παρουσιαζόταν η νέα σειρά ηλεκτρικών/υβριδικών αυτοκινήτων, το project i family of cars όπως αναφέρεται συχνά. Αυτός θεωρούσε πως έπρεπε να λανσάρουν μία νέα brand (τότε είναι που μπήκε στο τραπέζι το όνομα iSetta) είτε να τα λανσάρουν ως ΜΙΝΙ, ενώ τελικά επικράτησε η άποψη του van Hooydonk, και θα βγουν ως BMW.


Και να μην ξεχνάμε ότι από το πρώτο project του, όλοι οι χαρτογιακάδες της εταιρίας τον αμφισβητούσαν ανοιχτά λέγοντας πως τα σχέδια του είναι υπερβολικά και τα περισσότερα από αυτά άσχημα. Τότε που η Μερσεντες και η Αουντι παρουσιάζανε σχέδια αυτοκινήτων σαν αυτά που σχεδιάζει η κόρη μου στο νηπιαγωγείο. Και ακριβώς επειδή δημιούργησε "σχολή" και ρίσκαρε για την επιβάλλει σε μια περίοδο που οι Ιάπωνες σχεδιάζανε stretched αυγά και οι ευρωπαίοι πρίσματικά αυγά, δικαίως χαρακτηρίζεται πρωτοπόρος και αναμορφωτής της BMW και του σύγχρονου design.

Και εδώ διαφωνώ. Οι χαρτογιακάδες της BMW ήταν αυτοί που ζήτησαν το design αυτό. Οι δημοσιογράφοι και οι enthusiasts ήταν αυτοί που το αμφισβήτησαν, και όλοι οι υπόλοιποι ήταν αυτοί που τους άρεσε και που το αγόρασαν. Αλλιώς η BMW θα γυρνούσε πίσω στα κουτιά, και η Ε90 θα είχε σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας μόνο χάρακες.

Όσον αφορά την MB και την Audi, έχει τόσο σημασία το πως ακριβώς σχεδίαζαν τα προϊόντα τους, ή αυτό που μετράει εν τέλει, είναι πόσα Α4 και πόσες C-Class πούλησαν?

Γιατί για να σχεδιάζει η Audi το Α4 με αυτό τον τρόπο, και αυτό να πουλάει όπως πουλάει, πάει να πει ότι το κοινό του θέλει αυτό. Το ίδιο και για τη C-Class αφού τα αγοραστικά κοινά των εταιριών αυτών έχουν (είχαν) κάποιες διαφορές ως προς τις απαιτήσεις τους.


Φυσικά στο σχεδιασμό δεν υπάρχει παρθενογέννεση και ειδικά στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου ο οποίος διέπεται από τους νόμους της φυσικής(αεροδυναμική). Σίγουρα όλοι οι σχεδιαστές έχουν κάτι ως πρότυπο, ως έμπνευση και πατάνε πάνω. Αυτό ειναι κάτι γνωστό και δεν είναι αντιγραφή.
Σχεδιαστική ταυτότητα με το νεωτεριστικό πνεύμα του Μπανγκλ, έκανε πράξη μόνο η Ford, χωρίς βέβαια την επιτυχία που είχε η BMW. Παρόλα αυτά το πέτυχε σε μεγάλο ποσοστό.

Συμφωνώ απόλυτα!


Το εάν σου αρέσει ή όχι το concept της Α Class αυτό είναι υποκειμενικό και πέρα από κάθε κρίση.


Και εδώ συμφωνώ απόλυτα.


Ομως μέχρι να έρθει κάποιος άλλος Μπανγκλ και να προχωρήσει το σχεδιασμό με το τρόπο και την δυναμική που το έκανε αυτός, είναι δεδομένο και αυταπόδειχτο(φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού) ότι η BMW θα μείνει εως τότε αξεπέραστη και αναπόφευκτα όλοι θα την μιμούνται.
Και ρωτώ εκ νέου, η σειρά C είναι ή δεν είναι αντιγραφή της Ε90;

Όμως και το αν η C είναι αντιγραφή της Ε90, δεν είναι και αυτό τελείως υποκειμενικό? Εγώ δεν εντοπίζω κάποια ομοιότητα, εσύ όμως βρίσκεις το ένα αντιγραφή του άλλου. Έχει τόση σημασία?

Όσο για το αν είναι δεδομένο και "αυταπόδειχτο" το ότι η BMW είναι αξεπέραστη, θα σε ρωτήσω κάποια πράγματα:

1) Αξεπέραστη σε ποιον τομέα? Σχεδιασμός, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, άνεση, επιδόσεις, σχέση τιμής - αξίας?

2) Πώς είναι αυταπόδειχτη η υπεροχή της BMW σε όποια από τις παραπάνω κατηγορίες αναφέρεσαι? Ποιος/τι το δείχνει αυτό? Οι πωλήσεις μήπως? Τότε γιατί η MB και η Audi έχουν τις πωλήσεις που έχουν?

Μήπως εν τέλει, όλα είναι υποκειμενικά, και όλοι κρίνουμε μόνο με βάση μόνο τις δικές μας ανάγκες (που για τα περισσότερα από τα μέλη αυτού του φόρουμ υπερκαλύπτει η BMW)?

Γιατί δεν δίνουμε αξία στον ανταγωνισμό? Γιατί η Audi πρέπει να είναι ένα υπερκοστολογημένο Skoda και η Porsche ένας σκαραβαίος με δερμάτινα καθίσματα? Γιατί η MB είναι μαούνα και η Volvo φτιάχνει αυτοκίνητα για συνταξιούχους?

:cheers:

Prevezanos
30-04-11, 12:33
Απλώς θα παραθέσω κάποια πράγματα χωρίς κρίσεις έτσι για την ιστορία:

Η εταιρία ζήτησε από τον Μπάνγκλ την αναμορφωσή της όταν τα πράγματα έφτασαν στο έσχατο σημείο, ο Μπάνγκλ πρότεινε τον τρόπο και τον εφάρμοσε αρχικά εν λευκώ. Οταν απέδωσε τεράστια αποτελέσματα άρχισαν οι μαγκιές από το συμβούλιο (με δεμένη τη γαϊδούρα φυσικά)

Η BMW είναι σήμερα η πλέον βιώσιμη, καθαρά, αυτοκινητοβιομηχανία, με τεράστια κερδοφορία και τεράστια αποδοχή και σεβασμό παγκοσμίως. Οι 330 και 335 Ε90 και Ε92 στις ΗΠΑ πουλάνε σαν τρελές ενώ κάποτε πουλούσαν νορμάλ μονο από σειρά 5 και πάνω.

Σύμφωνα με τον εγχώριο και διεθνή τύπο η BMW εκτός του ότι είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη και την κατασκευή κινητήρων διαθέτει ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Κάθε μοντέλο της ειναι κορυφαίο ως πακέτο στην κατηγορία του, χωρίς απαραίτητα να είναι το κορυφαίο κάπου.

Ο Μπάνκλ αμφισβητήθηκε εκ των έσω, αλλά επειδή ήταν η τελευταία ελπίδα της εταιρίας τότε, όπως γίνεται συνήθως, τα φορτώσανε στους απ' έξω. Μόλις όμως εδραιώθηκε η εταιρία ξανά στην κορυφή αμφισβητήθηκε πλέον ανοιχτά.

Τέλος, ο ίδιος ο Μπανγκλ δήλωσε ότι φεύγει από την BMW αλλά δεν παίρνει σύνταξη. Δεν είναι προτεραιότητά του να δουλέψει σε άλλη εταιρία αλλά φυσικά δεν το αποκλείει. Εχει πολλά projects σε εξέλιξη και δεν βιάζεται να τα υλοποιήσει.
Φεύγει από την BMW καθώς ότι ήταν να κάνει το είχε κάνει και δεν είχε τίποτε άλλο πλέον να προσφέρει... και ο νοών νοείτω.

Υ.Γ. : Φίλε GiannisRob, εάν θέλεις τύπωσε δύο φωτο προφίλ, μία της Mercedes C και μία της Ε90 και δείξτες, σε όσους περισσότερους, άσχετους μεταξύ τους ανθρώπους, διαφόρων ηλικιών μπορείς. Ρώτησε τους σε τι ποσοστό θεωρούν οτι μοιαζουν τα δύο αμαξωματα και αν θέλεις ποστάρισε τα αποτελέσματα.