Επιστροφή στο Forum : μπαρες θολων
γινεται λογος για τις γνωστες μας θολομπαρες.
η δουλεια τους ειναι να κρατουν τους θολους στη θεση τους και να μην στρεβλωνουν εστω και λιγα χιλιοστα κατα τις καταπονησεις...
επισης λενε οτι ειναι καλο να βαλεις,αν εχεις μεγαλες ζαντες ωστε να μοιραζεται η καταπονηση....
κατανοητο οτι αυξανει και την ακαμψια του πλαισιου...
οδηγικα...βλεπουμε καμμια δαφορα?
στο δικο μου πχ που πισω δεν εχει καθρεπτη γιατι εχει αναδιπλουμενα καθισματα....μια μπαρα θολων τι θα ωφελουσε?
ο λογος που σας ρωταω ειναι γιατι μπορει να γινει μια ανταλλαγη με καποια πραγματα που εχω οποτε να γνωριζω αν αξιζει η οχι
Γιωργο, απο οτι εχω καταλαβει, αν εχει επιλογη
καλυτερα ειναι να βαλει κανεις το x-brace και μια μπροστινη, παρα την πισω.
Το δικο μου εχει πισω "καθρεπτη" πισω απο τα καθισματα, δεν ξερω αν και κατα ποσο εχει λιγοτερη ακαμψια το δικο σου.
το x-brace το ειχαν το καμπριο για να αντισταθμισουν την ελειψη ουρανου.
αν προσφερουν ουσιαστικη βοηθεια στο κουπε δε ξερω.
σε πολλα πραγματα σημασια εχει η ουσια και οχι το "ματι"
δηλαδη αν το x-brace κανει καλη δουλεια,τοτε σιγουρα αξιζει να το βαλεις,αν ομως προσθετει βαρος και ενταξει...στο οριο προσθετει 1%περισσοτερη ακαμψια δεν αξιζει σε καμμια.
m-power_01
10-11-10, 17:33
Το ότι κάνουν δουλειά κάνουν ... Το πως μπορεί να το διαπιστώσει κανείς ,υπάρχουν μερικοί εμπειρικοι τρόποι .τώρα το αν θα καταλάβεις διάφορα στον δρόμο , έχει να κάνει με το πόσο καλά ξέρεις το αμάξι σου, πόσο το ζοριζεις , αν οι αναρτήσεις που έχεις ζοριΖουν το πλαίσιο και γενικότερα είναι συνάρτηση μιας σειράς πραγμάτων . Εγώ σαν προσωπική άποψη θα σου πω ότι αξίζουν , και το χιαστί και οι μπάρες
το x-brace το ειχαν το καμπριο για να αντισταθμισουν την ελειψη ουρανου.
αν προσφερουν ουσιαστικη βοηθεια στο κουπε δε ξερω.
σε πολλα πραγματα σημασια εχει η ουσια και οχι το "ματι"
δηλαδη αν το x-brace κανει καλη δουλεια,τοτε σιγουρα αξιζει να το βαλεις,αν ομως προσθετει βαρος και ενταξει...στο οριο προσθετει 1%περισσοτερη ακαμψια δεν αξιζει σε καμμια.
αν εχεις μια σχετικα σφιχτη αναρτηση και χαμηλο προφιλ στα λαστιχα...εστω και 45αρι τοτε η διαφορα θα ειναι αισθητη...μιλαω για τη μπροστα παντα ..για πισω πραγματικα δεν εχω ιδεα αλλα πιστευω οτι θα οφελισει κυριως σε αισθηση σε μπαντες αλλα και σε εκκινησεις..παντως δεν εχω δοκιμασει για πισω οποτε μιλαω υποθετικα
Κωνσταντίνος
10-11-10, 20:50
To x-brace σύμφωνα με όλους όσους το έχουν βάλει, πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή αναβάθμιση.
To x-brace σύμφωνα με όλους όσους το έχουν βάλει, πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή αναβάθμιση.
παω αυριο να το παρω απο τη μεταφορικη. 50 ευρω (+10 μεταφ) !
:warriorsmiley:
Κωνσταντίνος
10-11-10, 21:58
παω αυριο να το παρω απο τη μεταφορικη. 50 ευρω (+10 μεταφ) !
:warriorsmiley:
Ωπα ωπα. Πετάς τον όλμο και φεύγεις.
Τι 50 ¤ ;;; Πως, που, γιατί. Για δώσε φώτα γιατί απ΄ότι ξέρω κάνει γύρω στα 120-130.
Ωπα ωπα. Πετάς τον όλμο και φεύγεις.
Τι 50 ;;; Πως, που, γιατί. Για δώσε φώτα γιατί απ΄ότι ξέρω κάνει γύρω στα 120-130.
γι'αυτο πρεπει να'χουμε τα ματια μας ανοιχτα!
ας ειναι καλα ο bill987, ποσταρει καποια αγγελια στο shoutbox ετσι ασχετη, συνεχιζω απο κει "αξεσουαρ", "bmw", και πετυχαινω αγγελια με διαφορα αξεσουαρ για Ε36 στο καρ.gr απο ιδιωτη στα 4 λεπτα μεσα!!, με ξεχωριστες τιμες για καθε κομματι. 50 Ε η x-brace !
απο θεσσαλονικη, αυριο θα παω στη μεταφορικη να παραλαβω, σημερα δε μπορουσα να παω.thumb
αληθεια αυτα τα "nutserts", αυτες οι βιδες ποσο να κανουνε?
μπαρα θολων...ολα τα αυτοκινητα επρεπε να εβγαιναν με μπαρα θολων απο το εργοστασιο...
Γιωργο βαλε μια μπροστα.με το που θα την βαλεις στα πρωτα 10 μετρα θα καταλαβεις τη διαφορα.trust me ;)
οσο για το x brace δεν ξερω να σου πω μιας και το δικο μου φοραει και δεν ξερω πως ειναι χωρις.
Μην αναλωθεις με μαρκες και ακριβα υλικα,ολες την ιδια δουλεια κανουν;)
παω αυριο να το παρω απο τη μεταφορικη. 50 ευρω (+10 μεταφ) !
:warriorsmiley:
Βρε Νικολα με προλαβες... :ranting2::ranting2::ranting2: την ειχα δει και εγω εδω και μερες, και ελεγα να παρω τηλ!!!!!!
Αντε καλοφορετη!!!!!
Βρε Νικολα με προλαβες... :ranting2::ranting2::ranting2: την ειχα δει και εγω εδω και μερες, και ελεγα να παρω τηλ!!!!!!
Αντε καλοφορετη!!!!!
Να είναι καλά ο bill987 :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Νίκο καλοφόρετη και πες μας εντυπώσεις πριν και μετά!
γινεται λογος για τις γνωστες μας θολομπαρες.
η δουλεια τους ειναι να κρατουν τους θολους στη θεση τους και να μην στρεβλωνουν εστω και λιγα χιλιοστα κατα τις καταπονησεις...
επισης λενε οτι ειναι καλο να βαλεις,αν εχεις μεγαλες ζαντες ωστε να μοιραζεται η καταπονηση....
κατανοητο οτι αυξανει και την ακαμψια του πλαισιου...
οδηγικα...βλεπουμε καμμια δαφορα?
στο δικο μου πχ που πισω δεν εχει καθρεπτη γιατι εχει αναδιπλουμενα καθισματα....μια μπαρα θολων τι θα ωφελουσε?
ο λογος που σας ρωταω ειναι γιατι μπορει να γινει μια ανταλλαγη με καποια πραγματα που εχω οποτε να γνωριζω αν αξιζει η οχι
Και για να επανελθουμε στο θεμα,
εγω Γιωργο νομιζω ναι, αφου προφανως τα αλλα "πραγματα" δεν σου χρειαζονται, μια χαρα ειναι η μπαρα, αρκει να ερχονται στα ιδια χρηματα, ε?
η μπαρα ειναι στα χερια μου,ειναι αλουμινενια,παναλαφρη.
ειναι ρυθμιζομενη,προορισμενη για 36ρι εξακυλινδρο.με μια προχειρη δοκιμη εχθες το βραδυ στα σκοταδια τα πιατα καθονται μια χαρα,ενω μη πατα αποτελειτε απο δυο τμηματα που ενωνονται στη μεση με μια βιδα και δυο πιατα που ενωνονται με την μπαρα...θεωρητικα πρεπει ολα αυτα τα τμηματα να βιδωθουν σφιχτα μεταξυ τους ωστε να ειναι σαν ενα κομματι ετσι?
Ναι Γιωργο σωστα.
Σε επιπεδο εδαφος,σφιγγεις τα πιατελα και μετα πατας τις βιδες που ενωνουν τα πιατελα με την μπαρα.
στο τελος τεντωνεις την μπαρα με την βιδα στη μεση και ξανασφιγγεις τα παντα
γιαααα λετε που να ψαξουμε ......αλλα και καμια τιμη??
Ψάξε απο FK να πάρεις.Πανάλαφρες και πολύ καλές και οικονομικές.Mπροστά πίσω μάξιμουμ 100 ευρώ
https://www.fk-automotive.de/Domstrebe-FK-Profi-Line---fit-for.htm?websale7=fk-automotive&pi=1400003&ci=2-2874&otp1=suche
https://www.fk-automotive.de/Domstrebe-FK-Profi-Line---fit-for.htm?websale7=fk-automotive&pi=1400007&ci=2-2874&otp1=suche
Παλιότερα είχε περισσότερα αποθέματα,αλλά τώρα έχει μόνο αυτές τις δυο.:(
Ωστόσο επικοινώνησε μαζί τους και πες τους για πιο μοντέλο θες.Α!Επίσης έχουν και πολύ καλά μεταφορικά (όταν είπα για 100 ευρώ μέγιστη τιμή ενοούσα μαζί με τα μεταφορικά ;) ) https://www.fk-automotive.org.uk/websale7/Shipping-costs.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3ec%2fst% 7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ff k%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fEnglish%2fl%7d%7btype% 2fabhsuche%2ftype%7d%7bp1%2f39d53d27670f4c5a4942af 3c683829b0%2fp1%7d%7bmd5%2faabaf1e702c38ce30d8a02c 347a3da9f%2fmd5%7d&act=load_tpl&tpl=English/page_versandkosten.htm
με 60¤ απο θεσσαλονικη,αλουμινιου.
παντως για πισω (Ε36 07 COUPE)αν καποιος παραγγειλει απο ινερνετ θελω να συννενοηθουμε ωστε να παραγγειλει και για μενα
Η FK ειδα δεν εχει κατι για ε30, εχετε υποψη κατι σε φθηνο?
κριμα να παμε σε 200αρια για σπαρκο...
οποιος παντως ενδιαφερεται για την αντοχη και το αντεχει η τσεπη του https://www.masonengineering.net/
SuperSonic
15-11-10, 13:29
γινεται λογος για τις γνωστες μας θολομπαρες.
η δουλεια τους ειναι να κρατουν τους θολους στη θεση τους και να μην στρεβλωνουν εστω και λιγα χιλιοστα κατα τις καταπονησεις...
επισης λενε οτι ειναι καλο να βαλεις,αν εχεις μεγαλες ζαντες ωστε να μοιραζεται η καταπονηση....
κατανοητο οτι αυξανει και την ακαμψια του πλαισιου...
οδηγικα...βλεπουμε καμμια δαφορα?
στο δικο μου πχ που πισω δεν εχει καθρεπτη γιατι εχει αναδιπλουμενα καθισματα....μια μπαρα θολων τι θα ωφελουσε?
ο λογος που σας ρωταω ειναι γιατι μπορει να γινει μια ανταλλαγη με καποια πραγματα που εχω οποτε να γνωριζω αν αξιζει η οχι
Μια μπαρα θολων στην ουσια δενει τα δυο ακρα του αυτοκινητο αυξανοντας την ακαμψια η διαφορα που θα δεις χωρις να ειναι σιγουρο θα ειναι στο συστημα διευθυνσης μιας και θα εχες καλυτερο τιμονι.
παντως για πισω (Ε36 07 COUPE)αν καποιος παραγγειλει απο ινερνετ θελω να συννενοηθουμε ωστε να παραγγειλει και για μενα
Ετσι κι'αλλιως απο οτι ειδα Γιωργο η FK δεν εχει πισω για Ε36.
Καποια στιγμη πιθανο να παρω εγω και πισω μπαρα (οικονομικη και μαλλον απο ΕΒΑΥ).
Οχι αμεσα ομως.
Εννοεις δεν ασχολεισαι με Ε-αγορες ?
Αμα θες και δεν εχεις παρει οταν ερθει ωρα, κανονιζουμε.
Ετσι κι'αλλιως απο οτι ειδα Γιωργο η FK δεν εχει πισω για Ε36..
Επικοινωνήστε μαζί τους,έχουν...thumb Στο site δεν τα έχουν για κάποιο λόγο thumb
δεν ασχολουμαι καθολου μα καθολου με ηλεκτρονικες αγορες.αυτος ειναι ο λογος που το λεω.
αν καποια στιγμη καποιος θα κανει τη κινηση ας μου πει
ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!!
η διαδικασια εγινε απο εμενα!!!ηταν πολυ ευκολη διαδικασια.
το αποτελεσμα πραγματικα ειναι αντυπωσιακο.
παρολο που θεωρηικα οι ρυθμιζομενες μπαρες δεν εχουν την αποδοση των μονοκοματων,εντουτοις το τιμονι εγινε πολυ αμεσο και υπακουο.
το μπροστα μερος δεθηκε περισσοτερο και βαζω το χερι μου στη φωτια οτι η αναρτηση λειτουργει ενα κλικ πιο ομαλα.σε λακουβες δεν την νοιωθω οπως ηταν πριν.
παραλληλα δε λογω παλιαιοτητας καποιοι μικροτριγμοι που υπηρχαν στο ταμπω σταματησαν.
πραγματι θα συμφωνησω με καποιο φιλο που ελεγε οτι οι μπαρες επρεπε να ειναι μεσα στο βασικο εξοπλισμο....
Nickolas_s2k
01-12-10, 09:07
Πολυ σωστα φιλε μου!Προσφατα τοποθετησα και εγω μια μπαρα θολων εμπρος (εχω παραγγειλει και πισω) και ειδα πολυ μεγαλη διαφορα!πολλοι λενε οτι στην ουσια η μπαρα δεν θα σου δωσει κατι τρομερο σε στριψιμο παρα μονο σε αισθηση και πως αυτο που αλλαζει ειναι μονο η ψυχολογια σου..Εγω διαφωνω με αυτο αφου απο οταν την τοποθετησα βαζω μουρη μεσα και το αμαξι ακολουθει γαντζωμενο το τιμονι εγινε πιο στιβαρο και πιο απολυτο στις εντολες μου και στις λακουβες οι καταπονησεις μοιραζονταιμεαποτελεσμα η αναρτηση να δουλευει ποοοολυ καλυτερα και να το νιωθεις οντως πιο μαλακο..οι δε τριγμοι σχεδον εξαλειφθηκαν απο το ταμπλω!! ισως παρολα αυτα σε πιο στιβαρα πλαισια η διαφορα να μην ειναι τοσο εντονη αλλα σε πλαισια Ε30
Ε36 Ζ3 η μπαρα θολων ειναι οντως must!
Panos 316T
01-12-10, 11:11
θεωρώ δεδομένο ότι πρέπει να υπάρχει μπάρα ή x-brace όπως θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει και στο πίσω μέρος του αμαξώματος ώστε να μην "στραμπουλίζει" το αυτοκίνητο στα στροφιλίκια.
η πισω μπαρα ειναι η επομενη κινηση.η x-brace.απιστευτη αισθηση η μπαρα παντως σε στροφες...
οντως αλλο αυτοκινητο
Οπότε, παιδια, εγω που εχω την x-brace (οχι πανω ακομα),
να τη βαλω ΜΑΖΙ με τη μπροστινη θολων,
ή να τις βαλω μια-μια για να παρατηρησω και τη διαφορα της καθε μιας ??
Με ποια σειρα ? Πρωτα θολων και μετα και x-brace νομιζω.
βασικα εγω θα προτεινα να βαλεις πρωτα την xbrace.
πες μας εντυπωσεις σχετικα με τη συμπεριφορα του.
το λεω αυτο γιατι αν βαλεις τη μπαρα θα δεις σιγουρα διαφορα.
να δουμε τι κανει και το xbrace.
βασικα εγω θα προτεινα να βαλεις πρωτα την xbrace.
πες μας εντυπωσεις σχετικα με τη συμπεριφορα του.
το λεω αυτο γιατι αν βαλεις τη μπαρα θα δεις σιγουρα διαφορα.
να δουμε τι κανει και το xbrace.
σωστα, μπορει μεσ'την εβδομαδα που ερχεται να παω να τη βαλω κιολας
παιδια καλημερα! ειμαι καινουργιος στο foroum, οποτε να ειστε ολοι καλα! θελω να σας ρωτησω σχετικα με μπαρα θολων που βρηκα, μπροστα, καινουργια, αλουμινιο, μεσα απο BMW αντιπροσωπεια, σε προσφορα, 200 Ε, ειναι καλη τιμη? εχω ενα 320 ci (2004,143, f/l) και σκεφτομαι να τη βαλω μετα τα οσα διαβασα...τι λετε? μου ειπαν οτι ειναι απο 500, σε προσφορα 200,αλλα σκεφτομαι να το παζαρεψω για πιο χαμηλα, καθοτι διαβασα εδω οτι περιπου στα 120-130 Ε παιζουν οι τιμες. παντως ειναι παναλαφρη, αλλα επειδη το αμαξι το πηρα προσφατα και ακομη το μαθαινω, αναρρωτιεμαι αν πραγματι αξιζει η αγορα μπαρας..με δεδομενο οτι μαλλον δε θα καταλαβαινω καμια διαφορα..
καλως ηρθες!
γνωμη μου ειναι οτι τα 200 ευρω για μπαρα θολων ειναι παρα πολλα χρηματα.βεβαια μιλαμε για την εργοστασιακη μπαρα,αλλα και παλι τα χρηματα νομιζω οτι ειναι παρα πολα.
οποιαδηποτε μπαρα αλουμινιου ειναι παναλαφρη.επειδη και εγω τωρα την εβαλα ειδα τεραστια διαφορα προς το καλυτερο.πιστευω οτι πραγματι αξιζει μια τετοια προσθηκη.
μπορεις να βρεις και με λιγοτερα απο τα 130
το αν καταλαβεις διαφορα,οσο μεγαλυτερες ζαντες εχεις,οσο πιο πολυ στριβεις σε στροφες με χιλιομετρα(ειτε ταξιδι ειτε δρομο),τοσο εμφανεστερη θα ειναι η διαφορα
ευχαριστω, για τη γρηγορη απαντηση, και συγνωμη για την καθυστερηση να απαντησω..το θεμα ειναι οτι το οδηγικο μου στυλ ειναι πιο ας το πουμε συντηρητικο, οποτε μαλλον δεν θα προχωρησω στην αγορα της μπαρας τελικα..
ξεθαβω το θεμα για να μην ανοιξω καινουριο...
επειδη καμμια φορα στη προσπαθεια μας να γλυτωσουμε χρηματα κανουμε μονοι μας μια δουλεια και μετα πληρωνουμε τις μ@λ@κιες μας...
τοποθετησα μονος μου τη θολομπαρα(θεωρησα πολυ γελοιο να πληρωσω για να μου την περασει καποιος...)
ας αρχισω με το οτι η θολομπαρα ειναι αρυθμιζομενη και αποτελειται απο τα δυο πιατα,δυο κομματια αλουμινιο που αποτελουν την κεντρικη μπαρα και ενα συνδετικο αυτων των δυο τεμαχιων...
πρωτα τοποθετησα τα πιατα.τα οποια εκτσαν κουτι οπως επρεπε.
μετα τοποθετησα το ενα οριζοντιο τμημα.ΔΕΝ το εσφιξα στο πιατο τσιτα,αλλα αφησα μποσικα.μετα συνδεσα το ενωτικο με το αλλο οριζοντιο τμημα και προσαρμοσα πανω στο αλλο πιατο παλι χωρις να σφιξω τις βιδες...
τελος εσφιξα καλα τις βιδες των πιατων και στο τελος εσφιξα και των ενωτικο ωστε να τεζαρει καλα η μπαρα...
εχθες ομως σκεφτηκα κατι που δεν ειχα σκεφτει...
μηπως..λεω μηπως...η ταση των δυο οριζοντιων κομματιων (που βρισκονται ετσι ωστε να "ανοιγει"η να "κλεινει" η αποσταση γιαυτο λεγεται και ρυθμιζομενη...)ασκει πιεση στα πιατα που με τη σειρα τους τη μεταφερουν στους θολους??????????
το λεω αυτο διοτι μου ηρθε στο μυαλο η εικονα μιας μπαρας συμπαγης.
τρια κομματια...δυο πιατα και ενα οριζοντιο που ερχεται και καθεται πανω στα πιατα ακριβως...
ξαναρωτω..μηπως με αυτη τη πιεση που εδωσα ωστε να σφιξει το οριζοντιο κομματι μεταφερω πιεση και στους θολους χωρις λογο?????
(ο θειος μου που ασχολειται με ραλυ(συνοδηγος) που το ειδε μου ειπε παρε και μποσικα στο κεντρο να σφιξει καλα ωστε να σου κραταει τις κοντρες και εισαι μια χαρα...)
για δες Γιωργο.
https://www.ehow.com/how_5849597_install-front-strut-bar.html
https://180sx.locost7.info/strut_bar.php
Νομιζω σωστα πρεπει να την εβαλες.
Ασε που εχω την εντυπωση οτι αυτες οι "ρυθμιζομενες" οι φτηνες (και εγω τετοια θα βαλω) ειναι για να παρουνε τα "μποσικα" απο τα σφαλματα της παραγωγης...
Την εβαλα τελικα την "χιαστι" την κατω...
Να πω με μια λεξη, απειροελαχιστη διαφορα στην καθημερινη οδηγηση.
ΔΕΝ εχω μπει σε πιστα βεβαια (ουτε πριν ουτε μετα).
Εχω την εντυπωση οτι εχει "σφιξει" ελαχιστα στην καθημερινη οδηγηση, ισως στις αποτομες αλλαγες διευθυνσης (τιμονιες) φαινεται πιο δεμενο.
Εχω το θεμα βεβαια οτι του εχω βαλει τα οφσετ σινεμπλοκ ψαλιδιων και "διαβαζει" αρκετα το δρομο στις ανωμαλιες.
Το καλο ειναι, οπως παρατηρησε και ο μαστορας, οτι μπηκε κατευθειαν χωρις προβλημα, που δειχνει οτι δεν ειναι τιποτα στραβο σε γεφυρα-ψαλιδια...
m-power_01
13-02-11, 04:34
Ο διπλός κοχλιας που έχει για να ενώνει τις δυο ραβδους θα πρέπει να είχε και δυο παξιμάδια λογικά .
Λοιπόν αν την έχεις σφίξει ΤΕΡΜΑ θεωρητικά φορτίσεις τους θολους σου . Λέω θεωρητικά γιατί αν η μπάρα είναι αλουμινένια ή αν έχει ψιλό αδύναμα μπρατσακια στα πιατελα θα την άκουσαν αυτά .
Την θολομπαρα έπρεπε να την βάλεις όπως ακριβώς περιεγραψες , μόνο που όταν συναντούσες αντίσταση , να σταματουσες και να εβαζες κόντρα μετά τα δυο παξιμάδια για να μην λασκαρει. Αν πραγματικά πιστεύεις ότι την ξεσκισες στο σφιξιμο , επανέλαβε την διαδικασία . Αν την εσφιξες απλά είσαι οκ.
Την εβαλα τελικα την "χιαστι" την κατω...
Να πω με μια λεξη, απειροελαχιστη διαφορα στην καθημερινη οδηγηση.
ΔΕΝ εχω μπει σε πιστα βεβαια (ουτε πριν ουτε μετα).
Εχω την εντυπωση οτι εχει "σφιξει" ελαχιστα στην καθημερινη οδηγηση, ισως στις αποτομες αλλαγες διευθυνσης (τιμονιες) φαινεται πιο δεμενο.
Εχω το θεμα βεβαια οτι του εχω βαλει τα οφσετ σινεμπλοκ ψαλιδιων και "διαβαζει" αρκετα το δρομο στις ανωμαλιες.
Το καλο ειναι, οπως παρατηρησε και ο μαστορας, οτι μπηκε κατευθειαν χωρις προβλημα, που δειχνει οτι δεν ειναι τιποτα στραβο σε γεφυρα-ψαλιδια...
αλλη μια παρατηρηση, μιας και δεν προλαβα να παω πουθενα μονο σπιτι-δουλεια...
η μεγαλυτερη διαφορα φαινεται οταν ανεβαινω με γωνια τη "ραμπα" στο σπιτι μου (δηλαδη προχωραω μπροστα, στριβω να ανεβω τη "ραμπα" να μπω στο παρκιν μου και πρωτα ανεβαινει ο ενας μπροστινος τροχος, μετα ο αλλος).
Ενω πριν καταλαβαινα καλα τη στρεβλωση του αμαξωματος, τωρα οχι.
m-power_01
24-02-11, 03:58
αλλη μια παρατηρηση, μιας και δεν προλαβα να παω πουθενα μονο σπιτι-δουλεια...
η μεγαλυτερη διαφορα φαινεται οταν ανεβαινω με γωνια τη "ραμπα" στο σπιτι μου (δηλαδη προχωραω μπροστα, στριβω να ανεβω τη "ραμπα" να μπω στο παρκιν μου και πρωτα ανεβαινει ο ενας μπροστινος τροχος, μετα ο αλλος).
Ενω πριν καταλαβαινα καλα τη στρεβλωση του αμαξωματος, τωρα οχι.
Εκει το καταλαβαινεις ευκολα γιατι γινεται σε slow motion. Στην πορεια σε γρηγορους ρυθμους πρεπει να γνωριζεις καλα το αυτοκινητο για να το καταλαβεις.
Το οτι μπορει να μην το καταλαβαινεις βεβαια ...δεν σημαινει οτι δεν ειναι εκει και οτι δεν κανει δουλεια!
Ωραια δουλεια κανει η μπαρα......οποτε στα ''ανοιχτα'' θα ειναι πολυ λειτουργικη.....thumb
οπως προειπα,πιστευω οτι η μπαρα θολων επρεπε να ειναι στον βασικο εξοπλισμο του αυτοκινητου!
ειναι ενα εξαρτημα που κοστιζει λιγο,μια φθηνη αλουμινιου κοστιζει γυρω στα 60,ενω σιγουρα μια carbon πολλαπλασια,αλλα προσφερει πραγματικα πολλα.
Κάτσε να βρούμε πρώτα, γιατί Ούτε μπάρα δε θα έχουν βγάλει για μενα:whistle:
παιδια χαιρετω την παρεα.που μπορουμε να βρουμε θολομπαρα τοσο φτηνη που λεει ο φιλος γιατι εχω φαει τον τοπο και δεν βρισκω???(ε30)
βασικα για 36 μπορω να σου βρω με 50 ευρω...για 30ρι....θα σε γελασω...
Για 46άρι εχει η fk παντως..Μπρος-πισω 46¤ αν θυμαμαι καλα και 20¤ τα μεταφορικα.
λαμπρο αν δεις τιποτα για αλουμινιου πισω για 36ρι μου λες
δυστυχως για 30 βρισκω μονο σε επωνυμες και ακριβες κατ επεκταση.
Ρε παιδιά όλοι, ψάχνετε, Άμα πάρει το μάτι σας καμία για Ε89 μιλάτε στον καψερο.......:original:
δυστυχως για 30 βρισκω μονο σε επωνυμες και ακριβες κατ επεκταση.
για E30 δες εδω, εφοσον δε βρισκεις τιποτα οικονομικο και στα μαγαζια...
https://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Bmw%20E30%20Domstrebe&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_fcid=80&_jgr=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1
για E30 δες εδω, εφοσον δε βρισκεις τιποτα οικονομικο και στα μαγαζια...
https://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Bmw%20E30%20Domstrebe&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_fcid=80&_jgr=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1
θα ριξω μια ματια αμεσα και θα σας πω.ευχαριστω παντως!!!!!!
μετα απο λιγο ψαξιμο εβγαινε στα ιδια λεφτα με την ελλαδα τελικα.μαλιστα τις ultra τις βρηκα πιο φτηνα στην ελλαδα οποτε μαλλον εκει με βλεπω να καταληγω.
δυστυχως για 30 βρισκω μονο σε επωνυμες και ακριβες κατ επεκταση.
https://www.fmw-onlineshop.de/eframe.htm
πολυ ενδιαφερον ευχαριστω!!
https://www.fmw-onlineshop.de/eframe.htm
Ωραίο λινκ!!!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Killertzis
06-01-19, 23:29
Καλησπέρα,ξέρει κανείς εαν αυτες οι θολόμπαρες κανουν δουλεια?
https://www.ebay.de/itm/BMW-E36-M3-Domstreben-Set-vorne-hinten-6-Zylinder-complet-of-braces-strut-bars/191977725455
Καλησπέρα,ξέρει κανείς εαν αυτες οι θολόμπαρες κανουν δουλεια?
https://www.ebay.de/itm/BMW-E36-M3-Domstreben-Set-vorne-hinten-6-Zylinder-complet-of-braces-strut-bars/191977725455
Το θέμα δεν είναι να κάνουν δουλειά, αλλά να είναι απο το κατάλληλο υλικό ώστε άμα γίνει στραβή και σε τρακάρουν να μην κλάψεις το αυτοκίνητο. Κατα τ'αλλα δεν υπάρχει λόγος να μην κάνει τη δουλειά της και είναι σίγουρα ένα αξεσουάρ που θα δώσει άλλο δέσιμο στο πλαίσιο.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.