PDA

Επιστροφή στο Forum : υδατοπαγίδα



drum
21-03-11, 23:55
παιδες την καλημερα μου.
εχω ενα μικρο θεματακι, το οποιο προεκυψε εντελως τυχαια.
σε 320D, σαν το δικο μου, υπαρχει πουθενα φιλτρο υδατοπαγιδας?
ή τελος παντων, υπαρχει κατι για τα πιθανα νερα στο πετρελαιο?

ειχα γεμισει 2 μπετονια πετρελαιο πριν 10 μερες περιπου απο το πρατηριο που συνηθως βαζω πετρελαιο, κ ειπα εχθες να τα ριξω στο ρεζερβουαρ. φτανοντας στο τελος παρατηρησα αρκετη δοση νερου κ ψιλοαγχωθηκα.
τι παιζει με το θεμα νερο στο diesel? εχει ψαχτει κανενας φιλος?

Spiros335i
22-03-11, 00:18
Γεια σου φιλε!

Σε ενα hilux αγροτικο που εχω ,απο την πρωτη κιολας μερα που αγοραστηκε (ενημερωσα την αντιπροσωπεια) πηγα και τοποθετησα υδατοπαγιδα!

Καθε 20 με 25 χιλιαδες χιλιομετρα την αλλαζω και ολα καλα!

Stefanos_Cool
22-03-11, 00:18
παιδες την καλημερα μου.
εχω ενα μικρο θεματακι, το οποιο προεκυψε εντελως τυχαια.
σε 320D, σαν το δικο μου, υπαρχει πουθενα φιλτρο υδατοπαγιδας?
ή τελος παντων, υπαρχει κατι για τα πιθανα νερα στο πετρελαιο?

ειχα γεμισει 2 μπετονια πετρελαιο πριν 10 μερες περιπου απο το πρατηριο που συνηθως βαζω πετρελαιο, κ ειπα εχθες να τα ριξω στο ρεζερβουαρ. φτανοντας στο τελος παρατηρησα αρκετη δοση νερου κ ψιλοαγχωθηκα.
τι παιζει με το θεμα νερο στο diesel? εχει ψαχτει κανενας φιλος?

Λογικά πρέπει να έχει στο τεπόζιτο στην τάπα στράγγισης, αλλά και να μην έχει σίγουρα το σωληνάκι της αντλίας τραβάει πολύ πιο πάνω από τον πάτο οπότε δεν έχεις πρόβλημα διότι το νερό λόγω μεγαλύτερου ειδικού βάρους από το diesel μένει πάντα κάτω. Καλό είναι μια φορά το χρόνο να ανοίγεις την τάπα (εννοείται χωρίς να έχεις πάνω από 4-5 l diesel) και να φεύγουν τα νερά.
Δεν είναι νοθεία αυτό το νερό που βλέπεις, είναι αναπόφευκτο φαινόμενο από την υγροποίηση του καυσίμου.

drum
22-03-11, 00:26
το φαινομενο της υγροποιησης του diesel την ξερω Στεφανε, καθωτι μηχ/κος του εμπορικου ναυτικου, αλλα μου φανηκε αρκετη κ με ανησυχησε.
δεν τίθεται θεμα νοθειας. ειναι οκ το πρατηριο που βαζω πετρελαιο.
αντε τωρα να ψαχνω που εχει αυτην την ταπα το ρεζερβουαρ...

Stefanos_Cool
22-03-11, 00:58
το φαινομενο της υγροποιησης του diesel την ξερω Στεφανε, καθωτι μηχ/κος του εμπορικου ναυτικου, αλλα μου φανηκε αρκετη κ με ανησυχησε.
δεν τίθεται θεμα νοθειας. ειναι οκ το πρατηριο που βαζω πετρελαιο.
αντε τωρα να ψαχνω που εχει αυτην την ταπα το ρεζερβουαρ...

Τελικά δεν έχει απ' ότι βλέπω εδώ (https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=16_0595&hg=16&fg=05)αν είμαι στο σωστό μοντέλο, οπότε καλό θα ήταν μια έξτρα υδατοπαγίδα ή θα πρέπει να βγάζεις το φλοτέρ και να καθαρίζεις με το χέρι (βούτα με καθαρό στεγνό πανί χωρίς να αφήνει ίνες) και να είσαι σίγουρος ότι είσαι οκ από νερά. Αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν έχει, εκτός αν δεν την έχουν στο σχέδιο σαν εξάρτημα ή ανταλλακτικό.

individual
22-03-11, 06:28
τον ρολο της υδατοπαγιδας φιλε μου τον εχει αναλαβει το φιλτρο πετρελαιου.
Αν σε περιπτωση υπαρχει νερο,βρισκεται εκει και οπως ειπε ο στεφανος καθεται στο κατω μερος του φιλτρου λογω ειδικου βαρους,ενω το πετρελαιο παει στο μοτερ απο το επανω μερος του φιλτρου.
Καποια φιλτρα μαλιστα στο κατω μερος τους εχουν μια ταπα η οποια ξεβιδωνει για να το αδειασεις χωρις να το πεταξεις και στην αλλη περιπτωση που δεν εχει ταπα,ξεβιδωνεις το φιλτρο και ειται το αδειαζεις και το ξαναβαζεις η βαζεις καινουριο.....
Μια αλλη λυση ειναι η εξτρα υδατοπαγιδα που μπαινει αναμεσα στο φιλτρο και το μοτερ και καλο θα ειναι αν πας σε αυτη τη λυση,να προτημησεις γυαλινη,για να μπορεις να βλεπεις ανα πασα στιγμη,αν εχεις νερα η οχι.

mixalis
22-03-11, 06:59
τον ρολο της υδατοπαγιδας φιλε μου τον εχει αναλαβει το φιλτρο πετρελαιου.
Αν σε περιπτωση υπαρχει νερο,βρισκεται εκει και οπως ειπε ο στεφανος καθεται στο κατω μερος του φιλτρου λογω ειδικου βαρους,ενω το πετρελαιο παει στο μοτερ απο το επανω μερος του φιλτρου.
Καποια φιλτρα μαλιστα στο κατω μερος τους εχουν μια ταπα η οποια ξεβιδωνει για να το αδειασεις χωρις να το πεταξεις και στην αλλη περιπτωση που δεν εχει ταπα,ξεβιδωνεις το φιλτρο και ειται το αδειαζεις και το ξαναβαζεις η βαζεις καινουριο.....
Μια αλλη λυση ειναι η εξτρα υδατοπαγιδα που μπαινει αναμεσα στο φιλτρο και το μοτερ και καλο θα ειναι αν πας σε αυτη τη λυση,να προτημησεις γυαλινη,για να μπορεις να βλεπεις ανα πασα στιγμη,αν εχεις νερα η οχι.

Καλημέρα και από μένα, έτσι ακριβώς είναι απλά σε άλλα (όπως εμένα στο φορτηγό) έχει και ένα προφίλτρο πρίν το κανονικό..........

andreas110080
22-03-11, 07:27
Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω βάλε υδατοπαγιδα με γυαλάκι και μάλιστα και με αισθητήρα νερού ώστε να μην ανοίγεις συνέχεια το καπό για να την ελέγχεις, το κόστος της είναι περίπου στα 100-150 ευρώ, τώρα η τοποθέτηση είναι άλλο πράγμα.

oldcarskickass
22-03-11, 10:06
Τελικά δεν έχει απ' ότι βλέπω εδώ (https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=16_0595&hg=16&fg=05)αν είμαι στο σωστό μοντέλο, οπότε καλό θα ήταν μια έξτρα υδατοπαγίδα ή θα πρέπει να βγάζεις το φλοτέρ και να καθαρίζεις με το χέρι (βούτα με καθαρό στεγνό πανί χωρίς να αφήνει ίνες) και να είσαι σίγουρος ότι είσαι οκ από νερά. Αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν έχει, εκτός αν δεν την έχουν στο σχέδιο σαν εξάρτημα ή ανταλλακτικό.

Ο φίλος έχει Ε46 αν θυμάμαι καλά.

Έξτρα υδατοπαγίδα από που την αγοράζεις και που την τοποθετείς;

drum
23-03-11, 20:47
ναι, Ε 46 ειναι το αμαξι.
μπελας η εξτρα υδατοπαγιδα. θα δω τι θα κανω.
παντως εως τωρα αλλαζω φιλτρο καθε 10000 χιλιομετρα κ δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

Stefanos_Cool
23-03-11, 21:36
Ο φίλος έχει Ε46 αν θυμάμαι καλά.

Έξτρα υδατοπαγίδα από που την αγοράζεις και που την τοποθετείς;

Σε όλα τα diesel service.