Επιστροφή στο Forum : M54 στο E36
Πάλικαρια μήπως ξέρει κανένας εαν είναι εύκολη η μετατροπή απο ντιζατο σε ηλεκτρογκαζο του m54 που θέλω να βάλω αυτό το μοτέρακι στο 36αρι μου? Κ έχω κολλήσει με αυτό το θέμα
mitsos_chania
20-11-10, 15:03
για ποιο λογο ???
ακριβως,για ποιο λογο?Η καλυτερη λυση θα ηταν ο Μ52Β28thumb
Μεγαλύτερη ισχύ περισσότερη ροπή απο 28αρι κ πιο φτηνός στη αγορά απο τι s5x, πιο νέος κ καίει κ λιγότερα απο τι τα 6πεταλούδα σίγουρα, το θέμα είναι πόσο θα μου βγει αυτή η μετατροπή του γκαζιου που σίγουρα γίνετε αλλά πιο είναι το κόστος κ εαν γίνετε σωστά μην έχω πρόβλημα ύστερα αυτό είναι το μεγαζήτημα η μήπως καλύτερα θα ναι να κοίταξω σε s50 μεριά?
Το μοτερ πες μπηκε.Το γκαζι το εφτιαξες.Αντε και εβαλες και το καντραν.Με το προγραμμα και τα ηλεκτρονικα του 46???? τι θα κανεις εκει?
Θα μου πεις "καποιον θα βρω να μου το φτιαξει".Συμφωνω.Ρισκαρεις ομως την βελουδινη μαμα λειτουγια ενος 28ριου ή Μ σε κουμπωμα και λειτουργια με την ασαφεια ενος Μ54 απο αλλο σκαρι???
Kostas Maras
20-11-10, 16:49
Εγώ έχω e36 compact με μοτέρ M54B30 και δεν είχα και ούτε έχω με το ηλέκτρογκαζο κανένα πρόβλημα......όλα δουλεύουν άψογα από την πρώτη ημέρα της μετατροπής!
Μεγαλύτερη ισχύ περισσότερη ροπή απο 28αρι κ πιο φτηνός στη αγορά απο τι s5x, πιο νέος κ καίει κ λιγότερα απο τι τα 6πεταλούδα σίγουρα, το θέμα είναι πόσο θα μου βγει αυτή η μετατροπή του γκαζιου που σίγουρα γίνετε αλλά πιο είναι το κόστος κ εαν γίνετε σωστά μην έχω πρόβλημα ύστερα αυτό είναι το μεγαζήτημα η μήπως καλύτερα θα ναι να κοίταξω σε s50 μεριά?
με δυο τρεις βελτιωσουλες το 28αρι μπορει να γινει αρκετα πιο γρηγορο απο το 3λιτρο..οποτε μη σε απασχολει το θεμα της δυναμης...και οσον αφορα την αξιοπιστια θεωρω οτι κυμαινονται στα ιδια επιπεδα και ισως να ειναι και καλυτερο το 28αρι
Kostas Maras
20-11-10, 17:10
Η τοποθέτηση 28άρι μοτέρ από e36 σε e36 καρότσα είναι πολύ εύκολη μετατροπή αλλά τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και ότι σημαίνει αυτό! Τώρα όπως λέει ο mk52 ότι με 2-3 βελτιωσούλες θα πάρει 40 άλογα...και με τι κόστος κι αν τα πάρει μπορεί να γίνει έστω συναγωνίσημο του 3λιτρου;
Η εμπειρία μου λέει οχι!
Η τοποθέτηση 28άρι μοτέρ από e36 σε e36 καρότσα είναι πολύ εύκολη μετατροπή αλλά τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και ότι σημαίνει αυτό! Τώρα όπως λέει ο mk52 ότι με 2-3 βελτιωσούλες θα πάρει 40 άλογα...και με τι κόστος κι αν τα πάρει μπορεί να γίνει έστω συναγωνίσημο του 3λιτρου;
Η εμπειρία μου λέει οχι!
δεν ειπα ποτε οτι θα παρει 40 αλογα...ειπα οτι σε γκαζι θα ειναι εφαμιλλο του 3λιτρου...αν εισαι απο θεσσαλονικη μπορουμε να κανουμε μια δοκιμη με το δικο μου να δεις οτι δε λεω παραμυθια
Εγώ έχω e36 compact με μοτέρ M54B30 και δεν είχα και ούτε έχω με το ηλέκτρογκαζο κανένα πρόβλημα......όλα δουλεύουν άψογα από την πρώτη ημέρα της μετατροπής!
Άμα μπορείς δωσε λεπτομερήες τι μοντέλο είναι το κομπακ σου(φαντάζομαι τούμπανο έχει γίνει) απο ποιο μοντέλο έβαλες τον m54 τι χρειάστηκες για την μετατροπή εκτός τα συνηθισμένα (μοτέρ πλεξουδα κ τέτοια) με εγκέφαλο κ τα ηλεκτρικά είχες κάποιο πρόβλημα πχ με το ιμμοπιλαϊζερ κάποια δυσκολία το ηλεκτρογκαζο μπήκε κουτί ή έκανε κάποια πατεντα
δεν ειπα ποτε οτι θα παρει 40 αλογα...ειπα οτι σε γκαζι θα ειναι εφαμιλλο του 3λιτρου...αν εισαι απο θεσσαλονικη μπορουμε να κανουμε μια δοκιμη με το δικο μου να δεις οτι δε λεω παραμυθια
Το πιστεύω με ελαφρόμενο βολαν+δίσκο πλατό αλλο βήμα αλλη εισαγωγή εκκεντροφορους εξάτμιση πρόγραμμα θα πηγαίνει καλά το 28αρι αλλά θα πάει πολύ το μαλλί κ θα ξεφύγει λίγο πολύ απο τις μαμα ρυθμίσεις το μοτορι νομίζω τότε συμφέρει να παω σε s50 εαν αποκλείσουμε τ λύση τον m54
Kostas Maras
20-11-10, 22:49
Λοιπόν το αυτοκινητό μου είναι μοντέλο του 99 και το μοτέρ είναι από e46. Την μετατροπή δεν την έκανα εγώ αλλά ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου που το πήγα. Οσο αφορά τα ηλεκτρικά ο ηλεκτρολόγος δεν αντιμετωπισε πρόβλημα κανένα αφού δεν ήταν η πρώτη φορα που το έκανε χωρίς πατέντες. Το μόνο που ήθελε ήταν την υπάρχουσα πλεξούδα του αμαξιού μου. Το ιμμομπιλαιζερ αλλάχτηκε επειδή είχε βάλει ''χέρι'' η BMW σε άλλη μετατροπή που είχα κάνει, διαφορετικα δεν θα χρειαζόταν! Επίσης 6άρι κιβώτιο και πολλά άλλα που φορά το αμάξι μου χωρίς κανένα πρόβλημα! Επίσης είμαι από Αθήνα και δεν θα έχω την χαρά να δείξω στον mk52 ότι η δύναμη και του m54 δεν συγκρίνεται με το m52 του ενός vanos!!! Δες την φωτό στο γκαράζ μου.
Λοιπόν το αυτοκινητό μου είναι μοντέλο του 99 και το μοτέρ είναι από e46. Την μετατροπή δεν την έκανα εγώ αλλά ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου που το πήγα. Οσο αφορά τα ηλεκτρικά ο ηλεκτρολόγος δεν αντιμετωπισε πρόβλημα κανένα αφού δεν ήταν η πρώτη φορα που το έκανε χωρίς πατέντες. Το μόνο που ήθελε ήταν την υπάρχουσα πλεξούδα του αμαξιού μου. Το ιμμομπιλαιζερ αλλάχτηκε επειδή είχε βάλει ''χέρι'' η BMW σε άλλη μετατροπή που είχα κάνει, διαφορετικα δεν θα χρειαζόταν! Επίσης 6άρι κιβώτιο και πολλά άλλα που φορά το αμάξι μου χωρίς κανένα πρόβλημα! Επίσης είμαι από Αθήνα και δεν θα έχω την χαρά να δείξω στον mk52 ότι η δύναμη και του m54 δεν συγκρίνεται με το m52 του ενός vanos!!! Δες την φωτό στο γκαράζ μου.
το δικο μου φιλε ειναι διπλοβανο απλα εχω φιλο που ειχε μονοβανο και ξερω πως παει...ενδεικτικα αυτη τη στιγμη σου λεω οτι το δικο μου με πιο κοντο διαφορικο προγραμμα εξατμιση και εκκεντρα ειναι πολυ μπροστα απο 3λιτρο ζ4...σιγουρα δεν αντιλεγω στην ομορφια του διαφορετικου και της πατεντας απλα λεω οτι δεν ειναι τοσο τραγικη η διαφορα οσο φενεται απο τη διαφορα στα αλογα
Kostas Maras
20-11-10, 23:15
Σκέψου το δικό μου με κόντο μπλοκέ διαφορικό και 1200 κιλά βάρος πως παει......
Συγνώμη αλλά ξέρω τι έχω στα χέρια μου και σιγουρα δε έχω πρόθεση να ειρωνευτώ κανέναν απο εσάς! Απλά δεν κάθεται στον δρόμο με όλα τα καλά του στησίματος!!!!!
Skyline_IS
21-11-10, 00:27
Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερων αν μπορουσατε και οι 2 να αναφερετε τις καταναλωσεις που εχετε.
Καλα τα αλογα και η δυναμη κλπ αλλα ετσι οπως πηγανε τις βενζινες :thumbsdown:
katsaraios
21-11-10, 00:45
οποιοδηποτε μοτερ "κυνηγας" ,"τρωει" !!!
το 3λιτρο καιει λιγοτερο παντως απο το 28αρι
Λοιπόν το αυτοκινητό μου είναι μοντέλο του 99 και το μοτέρ είναι από e46. Την μετατροπή δεν την έκανα εγώ αλλά ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου που το πήγα. Οσο αφορά τα ηλεκτρικά ο ηλεκτρολόγος δεν αντιμετωπισε πρόβλημα κανένα αφού δεν ήταν η πρώτη φορα που το έκανε χωρίς πατέντες. Το μόνο που ήθελε ήταν την υπάρχουσα πλεξούδα του αμαξιού μου. Το ιμμομπιλαιζερ αλλάχτηκε επειδή είχε βάλει ''χέρι'' η BMW σε άλλη μετατροπή που είχα κάνει, διαφορετικα δεν θα χρειαζόταν! Επίσης 6άρι κιβώτιο και πολλά άλλα που φορά το αμάξι μου χωρίς κανένα πρόβλημα! Επίσης είμαι από Αθήνα και δεν θα έχω την χαρά να δείξω στον mk52 ότι η δύναμη και του m54 δεν συγκρίνεται με το m52 του ενός vanos!!! Δες την φωτό στο γκαράζ μου.
έχεις πμ
Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερων αν μπορουσατε και οι 2 να αναφερετε τις καταναλωσεις που εχετε.
Καλα τα αλογα και η δυναμη κλπ αλλα ετσι οπως πηγανε τις βενζινες :thumbsdown:
εγω εχω σταματησει να την κοιταω γιατι μου χαλαει τη διαθεση :hystericalbs1: ...αν δεν το πατας παντως η αληθεια ειναι οτι δεν καιει και τοσο
Υπάρχει ακόμα ένα θέμα στο 36αρι μου δεν έχω immobilazer θα χω κάποιο πρόβλημα στο να μπει ο m54 γνωρίζει κάποιος?
και γω εχω ενα ε36 εχω παρει μετατροπη m54b30 και ψαχνω ηλεκτρολογο..μπαινει και ειναι η καλυτερη μετατροπα...δεν συγκρινεται με 28αρι....καινουργιο μοτερ πιο δυνατο και τρομερες ροπες .......
αν βρειτε ριξτε ενα τηλ σε μηνυμα να τον παρω να δω τιμουλες
Κάπου εδώ στο φόρουμ σχολιάζαν μια αγγελία με ε30 που φοραέ μοτορι απο m3 ε46 μήπως μπορούν οι mοd οι κάποιο καλοί συμφόρουμητες να μας δώσουν το link
asteris777
25-11-10, 11:52
Κάπου εδώ στο φόρουμ σχολιάζαν μια αγγελία με ε30 που φοραέ μοτορι απο m3 ε46 μήπως μπορούν οι mοd οι κάποιο καλοί συμφόρουμητες να μας δώσουν το link
νομιζω πως φοραει τον s50 kai οχι s54 αυτο που λες
Δεν του βαζεις ενα s54 csl ...xi xi xi
https://www.youtube.com/watch?v=ruXPZOUaeVA
παιζει ενα μοτερακι σαλονικα μερια....
εχεις δικιο ε46 φοραει μοτερ κσι επισης και ταμπλο το πουλαει στο car αλλα ειναι καλαματα εκει μαλλον το εφτιαξε https://www.car.gr/classifieds/cars/view/899660/
και με το δηλωμα??
Μ54 δεν εχει φορεθει ποτε σε 36.
Η κανω λαθος?
εγω θα το αφησω 316 δεν εχω προβλημα
Υπάρχει ακόμα ένα θέμα στο 36αρι μου δεν έχω immobilazer θα χω κάποιο πρόβλημα στο να μπει ο m54 γνωρίζει κάποιος?
φιλε μου ουτε εγω ειχα immobilazer στο25αρι πριν βαλω τον s50b32 και αντιμετωπισα προβλημα.εδω και μια βδομαδα το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο περιμενωντας κλειδια απο γερμανια γιατι η κατασταση δεν παλευοταν!πολλες οι μιζιες :ranting2:
και με το δηλωμα??
Μ54 δεν εχει φορεθει ποτε σε 36.
Η κανω λαθος?
Όχι δε κάνεις λάθος δε φορέθηκε πότε μόνο τα τελευταία z3 ε36 τα πρόλαβαν ούτε τα s50-s52 τα m3 έχουν αλλο σασι κ έτσι στ πραγματικότητα δε φορέθηκαν πότε στο σασι του ε36 316-28 αλλά τα δηλώνουν άμα θες με κάποιο πόσο μπορείς να βρεις άκρες
ps άμα έχεις ήδη 328 ε36 δήλωνετε κανονικότατα ο m54
εχεις δικιο ε46 φοραει μοτερ κσι επισης και ταμπλο το πουλαει στο car αλλα ειναι καλαματα εκει μαλλον το εφτιαξε https://www.car.gr/classifieds/cars/view/899660/
Ναι για αυτό λέω άμα θες μπορείς να τον πάρεις τηλ κ να τον ρωτήσεις ποιος του το έφτιαξε μήπως τίποτα στ Αθήνα
φιλε μου ουτε εγω ειχα immobilazer στο25αρι πριν βαλω τον s50b32 και αντιμετωπισα προβλημα.εδω και μια βδομαδα το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο περιμενωντας κλειδια απο γερμανια γιατι η κατασταση δεν παλευοταν!πολλες οι μιζιες :ranting2:
Για δωσε μας τα φώτα χροιάστηκες τίποτα αλλο εκτός απο τ κλειδιά? Τα κλειδιά πως τα παράγγειλες με αριθμό πλαισίου στο οποίο ήταν το μοτορι η σε αυτό που μπήκε? Μου φαίνεται θέλει να αλλάξεις κ το μύλο τισ κλειδαριας στο τιμόνι η άλλαξες όλες τις κλειδαρες τι έχεις κάνει?
Για δωσε μας τα φώτα χροιάστηκες τίποτα αλλο εκτός απο τ κλειδιά? Τα κλειδιά πως τα παράγγειλες με αριθμό πλαισίου στο οποίο ήταν το μοτορι η σε αυτό που μπήκε? Μου φαίνεται θέλει να αλλάξεις κ το μύλο τισ κλειδαριας στο τιμόνι η άλλαξες όλες τις κλειδαρες τι έχεις κάνει?
κοιτα για αρχη χρειαζεσαι ενα τσακαλι ηλεκτρολογο να σου περασει το immobilazer.τα κλειδια τα παραγγειλαμε με τον αριθμο πλaισιου του μ3 φυσικα αφου το δικο μου δεν ειχε immobilazer.οσον αφορα την κλειδαρια με επιασες αδιαβαστο!θα ρωτησω και θα σου πω παντως thumb
SuperSonic
25-11-10, 21:25
Βαλε καλυτερα ενα Μ52ΤUB28 να εχεις υσηχο το κεφαλι σου και να μπορεις να το πουλησεις αργοτερα.
κοιτα για αρχη χρειαζεσαι ενα τσακαλι ηλεκτρολογο να σου περασει το immobilazer.τα κλειδια τα παραγγειλαμε με τον αριθμο πλaισιου του μ3 φυσικα αφου το δικο μου δεν ειχε immobilazer.οσον αφορα την κλειδαρια με επιασες αδιαβαστο!θα ρωτησω και θα σου πω παντως thumb
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, ok περιμένω να μου πεις κ τα υπόλοιπα
Βαλε καλυτερα ενα Μ52ΤUB28 να εχεις υσηχο το κεφαλι σου και να μπορεις να το πουλησεις αργοτερα.
Ε δε λέει απο m42 να παω σε m52 η κάνω λάθος
Ε δε λέει απο m42 να παω σε m52 η κάνω λάθος
το 28αρι μοτερ εννοει με τα 193 αλογα thumb
δεν συκρινοντε τα μοτερ ρε παιδια μπορει να δυσκολευτεις λιγο παραπανω με το μ54β30 αλλα αξιζει...γνωμη μου
σιγουρα πιο καλο το 30αρι αλλα για μενα θα μπασταρδεψει πολυ το αμαξι μετα!κι εγω πριν βαλω το μ3 σκεφτομουνα για μ5 απο ε34 αλλα τελευταια στιγμη το μετανιωσα.ασε τις πατεντες για τα ηλεκτρικα που θα θελει.για τον σ50β30 δεν το σκεφτεσαι καθολου?στα ιδια λεφτα εισαι...:thumbsup:
μπα παλιο και επισκευη παει πολυ σε μ.......θα καιει πιο πολυ κιαλλα πολλα κατα......
SuperSonic
26-11-10, 12:50
Ε δε λέει απο m42 να παω σε m52 η κάνω λάθος
Προσωπικα πολυ ανωτερος ο M52 με τα 193 αλογα.
Προσωπικα πολυ ανωτερος ο M52 με τα 193 αλογα.
Συμφωνω απόλυτα αλλά γιατί να μην δωσω κάτι παράπάνω κ να μην παω στα 230 άλογα κ σε πιο καινούριο μοτορι με λιγότερη κατανάλωση
Συμφωνω απόλυτα αλλά γιατί να μην δωσω κάτι παράπάνω κ να μην παω στα 230 άλογα κ σε πιο καινούριο μοτορι με λιγότερη κατανάλωση
σωστος .....πιστευω μεχρι το πασχα να το εχω βαλει και να ναι ολα καλα....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.