PDA

Επιστροφή στο Forum : 1 Series M Coupe World Debut



Σελίδες : 1 [2]

stef
15-04-11, 23:33
Κατσε να δουμε τι θα κάνει αυτο περα απο το να ειναι safety car και μετα θα κρινουμε...

Όταν θα κρίνεις, όπως κρίνουμε σήμερα εμείς για το Μ3 Ε30, θα είναι πλέον αργα...
Η τιμή του τότε.......

chief
15-04-11, 23:43
Εκτος το οτι θα βγει σε περιορισμενο αριθμο δεν βρισκω κατι αλλο προς το παρόν που να με κανει να πιστευω οτι γινει το sport evo του 21ου αιωνα.

Το Ε30 εγραψε ιστορία και μεσα στους αγωνες και σαν αμαξι που ηταν απεναντι στον τοτε ανταγωνισμο και σαν εμφανιση.
Το 1Μ για την εποχη μας ακομη δεν εχω καταλάβει με τι κριτηρια το καναμε απο τωρα και περιζητητο.

Περιμενε να δουμε τι θα κανει αυτο και βλέπουμε.

stef
15-04-11, 23:56
Compact διαστάσεις & στριφτερό....

chief
16-04-11, 00:12
stef, εγω πιστευω οτι οταν ειχε βγει στην παραγωγη το Μ3 Ε30 ηταν τερας για την εποχη οσον αφορα δυναμη, κρατημα και εμφανιση.

Εκτος αυτου, αντιμετωπιζε μεσα σε αγωνες και στην καθημερινοτητα διαφορα αμαξια οπως Πορσε, Μερσεντες, και διαφορα αλλα και ηταν ανωτερο σε πολλους τομείς απο τα περισσοτερα αμαξια.
Το εδειχνε στην πραξη δηλαδη και οχι στο μαρκετινγκ.

Τωρα, το 1Μ ποιους εχει απεναντι του, στην τιμη του, στην κατηγορια του και πως θα αποδειξει οτι θα γινει μελλοντικα ενα αμαξι ισαξιο του Μ3 Ε30 οπως λες, εγω προσωπικά δεν το βλέπω περα οτι ειναι το πρωτο τουρμπο Μ που βγηκε και ισως αυτο να του δωσει καποια αξια σε σχεση και με τον περιορισμενο αριθμο παραγωγης του.

Προς το παρον εγω το βλέπω σαν ενα φουσκομένο 135ι με καλυτερο διαφορικό.
Τιποτα το ιδιαιτερο δηλαδη και καμια σχεση με στριφτερα αφου ειναι και 1550 κιλα αμαξι.

120ie87
16-04-11, 07:20
Compact διαστάσεις & στριφτερό....


Ακριβώς αυτό εννοούσα!


Αλλιώς στρίβει και τοποθετείται στη στροφή "στην ιδανική μας διαδρομή" ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του 1Μ και αλλιώς τα μεγαλύτερα.... Για μένα (και όχι μόνο) η 3άρα είναι πολύ μεγάλη πλέον σε διαστάσεις και πολύ περισσότερο σε σχέση με το e30. To σημερινό e30 είναι η σειρά 1 (με τους όποιους συμβιβασμούς- για αυτούς που γνωρίζουν, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν τα σημερινά αυτοκίνητα διαφέρουν πολύ από αυτά των αυτοκινήτων της εποχής, 25 χρόνια πριν).
Ίσως να πρέπει να περιμένουμε και άλλη μια έκδοση της 1 Μ coupe, την gts(?) ή evo(?) με μειωμένο βάρος, έτοιμη για την πίστα....

Περί ορέξεως όμως.... κολοκυθόπιτα !

nfot
16-04-11, 07:54
Παντως, το safety car εχει πολλες διαφορες με το 1Μ. Ειναι ενα και μοναδικο κομματι.
Και το 1Μ εχει αρκετες διαφορες απο το 135. Εχει αρκετα κομματια απο την αναρτηση της Μ3 Ε92 ας πουμε.

gnx
16-04-11, 09:01
Οι διαφορές του safety απο το απλό 1Μ δεν είναι πολλές. Η ανάρτηση ειναι KW club sport με αποστάτες 5ΜΜ μπροστά για να χωράνε και 255 μπροστά, 285 πισω λάστιχο. Εκτός απο τα coilover τα υπόλοιπα της στοιχεια της ανάρτησης ειναι ιδια και για τα δύο, δανεισμενα απο την Μ3.

Thomelef
16-04-11, 09:12
αν υπήρχε μέχρι τώρα ένα αμάξι το οποία είχε τα φόντα να συγκριθεί με Ε30 EVO, αυτό
είναι το csl, όπου με παραγωγή 1500 κομμάτια το κάνει, πιο σπάνιο απο τα 2500 του άσσου.
το αμάξι είναι σχεδόν καθαρόαιμο, και με πολύ πιο λίγα κιλά απο τον άσσο που είναι σαν μια
μινιατούρα μπροστά του. και πάλι, το αμάξι είναι υποτιμημένο στην αγορά. προσωπικά δεν
πρόκειτε να υπάρξει αμάξι που να μπορέσει να συγκριθεί ποτέ με ένα Ε30, για τον πάρα μα
πάρα πολύ απλό λόγο, του ότι το Ε30 ήταν η αρχή της χάραξης μιας μεγάλης πορείας. όλα
τα μεταγενέστερα Μ, ήταν απλώς η συνέχεια, η οποία με το πέρας των χρόνων, έχασαν
τον προσανατολισμό τους. και λέγοντας πως έχασαν τον προσανατολισμό τους, ενοούμε
πως σιγά σιγά χάνουν το σκλυροπυρινικό κοινό τους, αποκτώντας ένα άλλο μεγαλύτερο,
το οποίο στο άκουσμα του Μ, προσκυνάνε ότι και αν βγάλει η εταιρεία. τα Μ cars είναι
άλλο ένα μεγάλο θύμα του μάρκετινγκ, που απ'ότι φαίνεται τελικά, τα πάει πάρα πολύ καλά.
the golden days are over. που είναι η ψαγμένη κατασκευή πάνω σε αυτή την καρότσα???
μιλάμε για αμάξι που είναι μια σταλιά και είναι πιο βαρύ απο το Ε46, ή σχεδόν στο ίδιο βάρος.
που είναι το ψαγμένο Μ μοτέρ???που είναι η συλεκτικότητα λοιπόν???ένα ακόμα 135, με
μπλοκέ και πιο πρισμένα φτερά. τπτ παραπάνω. μια κοροιδία δλδ.

stef
16-04-11, 09:50
που είναι το ψαγμένο Μ μοτέρ???που είναι η συλεκτικότητα λοιπόν???ένα ακόμα 135, με
μπλοκέ και πιο πρισμένα φτερά. τπτ παραπάνω. μια κοροιδία δλδ.

Γιατί η Μ3 Ε46, είχε κανένα ψαγμένο μοτέρ?
Φυσική εξέλιξη του μοτέρ της Ε36 3.2 είχε...
Και εκείνη με πρισμένα φτερά σε σύγκριση με την Ε36 ήταν....
Την συλλεκτικότητα θα την καταλάβεις το 2035....thumb

chief
16-04-11, 10:02
Τεσπα, ας ειναι και μακαρι να βγει καλό.

Ομως ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγαλαμε...

Thomelef
16-04-11, 10:13
Γιατί η Μ3 Ε46, είχε κανένα ψαγμένο μοτέρ?
Φυσική εξέλιξη του μοτέρ της Ε36 3.2 είχε...
Και εκείνη με πρισμένα φτερά σε σύγκριση με την Ε36 ήταν....
Την συλλεκτικότητα θα την καταλάβεις το 2035....thumb

φυσικά...την εξέλιξη του είδη ψαγμένου 3.2 του Ε36, με πάαααααααααααρα
πολές διαφορές.
και μάλιστα μιλάμε για γνήσιο μοτέρ του division, με ότι αυτό συνεπάγεται...
ατμο που τσηρίζει, με 11,5.1 συμπίεση, με πάνω απο 100 άλογα ανά λίτρο, το
οποίο είναι φτιαγμένο στο όριο, και αποτελεί ένα απο τα δυσκολότερα μοτέρ
για βελτίωση...
και απο την άλλη μιλάμε για ένα Ν54, το όπίο είναι μοτέρ μιάς τελείως συμβατικής
σειράς, το οποίο φοράει άλλο πρόγραμμα και πιθανόν άλλο κούλερ...
όσο για το 2035, το Μ1 έναντι του csl, θα είναι ένα s3 με σήμα την προπέλα, και
φυσικά μπροστά στο δεύτερο θα φαντάζει σαν μπρίκι...

stef
16-04-11, 10:35
2000-2011, 11 χρόνια μετά την παρουσίαση του Μ3 Ε46 οι τιμές έχουν πάρει την κατηφορα....
1989-2001, 12 χρόνια μετά την παρουσίαση του Μ3 Ε30 sport evo οι τιμές είχαν πάρει την ανηφόρα και ξέρεις γιατί....?
Γιατι ήταν πολύ λιγότερα τα αυτοκίνητα...
Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και με το 1Μ μιας και δεν θα μπορούν να το πάρουν όλοι, λόγω τιμής, λόγω κυβικών κλπ.....

chief
16-04-11, 11:45
Εγω νομιζω οτι δεν ειναι μονο ο περιορισμενος αριθμός παραγωγης που κανει ενα αμαξι να ανεβαζει την τιμη του αλλα κυρίως ο συνδιασμος περιορισμενης παραγωγης και οδηγικής απολαυσης.

Αυτό δεν αφορα μονο τα ///Μ αυτοκινητα αλλα γεννικά ολα τα σπορ (με την σημασια της λέξης) αμαξια. Παραδειγματα υπάρχουν ακομη και σε ιαπωνεζικα αυτοκινητα οπως το Impreza 22B (ημουνα στο τσακ να τσιμπησω ενα πριν απο το αμαξι που εχω), τα Evo Makinen Edidion, τα RX-7 spirit R, τα Impreza Mcrae series και πολλα αλλα.
Αυτα τα αμαξια μερα με την μέρα ανεβαζουν τιμη και η ζητηση ειναι μεγαλη.

Αντιθέτως τιμη, κιβυκά, περιορισμένη παραγωγη (1510 κομματια) ειχε και το 850csi.
Απο σπορ συμπεριφορα και οδηγηκη ικανοποιηση και ιστορία ηταν μηδεν. Γι αυτό και η τιμη του πηγε κατω.

Για το 1Μ νομιζω οτι αν εχει τις προδιαγραφες για σπορ αμαξι (που δεν νομιζω) σε συνδιασμο με την περιορισμενη παραγωγη η τιμη θα παει πάνω με την παροδο του χρονου.
Αν οχι, θα γινει και αυτο ενα 850csi και χειρότερο...

120ie87
16-04-11, 12:09
Η m3 e30 είναι ένας θρύλος, από εκεί ξεκίνησαν όλα και ...ξεκίνησαν καλά!

Δεν νομίζω ότι η τιμή της 1Μ θα αυξηθεί με τον καιρό, απλά είναι πιο κοντά σε μέγεθος στον θρύλο αφού οι σημερινές //Μ3 παραμεγάλωσαν.

Η φιλοσοφία του compact σπορ αυτοκινήτου που είναι καλοζυγισμένο, καλοστημένο και πισωκίνητο με γοητεύει προσωπικά. Δεν θα ήθελα να έχω μια από τις τελευταίες //Μ3 επειδή για μένα είναι μεγάλα αυτοκίνητα και προσωπικά δεν μου αρέσουν αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους.

but its only me......


(βέβαια καλά κάνουν αυτοί που λατρεύουν τα σημερινά //Μ3, είναι θέμα προσωπικού γούστου και το σέβομαι απόλυτα!) :whistle:

Monsta
16-04-11, 12:18
όσο για το 2035, το Μ1 έναντι του csl, θα είναι ένα s3 με σήμα την προπέλα, και
φυσικά μπροστά στο δεύτερο θα φαντάζει σαν μπρίκι...


...και θα χει αλλάξει κι ένα κάρο τουρμπίνες μέχρι τότε.

EVERGET
16-04-11, 12:37
Γιατί η Μ3 Ε46, είχε κανένα ψαγμένο μοτέρ?
Φυσική εξέλιξη του μοτέρ της Ε36 3.2 είχε...


Για το πόσο ψαγμένος είναι ο s54 Στέφανε φαίνεται από τα βραβεία που έπαιρνε κάθε χρόνο από το 2001 που παρουσιάστηκε ως το 2006, όπως και από τις εκατοντάδες σελίδες με τεχνικές αναλύσεις που έχουν γραφτεί για τις ιδιαιτερότητες και τις καινοτομίες του!


2000-2011, 11 χρόνια μετά την παρουσίαση του Μ3 Ε46 οι τιμές έχουν πάρει την κατηφορα....

Aυτό ξέρεις πολύ καλά Στέφανε πως δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο αλλά στην άκρως ιδιόμορφη πολιτικο-οικονομική κατάντια της χώρας μας!

Όσο για το 1Μ ούτε θρύλος θα γίνει, ούτε συλλεκτικό θα είναι! Πολύ απλά γιατί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα να είναι το entry model στον κόσμο της Μ. Και ως entry model έχει κάποιες εκπτώσεις, σου δίνει ας πούμε στήσιμο και διαφορικό Μ αλλά μοτέρ βελτιωμένο από την Μ!

Στο τελευταίο αγγλικό ΕVO έχει συνέντευξη του ανθρώπου που "φταίει" για όλα, του Kay Segler προέδρου της M GmbH. Όταν τον ρωτάνε εάν σκέφτεται να λανσάρει κάποιο ακόμη μικρότερο Μ μοντέλο, απαντάει πως: μην ανησυχείτε σε κάποια χρόνια θα έχετε μεταχειρισμένα 1Μ. Δε νομίζω πως αυτή θα ήταν η απάντηση εάν η εταιρεία έβλεπε το 1Μ σαν ένα συλλεκτικό future classic.


Compact διαστάσεις & στριφτερό....

Αυτά και μόνο δεν επαρκούν για να βάλουν ένα αμάξι στο πάνθεον της σπορ αυτοκίνησης. Ένα Μ πρέπει να έχει χαρακτήρα, και ο χαρακτήρας αυτού του νέου Μ είναι αλλιωμένος a priori...

Δεν χρειάζεται πάντα να συγκρίνουμε το Ε46 Μ3 με το 1Μ...το πρώτο έκανε ντόρο γιατί χαρακτηρίστηκε ως η άξια συνέχεια του Μ3 Ε30, ενώ το άλλο γιατί απλά επιτέλους υπάρχει ένα πιο προσιτό Μ...

micz
16-04-11, 14:21
Παιδιά μην τρελαίνεστε και φανατίζεστε τόσο πολύ. Η 1Μ ακολουθεί απλά τις επιταγές των καιρών που θέλουν την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με τους μικρότερους δυνατούς ρύπους και την μικρότερη δυνατή κατανάλωση.
Μια χαρά σύγχρονο σπορ αμάξι είναι και ακολουθεί πιστά την πολιτική της εταιρίας για dawnsizing, όπως και όλα τα μελλοντικά Μ cars με τουρμπίνες θα εξοπλίζονται. Αυτό είναι αναγκαίο αλλά όχι απαραίτητα κακό. Θα δείξει.
Η Μ3 Ε46 είναι παρωχημένη πια, καίει, η ροπή χαμηλά είναι ανύπαρκτη και τα προβληματάκια με τα μέταλλα τα είχε και αυτή. Δεν μπορεί να σταθεί με τα σημερινά δεδομένα ενώ η 1Μ μια χαρά combact διαστάσεις έχει (είναι πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά το αμάξωμα της σειράς 1 από της τριάρας, μπόρεσα να το διαπιστώσω αυτό γιατί είχα και εγώ μία στην κατοχή μου, έστω και 116).
Αν βγάλουν και μια πιο ελαφρωμένη έκδοση εγώ πιστεύω πως αυτό το αμάξι θα αφήσει το δικό του στίγμα στην αυτοκίνηση.
Άριστες όλες οι //Μ λοιπόν (με ένσταση τις ΧΜ5 και ΧΜ6), για τις εποχές που παρουσιάστικαν όμως, γιατί κάθε εποχή έχει τα δικά της κοινωνικοοικονομικά κριτίρια.

m3est
16-04-11, 18:16
Η γνωμη μου ειναι πως οταν το δουμε και το οδηγησουμε τοτε μπορουμε να κρινουμε. Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.Η απαντηση σε ολες αυτες τις συζητησεις μαλλον θα δοθει προσεχως.Απο πληροφοριες που εχω ενα 1M Coupe ερχεται συντομα στην παρεα μας.

Monsta
16-04-11, 19:47
Η Μ3 Ε46 είναι παρωχημένη πια, καίει, η ροπή χαμηλά είναι ανύπαρκτη και τα προβληματάκια με τα μέταλλα τα είχε και αυτή. Δεν μπορεί να σταθεί με τα σημερινά δεδομένα....


Σεβαστή η άποψή σου, αλλά ειδικά τα παραπάνω είναι υπερβολές. Ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης, το 'σταδίου 1' gti μου έκαιγε περισσότερο.

Το 46 Μ3 μπορεί να σταθεί άψογα απέναντι σε πολλά δυνατά σημερινά αυτοκίνητα και στα χέρια ενός καλού οδηγού να ταπεινώσει αρκετά από αυτά.

Ας μη πέφτουμε λοιπόν θύματα της υπερκατανάλωσης που προστάζουν οι σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ. Το να λέμε 'παρωχημένο' ένα αυτοκίνητο 5-6-7 ετών, ειδικά το 46 που ήταν από το 2001 ποοοολύ μπροστά για την εποχή του, είναι τουλάχιστον αστείο.

EVERGET
16-04-11, 20:08
Η Μ3 Ε46 είναι παρωχημένη πια, καίει, η ροπή χαμηλά είναι ανύπαρκτη και τα προβληματάκια με τα μέταλλα τα είχε και αυτή. Δεν μπορεί να σταθεί με τα σημερινά δεδομένα ενώ η 1Μ μια χαρά combact διαστάσεις έχει (είναι πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά το αμάξωμα της σειράς 1 από της τριάρας, μπόρεσα να το διαπιστώσω αυτό γιατί είχα και εγώ μία στην κατοχή μου, έστω και 116).


Το Μ3 δεν είναι vtec! Λόγω διπλού vanos αλλά και της αρχιτεκτονικής του κινητήρα να είναι straight και όχι V, η ροπή του στις 2,000rpm είναι όσο περίπου η μέγιστη ροπή ενός 320. Δεν θα έλεγα λοιπόν ότι η ροπή του χαμηλά είναι ανύπαρκτη...απλά ψηλά είναι που ράβει κανονικά!

Όσο για τα προβλήματα με τα μέταλλα που τόσο τα συζητάμε, δείτε πόσα 997 και 996 έχουν αλλάξει μοτέρ λόγο ρίγματος στο μπλοκ και πόσα toyota vvti 1.8 έχουν πετάξει τα μοτέρ τους στα σκουπίδια και μετά τα ξαναλέμε!

Thomelef
16-04-11, 20:09
το ωραιότερο δε είναι να φάμε και το παραμύθι πως τα τουρμπίσια είναι και πιο οικονομικά...
οικονομικά μέχρι τις 4κ ίσως...όσο ανεβαίνουν οι στροφές, γίνονται καταβόχθρες...το θέμα
με τους ρύπους, είναι για εντός πόλεως, όπου όλα τα αυτοκίνητα κινούνται με μικρές ταχύτητες.

Monsta
16-04-11, 20:15
οικονομικά μέχρι τις 2.5κ ίσως...όσο ανεβαίνουν οι στροφές, γίνονται καταβόχθρες...τ


Στο διόρθωσα φίλε, γιατί αν δουλεύεις βαρύ πόδι και εκμεταλλεύεσαι όλη τη ροπή μέχρι τις 4, adios amigos... :original:

stef
12-05-11, 07:56
https://www.youtube.com/watch?v=jt-TAhg77MA&feature=player_embedded#at=143

Εκεί στα ψηλά δεν το βλέπω να είναι και πολύ άνετο...

gnx
12-05-11, 08:01
Στεφ ειναι μακρυ το διαφορικό , γι'αυτό. Εάν είχε κάνα τρία εξήντα τέσσερα θα τις κόφτιαζε όλες, αλλά θα έκαιγε τον κώλο του.

ghost-rider
12-05-11, 08:06
Στο βιντεο εμφανιζεται με 6αρι στο 0-100 και 11 το 100-200.
Ποσα αλογα το δηλωνουν?

stef
12-05-11, 09:15
340 άλογα!
Ψηλά κρεμάει πάρα πολύ λόγω υπερτροφοδότησης!
Δεν είναι ατμόσφαιρα να θερίζει ψηλά και να βαράει 8άρες...

ghost-rider
12-05-11, 09:43
340 άλογα!
Ψηλά κρεμάει πάρα πολύ λόγω υπερτροφοδότησης!
Δεν είναι ατμόσφαιρα να θερίζει ψηλά και να βαράει 8άρες...

Δεν εννοουσα οτι δεν παει!
Ισα ισα. Δινει την αισθηση οτι δεν παει αλλα γαζωνει.
Ηρεμη δυναμη. Ετσι πρεπει να ειναι ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο.
Αν εκανε τρελη φασαρια θα θεωρουσαμε ολοι μας οτι ειναι πιο γρηγορο ισως...

Το 0-100 του μονο, νομιζω, επρεπε να ειναι λιγο καλυτερο. Ειδικα με τετοιο 100-200... φαινεται οτι υπαρχει δυναμη.

chief
12-05-11, 10:09
Στεφ ειναι μακρυ το διαφορικό , γι'αυτό. Εάν είχε κάνα τρία εξήντα τέσσερα θα τις κόφτιαζε όλες, αλλά θα έκαιγε τον κώλο του.
Γιωργο, ιδιο βημα με το Μ3 Ε46 πρεπει να εχει.
Στο βιντεο φαινεται η 1η να βγαζει 95 χιλιομετρα στις 6000 στροφες και η 2α 150 χιλιομετρα παλι στις 6000 στροφες.
Αν αλλαζε στον κοφτη θα εβγαζε τα ιδια χιλιομετρα με το Μ3 Ε46 περιπου.
105 περιπου η 2α και 160 περιπου η 3η ταχυτητα.

m3est
12-05-11, 12:00
Το βημα του ειναι 3,15.

Monsta
12-05-11, 12:13
Μου κάνει εντύπωση η σταθερότητα της εικόνας από το βίντεο σ αυτά τα χιλιόμετρα.

gnx
12-05-11, 12:14
Αυτό που λέει ο χριστόφορος είναι ότι ναι μεν η τελικη σχέση διαφορικού είναι πιό μακριά απο το 3:64 που ανέφερα εγώ αλλά προφανώς η 1η 2α κλπ είναι πιό κοντές οπότε τα χιλιόμετρα που βγάζει το 1Μ σε σχέση με ε46 Μ3 είναι πάνω κάτω τα ίδια.

Θέλουν μελέτη και σύγκριση όμως οι 5ες και οι 6ες σε συνδυασμό με το 3:15 vs. 3:64 για να δείς εάν και πόσο κρεμά. Και εμένα πάντως απο τα 250 κοντερ και πάνω αρχίζει και κρεμα μέχρι τα 270. Παραπάνω δεν έχω βγάλει, θέλω να το δω σε κατηφορα τη μπορεί να κάνει.

stef
18-05-11, 09:45
72Κ βασική και είδα το πρώτο λευκό σήμερα το πρωί στο Σπανό
Ευτυχώς που δεν οδηγούσα, θα είχα τρακάρει
Το αμάξι από κοντά είναι "αλλού"....

m3est
18-05-11, 11:29
Κι εγω ημουνα στο Σπανο σημερα το πρωι Στεφ αλλα δεν υπηρχε 1Μ.Τον αυγουστο ειπανε και αν.Εισαι σιγουρος πως ητανε 1Μ γιατι μου φαινεται αδυνατο να το ειδες εσυ και να μην το φωτογραφησες.

Straight six
18-05-11, 11:37
Κι εγω ημουνα στο Σπανο σημερα το πρωι Στεφ αλλα δεν υπηρχε 1Μ.Τον αυγουστο ειπανε και αν.Εισαι σιγουρος πως ητανε 1Μ γιατι μου φαινεται αδυνατο να το ειδες εσυ και να μην το φωτογραφησες.

λευκο φιλε μου και ειναι απεναντι μου..

Z4 DCT
18-05-11, 11:38
Παω απο κει!!!!:shocked::shocked::salias:

Straight six
18-05-11, 11:45
κουκλα...

gnx
18-05-11, 11:50
ΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ Υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

m3est
18-05-11, 12:14
Ηρθε το δημοσιογραφικο λοιπον.Φανταστητε τι εχει να τραβηξει το καημενο.

z3 2.2
18-05-11, 12:17
Φανταστητε τι εχει να τραβηξει το καημενο.
οτι τραβανε ολα τα δημοσιογραφικα ;)
θα αλλαξει δυο τρια σετ λαστιχα
κανα δυο συμπλεκτες
και λοιπα διαφορα
ειναι και οι δημοσιογραφοι κανιβαλοι.
παιρνουν ενα αμαξι με 0 χλμ και στο γυρνανε κοτετσι
μερικοι ειναι για φαπες

Z4 DCT
18-05-11, 12:19
Ηρθε το δημοσιογραφικο λοιπον.Φανταστητε τι εχει να τραβηξει το καημενο.

ΣΕΞ ΒΙΑ ΚΑΙ ΡΟΠΑΛΙΕΣ!!!!! Αλλα θα του αρεσει!!!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

stef
18-05-11, 14:06
Κι εγω ημουνα στο Σπανο σημερα το πρωι Στεφ αλλα δεν υπηρχε 1Μ.Τον αυγουστο ειπανε και αν.Εισαι σιγουρος πως ητανε 1Μ γιατι μου φαινεται αδυνατο να το ειδες εσυ και να μην το φωτογραφησες.

Νίκο στο Σπανό της Γλυφάδας ήμουν!
Και χτες το απόγευμα πηγαίνοντας γυμναστήριο το είδα και απ έξω δίπλα στα μεταχειρισμένα.
Ίσως ήταν από την BMW Hellas απέναντι και το είχαν στείλει για έλεγχο

zizu
18-05-11, 14:13
Press car της BMW Hellas είναι το λευκό που είδατε στο Σπανό -είχε πάει για έλεγχο/PDI.

soc12r
18-05-11, 17:58
https://www.youtube.com/watch?v=yWde2Ds9jz8

paganis
18-05-11, 18:01
το ειδα πριν καμια βδομαδα στην βιεννη , σε εκθεση που ειχε στηθει σε μια πλατεια , παρεα με τα υπολοιπα νεα μοντελα της bmw! εχω βγαλει και φωτος...

stef
18-05-11, 19:56
εχω βγαλει και φωτος...

Ε ανέβασέ τες!!!
Τι μας το λες και μας αφήνεις με την γλύκα....?:hystericalbs1::th_Laie_67-1::thumbsup:

Monsta
18-05-11, 21:34
https://www.youtube.com/watch?v=hVJNyNcGlxk

paganis
18-05-11, 22:25
φωτος πως μπαινουν ????

paganis
18-05-11, 22:34
το ειδα πριν καμια βδομαδα στην βιεννη , σε εκθεση που ειχε στηθει σε μια πλατεια , παρεα με τα υπολοιπα νεα μοντελα της bmw! εχω βγαλει και φωτος...

να μερικες...

stef
26-05-11, 12:18
Και όποιος προλάβει πρόλαβε κύριοι.....

https://www.bmwblog.com/2011/05/25/report-bmw-1m-to-be-produced-only-in-2011/

Monsta
09-06-11, 20:28
https://www.youtube.com/watch?v=j9nvEpIUEKo

Thomelef
09-06-11, 20:32
https://www.youtube.com/watch?v=j9nvEpIUEKo

βρε βρε...ο επίσημος σκίστης των γκε τε 3 απο το έβο.
τσου ρε. τράβα οδήγα κάνα αμάξι της προκοπής. χαχαχα...

Monsta
09-06-11, 20:37
κάτσε κάστε σου χω κι άλλα.....θα γουσταρίζεις σε λίγο....

gnx
09-06-11, 20:46
https://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/268744/bmw_1series_m_coupe_v_porsche_cayman_r_video_revie w.html



https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lEvpnKRLDO4

Monsta
09-06-11, 20:49
Για δείτε τι λέει ο Daanesh...


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UWmVR-_agwA

gnx
10-06-11, 21:53
Στο 10:29 tiff needell και 1Μ.


https://rapidshare.com/#!download|209l35|4128485908|1-3-3-8.com_Fifth.Gear.S19E07.WS.PDTV.XviD-BARGE.avi|183869|R~F29AD062589929902AF9695D4502BE2 A

Monsta
10-06-11, 21:54
χε χε χε έχει σαλτάρει ο bmx με το 1Μ. :D

Το βλέπεις και στον ύπνο σου ρε??

Z4 DCT
11-06-11, 09:18
ΤΣΙΣΑ......

https://www.youtube.com/watch?v=lEvpnKRLDO4&feature=player_embedded

Thomelef
11-06-11, 09:32
ΤΣΙΣΑ......

https://www.youtube.com/watch?v=lEvpnKRLDO4&feature=player_embedded

έγινε...
μήπως ήταν η γιωργάρα στο τιμόνι???

nfot
11-06-11, 11:18
Οπως γραφει και ενα σχολιο απο κατω :"this looks faker than my girlfriends orgasms." :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Τσιμεντενιοι τοιχοι δε νομιζω να ηταν. Πολυουραιθανη ισως, επεξεργασμενη εικονα, ισως, αλλα τσιμεντο δε νομιζω.

GiannisRob
21-06-11, 02:58
https://www.youtube.com/watch?v=I0nOEv86bvQ&feature=player_embedded#at=78

stef
21-06-11, 14:44
https://www.topgear.com/uk/photos/top...6-20?imageNo=2

Series 17, την Κυριακή που μας έρχεται...

kloukakis
21-06-11, 22:47
https://www.youtube.com/watch?v=I0nOEv86bvQ&feature=player_embedded#at=78

Καλά τα λέει ο τύπος που μοιάζει με τον adam sadler!!
Πολύ ευχάριστο το βίντεο, πλάκα έχουν.

tassos
25-06-11, 10:18
https://jonsibal.deviantart.com/gallery/#/d343yk9

Με τις ριγες του 3.0CSL! :w00t::w00t:

Monsta
25-06-11, 10:22
https://jonsibal.deviantart.com/gallery/#/d343yk9

Με τις ριγες του 3.0CSL! :w00t::w00t:


Είναι παλιά photochopped φωτογραφία πριν καν βγει το 1Μ στη παραγωγή. Αν παρατηρήσεις τα φτερά δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα.

gnx
25-06-11, 11:51
Ενώ αυτός τό'πε και το έκανε...ψιλο-χάλια

https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=546821

850CSI
25-06-11, 20:18
οτι και να ναι το θρυλο παρακατω στη φωτο δε το φτανη ΟΥΤΕ στο νυχακι (εβγαινε μεχρι 500-600 PS αναλογα την παραγελλια τοτε μετρημενα κομματια κοντα μισο εκκατομυριο μαρκα ΤΟΤΕ ) και ,,,,,,,,,,κατα τα αλλα καινουργιο μι1 σου λεει ο αλλος:th_Laie_67-1:
και,,,,,,,,,,,,,παρακαλω το 1978-81 ειχε συστημα ψεκασης Kugelfischer-Einspritzung
που το ιντζεκτιον ειναι κατι μερονυχτα μακρυα για να το φταση σε αποτελεσματικοτητα,,,,,ΛΟΙΠ Ν μι1 η,,,,,,,,,,,,Der Ferrari aus Munchen?????

tassos
27-06-11, 10:16
https://www.youtube.com/watch?v=pwoEHzIU5rE&feature=player_embedded"]https://www.youtube.com/watch?v=pwoEHzIU5rE&feature=player_embedded

Το 1Μ στο Top Gear και η πρωτη φορα (μετα το CSL) που ο Clarkson εκθειαζει τοσο Bimmerthumb

gnx
29-06-11, 19:52
https://www.skiddmark.com/2011/06/06/3-reasons-why-you-should-have-bought-bmws-1-series-m-coupe/

Stathis
29-06-11, 21:19
:shok::shok::shok:


https://www.youtube.com/watch?v=15bQjiwzgUA&feature=player_embedded

Z4 DCT
09-07-11, 11:52
Aρχισανε τα οργανα......:thumbsup::thumbsup:

https://www.wagner-tuning.de/produkte/200001023BMW1erMLadeluftkuehler.php

Z4 DCT
09-07-11, 12:08
οτι και να ναι το θρυλο παρακατω στη φωτο δε το φτανη ΟΥΤΕ στο νυχακι (εβγαινε μεχρι 500-600 PS αναλογα την παραγελλια τοτε μετρημενα κομματια κοντα μισο εκκατομυριο μαρκα ΤΟΤΕ ) και ,,,,,,,,,,κατα τα αλλα καινουργιο μι1 σου λεει ο αλλος:th_Laie_67-1:
και,,,,,,,,,,,,,παρακαλω το 1978-81 ειχε συστημα ψεκασης Kugelfischer-Einspritzung
που το ιντζεκτιον ειναι κατι μερονυχτα μακρυα για να το φταση σε αποτελεσματικοτητα,,,,,ΛΟΙΠ Ν μι1 η,,,,,,,,,,,,Der Ferrari aus Munchen?????

Γιωργο αυτο ειναι καλο???, πολυ παλιο μου κανει σα μοντελο, θα το παταει λες το 1Μ?

GiannisRob
02-08-11, 00:43
https://www.youtube.com/watch?v=nPXDz72MdaE&feature=player_embedded"]https://www.youtube.com/watch?v=nPXDz72MdaE&feature=player_embedded

Εδώ ο Andre de Vries κυνηγάει ένα "track-day prepared" CSL στο Nurburgring. Νομίζω ότι τα πάει αρκετά καλά.

Έχοντας μιλήσει μέσω άλλου φόρουμ με τον συγκεκριμένο οδηγό, σας πληροφορώ ότι έχει επίσης ένα E46 M3 CSL, και ένα 130i με το οποίο τρέχει στο τοπικό πρωτάθλημα ;)

stef
02-08-11, 01:29
Aρχισανε τα οργανα......:thumbsup::thumbsup:

https://www.wagner-tuning.de/produkte/200001023BMW1erMLadeluftkuehler.php

Έχουμε μέλλον ακόμη....

https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=564748 thumb

aristent
02-08-11, 06:49
:ranting2:
ακομη δεν κυκλοφορησε καλα-καλα και αρχισανε τα ....crash-test!!!
...ενα στην Πολωνια
https://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics2011aug01/41m_20110730_1.jpg

Description:
There are only a few of these cars on the roads right now, but a 3rd one has crashed. The driver of this one lost control in the rain and went off the road.

Location:
Poland

....ενα στην Ελβετια
https://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics2011aug01/41m_20110731_1.jpg

Description:
A 25 year old was test driving the car on wet roads, lost control and fell down a cliff.

Location:
Switzerland

και Νοτια Κορεα
https://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads//2011/07/bmw1mwreck.jpg

It is a sad day for Bimmer fans everywhere, as the first ever recorded accident of the powerful 1-Series M Coupe occurred in South Korea.

The 1M crash took place in South Korea and the owner, who was the first customer to receive the 1-Series M in South Korea, posted the pictures on the BMW 1Addicts forum. He explained that it wasnΆt his fault, because another car ran through a red light.

Usually for a car accident to end up on the auto news section, the vehicle in question tends to be a pricey supercar. However this is a very exlusive model. BMW admits that its latest high performance two door rocket will have a very limited run of one model year. With limited production in place, the $47,010 price tag may be a bargain should this car appreciate in value in the future. BMW stated that “less than 1,000 units” will be produced in 2011.


...θα ειναι τελικα μονο 450 που θα παραχθουν?....δεν βλεπω να μας φτανουν.....


ΥΣ.:whistle:οσοι σκεφτηκατε "να το τροπετο μου".....αλοιμονο σας!!!:thumbsup:

stef
02-08-11, 08:54
...θα ειναι τελικα μονο 450 που θα παραχθουν?....δεν βλεπω να μας φτανουν.....


ΥΣ.:whistle:οσοι σκεφτηκατε "να το τροπετο μου".....αλοιμονο σας!!!:thumbsup:

450 θα παραχθούν για την Αγγλία δεξιοτίμονα...thumb

120ie87
02-08-11, 09:39
^ 450 δεξιοτίμονα γενικά για την "κοινοπολιτεία" + ιαπωνία?

chief
02-08-11, 09:52
https://www.youtube.com/watch?v=nPXDz72MdaE&feature=player_embedded


Μηπως ειμαι ο μόνος που ειδα οτι το πιο γρηγορο αμαξι του βίντεο ειναι το 996 GT3?
Σφαίρα πάει.

Pork rules....

stef
02-08-11, 10:07
^ 450 δεξιοτίμονα γενικά για την "κοινοπολιτεία" + ιαπωνία?

Κάπου είχα διαβάσει για Αγγλία σε ένα άρθρο.

Thomelef
02-08-11, 17:34
Μηπως ειμαι ο μόνος που ειδα οτι το πιο γρηγορο αμαξι του βίντεο ειναι το 996 GT3?
Σφαίρα πάει.

Pork rules....

συμπέ νομίζω πως ήταν γκε τε 2. και απο την αεροτομή, αλλά και απο το πόσο εύκολα τους πέρασε σαν σταματημένους.

chief
02-08-11, 18:08
μαλλον δικιο εχεις συμπεθερε.

Z4 DCT
02-08-11, 18:31
συμπέ νομίζω πως ήταν γκε τε 2. και απο την αεροτομή, αλλά και απο το πόσο εύκολα τους πέρασε σαν σταματημένους.

To τουρμπακι ομως ειδες βεντουζα στο track day csl.....:whistle:......φαντασου να ηταν και ο ασσος track day prepared ''ξυλο'' που θα ετρωγε η ατμοσφαιρα....

chief
02-08-11, 18:54
Τωρα Γιαννη, αν ειναι κατόρθομα μια εταιρία για να βγαλει ενα μοντελο παραγωγης να ξεπερασει μετα απο 8 χρόνια το προ-προηγουμενο της μοντελο σε πιστα τι να πω...
Συγχαρητηρια στην BMW για τους γρηγορους ρυθμους.
Και παλι δεν νομιζω οτι ειναι πιο γρηγορο ακομη και απο στοκ CSL.

Ο οδηγός του 1Μ ειναι επαγγελματίας οδηγος αγωνων...

Z4 DCT
02-08-11, 18:59
Τωρα Γιαννη, αν ειναι κατόρθομα μια εταιρία για να βγαλει ενα μοντελο παραγωγης να ξεπερασει μετα απο 8 χρόνια το προ-προηγουμενο της μοντελο σε πιστα τι να πω...
Συγχαρητηρια στην BMW για τους γρηγορους ρυθμους.
Και παλι δεν νομιζω οτι ειναι πιο γρηγορο ακομη και απο στοκ CSL.

Ο οδηγός του 1Μ ειναι επαγγελματίας οδηγος αγωνων...

Για μενα εστω και μετα απο τοσα χρονια το csl ειναι αξεπεραστο σε δρομο με στροφες...απλο ανοθευτο πυραυλακι, και οτιδηποτε μπορει να σταθει πισω του , ειναι αθλος (αρα καλα στημενο αμαξι), δε μιλαω για μοτερ....για οδικη συμπερηφορα και στησιμο...

chief
02-08-11, 19:06
Υπάρχει συμφορουμίτης που νομιζω περιμένει 1Μ. Ειναι και χεράς ειναι και φιλαράκι...

Μακάρι να το παρει με το καλό.
Θα φάει πολύ "ξυλο" νομιζω, και απο εμενα και απ την λούγκρα.
χεχεχε

Monsta
02-08-11, 19:16
Υπάρχει συμφορουμίτης που νομιζω περιμένει 1Μ. Ειναι και χεράς ειναι και φιλαράκι...




Oh yes thumb

dark knight
02-08-11, 19:21
:ranting2:
ακομη δεν κυκλοφορησε καλα-καλα και αρχισανε τα ....crash-test!!!
...ενα στην Πολωνια
https://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics2011aug01/41m_20110730_1.jpg


....ενα στην Ελβετια
https://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics2011aug01/41m_20110731_1.jpg


και Νοτια Κορεα
https://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads//2011/07/bmw1mwreck.jpg



...θα ειναι τελικα μονο 450 που θα παραχθουν?....δεν βλεπω να μας φτανουν.....


ΥΣ.:whistle:οσοι σκεφτηκατε "να το τροπετο μου".....αλοιμονο σας!!!:thumbsup:

και ενα λευκο στον κορφιατη πριν απο μια εβδομαδα περιπου

Monsta
02-08-11, 20:25
S. Africa


https://www.cardotcom.com/photos/news01/2011-bmw-1m-coupe-crashes/1m-crash-safrica-02-m.jpg
https://www.cardotcom.com/photos/news01/2011-bmw-1m-coupe-crashes/1m-crash-safrica-05-m.jpg

Manual A/C :shok:
https://www.cardotcom.com/photos/news01/2011-bmw-1m-coupe-crashes/1m-crash-safrica-06-m.jpg
https://www.cardotcom.com/photos/news01/2011-bmw-1m-coupe-crashes/1m-crash-safrica-09-m.jpg


https://www.cardotcom.com/news/2011-bmw-1m-coupe-crashes/

NickM3CS
26-08-11, 13:51
Οι ζάντες είναι σαν του CSL ή ιδέα μου....?

το ιδιο ηθελα να ρωτησω και εγω. ελεγα μηπως αλλαξω της δικες μου που ειναι της CSL Και ΄βαλω αυτες Που εχουν το Υ design εφοσον βεβαια ειναι το ιδιο ελαφριες

NickM3CS
26-08-11, 14:13
φίλε μου κανείς δεν αμφισβήτησε τους χρόνους του αυτοκινήτου...
επίσεις φαίνεται πως δεν έχεις ιδέα για τα ///Μ cars, όπως και την
διαφορά της ατμόσφαιρας απο τα τούρμπο...
οπότε η συζήτηση μαζί σου είναι τελείως άσκοπη...μπορείς να πιπιλάς
ότι διαβάζεις δεξιά και αριστερά, πιστεύοντας πως έχεις τεκμηριωμένη
άποψη για το θέμα...την πεμέ την παρακολουθώ απο τότε που πείγαινα
δευτέρα δημοτικού. στην οικογένεια μου έχουμε μεγαλώσει με αυτά τα
αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει συγκεκριμένα αρκετά...είχα 3 τουρμπίσια
αμάξια και γενικά γράφω γύρω απο ότι ξέρω...εσύ συνέχισε να πετάς
τα μάτια σου πιστεύοντας πως αποκτάς γνώμη...

αυτο που προσπαθει να σας πει και προφανως δεν το καταλαβαινετε πως ολα τα M δεν ηταν απλα μια βλετιωση μιας υπαρχουσας εκδοσης οσο αφορα μηχανολογικα. ηταν κατι το τελειως διαφορετικο πραγμα το οποιο δεν συμβαινει με την 1Μ η οποια απλα ειναι μια βελτιωση της 335!!! με αποτελεσμα να μην το κανει κατι ξεχωριστο σε σχεση με τα αλλα μοντελα που φοραν τον ιδιο κινητηρα

NickM3CS
26-08-11, 14:17
συμφωνω απολυτα ολα κατερευσαν στη χωρα αυτη αφου ολοι απεκτησαν εν μια νυκτι γνωμη για οτιδηποτε.....προφανως και το σχολιο δεν παει σε κανεναν...

απο την αλλη ομως εχω να πω το εξης........ναι η εταιρια αυτη τη στιγμη κανει αλλαγη πλευσης και τα μοτερ με τουρμπο για αυτο δεν τα εβαλε ακομα στις σειρες αλλα παει να μας τα περασει μεσω των M πρωτα ωστε να γινουν αποδεκτα(αφου μπαινουν στα κορυφαια πλεον) αλλα εαν τα αμαξια που βγαινουν απο το Division ειναι καλα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να μην τα υποστηριξουμε...και απο την αλλη ναι μεν η τεχνολογια προχοραει και οι εταιρειες πρεπει να εναρμονιζονται στις νεες νορμες αλλα δε μπορω να πιστεψω οτι ενα Μ αμαξι τοσα χρονια που ειναι κορυφαιο το επομενο του να βγει τοσο χαλια...δε γινεται....πιο αποστειρωμενο ναι αλλα συνολικα χειροτερο οχι......τελος την αποκλειστηκοτητα ενα Μ αμαξι να εχει δικο του μοτερ και μονο την καταλαβαινω αφου για αυτο πληρωνεις αλλα εαν ενα μοτερ πληροι τις προδιαγραφες σου και με λιγο σκαλισμα μπορει να φανει ανταξιο στο καπο ενος Μ με το καλο να βρεθει.....

δεν ειπε κανεις οτι ειναι εναντιον του turbo αυτο που λεμε ειναι πως τα αυτοκινητα με Μ badget περιμενει κανεις κατι πιο ξεχωριστο μηχανολογικα και οχι μια βλετιωμενη εκδοση της 335 μηχανης

NickM3CS
26-08-11, 14:52
2000-2011, 11 χρόνια μετά την παρουσίαση του Μ3 Ε46 οι τιμές έχουν πάρει την κατηφορα....
1989-2001, 12 χρόνια μετά την παρουσίαση του Μ3 Ε30 sport evo οι τιμές είχαν πάρει την ανηφόρα και ξέρεις γιατί....?
Γιατι ήταν πολύ λιγότερα τα αυτοκίνητα...
Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και με το 1Μ μιας και δεν θα μπορούν να το πάρουν όλοι, λόγω τιμής, λόγω κυβικών κλπ.....

δεν θα μπορουν να το παρουν λογω τιμης επειδη δεν αξιζει τα λεφτα του. με λιγοτερα παιρνεις την 135

stef
26-08-11, 19:31
δεν θα μπορουν να το παρουν λογω τιμης επειδη δεν αξιζει τα λεφτα του. με λιγοτερα παιρνεις την 135

Την ίδια σχέση που έχει σε τιμή σήμερα η 325 Ε30 με την Μ3 Ε30, θα έχει και η 1///Μ με την 135 σε κάποια χρόνια...
Θα δεις...thumb

Thomelef
26-08-11, 19:46
αν μείνει και κανένα όρθιο, μιάς και αυτοί που τα έχουν πάρει μέχρι στιγμής φαίνεται να τα κάνουν
φύλλο και φτερό στις κολώνες.

Monsta
17-09-11, 10:49
Απογοήτευση... :(


https://www.motortrend.com/features/performance/1108_2012_bmw_1_series_m_coupe_best_drivers_car_co ntender/



Built as a specialty, one-year-only model, the BMW 1 Series M Coupe is a high-performance variant of the standard 1 Series developed more quickly than any BMW M car in history. Borrowing a number of parts from the M3, including brakes, rear suspension, wheels, tires, and the differential, the 1M is designed for enthusiasts only. The interior is available only in black; there is no sunroof; and there is no automatic transmission option. Features include an overboost function that allows the maximum torque to temporarily rise from 332 lb-ft to 370 lb-ft, track-oriented stability control programming, and extensive aerodynamic modifications. Only 1000 will be imported to America.



RANDY POBST'S IMPRESSIONS

On handling... "The 1M is an improvement on the 135, which I've spent some time in, but NOT my favorite car. In fact, between you and me, I hate this car. It won't turn. The thing I didn't like about the 135 was its mid-corner understeer, its reluctance to turn once it was in the corner, and the 1M still does that. And it's the primary thing I remember after driving the car. That it is very lazy on turn-in."

On the transmission... "The shifter is slick, and light. I really enjoy that. You gotta do it just with your fingertips. If you try to muscle it with a fist, you're gonna get the wrong gear."

On the seats... "I like the seats a lot, very comfortable and supportive, except...too high. I'm a tall guy; this reminds me a lot of the older Volvos or Range Rovers where they mount the seat really high so you can get a good view. Which is great, but I'm tall, I'm already high. I want to be down in the car. And I couldn't lower the seat enough, and I just felt like I was sitting on the car, not in the car, which I'm not a fan of."

On the steering... "Steering, relatively slow ratio, which I actually like because I think everyone turns in too fast. I've always liked BMW for building that into their cars. I just didn't like what happened with the handling as I turned the wheel, there was just not enough response entering the corner. And braking hard made it worse. A lot worse. I mean, that car would go straight if I was in the brakes very hard at all. So, I found it very disappointing."

On the engine... "The engine is smooth, the power is reasonably good, but in today's world, that's not a fast car. I'm telling ya, it is not a fast car in today's world. Maybe because I've just spent too much time in 500-horsepower cars."

Overall... "It's almost like it was built by safety engineers. But only until you get on the power, and then, getting on the power, it's not really good at putting the power down, either. I'm just not impressed with this car. I like the M3 so much that I find the 1M to be very, very disappointing, though the M3 understeers too much, too. I think the lawyers are running the handling department at BMW right now, and they don't have to. Just make it handle like the 1988 M3 did -- that car was perfect. You know, I hate to pick on what is obviously overall is a pretty good car, but in today's world there are not very many cars I hate...I hate this car."

TURN NOTES

Turn 2: "This car will not turn in to tight corners, then pushes mid-corner. Easy to provoke power oversteer."

Turn 6: "1M is best in this corner. Slow entry becomes good for stability. Less push at higher speeds, good. Still not right on power."

Turn 11: "Big entry push. Snap power oversteer in second gear."


https://image.motortrend.com/f/34867789+w1500+ar1+st0/BMW-1-series-M-coupe-front-three-quarters-in-motion.jpg

PATSIMINI
24-10-11, 23:23
https://www.youtube.com/user/OptionAuto#p/u/0/yxT0iiFN58k

///M Arios
25-10-11, 10:55
Αντικειμενικα, είναι απιστευτο το ατιμο. Το κοιταω εδω και κανα τεταρτο σα μ@λ@κ@ς και δεν λεω να ξεκολησω απο την οθονη...
Το σα τι το θες....??????? :hystericalbs1::hystericalbs1: και πέρα απο την πλάκα όλοι μένουν μ@λ@κες μ αυτο το μαραφετι !!!!!!!!

stef
27-10-11, 18:09
https://https://www.youtube.com/watch?v=bczkJWjtCsc&feature=player_embedded

Πάλι τσαπού τα RS...