Επιστροφή στο Forum : πισω φρενα 330 σε compact e46
asteris777
07-04-11, 20:27
παιδια θα ηθελα αν μπορειτε να με βοηθησετε σε καποια ερωτηματα που εχω
1.περνει το κομπακτ τις δαγκανες απο το 330 κουτι οπως τις μπροστα ή θελει και ψαλιδια??
2.για το χειροφρενο τι πρεπει να αλλαξω για να λειτουργει???
3.τι δισκους να βαλω???μπροστα φοραω gafler τρυπιτους-χαρακτους με ferodo premier αλλα η τιμη τους ειναι απαγορευτικη για εμενα μιας και τους μπροστα τους πειρα μαζι με τις δαγκανες μεταχειρισμενα ελαφρος
το αμαξι φοραει 17αρα ζαντα ...
για να μπουν τα πισω φρενα θελεις ακρα.αλλιως πρεπει να κανεις μια πατεντα με τα σιαγωνακια του χειροφρενου ωστε να γινουν μεγαλυτερα και να λειτουργουν κανονικα.
asteris777
08-04-11, 09:49
δηλαδη το μονο προβλημα ειναι το χειροφρενο??
μπορεις να μου εξηγησεις περισσοτερα για την πατεντα??
ναι απ οσο θυμαμαι μονο το χειροφρενο ειναι το προβλημα το οποιο θελει να παρεις σιαγονακια για 330 και τα δικα σου σιαγονακια να κοψεις το εσωτερικο μερος τους και να το κολλησεις στου 330 ωστε να γινουν στην ουσια πιο μεγαλα εσωτερικα ωστε να μπορει να τα ανοιγει το ''βαρελακι'' του χειροφρενου.ειναι περιεργη διαδικασια και θελει πολυ πατεντα και οπολυ κοψε/μετρα/κοψε/ξαναμετρα κλπ ωστε να ταιριαζουν.ας σου πει και καποιος που το εχει κανει (αν θυαμαμαι καποιος το ειχε κανει εδω μεσα)αν θες ριξε και μια ματια στο νετ κατι θα βρεις
asteris777
08-04-11, 16:01
αν πω να παω σε ακρα για να αποφυγω πατεντες ποσο θα μου βγουν???
ναι απ οσο θυμαμαι μονο το χειροφρενο ειναι το προβλημα το οποιο θελει να παρεις σιαγονακια για 330 και τα δικα σου σιαγονακια να κοψεις το εσωτερικο μερος τους και να το κολλησεις στου 330 ωστε να γινουν στην ουσια πιο μεγαλα εσωτερικα ωστε να μπορει να τα ανοιγει το ''βαρελακι'' του χειροφρενου.ειναι περιεργη διαδικασια και θελει πολυ πατεντα και οπολυ κοψε/μετρα/κοψε/ξαναμετρα κλπ ωστε να ταιριαζουν.ας σου πει και καποιος που το εχει κανει (αν θυαμαμαι καποιος το ειχε κανει εδω μεσα)αν θες ριξε και μια ματια στο νετ κατι θα βρεις
thumb
https://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_rear_brake/rear_brakes.htm
ααα μπραβο ρε Φνη ο Παρης το ειχε κανει αλλα δεν εβρισκα το site του
asteris777
27-04-11, 19:14
τα ακρα του 330 ποσο πηγαινουν μετεχειρο ξερει κανεις???
ghost-rider
27-04-11, 19:21
Ψαλιδια ειναι ιδια στο 330?
Δηλαδη, αν βγαλουμε εκτος το χειροφρενο, δισκοι και δαγκανες καθονται κανονικα?
Εdit. Μολις ενημερωθηκα απο αυτα που αναρτησατε και μου λυθηκαν οι αποριες.
Ευχαριστω!
Vassilis ///M
05-09-11, 17:58
Τελικά απάντηση δεν θα δωθεί στα ερωτήματα για να γνωρίζουμε και οι υπόλοιποι????Ίσως απο κάποιων που να ξέρει κάτι....
θέλεις άκρα με ψαλίδια και ιμιαξόνια με κούπες. γιατί τα ιμιαξόνια είναι χοντρά και δεν θα κουμπώσουν στο διαφορικό σου!!! αν πάρεις άκρα με ψαλίδια μόνο δεν θα κουμπώνουν μετά στο άκρο του 330 γιατί έχεις μικρά ιμιαξόνια..
SoNiC_77Gr
05-09-11, 19:10
Κ μιας που το πετυχα κ εγω το συγκεκριμενο θεμα για να μην ανοιγω καινουριο, εχω ενα E46 Coupe 04 κ θελω απο 286/280mm (αν θυμαμαι καλα) που εχω προς-πισω να τα αλλαξω με μεγαλυτερα.. Παιζει κατι τετοιο, οπως ο φιλος που θελει να βαλει απο το 330 γιατι κ εγω τετοια σκεφτομαι να βαλω ? Να φανταστω αλλα πραγματα χρειαζονται να αλλαξω μπροστα κ αλλα πισω... ?!
dark knight
05-09-11, 19:33
μπροστα δεν αλλαζεις τιποτα.μπαινουν ολα τα φρενα εκτος απο Μ3 που θελουν μικρη πατεντα για να μπουν.πισω μπορεις να βαλεις απο 325 (294x19)που ειναι τα αμεσως μικροτερα απο του 330 χωρις πατεντα.
Κ μιας που το πετυχα κ εγω το συγκεκριμενο θεμα για να μην ανοιγω καινουριο, εχω ενα E46 Coupe 04 κ θελω απο 286/280mm (αν θυμαμαι καλα) που εχω προς-πισω να τα αλλαξω με μεγαλυτερα.. Παιζει κατι τετοιο, οπως ο φιλος που θελει να βαλει απο το 330 γιατι κ εγω τετοια σκεφτομαι να βαλω ? Να φανταστω αλλα πραγματα χρειαζονται να αλλαξω μπροστα κ αλλα πισω... ?!
μπροστά θες δισκόπλακες και δαγκάνες τίποτα άλλο.
πίσω όμως χρειάζεσαι αυτά που είπα και στο φίλο ποιό πάνω.
εκτός αν βάλεις από 325 πίσω 298 δίσκο (αν θυμάμαι καλά)
και θές δίσκο & δαγκάνα.
SoNiC_77Gr
05-09-11, 19:43
μπροστα δεν αλλαζεις τιποτα.μπαινουν ολα τα φρενα εκτος απο Μ3 που θελουν μικρη πατεντα για να μπουν.πισω μπορεις να βαλεις απο 325 (294x19)που ειναι τα αμεσως μικροτερα απο του 330 χωρις πατεντα.
μπροστά θες δισκόπλακες και δαγκάνες τίποτα άλλο.
πίσω όμως χρειάζεσαι αυτά που είπα και στο φίλο ποιό πάνω.
εκτός αν βάλεις από 325 πίσω 298 δίσκο (αν θυμάμαι καλά)
και θές δίσκο & δαγκάνα.
Τελεια μια χαρα!! Και ειχα φαει τον κοσμο να δω τι μπορει να γινει γιατι ειχα αμφιβολιες..
Ευχαριστω πολυ!!
Vassilis ///M
05-09-11, 20:38
θέλεις άκρα με ψαλίδια και ιμιαξόνια με κούπες. γιατί τα ιμιαξόνια είναι χοντρά και δεν θα κουμπώσουν στο διαφορικό σου!!! αν πάρεις άκρα με ψαλίδια μόνο δεν θα κουμπώνουν μετά στο άκρο του 330 γιατί έχεις μικρά ιμιαξόνια..
Φτου ρε γαμώτο και το ήξερα...:ranting2: με λίγα λόγια θέλω κομπλέ πίσω γέφυρα με διαφορικό,ψαλίδια,ημιαξόνι α,άκρα με φρένα κομπλέ αλλα και κεντρικό άξονα...:thumbsup: Πάνω κάτω ξέρουμε καθόλου απο τιμή??Πόσο μπορεί να κοστίσει όλο αυτό???:whistle: Έχω βρει κομπλέ πίσω φρένα απο 330 που για να μπούνε θα πρέπει να φτιάξω αντάπτορες αλλά και πάλι θα έχω πρόβλημα με τις σιαγόνες του χειρόφρενου...φτου κι πάλι...:ranting2:
Μάλλον φίλε Τάκη άρχισε να ξεσκονίζεις την αποθήκη σου σιγά σιγά και να στείλει προς τα πάνω (Γιάννενα) κομπλέ γέφυρα.:thumbsup:
SoNiC_77Gr όσο για τα φρένα του 330 μπροστά κάθονται κουτί χωρίς πατέντα,απλά βγάζεις τα μικρά (286x22) και βάζεις τα μεγάλα (325x25) :thumbsup: αν ενδιαφέρεσε μπόρω να σου δώσω τα δικά μου είναι ολοκαίνουρια γνήσια θα μου δώσει φίλος απο Μ3 μαζί με άκρα.
θέλεις άκρα με ψαλίδια και ιμιαξόνια με κούπες. γιατί τα ιμιαξόνια είναι χοντρά και δεν θα κουμπώσουν στο διαφορικό σου!!! αν πάρεις άκρα με ψαλίδια μόνο δεν θα κουμπώνουν μετά στο άκρο του 330 γιατί έχεις μικρά ιμιαξόνια..
Φτου ρε γαμώτο και το ήξερα...:ranting2: με λίγα λόγια θέλω κομπλέ πίσω γέφυρα με διαφορικό,ψαλίδια,ημιαξόνι α,άκρα με φρένα κομπλέ αλλα και κεντρικό άξονα...:thumbsup: Πάνω κάτω ξέρουμε καθόλου απο τιμή??Πόσο μπορεί να κοστίσει όλο αυτό???:whistle: Έχω βρει κομπλέ πίσω φρένα απο 330 που για να μπούνε θα πρέπει να φτιάξω αντάπτορες αλλά και πάλι θα έχω πρόβλημα με τις σιαγόνες του χειρόφρενου...φτου κι πάλι...:ranting2:
Μάλλον φίλε Τάκη άρχισε να ξεσκονίζεις την αποθήκη σου σιγά σιγά και να στείλει προς τα πάνω (Γιάννενα) κομπλέ γέφυρα.:thumbsup:
SoNiC_77Gr όσο για τα φρένα του 330 μπροστά κάθονται κουτί χωρίς πατέντα,απλά βγάζεις τα μικρά (286x22) και βάζεις τα μεγάλα (325x25) :thumbsup: αν ενδιαφέρεσε μπόρω να σου δώσω τα δικά μου είναι ολοκαίνουρια γνήσια θα μου δώσει φίλος απο Μ3 μαζί με άκρα.
δεν σε πολύ συμφέρει. βάλε από 325 πίσω.
κοίτα τα ιμιαξόνια με της κούπες πάνε 250 ευρώ (απο 330 δεν πάνε απο τίποτα άλλο) και τα άκρα με τα ψαλίδια πάνε από 450-500 ευρώ.
δύσκολο να σπάσουν μετατροπή για να σου δώσουν.
εγώ 2 σετ είχα αλά τα έχω δώσει για μετατροπή κομπλέ και αυτήν την εβδομάδα τελειώνουμε ένα 46 αρι compact από την κέρκυρα το κάνουμε απο 318 ti (n46b20a) σε (m54b30)
και περιμένουμε όλοι να δούμε τι θα κάνει :original::original::original:
εκτός αν βρείς από κανα diesel 3.0 td με τα 218 hp αν θυμάμαι καλά
τα ίδια φοράει...
δεν σε πολύ συμφέρει. βάλε από 325 πίσω.
κοίτα τα ιμιαξόνια με της κούπες πάνε 250 ευρώ (απο 330 δεν πάνε απο τίποτα άλλο) και τα άκρα με τα ψαλίδια πάνε από 450-500 ευρώ.
δύσκολο να σπάσουν μετατροπή για να σου δώσουν.
εγώ 2 σετ είχα αλά τα έχω δώσει για μετατροπή κομπλέ και αυτήν την εβδομάδα τελειώνουμε ένα 46 αρι compact από την κέρκυρα το κάνουμε απο 318 ti (n46b20a) σε (m54b30)
και περιμένουμε όλοι να δούμε τι θα κάνει :original::original::original:
εκτός αν βρείς από κανα diesel 3.0 td με τα 218 hp αν θυμάμαι καλά
τα ίδια φοράει...
Compact M54B30? Τακη κανε μας τη χαρη και ανεβασε ενα θεμα με πολλες πολλες φωτο :thumbsup:
nikos valvetronic
05-09-11, 22:33
giannis conpact ακουει????? Αυτα ειναι μπαξιματα!
Ρωτηστε και τον mormon για το θεμα.Ο αδελφος του εχει βαλει στο valvetronic μπρος πισω 330 φρενα και νομιζω εχει κανει αλλη πατεντα χωρις να αλλαξει ακρα.Χρηστο δικο σου
giannis_compact
05-09-11, 23:22
giannis conpact ακουει????
Ακουει και δε μπορει να το συνειδητοποιεισει!
Φιλε Τακη ανεβασε φωτο καθως ειναι κι αλλοι με κομπακτ!:whistle:
Ααα και το κομπακτ δεν βγηκε 330td παρα μονο 320td!!thumb
ναι θα ανεβάσω!!!
Αντε για να παρει σειρα ο Γιαννης και μετα εγω :thumbsup:
giannis_compact
05-09-11, 23:41
Αντε για να παρει σειρα ο Γιαννης και μετα εγω :thumbsup:
:thumbsup:
οχι δεν του ειπα του φιλου για φρενα 330 απο compact το ξερω οτι δεν το βγαζει
γενικα ενωουσα απο 46 αρι..:original:
giannis_compact
05-09-11, 23:59
οχι δεν του ειπα του φιλου για φρενα 330 απο compact το ξερω οτι δεν το βγαζει
γενικα ενωουσα απο 46 αρι..:original:
To καταλαβα αλλα ειδα το 3.0td γιαυτο!!
Φωτογραφιες περιμενουμε Τακηηη!thumb
Vassilis ///M
06-09-11, 09:31
giannis conpact ακουει????? Αυτα ειναι μπαξιματα!
Ρωτηστε και τον mormon για το θεμα.Ο αδελφος του εχει βαλει στο valvetronic μπρος πισω 330 φρενα και νομιζω εχει κανει αλλη πατεντα χωρις να αλλαξει ακρα.Χρηστο δικο σου
Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ κύριοι...Περιμένουμε τόσα άτομα στη σειρά...thumb
Christos 330
06-09-11, 12:14
Θελει διαδικασια οπως αναφεραν τα παιδια ποιο επανω επειδη δεν ηθελα πατεντες. . .
Βρηκα μια γεφυρα κομπλε απο 330 μαζι με διαφορικο 3.07 και κεντρικο . . .
Τα πηρα ολα πακετο για να μπουν αλλα δεν εκανα τπτ γιατι προλαβα και πουλησα το
46αρι . . .
Vassilis ///M
06-09-11, 12:27
Θελει διαδικασια οπως αναφεραν τα παιδια ποιο επανω επειδη δεν ηθελα πατεντες. . .
Βρηκα μια γεφυρα κομπλε απο 330 μαζι με διαφορικο 3.07 και κεντρικο . . .
Τα πηρα ολα πακετο για να μπουν αλλα δεν εκανα τπτ γιατι προλαβα και πουλησα το
46αρι . . .
Δηλαδή σου έμεινε η γέφυρα κομπλέ με λίγα λόγια ή πουλήθηκε κι αυτή???????:original:
ειναι απλα τα πραγματα!
φτιαχνεις στο μηχανουργειο δυο ταμπουρακια τα
οποια εφαρμοζουν μεσα στα ταμπουρα απο τους δισκους
του 330!
αφτο εχει σαν αποτελεσμα να μειωθει η διαμετρος του ταμπουρου
και να πιανουν τα σιαγωνακια του αυτοκινητου χωρις να χρειαζονται
αλλαγες και διαφορες αλλες πατεντες!
Christos 330
06-09-11, 13:17
Δηλαδή σου έμεινε η γέφυρα κομπλέ με λίγα λόγια ή πουλήθηκε κι αυτή???????:original:
Oχι την εχω . . .
Μου την εχουν ζητησει ανα διαστηματα αλλα δεν ψηνομουν να την
πουλησω γιατι ειχα στο μυαλο μου αλλα πραγματα . . .
Βεβαια τωρα που το 46 πλεον εχει φυγει απο το μυαλο (:whistle:) μου θα κανω
ενεργειες για να την πουλησω . . .
Vassilis ///M
06-09-11, 14:21
Oχι την εχω . . .
Μου την εχουν ζητησει ανα διαστηματα αλλα δεν ψηνομουν να την
πουλησω γιατι ειχα στο μυαλο μου αλλα πραγματα . . .
Βεβαια τωρα που το 46 πλεον εχει φυγει απο το μυαλο (:whistle:) μου θα κανω
ενεργειες για να την πουλησω . . .
Θα μπορούσες να μου πείς μια τιμούλα πάνω κάτω κατά προσέγγιση αν είναι εφικτό,μιλάμε για γνήσιο πράγμα πάντα...δουλεμένη για πόσα χιλιόμετρα????
Ευχαριστώ.
Christos 330
06-09-11, 14:37
Θα μπορούσες να μου πείς μια τιμούλα πάνω κάτω κατά προσέγγιση αν είναι εφικτό,μιλάμε για γνήσιο πράγμα πάντα...δουλεμένη για πόσα χιλιόμετρα????
Ευχαριστώ.
Με βρισκεις απροετοιμαστο . . .
Η γεφυρα ειναι απο καμρπιο του 05 το αμαξι ειχε 67.000 χλμ και επηδει
ο φιλος μου εβαλε γεφυρα απο Μ3 πηρα εγω την δικια του οποτε δεν εχει χλμ
επανω της . . .
Τοτε ημουν ετοιμος να ξαναμπω στο τρυπακι για 2η φορα τροπετ 3λιτρου . . .
Vassilis ///M
06-09-11, 17:11
Με βρισκεις απροετοιμαστο . . .
Η γεφυρα ειναι απο καμρπιο του 05 το αμαξι ειχε 67.000 χλμ και επηδει
ο φιλος μου εβαλε γεφυρα απο Μ3 πηρα εγω την δικια του οποτε δεν εχει χλμ
επανω της . . .
Τοτε ημουν ετοιμος να ξαναμπω στο τρυπακι για 2η φορα τροπετ 3λιτρου . . .
Kι εγώ το cabrio valvetronic έχω με 55000χλμ (πραγματικά)...thumb
Λοιπόν Χρήστο άρχισε να ξεσκονίζεις την αποθήκη σου,ξετρύπωσε τη γέφυρα και όταν είσαι έτοιμος να την αποχωριστείς και μου πείς μια τιμή είμαι εδώ έτοιμος να ξαναμιλήσουμε,thumb κρίμα να κάθεται έτσι αχρησιμοποιητη...Δεν αξίζει τον κόπο να κάνω πατέντες με κόψε ράψε ώστε να μπούν τα φρένα οπότε θα πάω σε κομπλέ γέφυρα....:thnx:
Christos 330
06-09-11, 18:32
Kι εγώ το cabrio valvetronic έχω με 55000χλμ (πραγματικά)...thumb
Λοιπόν Χρήστο άρχισε να ξεσκονίζεις την αποθήκη σου,ξετρύπωσε τη γέφυρα και όταν είσαι έτοιμος να την αποχωριστείς και μου πείς μια τιμή είμαι εδώ έτοιμος να ξαναμιλήσουμε,thumb κρίμα να κάθεται έτσι αχρησιμοποιητη...Δεν αξίζει τον κόπο να κάνω πατέντες με κόψε ράψε ώστε να μπούν τα φρένα οπότε θα πάω σε κομπλέ γέφυρα....:thnx:
Το καλυτερο ειναι αυτο που λες οτι ειναι σε μαμα καταστασεις . . .
Η πατεντα θα κανει δουλεια αλλα δεν παυει να ειναι πατεντα . . .
Αν σου πω οτι τα ιδια μου λενε και αυτοι που την ζητουσαν αλλα
δεν με απασχολει ισως μια μερα χρειαστει ειτε σε εμενα ειτε στον αδερφο μου
στο συνεργειο. . .
Αν οντως αποφασισω να την πουλησω θα σε ενημερωσω εγκαιρως . . .
Αν παρεις αποφαση για γεφυρα στειλε μου ενα pm ισως πρεπει να υπαρχει
αλλη μια με διαφορικο 2.93 . . .
dark knight
08-05-13, 12:09
επαναφερω το θεμα, γιατι σε λιγες μερες οταν βρω χρονο θα μπουν με την πατεντα στα σιαγονακια τα πισω φρενα απο 330 αντικαθιστωντας τα δικα μου απο απο 325-328. τωρα μενει να γινουν οι πονταρισιες στα 4 κομματια ωστε να προκυψουν 2 νεα σιαγονακια με εξωτερικο του 330 και εσωτερικο του 325.για οποιον θελει να το κανει θα ταλαιπωρηθει αρκετα εως πολυ αν δεν εχει καποιο φιλο να το κανει για αυτον Ή να το κανει ο ιδιος.οι τορνοι ειτε δεν ασχολουνται γιατι εχει πολυ δουλεια η συγκεκριμενη μετατροπη και αυτοι που ασχολουνται ζητουν χρηματα που ξεπερνουν το 60% της αξιας μτχ αξονα. εγω λογω γνωστου ξεμπερδεψα με 20 ευρω αλλα και αυτος αγανακτησε. πρεπει οπωσδηποτε να δουλευτουν με τροχο και οχι με οξυγονο οπως μερικα γατονια μαστορες μου ειχαν πει γιατι εκτος απο το φερμουιτ που θα παρετε στο χερι, και αυτο τουλαχιστον αντικαθισταται, κυνδυνευει και ο σκελετος απο το σιαγονακι. το πρωτο κοψιμο ειναι σχετικα ευκολο καθως τα ορια που πρεπει να κοπει ειναι ευδιάκριτα. το προβλημα ειναι οτι οι κολλησεις απο το εργοστασιο ειναι αρκετα ανθεκτικες και αυτο δυσκολευει την διαδικασια. το δευτερο κοψιμο ειναι το πιο δυσκολο για θα πρεπει να εχει μια σχετικη ακρίβεια.το δευτερο με καθυστερησε πολυ καιρο καθως δεν το αναλαμβανε κανεις.τελικα βρεθηκε ανθρωπος που το εκανε.το τριτο βημα η συγκοληση ειναι και το πιο ευκολο. ελπιζω να καταφερω μεχρι το τελος του μηνα να τα βαλω.ειχα βαλει το αμαξι για καποιες επισκευες που εγιναν οπως δισκο πλατω αλλα την Μ.Πεμπτη δεν προλαβα να κανω και πολλα. και εκκρεμουν ακομα οι αντιστρεπτικες και τα φρενα μετα μου λειπει μονο το μοτερ απο 330.
Vassilis ///M
08-05-13, 15:37
Βάλε καμία φωτό να θαυμάσουμε...
asteris777
08-05-13, 16:24
και να σκεφτεις οτι προχτες το διαβαζα γιατι εβλεπα το πισω δισκοφρενο μου που ειναι σαν τασακι και ξενερωνα!
dark knight
08-05-13, 16:34
Βάλε καμία φωτό να θαυμάσουμε...
δεν εχω βγαλει φωτο και τα σιαγονακια τα εχω αφησει στο συνεργειο
asteris777
20-11-18, 20:42
Eπαναφερω το θεμα γιατι κολλησα παλι να βαλω και πισω του 330.
Για να κατσουν τα πισω του 330 το μονο προβλημα ειναι το χειροφρενο?
και αν ναι ξερουμε καποιον που μπορει να μας κανει την πατεντα?
nikos valvetronic
22-11-18, 22:34
Ναι το μόνο πρόβλημα είναι το χειροφρενο. Δεν είναι σπουδαία δουλειά για ένα μηχανουργείο να σου φτιάξει και να
σου πρεσσάρει δαχτυλίδι μέσα στο ταμπουράκι του χειρόφρενου. Εγώ προσωπικά το έχω δει σε τρια αυτοκίνητα αυτό.
Και οι τρεις το έκαναν σε διαφορετικό μηχανουργείο.
asteris777
23-11-18, 10:01
Ποσο μπορει να ζηταει για μια τετοια δουλεια ενα μηχανουργειο?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.