Επιστροφή στο Forum : Βοηθεια προβλημα με bmw e46 325i
Γεια σας, εδω και δυο μηνες εχω ενα bmw e46 325i (2001) usa edition,σας παρακαλω πειτε μου ποιες ειναι οι διαφορες απο ενα europe, ειναι πολλες??? και γιατι? γιατι 184hp και οχι 192hp?,γιατι 215km κοφτη? μπορω να το κανω europe edition? και πως? που ειναι κομενο? γιατι δεν εχει καλωδιωση και φωτα ομιχλης πισω? εχει για φωτα πορειας τα φλας..... δεν εχει καλωδιωση εμπρος για τα φωτα ποριας μεσα στα φαναρια εχει ταπες.....ευχαριστω για τον χρονο σας.
Φίλε λογικά με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου θα ανεβάσεις άλογα και τον κόφτη....
Εφόσον πίσω έχεις τάπες πίσω μπορείς άνετα σε έναν ηλεκτρολόγο να περάσεις τις καλωδιώσεις με τους διακόπτες (αν χρειάζονται) thumb
Κοίτα συνήθως τα USA με τα Europe έχουν διαφορές σε τέτοια θέματα αλλά για περισσότερα ας πούν όσοι το κατέχουν καλά με τα αμερικάνικα!
οκ φιλε μου καλα τα λες , ετσι ειναι μακαρι οταν επαναπρογραμματιστει να ανεβει λιγο,,,,,αλλα στο club υπαρχουν παιδια που εχουν bmw usa θα μπορουσαν να μας βοηθησουν λιγο ευχαριστω........
Εφόσον δεν είναι μεγάλη η διαφορά για αυτό μου ήρθε αμέσως ο εγκέφαλος thumb
Μην ανησυχείς και να μην έχει κάποιος USA Model θα ξέρει να σου απαντήσει σίγουρα, μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω παραπάνω :original:
Να σαι καλά ότι χρειαστείς ρώτησε!
εισαι πολυ καλος ευχαριστω για τον χρονο σου.... παιδια καποιος που να ξερει????????????? usa vs europe
Φίλε λογικά με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου θα ανεβάσεις άλογα και τον κόφτη....
Εφόσον πίσω έχεις τάπες πίσω μπορείς άνετα σε έναν ηλεκτρολόγο να περάσεις τις καλωδιώσεις με τους διακόπτες (αν χρειάζονται) thumb
Κοίτα συνήθως τα USA με τα Europe έχουν διαφορές σε τέτοια θέματα αλλά για περισσότερα ας πούν όσοι το κατέχουν καλά με τα αμερικάνικα!
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα Δημητρη.
Θελει ψαξιμο να βρεθει αν υπαρχει διαφορετικο λογισμικο στην μοναδα διαχειρησης του κινητηρα.
Ειναι κατι το οποιο δεν το γνωριζω.
Οσο για τα φωτα και τις καλωδιωσεις και εκει θα χρειαστει ψαξιμο για ευρεση διαφορων στις καλωδιωσεις αλλα και στις ασφαλειοθηκες.
Στο φιναλε γιατι να το αλλαξεις το αυτοκινητο φιλε mabini?
Οκ στο θεμα της ιπποδυναμης το καταλαβαινω,αλλα στα υπολοιπα...εμενα θα μου αρεσε η διαφορετικοτητα του!;)
Αυτο το τελευταιο που ειπες μου αρεσε .........( η διαφορετικοτητα του) οπως και να εχει θελει ψαξιμο πολυ, το θεμα ειναι αν φτιαχνετε και αν αξιζει τον κοπο εχει παντος πολλες διαφορες στα ηλεκτρονικα................και ποιος ξερει να το κανει η να μας πει τι θελει?????????
εμένα η γνώμη να το αφήσεις όπως είναι έτσι κ αλλιώς δε θα καταλάβεις τα 8 άλογα διαφοράς το πολύ πολύ βάλε ένα πρόγραμμα after market κ μπορεί να πάρεις κ παρά πάνω
Ναι φιλε ziaba καλα τα λες μονο το θεμα των ηλεκτρονικων με απαχολει τα φωτα ομιχλης πισω ...........ευχαριστω για τον χρονο σας
Και μήπως εχουμε και ομίχλη ;;;;;;:original:
Ας το οπως ειναι !!!
Stunt Mike
29-01-11, 18:50
Στο θεμα της ιπποδυναμης ολοι οι εγκεφαλοι που προοριζονται για το USA προγραμματιζονται να λειτουργουν με 93oct βενζινη αφου αυτη ειναι η βασικη βενζινη στ'αμερικανικα βενζιναδικα.Οποτε ενας προγραμματισμος θα σου λυσει το θεμα ιπποδυναμης και κοφτη τελικης.Για φωτα ομιχλης πισω,ξεχνα το.Το θεμα των φωτων/φλας μπροστα(μηπως εχεις και τα φωτα και τα πλαινα φλασακια μονιμα αναμμενα??Στα Καναδεζικα ισχυει κι αυτο) αλλαζει ευκολα σ'εναν ηλεκ/γο.
φιλε mike διλαδι αν βαλω 100oct θα αλλαξει κατι ? και οταν λες ειναι προγραμματισμενος για 93oct τι εννοεις???οταν θα του βαλω 100 οct ??? και πως προγραμματιζεται αλλαζει mode, απο usa σε europe μονο? εχει αλλο εγκεφαλο για την αλλαγη χωρας... στην bmw μου ειπαν οτι πρεπει να το ψαξουν και μπορει αν το κανουν europe να χασω ορισμενα πραγματα οπως τα μπροστα αναμενα φλας οταν βαζω τα πορειας. (μονο εμπρος) η ο κοφτης και η ιπποδυναμη ειναι μονο θεμα εγκεφαλου κινητηρα???? βοηθηστε με σσς παρακαλω..ευχαριστω πολυ....
το θεμα ειναι να βρω ενα μαστορα να μπορεσει να μου πει φιλε το αμαξι εχει αυτες τις αλλαγες απο το europe και μπορει να φτιαχτει αυτο αυτο και αυτο και δεν θα υπαρχει προβλημα πουθενα η οτι θα χασεις αυτο και αυτο και θα χρειαστεις αυτα τα ανταλλακτικα δεν πιστευω να ζηταω πολλα..........ευχαριστω
η 91-93 αμερικάνικη βενζίνη είναι αντίστοιχη των 95-98 στην Ευρώπη. Στους καταλύτες πρέπει να είναι η διαφορά και γι αυτό γίνεται διαφορετική διαχείριση του καυσίμου..
αν βαλω εγκεφαλο κινητηρα απο europe μεταχειρισμενο ε46 325 θα κανω κατι η οχι????η θελει και αυτο προγραμματισμο? η μονο το δικο του κανει, καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι κομμενο και απο τον καταλυτη γιατι οταν περναω τις 4500στροφες σφυριζει σαν τουρπινα κατι απο το συστημα εξατμισης προφανως απο τον καταλυτη τι λετε?
ψάχνοντας λιγάκι βρήκα πως το E36 328 USA (Μ52) φοράει τα χταπόδια του Ευρωπαϊκού 323ti (E36 compact) και καταλύτη του Ε36 Μ3 USA, ενώ το ευρωπαϊκό 328 φοράει άλλα χταπόδια και είναι κοινά από 320 ως 328 και καταλύτη που δεν τον χρησιμοποιεί άλλο μοντέλο..
1000 ευχαριστω για τον χρονο σας που ειναι πολυτιμος Κ.Νικο τελικα ενα μεγαλο βαθμο στο κοψιμο του ειναι το συστημα εξατμισης ,με το ψαξιμο που κανατε ο καταλυτης και τα χταποδια ειναι 1 ετια + ο εγκεφαλος του κινητηρα.....καποια στιγμη ηθελα να στειλω e-mail στην BMW germany να μου πουν την ετια αλλα τωρα μου λυθηκε η απορια, σας ευχαριστω ολους.....
ψάχνοντας λιγάκι βρήκα πως το E36 328 USA (Μ52) φοράει τα χταπόδια του Ευρωπαϊκού 323ti (E36 compact) και καταλύτη του Ε36 Μ3 USA, ενώ το ευρωπαϊκό 328 φοράει άλλα χταπόδια και είναι κοινά από 320 ως 328 και καταλύτη που δεν τον χρησιμοποιεί άλλο μοντέλο..
Που να το'ψαχνες και πολυ δηλ.!!!:thumbsup:
Νικο εισαι Bmw Wikipedia, the free encyclopedia!!!!:thumbsup:
Stunt Mike
01-02-11, 21:21
η 91-93 αμερικάνικη βενζίνη είναι αντίστοιχη των 95-98 στην Ευρώπη. Στους καταλύτες πρέπει να είναι η διαφορά και γι αυτό γίνεται διαφορετική διαχείριση του καυσίμου..
Δεν ισχυει αυτο που λες.......εκτος αν το λες κοροιδευτικα για την Ελληνικη βενζινη:th_Laie_67-1: Η Αμερικανικη βενζινη ειναι 91 και 93 οκτανια,μικροτερης αντικροτικοτητας λοιπον εξου και τ'αυτοκινητα που προοριζονται για εκει εχουν μειωμενα αβανσ και διαφορετικη χαρτογραφηση....
Η Ευρωπαϊκή μέτρηση οκτανίων γίνεται σε RON και η Αμερικανική σε ΑΚΙ
Generally, octane ratings are higher in Europe than they are in North America and most other parts of the world. This is especially true when comparing the lowest available octane level in each country. In many parts of Europe, 95 RON (90–91 AKI) is the minimum available standard, with 97/98 RON being higher specification (sometimes called Super Unleaded). The higher rating seen in Europe is an artifact of a different underlying measuring procedure.
https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Η 96αρα η Ευρωπαϊκή είναι ίδια με την 91 US ..απ' ότι λένε και οι tuners
ESS DirectFlash Normal Aspiration optimized ECU software is a result of 100's of dyno runs and exact calibration of all parameters to allow maximum performance gains with improved driveability/fuel consumption and stock engine longevity. Removed top speed governor is included, and you have the option of stock RPM limit or up to 9000RPM, default setting from ESS is 8200 unless otherwise instructed.
Power is increased by 10 WHP when programmed for premium fuel (91US/96Euro)
https://www.esstuning.com/products/ESS-DirectFlash-E46-M3-ECU-Tuning-Software.html
Stunt Mike
03-02-11, 23:20
Ισχυει αυτο με τη μετρηση που λες αλλα στα βενζιναδικα τους εχουν απο 87 μεχρι στη καλυτερη των περιπτωσεων 91 ΑΚΙ βενζινη.
https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
παιδια καλα τα λετε αλλα το δικο μου που ειναι σεταρισμενο να δουλευει την usa βενζινα τωρα με την europe 98 h 100 oct. τι γινετε? θα εχω προβλημα? θα ρεταρει? θα χτυπαει πυρακια? η δεν θα εχει προβλημα?
Δεν έχεις πρόβλημα, 1ον γιατί το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο για χρήση κυρίως 90-91 αμερικής (95 Ευρώπης) και 2ον γιατί η ίδια η μονάδα ελέγχου του κινητήρα έχει μικρά περιθώρια προσαρμογής είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω.
κ.Νικο παντα μου βρισκεις λυσεις για τα προβληματα μου τι να πω 1000 ευχαριστω τελικα μεσα σε λιγο χρονο εμαθα πολλα πραγματα απο το club η βοηθεια σας ειναι ανεκτιμητη ευχαριστω........
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.