Επιστροφή στο Forum : Nasa Live αναμεταδοση εκτοξευσης!!!
Χαρη στον Κωστα(Monsta)που ανακαλυψε αυτη τη διευθυνση:https://www.ustream.tv/channel/nasa-hd-tv(η οποια λειτουργει συνεχεια με ρεπορταζ και νεοτερα απο την αποστολη!!!) χθες το βραδυ,ειδαμε ζωντανα :shok:την εκτοξευση του STS-133 Discovery!!!!.....προσωπικα το ειδα με ολη την οικογενεια σε Foul Screen στο λαπτοπ ,με πολυ καλη εικονα και μετριο( λογο λαπτοπ) ηχο,αλλα πραγματικα συναισθανομασταν, ολοι μαζι, μια αγωνια να πανε ολα καλα,πρωτα για τις ανθρωπινες ζωες και μετα για την αποστολη!
Για οσους εχασαν αυτες τις στιγμες υπαρχει και το ΥοuTube να μας τις δειχνει οσες φορες θελουμε!!!!:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=-YRNKBWAC7A"]https://www.youtube.com/watch?v=-YRNKBWAC7A
Άσε......μοναδικές στιγμές Άρη.
Να και το προφίλ του πληρώματος και το mission summary https://www.nasa.gov/pdf/514136main_STS133_Fact_Sheet_2-1-11.pdf.
Αρκετές ακόμα πληροφορίες και pdf εδώ https://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/main/index.html
Gregory_///M
25-02-11, 08:27
Πολύ εντυπωσιακό...το είδα πριν λίγο σε μαγνητοσκοπημένο βίντεο φυσικά!!!
Και σκέφτομαι....τί σχέση έχει η καθημερινότητα όλων μας (εννοόντας τους ανθρώπους που γνωρίζω και έχω δίπλα μου) με την καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων....:sm-angry05:
εντυπωσιακό!!! μόλις 1 λεπτό μετά την εκτόξευση έχει αναπτύξει ταχύτητα σχεδόν 4200 χλμ την ώρα!!!!
Όλοι στο πλήρωμα άνω των 45 ...ε σου λέει ..να έχουν ζήσει λίγο τη ζωή τους...
...σε 15-20' από τη Florida είχε φτάσει ...μέσω Ιρλανδίας ....στο Cape town στη Νότια Αφρική...... :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:
Πολύ εντυπωσιακό...το είδα πριν λίγο σε μαγνητοσκοπημένο βίντεο φυσικά!!!
Και σκέφτομαι....τί σχέση έχει η καθημερινότητα όλων μας (εννοόντας τους ανθρώπους που γνωρίζω και έχω δίπλα μου) με την καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων....:sm-angry05:
Τυχαίνει να έχω έναν γνωστό που εργάζεται στην NASA και μου έχει μιλήσει για το πόσο απλοί, προσιτοί,μετρημένοι είναι όλοι αυτοί οι τεράστιου μεγέθους επιστήμονες. Πολύ δύσκολα και αν θα βρείς, υπερφίαλους, ξερόλες, υπερόπτες.
Μεγάλη εντύπωση μου χε προκαλέσει ο Χιώτης καθηγητής Σταμάτης Κριμιζής, υπεύθυνος ενεργειακής προώθησης πυραυλικών συστημάτων και εξερεύνησης του διαστήματος, https://en.wikipedia.org/wiki/Stamatios_Krimigis σε 2 εκπομπές με την Φλέσσα στην νετ.
Αλλά έχουμε και απ την άλλη πλευρά, τον Ρωσσοπόντιο, Βλαδίμηρος το μικρό του όνομα το άλλο μου διαφεύγει, αρχηγό πληρώματος του ρωσσικού διαστημοπλοίου την τελευταία φορά.
Μάλιστα μια πρωτότυπη ιδέα, πρωτοβουλία του Κ. Καββαθά, να γίνει η έναρξη των ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας απ το διάστημα, και αφού το δέχτηκαν οι Ρώσσοι, ναυάγησε στο αστείο ποσό των 200000ε που θα κόστιζε, ενώ φαγώθηκαν και σπαταλήθηκαν τόσα και τόσα.
Δε ξέρω αν είδες Νίκο χτες βράδυ (είχα ήδη ανεβάσει το λινκ στο σάουτ) κάνα 2-ωρο πριν lift off που έδειχνε live μέσα από το πιλοτήριο να είναι όλοι δεμένοι και διάφοροι τεχνικοί τριγύρω τους να κάνουν ένα σωρό προετοιμασίες !!!!!!
όχι, δεν το είδα live Κώστα δυστυχώς..!
Ξαναδείχνει αυτή τη στιγμή ΟΛΗ τη χθεσινή προετοιμασία.
TUNE IN
https://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2011/02/24/is-this-the-best-handling-audi-yet.aspx
Μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το Thermal Protection System (TPS):
[QUOTE]
The TPS covers essentially the entire orbiter surface, and consists of seven different materials in varying locations based on amount of required heat protection:
* Reinforced carbon-carbon (RCC), used in the nose cap and wing leading edges. Used where reentry temperature exceeds 1260 °C (2300 °F).
* High-temperature reusable surface insulation (HRSI) tiles, used on the orbiter underside. Made of coated LI-900 Silica ceramics. Used where reentry temperature is below 1260 °C.
* Fibrous refractory composite insulation (FRCI) tiles, used to provide improved strength, durability, resistance to coating cracking and weight reduction. Some HRSI tiles were replaced by this type.
* Flexible Insulation Blankets (FIB), a quilted, flexible blanket-like surface insulation. Used where reentry temperature is below 649 °C (1200 °F).
* Low-temperature Reusable Surface Insulation (LRSI) tiles, formerly used on the upper fuselage, but now mostly replaced by FIB. Used in temperature ranges roughly similar to FIB.
* Toughened unipiece fibrous insulation (TUFI) tiles, a stronger, tougher tile which came into use in 1996. Used in high and low temperature areas.
* Felt reusable surface insulation (FRSI). White Nomex felt blankets on the upper payload bay doors, portions of the midfuselage and aft fuselage sides, portions of the upper wing surface and a portion of the OMS/RCS pods. Used where temperatures stay below 371 °C (700 °F).
Each type of TPS has specific heat protection, impact resistance, and weight characteristics, which determine the locations where it is used and the amount used.
The shuttle TPS has three key characteristics that distinguish it from the TPS used on previous spacecraft:
* Reusable. Previous spacecraft generally used ablative heat shields which burned off during reentry and so couldn't be reused. This insulation was robust and reliable, and the single-use nature was appropriate for a single-use vehicle. By contrast, the reusable shuttle required a reusable thermal protection system.
* Lightweight. Previous ablative heat shields were very heavy. For example the ablative heat shield on the Apollo Command Module comprised about 1/3 of the vehicle weight. The winged shuttle had much more surface area than previous spacecraft, so a lightweight TPS was crucial.
* Fragile. The only known technology in the early 1970s with the required thermal and weight characteristics was also so fragile, due to the very low density, that one could easily crush a TPS tile by hand.
[QUOTE]
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/ShuttleTPS2-colored.png
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/Space_Shuttle_%28HRSI_tile%29.png
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Thermal_protection_system_inspections_from_ISS_-_Shuttle_nose.jpg/400px-Thermal_protection_system_inspections_from_ISS_-_Shuttle_nose.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/634813616_6957ab3307_o.jpg/800px-634813616_6957ab3307_o.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/c7/Ststpstile.jpg/800px-Ststpstile.jpg
Μπράβο Κώστα!:thumbsup::thumbsup:
Το διάστημα είναι η μεγάλη μου τρέλα απο το δημοτικό! Έχω διαβάσει τα πάντα, έχω δει οτι ντοκιμαντέρ και ταινία παίζει για τέτοια θέματα.
Ειδικά για τις δεκαετίες '50-'60'70 με τον ''αγώνα του διαστήματος'' μεταξύ ΕΣΣΔ και ΗΠΑ. Τα προγράμματα Mercuri Gemini και Apollo. Έχω διαβάσει τα προφίλ όλων των αστροναυτών και κοσμοναυτών(πάνω απο μια φορά φυσικά:) και πραγματικά πωρώνομαι με τέτοια πράγματα..
Ακόμη είναι το κρυφό μου όνειρο να γίνω αστροναύτης.. ίσως ακούγετε βλακώδες για πολλούς αλλά υπάρχει ελπίδα! εδώ και χρόνια, με την εισαγωγή σε υπηρεσία του διαστημικού λεωφορείου βασικά, επιλέγονται και αστροναύτες που δεν είναι πιλότοι δοκιμών αλλά έχουν διάφορα άλλα προσόντα όπως μηχανικοί, ηλεκτρονικοί και διάφοροι επιστήμονες. Δυστυχώς για την ΝASA πρέπει να είσαι Αμερικανός υπήκοος αλλά υπάρχει και η ευρωπαϊκή υπηρεσία διαστήματος https://www.esa.int/esaCP/index.html
Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά όσον αφορά την μόρφωση και τα προσόντα μου και ποιος ξέρει, ισως σε καμιά 20αρια χρόνια να μπορέσω να καταταγώ.. χωρίς όνειρα εξάλλου δεν υπάρχει μέλλον!:thumbsup::thumbsup:
Φοβερό Γιώργο!!!! Μακάρι να τα καταφέρεις, στο εύχομαι ολόψυχα!!!!! Κρίμα που δεν ήσουν online χθες βράδυ να πορωνόμασταν παρέα :) :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.