PDA

Επιστροφή στο Forum : αμορτισερ για Μ3 Ε36



konstantinaM3
02-01-11, 10:04
θελω μια γνωμη να μου πειτε παιδια θελω να αλλαξω τα αμορτισερ μου κ να βαλω τα μπιλισταιν τα χοντρομπουκαλα με τα ελατηρια τα ειμπαχ καλα θα κανω???θελω να διαθεσω περιπου γυρω στα 800ευρ μπροστα φοραω κοηλοβερ κ πισω τα απλα τα λεπτα τα μπιλισταιν τι να κανω να αγορασω καινουργια η να στειλω τα κοηλοβερ για επισκευη?κ πισω μονο χοντρομπουκαλα?

Kostas Maras
02-01-11, 10:45
Καλημέρα! Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις για επισκευή τα μπροστινά και να αγοράσεις καινούργια για πίσω.......όπως ακριβώς το σκέφτηκες!

Jimmakos
02-01-11, 12:44
Γνώμη μου είναι ανάλογα την οδήγηση που κάνεις..... Αν είσαι φάν της αξιοσέβαστης "παντόφλας" και γυαλοκαθαριστήρας στο παράθυρο τότε πάρε καινούρια να είσαι ήσυχη....

Αν δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα τότε κάντο όπως ακριβώς το σκέφτηκες!

konstantinaM3
02-01-11, 22:40
θελω να στριβω καλα κ με σιγουρια!!!!

Stunt Mike
03-01-11, 02:16
Oτι coilover φορας μπροστα,να βαλεις και πισω και να στειλεις τα μπροστινα για επισκευη...

konstantinaM3
04-01-11, 16:55
μου ειπαν οτι δεν επισκευαζοντε τα κοηλοβερ αληθευει?

GEORGE316
05-01-11, 09:37
κωνσταντινα,επειδη φορας αλλα μπροστα και αλλα πισω γνωμη μου και νομιζω ολων ειναι η εξης.
η τοποτεθησε ενα σετ αμορτιερ ελλατηριων να ειναι ολα δια(δηλαδη αμορτισερ bilstein μπρος πισω ελλατηρια ταδε μπρος πισω)
η πηγαινε σε μια νεα coilover ολοκληρωμενο σετ μπρος πισω.
οι περισσοτερες coilover απο οσο γνωριζω επισκευαζονται,ομως σκεψου οτι για να αλλαξεις αμορτισερ πας σε εναν αμορτισερα και σε δυο ωρες εχεις το αυτοκινητο ευθυγραμισμενο κλπ...για να φτιαξεις τις coilover πρεπει να βγουν να παν για φτιαξιμο και να γυρισουν να φορεθουν.......

SuperSonic
05-01-11, 12:12
Βαλε αυτα που ανεφερες και δεν θα εχεις προβλημα τα φορουσα και εγω στο 36αρι μου.

konstantinaM3
13-01-11, 19:07
ναι αυτο λεω κ εγω θα παρω τελικα μια 4αδα μπιλισταιν χοντρομπουκαλα κ ελατηρια ειμπαχ ηδη εχω παρει τα πισω για αρχη :) δεν πιστευω στις στροφες να γερνει το αμαξι ε????????

Stunt Mike
13-01-11, 20:06
Oι μεγιστες κλισεις ειναι θεμα αντιστρεπτικων και οχι αμορτισερ-ελατηριων.Σιγουρα ενα σφιχτοτερο set up θα καθυστερησει την εμφανιση(σε πιο πολλα χλμ) οσο και την ενταση του φαινομενου....

konstantinaM3
14-01-11, 06:35
δεν εδεσε το γλυκο με θολομπαρες μπρος πισω κ μπιλισταιν χοντρομπουκαλα με ελατηρια ειμπαχ????τι αλλο να θελει εκτος απο αυτα?

GEORGE316
14-01-11, 07:23
κανονικα,με τις αντιστρεπτικες απο το Μ3,θολομπαρες προς πισω και ελατηρια χαμηλωματος τος αμαξι επρεπε να ειναι σε αριστο για κυκλοφορια σε δρομους επιπεδο...
να βαλεις παχυτερες αντιστρεπτικες ισως??

konstantinaM3
14-01-11, 14:09
ε καλα δεν θα το κανω για πιστα :P απλα να διορθωθει καπως η κατασταση του....

GEORGE316
14-01-11, 14:20
απο οτι θυμαμαι τα Μ3 και με μαμα αναρτησεις και με μαμα ελατηρια και με μαμα αντιστρεπτικες μια χαρα στριβουν.εσυ εχεις βαλει θολομπαρες και αλλα αμορτισερ και αλλα ελατηρια κανονικα θα επρεπε να ειναι "τρενο"///

m3e36
14-01-11, 14:45
κωσταντινα η αναρτηση ειναι μεγαλο θεμα.
καταρχην ειναι τι απαιτησεις εχεις και τι χρηση θελεις να κανεις το αυτοκινητο.
εγω εβαλα την μαμα αναρτηση στο μ3 (αμορτισερ και ελατηρια).
τα πλεονεκτηματα που εχει ειναι οτι ειναι σταθεροτατο στα πολλα 240-280,ειναι ανετο σε συνθηκες ταξιδιου,και απορροφα τις λακουβες της πολης.
σαν μειονεκτημα που δεν αρεσει εμενα ειναι οτι οταν στριβεις περνει μεγαλες κλισεις θα το ηθελα να ειναι λιγο πιο σκληρο στις αλλαγες πορειας.
σε πιστα δεν το εχω βαλει αν και εκει αλλαζουν οι απαιτησεις και σιγουρα θες κατι πιο ειδικο.
*το οτι στις στροφες περνει κλιση το αυτοκινητο και δεν ειναι κουτσουρο δεν παει να πει οτι δεν στριβει με χιλιομετρα.
το προηγουμενο 36αρι που ειχα 316 ειχε αναρτηση (bilstein κιτρινα και ελατηρια).Ηταν πιο σκληρο αλλα υποφερτο και δεν επερνε κλισεις οσο το m.
παρολα αυτα το m σε συγκεκριμενες στροφες παρολο που περνει κλιση και σε φοβιζει καπως στην αρχη τα χιλιομετρα που μπαινω σε σχεση με το 316 ειναι +10 με 15 (με ιδιας καταστασης λαστιχα).
εσυ απο οτι καταλαβαινω το θες να ειναι τρενο να μην περνει κλισεις αλλα να ειναι και υποφερτο σε ταξιδι. ισως μια pss9 θα σου ταιριαζε μιας και θα μπορουσες να παιξεις και με την σκληροτητα και με το υψος.την συγκεκριμενη την ειχε ενας φιλος σε ενα cabrio 320 36αρι και ηταν πολυ καλη.

konstantinaM3
15-01-11, 08:23
αυτη την στιγμη το φτιαχνω σιγα σιγα δεν εχω τελειωσει ακομα με την αναρτηση αλλα τωρα ετσι οπως ειμαι ειμαι για κλαματα μπροστα ειναι κουτσουρο με τα κοηλοβερ κ πισω με τα λεπτα μπιλισταιν κ κιτρινα ελατηρια ειναι πολυ μαλακο κ οταν στριβω με πολλα σηκωνεται ο κολος πισω...απλα ρωταω σε γενικες γραμμες για να δω εαν θα κανω σωστα που θελω να βαλω τα χοντρομπουκαλα κ τα ειμπαχ οπως ειπες θελω κ να στριβει κυριως κ να μην καταλαβαινω κ τοσο τις λακουβες κ επισης να μην περνει κ τεραστια κλιση το αμαξι οταν το ζορισεις στην στροφη...ελπιζω με αυτα που θα βαλω να ειναι λιγο απολα απο αυτα που ειπα....:)