PDA

Επιστροφή στο Forum : σερβις σε Ε9Χ.



scania124
11-12-10, 14:17
εφτασα μεσα σε τρια χρονια τα 50000χλμ......εχει αναψει ενδειξη οτι σε 900χλμ θα θελει σερβις.
λαδια δεν θελει ακομα μια και η ενδειξη για τα λαδια λεει ακομα 3000χλμ.

τι χρειαζετε τωρα στις 50.000χλμ???????
για να μας πει καποιος που εκανε το συγκεκριμενο σερβις.

εψαξα στο μανουαλ του αυτοκινητο αλλα δεν βρηκα τιποτα.
θελω να μαθω επειδη δεν εχω σκοπο να το παω στην αντιπροσωποια για να μου ποιασουν τον κωλο........

προτιμώ να τα κανω μονος μου.......ειναι πανευκολο.....:thanks:

Driver M
11-12-10, 14:57
Κι εγώ μέχρι το Φεβρουάριο πρέπει να κάνω το δεύτερο σέρβις των 40.000 χλμ (τότε για την ακρίβεια λήγει το προβλεπόμενο όριο που είναι μέχρι 2-2011 μιας και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου δύσκολα θα ξεπεράσουν τις 38.000 μέχρι τότε) και ρωτάω:
Εκτός από φίλτρα (βενζίνης και αέρα), υγρά φρένων και λογικά μπουζί, τί άλλο προβλέπεται στα χιλιόμετρα αυτά? Λάδια με φίλτρο άλλαξα πριν από 5.000 χλμ οπότε δε χρειάζεται.

Το manual λέει για inspection 1 το οποίο μάλιστα έχω ακούσει ότι είναι και τσουχτερό. Τι ακριβώς περιλαμβάνει όμως? Αξίζει τα λεφτά του ή είναι τυπικός έλεγχος που άλλες εταιρείες κάνουν συχνά δωρεάν?
Υπόψιν, κι εγώ σκέφτομαι για εκτός αντιπροσωπείας μιας και για τέτοιες τυπικές και απλές εργασίες είναι μάλλον τσάμπα λεφτά.

Nick bmwlover
11-12-10, 17:18
Υπόψιν, κι εγώ σκέφτομαι για εκτός αντιπροσωπείας μιας και για τέτοιες τυπικές και απλές εργασίες είναι μάλλον τσάμπα λεφτά.
Το μαλλον δεν χρειαζεται...thumb

fanisk
11-12-10, 17:42
Διαβαστε και οι 2 εδω:
https://www.bimmerzone.com/category/Tip_and_Tricks_Inspection.html

thumb

joseph
11-12-10, 17:48
Aλλαζεις υγρα φρενων, παραφλου και εισαι οκ.....γρασαρεις μεντεσεδες προσθεσε και σαπουνι στο παγουρι των καθαριστηρων, τσεκαρε βαλβολινες και μπαλακια- σινεμπλοκ, και γλιτωσες καμια 300αρα..

mr incredible
11-12-10, 17:59
εφτασα μεσα σε τρια χρονια τα 50000χλμ......εχει αναψει ενδειξη οτι σε 900χλμ θα θελει σερβις.
λαδια δεν θελει ακομα μια και η ενδειξη για τα λαδια λεει ακομα 3000χλμ.

τι χρειαζετε τωρα στις 50.000χλμ???????
για να μας πει καποιος που εκανε το συγκεκριμενο σερβις.

εψαξα στο μανουαλ του αυτοκινητο αλλα δεν βρηκα τιποτα.
θελω να μαθω επειδη δεν εχω σκοπο να το παω στην αντιπροσωποια για να μου ποιασουν τον κωλο........

προτιμώ να τα κανω μονος μου.......ειναι πανευκολο.....:thanks:

το εκανα αυτο το σερβις στα 48000. αλλαζεις τα εξης΄ λαδι φιλτρο λαδιου εγω τα αλλαζω καθε 5000χλμ μπουζι φιλτρο αερα φιλτρο καμπινας τακακια μπρος πισω δισκους μπροστα υγρα φρενων ηθελα να αλλαξω και φιλτρο βενζινης αλλα μου ειπαν οτι δεν αλλαζει σε γνωστη αντιπροσωπεια πληρωσα γυρω στα 890 εβρω.εκαναν και κατι αλλους ελεγχους στο αυτοκινητο οχι πολυ σοβαρα πραγματα. αυτα

mr incredible
11-12-10, 18:00
Aλλαζεις υγρα φρενων, παραφλου και εισαι οκ.....γρασαρεις μεντεσεδες προσθεσε και σαπουνι στο παγουρι των καθαριστηρων, τσεκαρε βαλβολινες και μπαλακια- σινεμπλοκ, και γλιτωσες καμια 300αρα..

και αυτα ακριβωςthumb

scania124
11-12-10, 20:30
το εκανα αυτο το σερβις στα 48000. αλλαζεις τα εξης΄ λαδι φιλτρο λαδιου εγω τα αλλαζω καθε 5000χλμ μπουζι φιλτρο αερα φιλτρο καμπινας τακακια μπρος πισω δισκους μπροστα υγρα φρενων ηθελα να αλλαξω και φιλτρο βενζινης αλλα μου ειπαν οτι δεν αλλαζει σε γνωστη αντιπροσωπεια πληρωσα γυρω στα 890 εβρω.εκαναν και κατι αλλους ελεγχους στο αυτοκινητο οχι πολυ σοβαρα πραγματα. αυτα

ποσα?????????????????????????????????????

ε δεν τρελαθηκα κιολας!!!!!!!!!!

τετοια χαρη δεν θα τους κανω!!!!
αντε τα λαδια και το φιλτρο τα καταλαβενω......το φιλτρο το καταλαβενω.....το φιλτρο καμπινας το καταλαβενω.....

τακακια εμπρος γιατι???τακακια πισω????δισκους?????
τα υγρα εχουν δικια τους ενδειξη και ειναι καθε δυο χρονια...τα εχω αλλαξει....με κοστος σε αντιπροσωποια 80¤.....πολλα ΄λεφτα με 10¤ανταλλακτικα.

τα μπουζι ειναι ευκολη υποθεση....
το φιλτρο αερα θα το καθαρισω εγω....kn βλεπεις.
το φιλτρο καμπινας εμποριο κανει τα μισα λεφτα και ειναι mann οχι καμια παπαρια.το εχω αλλαξει 2 φορες μονος μου.


οποτε εμπρος καλα μου χερακια με κανα διακοσαρι ευρω θα γινει η δουλεια μας...
θα παμε και σε φιλο ηλεκτρολογο που εχει διαγνωστικο θα μας σβησει και τα σερβις.......μια χαρα ειμαστε.

θα παρω αυριο το πρωι στον αδαμιδη να ρωτησω τι προβλεπει αυτο το σερβις και ποσα θελει.....ετσι για να γελασουμε...

m3e36
11-12-10, 20:49
το τελευταίο που είπες είναι το καλύτερο.πάρε τηλ στην αντιπροσωπεία και ρώτα τους τι προβλέπεται στο servis αυτο και άλλαξέ τα μόνος σου.κι εγώ σχεδόν όλα τα αλλάζω μόνος μου.τα λεφτά που γλυτώνεις είναι πάρα πολλά!

halkida116mpack
11-12-10, 22:36
scania επειδη κοντευω και εγω ...42000 εχω .εγω αφου κανω αλλαγες λαδια φιλτρα καθε 15000 ,υγρα φρενων αλλαξα στα 2 χρονια με κοστος 78 οπως σωστα ειπες τα υγρα κοστιζαν 8.80 ...θα αλλαξω μονο τα μπουζι...τιποτα αλλο...τα τακακια μου θελοθν αλλες 15000 βαση bc...μεγαλη η χαρη τους να παρουν 980...κραταω τα λεφτα μου για πολλαπλασιαστες:hystericalbs1:

ΦΑΝΗΣ
11-12-10, 22:49
Εγώ το έκανα αυτό το service,αλλαγή λαδιών,αλλαγή φίλτρων καμπίνας,αντιγύρης,και ένα 2 φιλτρο κλιματιστικού(βενζίνης δεν έχει είναι αυτοκαθαριζόμενο)τακάκια πίσω,μπουζί,τάπα κάρτερ,ένα καλώδιο αλλά δεν θυμάμαι τι ήταν,όλα αυτά μαζί 270¤

halkida116mpack
12-12-10, 00:05
Εγώ το έκανα αυτό το service,αλλαγή λαδιών,αλλαγή φίλτρων καμπίνας,αντιγύρης,και ένα 2 φιλτρο κλιματιστικού(βενζίνης δεν έχει είναι αυτοκαθαριζόμενο)τακάκια πίσω,μπουζί,τάπα κάρτερ,ένα καλώδιο αλλά δεν θυμάμαι τι ήταν,όλα αυτά μαζί 270¤

φανη σε αντιπροσωπεια;
τα υλικα ηταν ολα οεμ;
η τιμη αυτη ειναι σουπερ...

ΦΑΝΗΣ
12-12-10, 10:50
φανη σε αντιπροσωπεια;
τα υλικα ηταν ολα οεμ;
η τιμη αυτη ειναι σουπερ...

Ολα είναι τα γνήσια,όσο για την τιμή,πράγματι είναι καλή,αλλά άμα έχεις δικά σου άτομα όλα γίνονται!!:thumbsup:

Nino
12-12-10, 11:48
Tα διαστηματα service αναλογως των χιλιομετρων και παντα με ενδειξη στο bc ειναι:
α) oil service
b) inspection 1
c) inspection 2
Το oil service περιλαμβανει
1)αλλαγη λαδιου κινητηρα
2)καθαρισμος υποδοχων για τα τακακια φρενων,ελεγχος δισκων
3)Δεσιμο χειροφρενου και ελεγχος λειτουργιας
4)Συστημα κλιματισμου ,αντικατασταση φιλτρου
5)αντικατασταση φιλτρου αερα
6)μηδενισμος ενδειξης διαστηματων service
Τωρα για τα inspection ειναι πολλα και στο link του Φανη υπαρχουν, ποσα βεβαια απο αυτα ελεγχονται(αλλα χρεωνονται) ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια!
Καλο ειναι στα συνεργεια που αναλαμβανουν τις εργασιες inspection και οχι μονο,εκτος επισημου δικτυου να υπαρχει διαγνωστικο.
Αν τωρα ειναι και το τελευταιο (δεν θυμαμαι ακριβως τον τυπο του gt κατι, μπορει να κανω και λαθος στην ονομασια) ακομα καλυτερα.

gsoel
18-12-10, 03:20
Ε90, 316 του 2006

Το τι ακριβώς χρειάζεται το αυτοκίνητο στο λέει το bc. Εμένα στα 50.000 χλμ μου έκαναν μόνο αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού και κάποιους άλλους ελέγχους.
Επειδή κάποιο φιλαράκι πιο πάνω σε "τρόμαξε" με κάτι αλλαγές για τακάκια κ.λ.π. σου γράφω με ποια σειρά εργασιών πήγα εγώ στο συνεργείο.
Αλλαγή λαδιών στα 25.000 χλμ.
Φίλτρο καμπίνας στα 47.000 χλμ.
Αλλαγή λαδιών στα 50.000.
Μπουζί στα 60.000 χλμ.
Φίλτρο καμπίνας στα 68.000 χλμ.
Τακάκια πίσω στα 70.000 χλμ. μαζί με συμπλήρωση υγρών και αλλαγή ντίζας χειρόφρενου.
Τώρα συμπλήρωσα 75.000 χλμ. και θα πάω για αλλαγή λαδιών.
Όλες οι παραπάνω εργασίες έγιναν μετά από ανάλογη ένδειξη στο bc.
Όσο για τις τιμές; Αρκετά φτηνά, αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να τις αναφέρω.
Ααα, δεν πηγαίνω στην επίσημη αντιπροσωπεία μετά τα 50.000 χλμ.

lefterishatzi
30-07-12, 23:29
Καλησπέρα. Ξαναζωντανεύω λιγάκι το θέμα για να κάνω κάποιες ερωτήσεις. Στο σερβις που πλησιάζει (σχεδον 50.000χλμ) έχω μόνο αλλαγή λαδιών, οπότε σκεφτόμουν να αλλάξω βαλβολίνες σασμαν και διαφορικού. Παρ'όλα έχω τον φόβο μήπως κάνω κακό αντί για καλό. Δεδομένου ότι η bmw λέει να μην αλλάζονται ποτέ, μήπως πχ είναι αεροστεγώς κλεισμένο το διαφορικό και αν το ανοίξεις ξεκινάει η οξείδωση των λαδιών; Κάποιος λόγος θα υπάρχει που οι επίσημοι το έχουν black box. Από την άλλη δεν ξέρω κανένα λάδι να αντέχει για πάντα. Τί προτείνετε;

spar@
30-07-12, 23:40
τα τακακια δεν εχουν κμ, ειναι αναλογα την χρηση!
τα υγρα φρενων και παραφλου καθε 1-2 χρονια κανει καλο να αλλαζουν!
οπως και τα λαδια 25 000κμ ειναι υπερβολη, ειναι ¨"Γερμανικες" λογικες που αν θελετε να τις υιοθετησετε, να υιοθετησετε και την αυτοκινητιστικη τους κουλτουρα δηλαδη σχεδον χαλαρη οδηγηση και καθε 3-4 χρονια (<100.000) πετατε το αυτοκινητο, αν θελετε να εχετε ¨"Γερμανικη" λογικη με Ελληνικη αυτοκινιτιστικη κουλτουρα, δηλαδη τελικες, μπλεξιμο σε κινηση κλπ και στα 150.000κμ κλαταρει το μοτερακι, μην αρχισετε για τα ρδελα τα bmw!
και το φιλτρο Α/C αυστηρα καθε χρονο.

lefterishatzi
31-07-12, 00:00
τα τακακια δεν εχουν κμ, ειναι αναλογα την χρηση!
τα υγρα φρενων και παραφλου καθε 1-2 χρονια κανει καλο να αλλαζουν!
οπως και τα λαδια 25 000κμ ειναι υπερβολη, ειναι ¨"Γερμανικες" λογικες που αν θελετε να τις υιοθετησετε, να υιοθετησετε και την αυτοκινητιστικη τους κουλτουρα δηλαδη σχεδον χαλαρη οδηγηση και καθε 3-4 χρονια (<100.000) πετατε το αυτοκινητο, αν θελετε να εχετε ¨"Γερμανικη" λογικη με Ελληνικη αυτοκινιτιστικη κουλτουρα, δηλαδη τελικες, μπλεξιμο σε κινηση κλπ και στα 150.000κμ κλαταρει το μοτερακι, μην αρχισετε για τα ρδελα τα bmw!
και το φιλτρο Α/C αυστηρα καθε χρονο.

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, απλά ρωτάω μήπως στις βαλβολίνες υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. πχ. βγαίνουν με απλό άνοιγμα της τάπας ή με αναρρόφηση; Υπάρχει νόημα να αλλάξουν οι βαλβολίνες του διαφορικού αν δεν κατέβει να καθαριστεί μαζί; Γενικά έχει νόημα η διαδικασία ή σε κακό μπορεί να εξελιχθεί; Εν μέρη φοβάμαι και την άγνοια των συνεργείων καθώς δεν νομίζω να κάνουν συχνά τετοιου είδους αλλαγές

spar@
31-07-12, 00:13
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, απλά ρωτάω μήπως στις βαλβολίνες υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. πχ. βγαίνουν με απλό άνοιγμα της τάπας ή με αναρρόφηση; Υπάρχει νόημα να αλλάξουν οι βαλβολίνες του διαφορικού αν δεν κατέβει να καθαριστεί μαζί; Γενικά έχει νόημα η διαδικασία ή σε κακό μπορεί να εξελιχθεί; Εν μέρη φοβάμαι και την άγνοια των συνεργείων καθώς δεν νομίζω να κάνουν συχνά τετοιου είδους αλλαγές

οτι υγρο αλλαζεις να ξερεις οτι κανει μονο καλο!
συνηθως ολα τα διαφορικα εχουν δυο ταπες... μια χαμηλα και μια ψηλα!την κατω την λυνεις για να βγουν, δενεις την κατω λυνεις την πανω και προσθετεις βαλβολινη μεχρι να γεμισει, δενεις και τελος!
η κατω ταπα συνηθως σε σασμαν και διαφορικα ειναι μαγνητικη για να μαζευει τα γρεζια απο τα γραναζια!
οπως καταλαβαινει οσο long life μπορει να ειναι ενα λιπαντικο, ειναι ως προς το ιξωδες του (και αν...πφφφ) τα γρεζια κλπ απ τα κινητα μερη δεν μπορει να τα εξαφανισει... αρα οσο πιο τακτικος εισαι στις αλλαγες λιπαντικων και υγρων τοσο πιο πολυ δινεις ζωη στα μηχανικα μερη!

gant
31-07-12, 08:45
165ε χρέωνε αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης πριν 2 χρονάκια μόνο το insection 1. στο Ε46.
Εσκασα τελικά συνολικό ποσο 420ε και μου πεσαν τα αυτιά. Όταν διαμαρτυρήθηκα, τι στο διάολο περιλαμβάνει αυτό το inpection και το χρεώνουν τόσο, μου απάντησαν, σύνδεση με το διαγνωστικό, έλεγχο φώτων, υγρών, σκουριών και κάτι άλλες μαλακίες. :ranting2::ranting2:
Μετά από 26 χρόνια που με είχαν πελάτη τους με έχασαν.