PDA

Επιστροφή στο Forum : 318ci ESS supercharger,απορίες!?!



jimdros
15-02-11, 23:54
παιδια, ηθελα να ρωτησω για το ESS supercharger. Τι ειναι, αν εχει καποια εφαρμογη σε 318 ci και ποσο μπορει να κοστιζει..:thanks:

mitsos_chania
16-02-11, 00:07
O ess supercharger ειναι ενας τυπος μηχανικου υπερσυμπιεστη

Δυστυχως για το δικο σου μοτερ δεν δινει κιτ η ESS.Για οτι αλλη πληροφορια θες με ενα search θα βρεις πολλα πραγματα κυριως απο τους Βαγγελιδες και απο τον Βασιλη

nikos-Mpacket
16-02-11, 09:19
Φιλε μου σε αυτην την σελιδα θα βρεις οτι θελεις,να ξερεις οτι υπαρχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπος που ειναι και μελος του club.

https://www.esstuning.com/

Vasilis
16-02-11, 09:23
...μονοδρομος η αλλαγη μοτερ!

για οτι αλλο θες...εδω ειμαστε!

bill_m3
16-02-11, 14:44
Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω :original: :original: :original:

jimdros
16-02-11, 16:20
thanks all!

jimdros
16-02-11, 16:22
τι περιλαμβανει η αλλαγη μοτερ σε 330 και ποσο κοστιζει?(συνολικα και αναλυτικα).
ρισκα?

bill_m3
16-02-11, 16:29
τι περιλαμβανει η αλλαγη μοτερ σε 330 και ποσο κοστιζει?(συνολικα και αναλυτικα).
ρισκα?

Στο car.gr οι τιμές παίζουν από 3.000 έως όσο γουστάρει ο καθένας, χωρίς περαστικά...

Τα ρίσκα είναι, τι είναι ο κινητήρας που θα βάλεις (χλμ κτλ.), ο 3λιτρος από θέμα αξιοπιστίας είναι πάρα πολύ καλός!!!

nikos-Mpacket
16-02-11, 16:36
τι περιλαμβανει η αλλαγη μοτερ σε 330 και ποσο κοστιζει?(συνολικα και αναλυτικα).
ρισκα?

Αν το δηλωσεις ρισκο δεν υπαρχει,αν δεν το δηλωσεις και πεσεις σε κανεναν δαιμονιο αστυνομικο τοτε μπορει να σου πει διαφορα.

Το κοστος εξαρταται απο το ποσο θα βρεις τα πραγματα που χρειαζεσαι και εσυ θες αρκετα,καλυτερα να σου πει καποιος που το εχει κανει αυτο στην σειρα 3 για να μην λεμε και πραγματα που δεν στεκουν.

Νομιζω παντως πως το καλυτερο ειναι η αλλαγη μοτερ και αργοτερα αφου μαζεψεις παλι χρηματα,εκτος και αν δεν εχεις τετοιο προβλημα του φορας και εναν ESS,αλλιως αν σου αρεσει το cabrio και μπορεις να το παρεις δες την αγγελια του Vasilis που το εχει και ετοιμο και δεν χρειαζετε να τρεχεις.

strof
17-02-11, 08:38
Φιλε μου σε αυτην την σελιδα θα βρεις οτι θελεις,να ξερεις οτι υπαρχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπος που ειναι και μελος του club.

https://www.esstuning.com/

Για να μην ανοιγω καινουργιο thread, στο link που εδωσε ο Νικος πιο πανω με εκπληξη διαπιστωσα πως η εν λογω εταιρια εχει δυο προτασεις βελτιωσης και μαλιστα με εντυπωσιακα αποτελεσματα για τα χρηματα που δινεις, για το δικο μου αυτ/το (Ε90-320D-163ps).
Να το εχει δοκιμασει κανεις το θεωρω σχεδον απιθανο..
Αυτο που θελω να ρωτησω, αυτο που κανει στο αυτοκινητο τι ακριβως ειναι?
Απλα προγραμματιζει τον εγκεφαλο και τιποτα αλλο? και γιατι εμφανιζει να εχει 2 σταδια?
Μπορω να παω στο 2ο απευθειας?
Αν καταλαβα καλα το πρωτο σταδιο μου δινει 200ps (+37) και το 2ο 215 (+52!!).
Και ολα αυτα με ουτε ενα χιλιαρικο, ακουω γνωμες!

ziaba
17-02-11, 10:26
Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω :original: :original: :original:

υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι

bill_m3
17-02-11, 18:12
υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι

Φίλε μου για μετατροπή σε 25άρι πάνω από 1000-1500¤ δεν θα του βγει (να δώσει και τα δικά του) και πίστεψέ με, τα 50 άλογα θα φανούν!! :thumbsup: :thumbsup:

stef
17-02-11, 19:16
Όντως ισχύει κάτι τέτοιο
Από ότι δείχνουν τα περιεχόμενα των πληροφοριών μιλάμε για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και στις 2 περιπτώσεις
Για περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχεις παρά να τους στείλεις ένα mail...

https://www.esstuning.com/categories/BMW/E9X-3%252dSeries/320d-163/

dblade
17-02-11, 20:51
Παιδια αν δεν κανω λαθος δινει κιτακι για 2λιτρο M52TUB20 εκτος και αν ειναι ο 6κυλινδρος?

bill_m3
17-02-11, 21:00
Παιδια αν δεν κανω λαθος δινει κιτακι για 2λιτρο M52TUB20 εκτος και αν ειναι ο 6κυλινδρος?

Είναι 6κύλινδρος ο Μ52!!!

dblade
17-02-11, 21:02
Το ρυμαδι και το ψηλιαστηκα :whistle: :th_Laie_67-1:

ΔημήτρηςΜ3
17-02-11, 21:12
ενα 330 και τελος!!!

m-power_01
18-02-11, 00:25
υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι

Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .

ziaba
19-02-11, 07:04
με τα λεφτά που θα κάνεις μια πλήρη κ σωστή μετατροπή όπως έβγαινε από τό εργοστάσιο θα αγοράσεις ένα γνήσιο

giannis_compact
19-02-11, 11:23
Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .

Εχει απολυτο δικιο ο Σπυρος!Και δεν πιστευω πως με τα λευτα αυτα αγοραζεις γνησιο διοτι αν πουλησεις το δικο σου θα θες καποια χρηματα απο πανω σιγουρα!Για να κανεις μετατροπη σε 2,5 γυρω στα 2μισι χιλιαρικα θελουν πια...

m-power_01
19-02-11, 19:20
με τα λεφτά που θα κάνεις μια πλήρη κ σωστή μετατροπή όπως έβγαινε από τό εργοστάσιο θα αγοράσεις ένα γνήσιο

Αυτο που λες ειναι σωστο...ΑΛΛΑ
1) Αν ειναι γνησιο δεν μπορεις να το δηλωσεις 2.2 ...
2)Το γνησιο που θα παρεις μπορει να μην ειναι σε all around κατασταση οπως το δικο σου. Και δεν εννοω μηχανικα αφου και τα δυο μτχ ειναι, αλλα πλαστικα, χρωμα ,φανοποιεια καθαριοτητα,καθισματα κλπ
3)Καταλογος εξτρα... κυκλοφορουν καποια τετρακυλινδρα με ''αρρωστους'' ιδιοκτητες που εχουν πανω ενα σκασμο εξτρα γνησια BMW ή αλλων βελτιωτικων οίκων που αν περασεις την πορτα φευγεις με κανα 500αρικο λιγοτερα στην καλυτερη.


Εχει απολυτο δικιο ο Σπυρος!Και δεν πιστευω πως με τα λευτα αυτα αγοραζεις γνησιο διοτι αν πουλησεις το δικο σου θα θες καποια χρηματα απο πανω σιγουρα!Για να κανεις μετατροπη σε 2,5 γυρω στα 2μισι χιλιαρικα θελουν πια...

Γιαννη για να παρεις κατι αντιστοιχο στην κατασταση του δικου σου σιγουρα θα πρεπει να τσονταρεις... Αλλα για να παρεις κατι μεγαλυτερο απλα... βρισκεις και στα ιδια λεφτα τωρα σε τι κατασταση θα ειναι...ποιος ξερει!

giannis_compact
19-02-11, 20:51
Αυτο που λες ειναι σωστο...ΑΛΛΑ
1) Αν ειναι γνησιο δεν μπορεις να το δηλωσεις 2.2 ...
2)Το γνησιο που θα παρεις μπορει να μην ειναι σε all around κατασταση οπως το δικο σου. Και δεν εννοω μηχανικα αφου και τα δυο μτχ ειναι, αλλα πλαστικα, χρωμα ,φανοποιεια καθαριοτητα,καθισματα κλπ
3)Καταλογος εξτρα... κυκλοφορουν καποια τετρακυλινδρα με ''αρρωστους'' ιδιοκτητες που εχουν πανω ενα σκασμο εξτρα γνησια BMW ή αλλων βελτιωτικων οίκων που αν περασεις την πορτα φευγεις με κανα 500αρικο λιγοτερα στην καλυτερη.



Γιαννη για να παρεις κατι αντιστοιχο στην κατασταση του δικου σου σιγουρα θα πρεπει να τσονταρεις... Αλλα για να παρεις κατι μεγαλυτερο απλα... βρισκεις και στα ιδια λεφτα τωρα σε τι κατασταση θα ειναι...ποιος ξερει!

Ακριβως αυτο σκεφτηκα και γω Σπυρο γιαυτο ειπα πως εχεις δικιο!!

ziaba
20-02-11, 22:51
Εχει απολυτο δικιο ο Σπυρος!Και δεν πιστευω πως με τα λευτα αυτα αγοραζεις γνησιο διοτι αν πουλησεις το δικο σου θα θες καποια χρηματα απο πανω σιγουρα!Για να κανεις μετατροπη σε 2,5 γυρω στα 2μισι χιλιαρικα θελουν πια...

δε νομίζω ότι με 2,5 χιλ (εάν εννοείς σε αυτή τ τιμή τα πράγματα+εργασία) θα κάνεις μια σωστή μετατροπή στο 46αρι και θα ναι όπως εργοστάσικο τό αμάξι εκτός εάν θα πας σε κανέναν κυρ Μανώλη κ με αυτά τ χρήματά θα σου βγάλει κ θα σου βάλει τό μοτέρ θα κόψει κ θα ράψει τ πλεξουδα κ μετά θα αναβουν τα λάμπακια στ κάντραν σαν στ χριστουγεννιάτικο δέντρο

giannis_compact
20-02-11, 23:01
δε νομίζω ότι με 2,5 χιλ (εάν εννοείς σε αυτή τ τιμή τα πράγματα+εργασία) θα κάνεις μια σωστή μετατροπή στο 46αρι και θα ναι όπως εργοστάσικο τό αμάξι εκτός εάν θα πας σε κανέναν κυρ Μανώλη κ με αυτά τ χρήματά θα σου βγάλει κ θα σου βάλει τό μοτέρ θα κόψει κ θα ράψει τ πλεξουδα κ μετά θα αναβουν τα λάμπακια στο κάντραν σαν στο χριστουγεννιάτικο δέντρο

Την προηγούμενη βδομάδα έγινε μετατροπή σε πολύ γνωστό συνεργείο της Θεσσαλονίκης 46άρι από 316 σε 325 και στοίχισε 3300 ευρώ!Μίλησα για τα πράγματα και όχι για εργατικά!

m-power_01
20-02-11, 23:12
Οι τιμές είναι Ρουλετα ... Ότι βρει ο καθένας !
Η αλήθεια είναι ότι με κάνα 2500 χιλιαρικα παίρνεις μετατροπή 2.5. Με κανά 3000 παίρνεις 3.0 πενταταχυτο. Τα εργατικά πάλι είναι άλλη ιστορία .
Γενικώς στις τιμές υπάρχουν μεγάλες αποκλεισεις... Μετράει αν θα τα πάρεις Απο παλιατζη , αν θα δώσεις τα δικά σου , τι φοράς ΕΣΥ πάνω τώρα (μ43, ν42 κλπ) , αν θα τα πάρεις Απο ιδιώτη , αν θα τα φέρεις απ´εξω κλπ.
Αντίστοιχα για τα εργατικά.
Έχουν γίνει μετατροπές σε αυλές σπιτιών έχουν γίνει και σε αντιπροσωπείες

Jimmakos
21-02-11, 02:15
Άμα πιάνουν τα χέρια σου Σπύρο ακόμα και σε αυλή σπιτιών γίνονται μετατροπές.... Δώσε μου γερανάκι να σηκώσω το μοτέρ και σου αλλάζω το μοτέρ σε μια μέρα....

Δηλαδή για να καταλάβω εχω ίδιες βάσεις με Ε36, γνωστος έχει βάλει 318is σε Ε34.... Αν δώσω τον Μ40 μου μαζί με σασμάν πλεξούδα εγκέφαλο και πάρω ενα 325, 328 ή 525, 528 αντίστοιχα μαζί με πλεξούδα/σασμάν/εγκέφαλο πόσο θα βγεί το μαλλί περίπου....?

ziaba
21-02-11, 06:49
Την προηγούμενη βδομάδα έγινε μετατροπή σε πολύ γνωστό συνεργείο της Θεσσαλονίκης 46άρι από 316 σε 325 και στοίχισε 3300 ευρώ!Μίλησα για τα πράγματα και όχι για εργατικά!

να υπόθεσω ότι με αυτά τ χρήματά έκοψαν κ έραψαν τ πλεξουδα κ δε τ πέρασαν από μπροστά μέχρι πίσω άρα δε μπορουμε να πουμε ότι έγινε όπως τό εργοστάσικο άρα τό μπασταρδεψαν κ κρίνοντας από τό πόσο ούτε έκαναν τις απαραίτητες εργασίες κατά τ μετατροπή(εκτός εάν ήταν τό μοτέρ πάνω σε αμάξι κ τό χει ελέγξει πριν τό βάλει) + βάλε ότι θα δώσει κ άλλο ένα χιλιάρικο για να τό δηλώσει άρα πάμε στα 4300 πάνω κάτω

ziaba
21-02-11, 07:27
Άμα πιάνουν τα χέρια σου Σπύρο ακόμα και σε αυλή σπιτιών γίνονται μετατροπές.... Δώσε μου γερανάκι να σηκώσω το μοτέρ και σου αλλάζω το μοτέρ σε μια μέρα....

Δηλαδή για να καταλάβω εχω ίδιες βάσεις με Ε36, γνωστος έχει βάλει 318is σε Ε34.... Αν δώσω τον Μ40 μου μαζί με σασμάν πλεξούδα εγκέφαλο και πάρω ενα 325, 328 ή 525, 528 αντίστοιχα μαζί με πλεξούδα/σασμάν/εγκέφαλο πόσο θα βγεί το μαλλί περίπου....?

μην ξεχνάς ότι συν αυτά που αναφέρεις θες κ ψυγείο ελατήρια εξάτμιση κεντρικό διαφορικό φρένα κ εάν πας κ σε 28αρι θα θες κάντραν immobil κλειδιά κτλ

m-power_01
21-02-11, 09:55
να υπόθεσω ότι με αυτά τ χρήματά έκοψαν κ έραψαν τ πλεξουδα κ δε τ πέρασαν από μπροστά μέχρι πίσω άρα δε μπορουμε να πουμε ότι έγινε όπως τό εργοστάσικο άρα τό μπασταρδεψαν κ κρίνοντας από τό πόσο ούτε έκαναν τις απαραίτητες εργασίες κατά τ μετατροπή(εκτός εάν ήταν τό μοτέρ πάνω σε αμάξι κ τό χει ελέγξει πριν τό βάλει) + βάλε ότι θα δώσει κ άλλο ένα χιλιάρικο για να τό δηλώσει άρα πάμε στα 4300 πάνω κάτω

Θελεις να μου πεις οτι εκοψαν και εραψαν πλεξουδα για να βαλουν στην μαμα πλεξουδα Μ54?
Αν εκαναν αυτο ,πιστεψε με ακομα εκει θα ηταν και θα προσπαθουσαν να το βαλουν μπροστα! Η αν το ειχαν κανει, θα ειχαν δωσει λυση στο να παιρνουμε ολοι και να πεταμε μεσα οτι μοτορι θελουμε..
Μαλλον δεν εχεις ιδιαιτερη αποψη στο θεμα μετατροπη...μην ακους οτι σου λενε

Jimmakos
21-02-11, 10:05
μην ξεχνάς ότι συν αυτά που αναφέρεις θες κ ψυγείο ελατήρια εξάτμιση κεντρικό διαφορικό φρένα κ εάν πας κ σε 28αρι θα θες κάντραν immobil κλειδιά κτλ

αγάλι αγάλι..... Γίνεται η αγουρίδα μέλι thumb

gyiama
21-02-11, 10:07
να υπόθεσω ότι με αυτά τ χρήματά έκοψαν κ έραψαν τ πλεξουδα κ δε τ πέρασαν από μπροστά μέχρι πίσω άρα δε μπορουμε να πουμε ότι έγινε όπως τό εργοστάσικο άρα τό μπασταρδεψαν κ κρίνοντας από τό πόσο ούτε έκαναν τις απαραίτητες εργασίες κατά τ μετατροπή(εκτός εάν ήταν τό μοτέρ πάνω σε αμάξι κ τό χει ελέγξει πριν τό βάλει) + βάλε ότι θα δώσει κ άλλο ένα χιλιάρικο για να τό δηλώσει άρα πάμε στα 4300 πάνω κάτω

μαλλον οπως τα λεει ο Σπυρος ειναι και δεν γνωριζεις παρα πολλα για μετατροπες!!ποιος ειπε οτι αλλαζει πλεξουδα πο μπροστα μεχρι που πισω?η μονη πλεξουδα που αλλαζει ειναι του εγκεφαλου που ειναι μια πλεξουδα 1.5 μετρο δεν ξυλωνουν ολοκληρο αυτοκινητο μη μπερδευεσαι φιλε μου!1πλεον μετατροπη κανει ο καθενας και το μονο λιγο δυσκολο ειναι να παντρεψεις τους εγκεφαλους μεταξυ τους το οποιο γινεται με καποιο διαγνωστικο οποτε δεν μπορει να το κανει ο καθενας!!!!

ziaba
21-02-11, 11:06
Θελεις να μου πεις οτι εκοψαν και εραψαν πλεξουδα για να βαλουν στην μαμα πλεξουδα Μ54?
Αν εκαναν αυτο ,πιστεψε με ακομα εκει θα ηταν και θα προσπαθουσαν να το βαλουν μπροστα! Η αν το ειχαν κανει, θα ειχαν δωσει λυση στο να παιρνουμε ολοι και να πεταμε μεσα οτι μοτορι θελουμε..
Μαλλον δεν εχεις ιδιαιτερη αποψη στο θεμα μετατροπη...μην ακους οτι σου λενε

όχι εννοω ότι δε γντύσαν το αμάξι κ δε πέρασαν οοολη τ καλωδίωση από μπροστά μέχρι πίσω άρα πως μπορουμε να πουμε μια τέτοια μετατροπή ότι είναι ίδια με το γνήσιο κ ξεχωρίζει μόνο με 5 νούμερα στ πλαίσιο?

Christos 330
21-02-11, 11:39
Την προηγούμενη βδομάδα έγινε μετατροπή σε πολύ γνωστό συνεργείο της Θεσσαλονίκης 46άρι από 316 σε 325 και στοίχισε 3300 ευρώ!Μίλησα για τα πράγματα και όχι για εργατικά!

Παλι ακριβα ειναι Γιαννη . . .

Αν ψαχτεις απο 2.200 μεχρι 2.500 χιλιαρικα εχουν τα δυομισαρια μιας

και δεν τα ακουμπαει κανεις . . .

Παντως μια μετατροπη σε τριλιτρο ειναι οτι καλυτερο και πλεον εχει

καταντισει ρουτινα μιας και εχουν γινει χιλιαδες . . .

Το 2005 ειχαμε κανει με τον αδερφο μου το τοτε 46αρι μου περα το οτι

ηταν λες και οδηγουσα αλλο αυτοκινητο μεχρι και σημερα που το εχει

ο ιδιοκτητης του δεν εχει βγαλει το παραμικρο και ουτε προκειται να βγαλει !!!

gyiama
21-02-11, 14:35
όχι εννοω ότι δε γντύσαν το αμάξι κ δε πέρασαν οοολη τ καλωδίωση από μπροστά μέχρι πίσω άρα πως μπορουμε να πουμε μια τέτοια μετατροπή ότι είναι ίδια με το γνήσιο κ ξεχωρίζει μόνο με 5 νούμερα στ πλαίσιο?

φιλε ziaba δεν χρειαζεται να γδυθει το αυτοκιντο ολοκληρο γιατι δεν αλλαζει κατι πως το λενε!!!!!! η πλεξουδα που φευγει απ το ταμπλο μεχρι πισω ειναι αναλογη με τον εξοπλισμο του καθε αυτοκινητου δεν εχει να κανει με την αλλαγη κινητηρα!!μια μικρη αλλαγη υπαρχει μονο οταν μεταφερεται η μπαταρια πισω και το μονο που αλλαζει ειναι το καλωδιο του ρευματος που παει πισω τπτ αλλο!!!ολα τα αλλα τα καλωδια ειτε 25αρι το κανεις ειτε Μ3 ειτε 30αρι ειναι αναλογα με τον εξοπλισμο

z3outofmind
21-02-11, 21:47
τι περιλαμβανει η αλλαγη μοτερ σε 330 και ποσο κοστιζει?(συνολικα και αναλυτικα).
ρισκα?

αστους να μας κραξουν....τους απιστους!!!!
πιστονια 650
μπιελες 370
ελατηρια βαλβιδων ριτεηνερς οδηγους 400
γυαλισμα κυλινδρων 200
φλατζα μεταλλικη 120
βιδες αρπ 180
τριμεταλλικα μεταλ στροφαλου 60
αγραφος 1600 ολα
πολλαπλη εισαγωγης 200
ιντερκουλερ απο αγγλια 120
σωληνωσεις 200
χταποδι απο αμερικα για τ3-τ4 μαζι με την τουρμπινα απο αμερικα 400
εξτερναλ για να ρεταρουν μεχρι και τα 8κυλινδρα 120
τρομπα βενζινης 100
μπεκ απο αμερικα 200
εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω 800 (καταλυτη απο αγγλια 120)
το βημα κοντο για αρχη
φρενακια D2 8πιστονα μεταχειρο 700
εργατικα 1000 και πολλα λεω γιατι σε πολλες τιμες βαζω και την εργασια...
ΣΥΝΟΛΟ γυρο στα 7000...350-370αλογα χαλαρα 40-45κιλα ροπη
και το μοτερ καινουργιο απο δικο σου στρωσιματακι....
το παντρευεσαι το αμαξακι και τελος...
τριλιτρο.......4.000 θα παει τελοιωμενο και χωρις φρενα,χωρις να σου βγαζει τα ιδια γουστα(καμια επαφη ακομα και με του μ3 ε36 ε46 το μοτερ)(το λεω γιατι το εχω δει το εργο και με το ενα ακρο και με το αλλο αποψη μου)
παλι θα το παντρευτεις...καθε χρονο θα τα χωνεις στα τελη(που 270 που 1000???)και η μηχανη τουλαχιστον με 100.000χιλ στην πλατη.....
:mpaks::mpaks::hystericalbs1: