PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη αισθητηρα Λ ή αλλαγη καταλυτη??



komet1
30-12-10, 16:15
Καλησπερα παιδες! εχω ενα Ε46 318ι και μεχρι τωρα μου εχει αναψει 3 φορες ο αισθητηρας Λ, την εχω σβησει τη βλαβη και μου εχουν πει οτι δουλεβει σωστα μετα αυτο εχει συμβει μεσα σε 3 μηνες. Αλλου ακουσα οτι αναβει λογο του καταλυτη που εχει παλιωσει λογο χιλιομετρων ( 89000) και οτι ο Λ επειρεαζεται απο κει αλλα κανεις δε μου λεει τι να κανω υπευθηνα.. Οποιος πιστευει πως γνωριζει κατι ας γραψει.. Ευχαριστω εκ των προτερων!

Kostas_1
30-12-10, 18:04
Σου αναβει το κιτρινο λαμπακι του κινητηρα?
Ειναι σιγουρο οτι προκειται για τον λ?

Ειχε ξαναγινει αλλαγη μηπως παλιοτερα και μπηκε λ χαμηλης ποιοτητας?

Αν αφου τη σβηνουν, μετα ο ελεγχος βγαζει τον λ ΟΚ και εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι τπτ αλλο, τοτε βαλε ενα ρακορακι μεταξυ του λ και του σημειου που βιδωνει στην εξατμιση - σαν αποστατης ειναι και βγαζει τον λ λιγο πιο εξω και κανει λιγοτερο ευαισθητο το σενσορα. Το ξερουν οι εξατμισαδες - αν δεν βρισκεις ακρη πες μου να σε στειλω σε εξατμισα...

komet1
30-12-10, 18:43
ναι το λαμπακι του μοτερ αναβει και μενει ανοιχτο μεχρι να το σβησω. το αμαξι το εχω παει σε 3 διαφορετικα συνεργεια γι αυτο τρελενομαι γιατι ολοι μου λενε μα μου σου του... και λυση δε βρισκω. θα το κοιταξω αυτο που λες με τον εξατμησα. Ευχαριστω

deepBLUE
30-12-10, 18:59
Δοκιμασε αυτο που αρχικα σου λεει ο Sharky μια και το εξοδο θα ειναι σιγουρα μικροτερο και αν δε δουλεψει ουτε αυτο τοτε αλλαγη, ομως πρεπει να ξερεις πως ..
Ο Αισθητηρας Λ γερναει...χωρις να σημαινει πως δε δουλευει απλα αρχιζει να μη κανει σωστα τη δουλεια του και καθε 5 χρονια θελει αλλαγη.
Απο κει και μετα μπορει να σου αναβει και να το σβηνεις μεχρι τη στιγμη που θα σου αναψει μονιμα γιατι εχει φαει τα ψωμια του.
Θα σου προτεινα να τον αλλαξεις και ολα θα λυθουν.
Αν θες να βρεις σε μικροτερη τιμη απο αυτη της μαμας αντιπροσωπειας μπορεις να κοιταξεις σε καποια απο τα συνεργεια που εχουν ποσταρει προσφορα για τα μελη μας η στο Οχημα στη Λ.Βουλιαγμενης 3 η στο Βερβιλη στον Κολωνο Σμολικα 11.

takis1983
31-12-10, 10:15
Σου αναβει το κιτρινο λαμπακι του κινητηρα?
Ειναι σιγουρο οτι προκειται για τον λ?

Ειχε ξαναγινει αλλαγη μηπως παλιοτερα και μπηκε λ χαμηλης ποιοτητας?

Αν αφου τη σβηνουν, μετα ο ελεγχος βγαζει τον λ ΟΚ και εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι τπτ αλλο, τοτε βαλε ενα ρακορακι μεταξυ του λ και του σημειου που βιδωνει στην εξατμιση - σαν αποστατης ειναι και βγαζει τον λ λιγο πιο εξω και κανει λιγοτερο ευαισθητο το σενσορα. Το ξερουν οι εξατμισαδες - αν δεν βρισκεις ακρη πες μου να σε στειλω σε εξατμισα...

μηπως ομως δε θα διαβαζει κ τοσο σωστα με αυτο τον αποστατη? κ ποσο μεγαλος θα ειναι αραγε?

Kostas_1
31-12-10, 10:56
μηπως ομως δε θα διαβαζει κ τοσο σωστα με αυτο τον αποστατη? κ ποσο μεγαλος θα ειναι αραγε?

Ειναι στανταρ το μεγεθος.
Μπαινει στον 2ο λ και ειναι μια γνωστη διαδικασια οταν γινονται βελτιωσεις σε εξατμιση - καταλυτη κλπ για να μην αναβει το λαμπακι (χωρις λογο στην ουσια).

Πολλες φορες χρησιμευει και οταν εχουμε θεμα με υπερευαισθητο λ.