Επιστροφή στο Forum : Η ζωνη σωζει...
Μερικοι μυθοι που πολυς κοσμος χρησιμοποιει για να δωσει αλλοθι στον εαυτο του να μην την ''φορα''.....
Ας το διαβασουμε ολοι και ασ μας γινει συνηθεια ......με το που κλεινει η πορτα....μπαινει και η ζωνη!!!thumbthumbthumb
Η χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Αποδεδειγμένα σώζει ζωές τόσο στα αστικά κέντρα, όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Εξακολουθεί να θεωρείται η μεγαλύτερη καινοτομία ασφάλειας για τους επιβάτες. Εν τούτοις, πολλοί εξακολουθούν να μην τη χρησιμοποιούν, προφασιζόμενοι δικαιολογίες.
Η χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Αποδεδειγμένα σώζει ζωές τόσο στα αστικά κέντρα, όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Εξακολουθεί να θεωρείται η μεγαλύτερη καινοτομία ασφάλειας για τους επιβάτες. Εν τούτοις, πολλοί εξακολουθούν να μην τη χρησιμοποιούν, προφασιζόμενοι δικαιολογίες. Δες τα και στα πίσω καθίσματα
Δες τα και στα πίσω καθίσματα
Σύμφωνα με το Κέντρο Έρευνας & Πρόληψης Ατυχημάτων, υπάρχουν οι μύθοι, αλλά και πραγματικότητες.
Μύθος 1: Δεν χρειάζομαι ζώνη ασφαλείας σε μικρές διαδρομές ή σε μικρές ταχύτητες.
Πραγματικότητα: Περισσότερα από το 80% των ατυχημάτων συμβαίνουν με ταχύτητες μικρότερες των 65 χλμ/ώρα. Ακόμη, 3 στα 4 θανατηφόρα ατυχήματα συμβαίνουν σε απόσταση που δεν ξεπερνά τα 40 χλμ. από το σπίτι μας.
Μύθος 2: Μπορώ να σωθώ αν πεταχτώ έξω από το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος.
Πραγματικότητα: Οι πιθανότητες να σκοτωθεί κανείς αν πεταχτεί έξω από το αυτοκίνητο είναι 10 φορές μεγαλύτερες.
Μύθος 3: Το αυτοκίνητό μου έχει αερόσακους, συνεπώς οι ζώνες δεν είναι απαραίτητες.
Πραγματικότητα: Οι αερόσακοι είναι πιο επικίνδυνοι αν δεν φοράμε συγχρόνως τη ζώνη.
Μύθος 4: Οι πίσω θέσεις είναι ασφαλείς, άρα τι χρειάζεται η ζώνη.
Πραγματικότητα: Προσφέρει πρόσθετη προστασία. Αποφεύγονται οι περισσότεροι θανάσιμοι τραυματισμοί και ο κίνδυνος να εκσφενδονιστεί κάποιος στους εμπρός επιβάτες με ορμή ανάλογη με βάρος ενός ελέφαντα!!! Οι εμπρός επιβάτες κινδυνεύουν να τραυματιστούν από τον εκσφενδονισμό του πίσω επιβάτη, ακόμα κι αν φοράνε ζώνη οι ίδιοι.
Μύθος 5: Αισθάνομαι να με περιορίζει η ζώνη ασφαλείας όταν τη φοράω.
Πραγματικότητα: Οι ζώνες είναι σχεδιασμένες ώστε να μας επιτρέπουν να φτάνουμε οτιδήποτε είναι απαραίτητο καθώς οδηγούμε.
Μύθος 6: Νοιώθω μεγαλύτερη σιγουριά όταν κρατάω το παιδί στην αγκαλιά.
Πραγματικότητα: Σε μια σύγκρουση με 30 χλμ/ώρα ένα παιδί 7 κιλών φεύγει από την αγκαλιά ενός προσδεμένου ενήλικα με δύναμη 210 κιλών!!!
Μύθος 7: Η χρήση ζώνης δε θα μπορούσε να αποτρέψει σημαντικό ποσοστό θανάτων.
Πραγματικότητα: Η ζώνη μπορεί να αποτρέψει 5 στους 10 θανάτους.
Πηγη autotriti.gr
οσο κι αν τα εχουμε ξανακουσει,
οσο κι αν βαριομαστε να τη βαζουμε...
τοσο αληθεια ειναι.
thumb
oldcarskickass
27-02-11, 23:07
Και όσον αφορά τους αερόσακους αυτοί παγκοσμίως ονομάζονται με το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ, δλδ supplementary restraint system δλδ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ σύστημα συγκράτησης...
Πρακτικά στην περίπτωση που δεν φοράς ζώνη ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να μην σκάσουν.
Οι αερόσακοι δεν έχουν καμία σχέση με τις ζώνες ασφαλείας για το αν θα σκάσουν ή όχι. Υπάρχουν οι αισθητήρες πρόσκρουσης γι αυτό το λόγο. Το 'supplementary' πηγαίνει στο κομμάτι του τραυματισμού, καθώς είναι πολύ μεγαλύτερος μη φορώντας ζώνη.
Το 90 κάτι στην Αμερική είχε προκληθεί ένας θάνατος από παρόμοιο περιστατικό και έκτοτε όλα τα αυτοκίνητα είχαν ταμπελάκια που υπενθύμιζουν ότι πάντα πρέπει να φοράμε ζώνη.
Το παρακάτω είναι copy / paste από το ηλιοσκιάδιο του αμερικάνικου passat μου.
"WARNING - TO AVOID SERIOUS INJURY:
For maximum safety protection in all types of crashes, you must always wear your safety belt."
Και ένα σωρό άλλα πράγματα όπως βλέπετε στη συνημμένη φωτό.
Και όσον αφορά τους αερόσακους αυτοί παγκοσμίως ονομάζονται με το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ, δλδ supplementary restraint system δλδ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ σύστημα συγκράτησης...
Πρακτικά στην περίπτωση που δεν φοράς ζώνη ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να μην σκάσουν.
...δεν νομιζω να μην σκασουν αν δεν φορας ζωνη!
απλα νομιζω οτι θα σου κανουν μεγαλυτερη ζημια αν σκασουν κ ΔΕΝ φορας ζωνη!
ειναι ενας σωτηριος συνδυασμος θα λεγα που σωζει ζωες!
η ζωνη μονη της προσφερει ενα (υποθετικα) 60% ασφαλειας κ σε συνδυασμο με τον αεροσακκο τεινει κ στο 100%...
ο αεροσακκος μονος του , εχω διαβασει καπου οτι μπορει να αποβει κ μοιραιος, γι αυτο παντα θεωρειται υποχρεωτικη η ζωνη κ οχι το αντιστροφο!thumb
εχω μια απορια..γιατι τα wrc, η formula 1 και γενικα τα αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχουν αεροσακους????και αυτοι τρακαρουν με πολυ περισσοτερα απο εμας...μηπως γιατι η ασφαλεια ειναι μια τριχα για το συμβατικο αυτοκινητο?????ενα αυτοκινητο με roll cage εχει τριπλη ακαμψια απο οποιοδηποτε συμβατικο αμαξι...το κοστος ενος omologation roll cage???1500 ευρω!!!!!ζωνες 4ων η 6 σημειων 250 ευρω...
μηπως αυριο μεθαυριο θα ανακαλυψουν ξαφνικα οι εταιριες οτι η μεγιστη ασφαλεια παρεχεται μονο ετσι και θα φτιαξουν κατι παρομοιο για πολιτικη χρηση????οπως με τις ζωνες που απο δυο σημειων εγιναν 3ων?????μηπως να βαζουν το συστημα για το λαιμο που φορανε ολα τα nascar και η formula 1 και που κανει 2500 ευρω???
εγω προσωπικα προτιμω να βγω ανεπαφος και να πεταξω το αμαξι μετα..παρα να βγω παραπληγικος και το αμαξι να κοστιζει κατι....
ολα ειναι θεμα κοστους..ακομα και η ανθρωπινη ζωη....
εν ολιγοις λεω οτι πολυ απλα τα αυτοκινητα σε σχεση με το παρελθον ειναι πολυ ασφαλη παθητικα..αλλα δεν εχουν καμια σχεση με ενα φουλ αγωνιστικο αμαξι που παρεχει 100 φορες ανωτερη παθητικη ασφαλεια....αρα η τεχνολογια υπαρχει απλα δεν τους συμφερει να μπει στα συμβατικα αμαξια!!!!
μην παρεξηγηθω....τα αυτοκινητα μας για σχετικα μικρες συγκρουσεις ειναι πολυ καλα...αλλα στην πραγματικη μεγαλη συγκρουση ειναι επιεικως ανεπαρκη!!!!και εκει μπαινει ο παραγων κοστος!!!
εχω μια απορια..γιατι τα wrc, η formula 1 και γενικα τα αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχουν αεροσακους????και αυτοι τρακαρουν με πολυ περισσοτερα απο εμας...μηπως γιατι η ασφαλεια ειναι μια τριχα για το συμβατικο αυτοκινητο?????ενα αυτοκινητο με roll cage εχει τριπλη ακαμψια απο οποιοδηποτε συμβατικο αμαξι...το κοστος ενος omologation roll cage???1500 ευρω!!!!!ζωνες 4ων η 6 σημειων 250 ευρω...
μηπως αυριο μεθαυριο θα ανακαλυψουν ξαφνικα οι εταιριες οτι η μεγιστη ασφαλεια παρεχεται μονο ετσι και θα φτιαξουν κατι παρομοιο για πολιτικη χρηση????οπως με τις ζωνες που απο δυο σημειων εγιναν 3ων?????μηπως να βαζουν το συστημα για το λαιμο που φορανε ολα τα nascar και η formula 1 και που κανει 2500 ευρω???
εγω προσωπικα προτιμω να βγω ανεπαφος και να πεταξω το αμαξι μετα..παρα να βγω παραπληγικος και το αμαξι να κοστιζει κατι....
ολα ειναι θεμα κοστους..ακομα και η ανθρωπινη ζωη....
εν ολιγοις λεω οτι πολυ απλα τα αυτοκινητα σε σχεση με το παρελθον ειναι πολυ ασφαλη παθητικα..αλλα δεν εχουν καμια σχεση με ενα φουλ αγωνιστικο αμαξι που παρεχει 100 φορες ανωτερη παθητικη ασφαλεια....αρα η τεχνολογια υπαρχει απλα δεν τους συμφερει να μπει στα συμβατικα αμαξια!!!!
μην παρεξηγηθω....τα αυτοκινητα μας για σχετικα μικρες συγκρουσεις ειναι πολυ καλα...αλλα στην πραγματικη μεγαλη συγκρουση ειναι επιεικως ανεπαρκη!!!!και εκει μπαινει ο παραγων κοστος!!!
Αυτο εννοητε...ολα ειναι θεμα κοστους....οταν το φερουν στα μετρα τους και τους συμφερει, ουπς ολα θα αλλαξουν δια μαγειας και τα τωρα αμαξια θα εμφανιστουν ως επικινδυνα........ετσι δουλευει το συστημα....
Μην διαννοηθείτε να κάνετε ούτε μισό μέτρο χωρίς ζώνη!!
Προ 6ετίας ως συνοδηγός και πηγαίνοντας Ελαφόνησο, λίγο έξω από την Σπάρτη είδα τον θάνατο με τα μάτια μου μιας και το αυτοκίνητο που επέβαινα έσκασε πλαγιομετωπικά με 130 χλμ σε νταλίκα μας έδωσε ώθηση από την άλλη πλευρά και σκάσαμε σε αυτοκίνητο που ερχόταν από πίσω μετωπικά και εν συνεχεία το αυτοκίνητο έφερε τούμπα και σταμάτησε με τον ουρανό στο δρόμο τελείως ανάποδα!!!
Βγήκα από εκεί μέσα με ένα ελαφρύτατο γδάρσιμο σε γόνατο κ χέρι.
Απλά εαν δεν φορούσα ζώνη, δεν θα σας έγραφα τώρα..
Ο Άρης S8N ξέρει πολύ καλά το περιστατικό...
ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ!!
Μην διαννοηθείτε να κάνετε ούτε μισό μέτρο χωρίς ζώνη!!
Προ 6ετίας ως συνοδηγός και πηγαίνοντας Ελαφόνησο, λίγο έξω από την Σπάρτη είδα τον θάνατο με τα μάτια μου μιας και το αυτοκίνητο που επέβαινα έσκασε πλαγιομετωπικά με 130 χλμ σε νταλίκα μας έδωσε ώθηση από την άλλη πλευρά και σκάσαμε σε αυτοκίνητο που ερχόταν από πίσω μετωπικά και εν συνεχεία το αυτοκίνητο έφερε τούμπα και σταμάτησε με τον ουρανό στο δρόμο τελείως ανάποδα!!!
Βγήκα από εκεί μέσα με ένα ελαφρύτατο γδάρσιμο σε γόνατο κ χέρι.
Απλά εαν δεν φορούσα ζώνη, δεν θα σας έγραφα τώρα..
Ο Άρης S8N ξέρει πολύ καλά το περιστατικό...
ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ!!
:shok::shok::shok::shok:
Μην διαννοηθείτε να κάνετε ούτε μισό μέτρο χωρίς ζώνη!!
Προ 6ετίας ως συνοδηγός και πηγαίνοντας Ελαφόνησο, λίγο έξω από την Σπάρτη είδα τον θάνατο με τα μάτια μου μιας και το αυτοκίνητο που επέβαινα έσκασε πλαγιομετωπικά με 130 χλμ σε νταλίκα μας έδωσε ώθηση από την άλλη πλευρά και σκάσαμε σε αυτοκίνητο που ερχόταν από πίσω μετωπικά και εν συνεχεία το αυτοκίνητο έφερε τούμπα και σταμάτησε με τον ουρανό στο δρόμο τελείως ανάποδα!!!
Βγήκα από εκεί μέσα με ένα ελαφρύτατο γδάρσιμο σε γόνατο κ χέρι.
Απλά εαν δεν φορούσα ζώνη, δεν θα σας έγραφα τώρα..
Ο Άρης S8N ξέρει πολύ καλά το περιστατικό...
ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ!!
φιλε stef με τι αμαξι ησασταν???γιατι θεωρω οτι με ενα αμαξι πολης..δεν θα ειχατε βγει ζωντανοι (φτου φτου...)....
Γιάννη εάν έβλεπες το αυτοκίνητο (S3) θα αρνιόσουν ότι βγήκαν 2 άτομα από εκει μέσα ζωντανοί και χωρίς σχεδόν να πάθουν τίποτα!!!
Φυσικά και έφταιγε η υπερβολική ταχύτητά μας και η άγνοια του δρόμου από τον οδηγό, παρόλου που είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου να ελλατώσουμε ταχύτητα
Ήταν από τις έλάχιστες φορές που είχα ζητήσει να κατέβω από το αυτοκίνητο και να πάω με άλλο αυτοκίνητο στον προορισμό μας τότε...
ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΟΤΕ
φιλε stef με τι αμαξι ησασταν???γιατι θεωρω οτι με ενα αμαξι πολης..δεν θα ειχατε βγει ζωντανοι (φτου φτου...)....
Audi S3 το προηγούμενο
Εννοείται και ότι βοήθησε το αυτοκίνητο, airbags κλπ, αλλά εαν δεν φορούσαμε ζώνη......
SuperSonic
28-02-11, 18:53
Η ζωνη ειναι πολη σημαντικη..ισως πολυ απο εμας στην ελλαδα ΔΕΝ εχουμε καταλαβει το σωστο τροπο οδηγησης.
Να πω και κατι αλλο,για να ειμαστε σωστα ασφαλες μαζι με την ζωνη θα πρεπει να εχουμε και σωστη θεση του καθισματος{ειδικα τις πλατης.}
Όπως σωστά προειπε και ο Βασίλης, ο αεροσακος μπορεί να μας σκοτώσει, αν παραλληλα δεν φοράμε και
ζώνη ασφαλείας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τις άγιες μέρες που μας έρχονται, όλοι λίγο ως πολύ, θα κυκλοφορήσουμε περισσότερο με τα αυτοκίνητά μας, είτε για μια μονοήμερη βόλτα, είτε
για να περάσουμε τις γιορτές με συγγενικά πρόσωπα κάπου πιο μακριά.
Αν και τα έχουμε ξαναπεί, καλά είναι, να θυμόμαστε συνεχώς, πόσο απαραίτητη είναι η χρήση της ζώνης ασφαλείας !!
Ας δούμε στο παρακάτω βίντεο, πως ο οδηγός της Μερσεντές, ο οποίος δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας, εκσφενδονίζεται 25 μέτρα στον αέρα.
https://www.youtube.com/watch?v=I1PCO1bzhLM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.