PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] Αμορτισερ - ελατηρια



dblade
20-02-11, 17:37
Επειδη τα αμορτισερ μου εχουν κανει 80κ και τα εχουν ψηλοφτυση και επειδη θα ηθελα να το χαμηλωσω και λιγο οχι στυλ ερπετοειδους ομως. Θα ηθελα να ακουσω προτασεις δοκιμασμενες εχω 316 ε36.

dblade
20-02-11, 22:42
Kαμια προταση?

bakalos
20-02-11, 22:56
Bilstein κίτρινα sprint. Τα sprint είναι για χαμήλωμα.

Stunt Mike
20-02-11, 23:16
Raceland για φτηνο(200-250ευρω),FK(400-600ευρω) για μεσο και μετα ανεβαινεις σε τιμη και επιπεδο,D2,KW,PSS10,TEIN κτλ...Αυτες ειναι coilover ρυθμισιμες καθ'υψος και η ακριβη FK και κατα σκληροτητα..

giannis_compact
20-02-11, 23:27
Βαλε φιλε μου Bilstein κιτρινα με μαυρα eibach ελατηρια δες το γκαραζ μου ποσο χαμηλο ειναι το δικο μου!

dblade
20-02-11, 23:48
Τα Bilstein ειναι σκληρα κατε εμε ειδικα τα σπριντ τωρα αν υπαρχουν και αλλο μοντελο ποιο ****** δεν ξερω . Απο sachs performance τι λενε εψαξα για hr ελατηρια αλλα εχουν χαμηλωμα 3.5-1.5 και δεν θελω να μουρωνει το αμαξι ελεγα καπου 2.5 αλλα δεν μπορω να βρω ελατηρια και απλα αμορτισερ που να ειναι σχεδιασμενα για χαμηλωμα και να μην σου βγαζουν το συκωτι.

deepBLUE
20-02-11, 23:51
Bilstein κίτρινα sprint. Τα sprint είναι για χαμήλωμα.

Τα μονα που δε πρεπει να βαλεις ...αποψη μου παντα.
Θα σου προτεινα να βαλεις τα Mad Sportive https://www.mad-suspension.co.uk/Sportive.php
τα οποια ειναι ρυθμιζομενα σε υψος και σε καμμια περιπτωση δε θα σε κουρασουν και ειναι γυρω στα 600-650 ευρω !!!!
Τουλαχιστον και στα 2 Ζ3 που τα φοραμε μονο καλα λογια εχουμε να πουμε.
Το εχω αναφερει και σε αλλο thread .
Βεβαια υπαρχουν και τα koni που κατα την αποψη μου ειναι καλυτερα απο τα bilstein στα χρηματα αυτα.

bakalos
21-02-11, 08:32
Τα μονα που δε πρεπει να βαλεις ...αποψη μου παντα.
Θα σου προτεινα να βαλεις τα Mad Sportive https://www.mad-suspension.co.uk/Sportive.php
τα οποια ειναι ρυθμιζομενα σε υψος και σε καμμια περιπτωση δε θα σε κουρασουν και ειναι γυρω στα 600-650 ευρω !!!!
Τουλαχιστον και στα 2 Ζ3 που τα φοραμε μονο καλα λογια εχουμε να πουμε.
Το εχω αναφερει και σε αλλο thread .
Βεβαια υπαρχουν και τα koni που κατα την αποψη μου ειναι καλυτερα απο τα bilstein στα χρηματα αυτα.

Από ποιά άποψη μάπα τα Bilstein?

nikos1400
21-02-11, 10:06
Νομιζω ακου τι λεει ο mike απο πανω, και ο deepblue που εχουνε δοκιμασει και τα mad.

Εαν δεις και ο aggelosmk2 εχει βαλει στο δικο του τα raceland και ειναι λεει ευχαριστημενος.
Εγω εχω τα bilstein kitrina kai h&r 40/15, και οντως....εχουνε πολυ καταχτυπι.
Σε καθημερινη χρηση μπορει να σπαστεις. (προσωπικα δεν εχω δοκιμασει και αλλα για να συγκρινω).

Τελικα, εαν ΔΕΝ μπαινεις σε πιστα συχνα, ισως ειναι η πιο καλη (αξια για τα λεφτα τους) λυση τα raceland που δινουν (ρυθμιζομενη) εμφανιση χωρις σκληροτητα καθημερινα.

dblade
28-02-11, 12:16
Aυτα σκεφτομουν και εγω αλλα δεν ξερω τι παιζει απο αποψη ποιοτητας tuv και χιλιομετρων που αντεχουν αλλιως με κλειστα ματια θα τα εβαζα. Επειδη διαβαζα σε ξενα φορουμ οτι στα 15κ που εκανε ενας αρχιζε και ψιλοταλαντευονταν πολυ το αμαξι στην παραμικρη λακουβα. Και αν μπουνε ποσο χαμηλωμα προτεινεται για να μην σκουπιζω τις γοπες εγω ελεγα 2-2,5 μπρος πισω οχι παραπανω.

nikos1400
28-02-11, 12:45
Aυτα σκεφτομουν και εγω αλλα δεν ξερω τι παιζει απο αποψη ποιοτητας tuv και χιλιομετρων που αντεχουν αλλιως με κλειστα ματια θα τα εβαζα. Επειδη διαβαζα σε ξενα φορουμ οτι στα 15κ που εκανε ενας αρχιζε και ψιλοταλαντευονταν πολυ το αμαξι στην παραμικρη λακουβα. Και αν μπουνε ποσο χαμηλωμα προτεινεται για να μην σκουπιζω τις γοπες εγω ελεγα 2-2,5 μπρος πισω οχι παραπανω.

οσο γουσταρεις (με μετρο..) αυτο ειναι το καλο οτι ειναι ρυθμιζομενες (και φτηνες).

βεβαια για το θεμα "ποιες", αυτο ειναι σχετικο.
εσυ μεχρι ποσο θες να διαθεσεις. αν δεν εχεις οριο, βεβαιως να προτιμησεις καποιες επωνυμες δοκιμασμενες.

jonmedic
28-02-11, 13:04
ΚΟΝΙ FSD

dblade
02-10-11, 22:09
Xθες εκανα ενα μικρο service την γρια και θελω λαστιχα-αμορτισερ οσονουπω
Οποτε επαναφερω το θεμα με τα αμορτισερ εχω καταληξει οτι σε ελατηρια μονο Mpack αν βρω θα βαλω η αλλιως μπορει και να τα κοψω 1,5 ποντο καλα μην βαρατε η εσχατη λυση ειναι σε αμορτισερ δεν ξερω που να κινηθω αλλοι λενε Bilstein κιτρινα οχι κοντρομπουκαλα αλλοι sachs performance η οπως αλλιως λεγονται η κατι κονι μετα πανε οι ρυθμιζομενες fk αλλα απο ποιοτητα δεν ξερω τι λενε καμια ιδεα???

savvas bmwdakias
02-10-11, 23:28
Bilstein sprint κιτρινα φιλε μου τα ειχα εγω στο 36αρι μου.Πολυ ωραια αισθηση, βεντουζα στο δρομο με αγνωστου προελευσεως ελατηρια(πιθανον τα μαμα ζεσταμενα χαμηλωμενα).Επισης βαλαμε και στου ξαδερφου μου bilstein sprint κιτρινα παλι το οποιο ηταν m pack δηλαδη φορουσε m pack ελατηρια απο τη μανα του.Και στις 2 περιπτωσεις το αμαξι σε καμια περιπτωση δεν κοπανουσε.Προσωπικα πολυ ευχαριστημενος.Αν εβαζα τωρα θα το συνδιαζα με eibach ελατηρια.

Υ.Σ.Δοκιμασε να βαλεις συνεμπλοκ απο m3 μπρος πισω θα δεις καλη διαφορα.

dblade
03-10-11, 01:29
Αυτο ακριβως μου προτεινε και ο μηχανικος μου σινεμπλοκ απο μ3 διοτι ειναι ποιο μασιφ και δεν εχουνε κενα οπως τα μαμα.
Και για eibach μου ειπε αλλα ειναι 2,5/3 ποντους χαμηλωμα και εγω το πολυ μεχρι 2 θελω που ειναι και τα μπακ ελατηρια
Και ποια ακριβως spint γιατι ειναι καποια Monotube Upsite down ειναι πολλοι τυποι για διαφωτιστεμε?

dblade
03-10-11, 16:39
????????

dblade
22-08-12, 18:25
https://www.ebay.ie/itm/FK-AK-Street-BMW-3-Series-E36-92-99-coilover-Suspension-Kit-/280869205858?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41651bf762#shId
Eχει κανεις καμια γνωμη για αυτα ??

teo21
22-08-12, 20:34
Αν θες bilstein και να μη χτυπαει βαζεις με λεπτο καλαμι. Αλλιως sachs performance. Απο ελατηρια κοιτας ειτε σε schnitzer ειτε σε mpack για το χαμηλωμα που θες και να μην κοπαναει. Οχι h&r ή eibach γιατι χαμηλωνουν αρκετα μπροστα. Πιστευω οτι τα coilover που αναφερθηκαν ειναι πιο σκληροι συνδυασμοι (χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια απο αυτα).

leo328
22-08-12, 20:37
διαλεγεις και παιρνεις απο τα ακολουθα:
1)θες ελαφρυ χαμηλωμα?δεν σε ενδιαφερει δηλαδη αν εχεις σεβαστο κενο μπροστα μεταξυ λαστιχου-θολου και σου χαλαει το look?(εμενα με ενδιεφερε αλλα για οικογενειακους λογους θα παω μελλοντικα εκει...).
τοτε βαζεις m-pack γνησια ελατηρια 1,5 ποντων μεταχειρο και τα συνδιαζεις με 4αδα αμορτισερ sachs advatage m-technik (για μεχρι 2 ποντους χαμηλωμα).κοστος 300ε αμορτισερ καινουργια+50ε ελατηρια μεταχειρο=350ε
2) θες κατι ποιο χαμηλο αλλα να μην κουραζει?(με 3ποντα ελατηρια).
πας σε αμορτισερ sachs perfomance (εχει σταματησει η παραγωγη τους-δυσκολο να τα βρεις) με ελατηριο μεταχειρο vogtland η΄ ac schnitzer (μονο απο ebay θα τα βρεις τα σνιτζερ επισης πολυ σπανια...).κοστος γυρω στα 400-450ε.
εγω φοραω perfomance-schnitzer σε 6κυλινδρο ε36 και ειμαι ευχαριστημενος σε ολους τους τομεις(σχετικη ανεση-κρατημα καλο ειναι all around set-up για μενα..).
3) θες μια σταθερη αναρτηση τιμια για τα λεφτα της με ωραιο χαμηλωμα?(40/20) και ανετη σχετικα για το χαμηλωμα της?(εξακριβωμενο απο πολλους βαζοντας μονο τα ελατηρια αυτης της εταιριας).
κιτ σταθερης αναρτησης vogtland απο γερμανια.(αμορτισερ-ελατηρια καινουργια).κοστος 350ε+τοποθετηση...
https://www.ebay.de/itm/Vogtland-Fahrwerk-BMW-3-E36-3B-C-316i-318i-318iS-318TDS-6-92-4-98-40-20mm-/110821710119?pt=DE_Autoteile&hash=item19cd7d1927

οσο αφορα την αποφαση σου...
-αφου θες χαμηλωμα για μενα θα διαλεγα μια και καλη την 3η λυση και θα ηταν και ολα καινουργια πανω στο αμαξι μου.ωραιο χαμηλωμα με σχετικη ανεση.οτι πρεπει για ελλαδα....μην πας σε ημιμετρες λυσεις του στυλ βαζω m-pack αναρτηση και μετα θελω και αλλο χαμηλωμα γιατι δεν μου αρεσει οπτικα κ.τ.λ.μια και καλη....
-μακρια απο bilstein αμορτισερ και eibach ελατηρια.....(και τα σνιτζερ eibach ειναι αλλα με προδιαγραφες σνιτζερ-πιο ******-πιο ανθρωπινα).
μολις γραψεις 20.000-30.000 χλμ θα αρχισουν τα κοπανηματα και τα γαμοσταυριδια......πολυ καλος συνδιασμος-αψογη ποιοτητα δεν το συζητω αλλα ΟΧΙ για ελλαδα....
-μην πας σε φτηνη ρυθμιζομενη αναρτηση....επισης μετα απο καποια χλμ θα σου πρηξει τα μηδια.....:th_Laie_67-1:(επισης εξακριβωμενο απο πολλους φιλους μου σε ε36-ε46).αμα θες και καλα ρυθμιζομενη βαλε την ακριβη fk αλλα θα σκασεις 500ε.καμια σχεση με τις φτηνες...
θυμισου οτι ενα αμορτισερ να κλασει παει για πεταμα ολο το κιτ.(δεν βγαζουν ανταλλακτικα σκετο αμορτισερ ....).
-τα koni fsd καλα αμορτισερ αλλα πανακριβα.με τα ιδια λεφτα παιρνεις 2 σταθερες αναρτησεις voglant και εχεις και καβατζες....ασε που οταν ρωτησα την koni.gr (αντιπροσωπεια στηνα αθηνα) μου ειπε πως ειναι το πολυ για 2 ποντους χαμηλωμα.(μονο με m-pack δηλδ μπορεις να τα βαλεις).

αυτα....ελπιζω να βοηθησα και να μην σε μπερδεψα...
βαλε στο μυαλο σου πως θες να συμπεριφερεται η αναρτηση και διαλεξε οτι θες....

dblade
22-08-12, 23:58
Mαλλον για την τριτη επιλογη παω και εγω ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσες μπας και παρω την σωστη αποφαση ωστε να μην τα πληρωσω διπλα thumb thumb

leo328
23-08-12, 06:42
Mαλλον για την τριτη επιλογη παω και εγω ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσες μπας και παρω την σωστη αποφαση ωστε να μην τα πληρωσω διπλα thumb thumb

αμα πας σε vogtlant θα κατσει οπως στην φωτο.
μολις το δεις θα πεις τι σαυρα ειναι αυτη.....:thumbsup:
αλλα η συμπεριφορα στο δρομο θα σε αποζημιωσει.....δεν θα το πιστευεις οτι δεν κοπαναει.....απο τις λιγες περιπτωσεις σταθερης αναρτησης value for money διοτι η τιμη ειναι ξεφτιλα....

harris
26-08-12, 13:51
Καλησπερα. Αν θες μπορεις να κοιταξεις και την ta-technix. Εγω την εβαλα προσφατα με πολυ καλες εντυπωσεις. Κοστος 250¤ αγορασμενη απο αθηνα και με 2 χρονια εγγυση.thumb

dblade
28-08-12, 13:26
Εχει κανεις αποψη για τα κιτ που δινει η bilstein τα Β10 και τα Β12 pro kit σε τι διαφερουν απο χαμηλωμα και κρατημα??

dblade
28-08-12, 15:07
?? :whistle:

dblade
01-09-12, 11:58
Tελικα αγοραστηκαν bilstein b6 + eibach pro kit συνολο 475 ευρα thumb
Εντυπωσεις απο βδομαδα που θα τα βαλω απανω.

Lambros46
01-09-12, 12:07
Tελικα αγοραστηκαν bilstein b6 + eibach pro kit συνολο 475 ευρα thumb
Εντυπωσεις απο βδομαδα που θα τα βαλω απανω.

Με κάθε επιφύλαξη σε αυτό που λέω,έχω την εντύπωση ότι τα b6(sport) δεν είναι αμορτισέρ χαμηλώματος και έπρεπε να πάρεις τα b8(sprint).

dblade
01-09-12, 12:56
Το ξερω αλλα δεν ηθελα να χαμηλωσει τοσο πολυ το αμαξι και μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αυτος ο συνδιασμος ειναι δοκιμασμενος .
Ειναι σφιχτος αλλα εχει και την ανεση του μετα b8 θα κουτσουρευε πολυ.

leo328
01-09-12, 18:44
Το ξερω αλλα δεν ηθελα να χαμηλωσει τοσο πολυ το αμαξι και μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αυτος ο συνδιασμος ειναι δοκιμασμενος .
Ειναι σφιχτος αλλα εχει και την ανεση του μετα b8 θα κουτσουρευε πολυ.

το χαμηλωμα του αυτοκινητου εξαρταται μονο απο τα ελατηρια.....τα αμορτισερ δεν παιζουν κανενα ρολο στο χαμηλωμα.....
και συμφωνω με τον λαμπρο απο πανω....τα sprint ειναι για χαμηλωμα οχι τα sport.....
ετσι και αλλιως θα κουτσουρεψει με bilstein-eibach σορυ που στο λεω.....thumb
anyway καλοπατητα να ναι....:original:

teo21
01-09-12, 19:18
Μηπως εχει μπερδεψει κατι ρε leo?? Γινεται να του ειπε μηχανικος τετοιο πραγμα?? Δε θελω να το πιστευω αυτο...

bakalos
01-09-12, 19:58
Το ξερω αλλα δεν ηθελα να χαμηλωσει τοσο πολυ το αμαξι και μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αυτος ο συνδιασμος ειναι δοκιμασμενος .
Ειναι σφιχτος αλλα εχει και την ανεση του μετα b8 θα κουτσουρευε πολυ.

Τα sport με τα sprint είναι ακριβώς τα ίδια με τη διαφορά οτι τα SPRINT είναι για χαμήλωμα. Περίεργο που σου είπε έτσι....

Στη θέση σου αν το χαμήλωνα έστω και λίγο θα έβαζα τα sprint.

Αν χαμηλώσεις τα sport νομίζω θα "φαγωθούν" πιο σύντομα.

leo328
01-09-12, 21:49
Μηπως εχει μπερδεψει κατι ρε leo?? Γινεται να του ειπε μηχανικος τετοιο πραγμα?? Δε θελω να το πιστευω αυτο...

teo το τι λεει ο καθε μηχανικος δεν μου λεει κατι....ενταξει δεν του ειπε κατι το τραγικο αλλα δεν παυει να ειναι λαθος....απλα τα sport bilstein θα τελειωσουν πιο γρηγορα με ελατηρια χαμηλωματος διοτι προοριζονται για μαμα ελατηρια...να φανταστειτε η bilstein για m-pack ελατηριο που ειναι μολις 1,5 ποντο πιο κοντο απο το στανταρ παλι τα sprint προτεινει....
με 3ποντο ελατηριο να φανταστω που ειναι το eibach προτιμοτερο ηταν να βαλει τα sachs advatage m-technik που ειναι για 2 ποντους χαμηλωμα και τουλαχιστον θα δουλευανε πιο σωστα και θα κραταγανε και πιο πολλα χλμ και ειναι και πιο ανετα απο τα bilstein στην τελικη εφοσον ειπωθηκε και θεμα ανεσης....αυτα δεν ξαναμιλαω......το μαμησα.....χαχαχαχαχα
και παλι καλοριζικα στο παληκαρι....

dblade
03-09-12, 16:01
To ξερω ρε παιδια οτι δεν ειναι για χαμηλωμα τα Β6
Και οτι τα Β8 ειναι για χαμηλωμα μια και ειναι και ποιο κοντοκαλαμα απο τα κανονικα αλλα θα παει κοντα 4 ποντους και κατω το αμαξι.
Και δεν το ηθελα ..
Εδω με μουφα sachs απλα εχω κανει 95+ χιλιαδες που απο τις 20 ειχανε τελειωσει λογο βλαβης.
Τα bilstein θα με πειραξουν ας τελειωσουν και στα 50 .

m-power_01
03-09-12, 16:56
Γιατί θα πάει 4 και πόντους κάτω το αμάξι ;

dblade
03-09-12, 18:12
Γιατι τα Β8 ειναι ποιο κοντα σε σχεση με τα Β6 .Φιλος μου με octavia τα εχει βαλει μαζι με kw 3 ποντα και το αμαξι εχει παει 1ποντο και κατι ποιο κατω σε σχεση με την μαμισια κw αναρτηση που ειχε με τα ιδια ελατηρια.

leo328
04-09-12, 07:01
Γιατι τα Β8 ειναι ποιο κοντα σε σχεση με τα Β6 .Φιλος μου με octavia τα εχει βαλει μαζι με kw 3 ποντα και το αμαξι εχει παει 1ποντο και κατι ποιο κατω σε σχεση με την μαμισια κw αναρτηση που ειχε με τα ιδια ελατηρια.

η μονη περιπτωση να γινει αυτο ειναι να βγαλεις χοντομπουκαλα και να βαλεις bilstein με το λεπτο καλαμι..εκει μπορει να πεσει κανα ποντο ακομα...αλλα λεπτομερειες....
μηπως τα kw που φοραγε ηταν με χοντρο εμβολο και μετα εβαλε απλα bilstein ? (με λεπτο καλαμι..).
σε διαβεβαιω παρε τωρα ενα ιδιο sprint με το sport που φορας...(αν φορας λεπτο καλαμι βαλε sprint με λεπτο καλαμι παλι και αντιστοιχα το ιδιο αν φορας χοντροπουκαλο βαλε sprint παλι με χοντρο εμβολο...).
το ιδιο πραμα θα κατσει...
το sprint μπορει να ειναι λιγο πιο κοντο οπως σωστα λες απο το sport αλλα μην ξεχνας οτι ειναι πιο σκληρο διοτι ειναι χαμηλωματος...(στην αποσβεση δεν ''καθεται'' οσο το sport με ελατηριο χαμηλωματος οποτε δεν νομιζω να ισχυει αυτο που λες οτι καθεται πιο χαμηλα με το sprint-μονο αμα βγαλεις χοντρομπουκαλο και βαλεις με λεπτο καλαμι που σου λεω απο πανω.εκει θα δεις μισο ποντο διαφορα....λεπτομερειες δηλδ....).:thumbsup:

ghost-rider
04-09-12, 08:49
Γιατι τα Β8 ειναι ποιο κοντα σε σχεση με τα Β6 .Φιλος μου με octavia τα εχει βαλει μαζι με kw 3 ποντα και το αμαξι εχει παει 1ποντο και κατι ποιο κατω σε σχεση με την μαμισια κw αναρτηση που ειχε με τα ιδια ελατηρια.

Το αμαξι στεκεται στο υψος τους απο τα ελατηρια. Τα αμορτισερ ειναι αποσβεστηρες ταλαντωσεων.

Για να αλλαξει το υψος απο το αμορτισερ πρεπει να αλλαζει οχι το καλαμι, αλλα το σωμα του αμορτισερ απο το σημειο στηριξης στο μουαγιε, μεχρι το κατω πιατελο του εμπρος ελατηριου.

Πιθανως τωρα αν βαλεις αμορτισερ με πολυ δυνατη επαναφορα να στο σηκωσει λιγο. Μιλαω για μισο ποντο φυσικα το πολυ.
Ασε που μολις περπατησει λιγο θα πεσει κανονικα...
Και ασε που με τη λογικη αυτη θα το δεις να σηκωνεται οχι να καθεται.
Τα sprint εχουν κοντο καλαμι. Δεν ειναι πιο κοντο το αμορτισερ. Ειναι ετσι για να αντεχουν την υποχωρηση του ελατηριου χαμηλωματως αλλα σαφως και δεν επηρεαζουν τη θεση ισορροπιας του αυτοκινητου.

Τωρα για τον ποντο πολλα μπορει να παιζουν. Απο το πως του κουμπωσαν το ελατηριο, απο το τοπ μαουντ που πιθανως αλλαξε και ειναι λιγο διαφορετικο(απο μαρκα σε μαρκα το βλεπεις οτι σε στηνει διαφορετικα. Τα χω δοκιμασει ολα:thumbsup:)... Και απο το αμορτισερ φυσικα που αν ειναι χοντρομπουκαλο πιθανον να εχει λιγο πιο κοντο κορμο και να το ριχνει μισο με ενα ποντο ακομα(επηρεαζει σταθεσα μισο ποντο το υψος. Με 4ποντα ελατηρια πχ θα σε ριξει 4,5 ποντους και με στοκ ελατηρια θα καθισει μονο μισο ποντο, αν παιζει κατι τετοιο).

leo328
04-09-12, 15:24
''κατα λαθος δοκιμη'' περσι σε ε36 328.....:th_Laie_67-1:
φοραγα χοντρομπουκαλα προς-πισω.
το ενα πισινο ειχε πεταξει λαδια μετα απο 40.000 χλμ....
παω στον αναρτησα.παραγγελνω 2 πισινα bilstein β8 Κιτρινα χωρις να του πω ο παπαρας :hystericalbs1:.... οτι θελω χοντρομπουκαλα.
τα φερνει τα ανοιγουμε (σφραγισμενη η συσκευασια) και βλεπω οτι αυτο που εφερε δεν ειχε καμια σχεση στο παχος με αυτο που φοραγα.
του λεω εκανα λαλακια.τωρα μου λεει καλα κρασια δεν τα δεχονται πισω γιατι εχει παραβιαστει η ταινια ασφαλειας κ.λ.π. :ranting2:
τεσπα τα βαζουμε πανω (με h'r ελατηρια το αμαξι) και καθεται το αμαξι καπως (σε σχεση με πριν).μετραω κενο μεταξυ λαστιχο-θολου.
λεω δεν μαμιεται θα τα πουλησω...και παραγγελνω 2 χοντρομπουκαλα...
ξαναπαω την αλλη μερα βαζουμε πανω παλι τα β8 τα χοντρομπουκαλα ομως αυτην την φορα με την τοποθετηση να γινεται ακριβως στο ιδιο σημειο (εγω το ζητησα.....thumb).
κατεβαζει κατω το αμαξι......φανηκε αμεσως...μετραω παλι κενο και ηταν μεγαλυτερο κατα 4,5mm σε σχεση με την προηγουμενη μετρηση με τα νορμαλ λεπτοκαλαμα.....
επαναλαμβανω τα αμορτισερ ηταν και τα 2 bilstein b8 (σπριντ) απλα τα πρωτα ηταν με νορμαλ καλαμι ενω τα δευτερα με ''χοντρο''.

dblade
04-09-12, 15:31
Μεθαυριο που θα τα βαλω μαζι με κοντρες απο Μ θα εχω αποψη ολοκληρωτικα thumb