Επιστροφή στο Forum : E30 M3 powered by S85!!!!!!!!!!!!!!!!!
S85 η αλλιως V10 απο E60 M5.
Αμαξωμα: Ε30 Μ3 - 1990
Mοτερ: S85
Αναρτηση: KW Variant III
Ζαντες: BBS Le Man
Φρενα: Μπροστα Δισκοι απο Ε46 Μ3 CSL με δαγκανες 6πιστονες απο Cayenne
& Πισω παλι απο CSL με δαγκανες απο 996 Carrera.
Οργανα: Stock
Roll Cage: Heigo
Σαλονι: Recaro Evo II leather upholstered
Δεν μου αρεσουν τα V στα ΒΜW αλλα αυτο εδω ειναι ΑΛΛΟΥ παπα ευαγγελιο.
+ μερικες ακομα γιατι ειστε καλα παιδια.
tamtamcafe
05-10-10, 14:14
WOWWWW!!!!!!!!!!!!
και λιγα λες. Το wowwww ειναι understatement φιλε Μητσο
Χαρά στο μάγκα που καβαλάει τέτοιο θηρίο και "το 'χει" ! thumb
georggge46
05-10-10, 14:52
Ερωτας...... !!! Βγαλμενο απο τα ονειρα μου .....
υπαρχει και στην ελλαδα Ε30 με V μοτερ. ειχε V8 και εγινε V10 σε Ε30. δυστυχως δεν μπορω να πω ονομα γιατι υπαρχει θεμα..... ειναι της ιδιας νοοτροπιας με εμενα αυτος που το εχει ότι δεν χρειαζεται πολυ να ξερουν τι κρυβεις κατω απο το καπο σου....
https://www.youtube.com/watch?v=Q9dwf80-XGk
και πάτησε και πρώτο το Μ6...
https://www.youtube.com/watch?v=Q9dwf80-XGk
και πάτησε και πρώτο το Μ6...
ωμή δύναμη....δεν ειναι γαμάτο να μπορείς να περάσεις ένα Μ6 χωρίς να έχεις Μ6?
Τα V8 τα εδω τα ξερουμε και δεν εχουν καμια σχεση με αυτο εδω. Το V10 δεν το ξερω
:rally::rally::rally::rally::thumbsup::thumbsup::t humbsup:
:shok::shok::shok::shok::shok::shok:
Τα V8 τα εδω τα ξερουμε και δεν εχουν καμια σχεση με αυτο εδω. Το V10 δεν το ξερω
φίλε τσαφ νομίζεις οτι τα ξερεις..... μην μπερδεύεσαι.. καλά αμάξια δεν είναι μόνο αυτά που τα παρουσιάζουν στα περιοδικά και τους βάζουν και κανα 300 αρι άλογα παραπάνω απο οσο είναι.. ξέρω αμάξια και μηχανές τα οποία δεν δούλεψαν ποτέ σωστά και έχουν κάνει παρουσιάσεις σε περιοδικά με απίστευτους αριθμούς αλόγων κάτω απο το καπό. η αλήθεια ήταν όμως ότι αν στηνόντουσαν με πουντο 16βαλβιδο θα ηταν πίσω γιατί δεν δούλευαν σωστά....
υπάρχει και το undergound team στο οποίο βέβαια ειμαι απο τους πρωτοιδρύσαντες...
Νομίζω οτι υπάρχει και V8 και V10 E30 και ανήκουν στον ίδιο βελτιωτή. Μάλιστα το V10 πρωταγωνιστούσε στο προτάθλημα drift pου γινόταν πρόπερσυ
V8 απο ε39 φορουσε το ε30 Μ3 του Σαραφη στους αγωνες ντριφτ.
Δεν αναφερομαι σε αυτα των περιοδικων. Οταν λεω σωστα δεν αναφερομαι μονο στο μοτερ αλλα σε ολα (τοποθετηση μοτερ, σασμαν, κεντρικος, οργανα, και αλλα.) Δηλαδη να μπορω να παω με το αμαξι αυτο και για βολτα αλλα και για πιστα. Για να λες εσυ οτι υπαρχουν εγω σεβομαι την αποψη σου. Εγω προσωπικα δεν γνωριζω κανα V στην Ελλαδα που δουλευει αψεγαδιαστα με stock ecu.
Νομίζω οτι υπάρχει και V8 και V10 E30 και ανήκουν στον ίδιο βελτιωτή. Μάλιστα το V10 πρωταγωνιστούσε στο προτάθλημα drift pου γινόταν πρόπερσυ
Το V8 δουλευε με αγραφο (δεν δουλευε τα Vanos) και δεν ηταν σωστα τοποθετημενο πανω στο αυτοκινητο. Του Βουδουρη ηταν σωστα τοποθετημενο αλλα δεν ειχε αλλαξει καρτερ και αναγκαστηκα ειχε φουσκωσει καπο. Του Μακη ειχε τρελλα προβληματα με τον αγραφο και κανενας εδωπερα δεν καταφερε να το φτιαξει ωσπου ο ανθρωπος απηυδησε και το πουλησε κομματι κομματι.
Νομίζω οτι υπάρχει και V8 και V10 E30 και ανήκουν στον ίδιο βελτιωτή. Μάλιστα το V10 πρωταγωνιστούσε στο προτάθλημα drift pου γινόταν πρόπερσυ
του λαφογιάννη λες?
Δεν αναφερομαι σε αυτα των περιοδικων. Οταν λεω σωστα δεν αναφερομαι μονο στο μοτερ αλλα σε ολα (τοποθετηση μοτερ, σασμαν, κεντρικος, οργανα, και αλλα.) Δηλαδη να μπορω να παω με το αμαξι αυτο και για βολτα αλλα και για πιστα. Για να λες εσυ οτι υπαρχουν εγω σεβομαι την αποψη σου. Εγω προσωπικα δεν γνωριζω κανα V στην Ελλαδα που δουλευει αψεγαδιαστα με stock ecu.
κοιτα για V γενικα μπορω να σου μιλήσω για του μαρσέλη του γιώργου που είναι V8 απο 7.40 και η μετατροπή έχει γίνει στον μαστορά μου. φοράει το 8κυλινδρο με διαφορικο και άκρα απο Μ5 και ψάχνουμε και για κιβώτιο απο Μ5 τώρα.... το αμάξι δουλεύει τέλεια και αν και αυτόματο γαζώνει.... σε όλα τα άλλα ειναι εντελώς μαμα όσον αφορα ηλεκτρικα και κινητηρα
κοιτα για V γενικα μπορω να σου μιλήσω για του μαρσέλη του γιώργου που είναι V8 απο 7.40 και η μετατροπή έχει γίνει στον μαστορά μου. φοράει το 8κυλινδρο με διαφορικο και άκρα απο Μ5 και ψάχνουμε και για κιβώτιο απο Μ5 τώρα.... το αμάξι δουλεύει τέλεια και αν και αυτόματο γαζώνει.... σε όλα τα άλλα ειναι εντελώς μαμα όσον αφορα ηλεκτρικα και κινητηρα
τα καινουρια μοτερ (N54, S54, S62, S85,etc) εχουν παλαβα θεματα οσον αφορα τα engine swaps με τους εγκεφαλους γιατι με το παραμικρο μπαινουν σε safe mode. Επισης εχουν ενα εκατομμυριο sensores οι οποιοι δυσκολευουν την ολη κατασταση υπερβολικα πολυ. Στην Ελλαδα δεν εχω γνωρισει ακομα καποιον που εχει ασχοληθει με το σπασιμο σε τετοιους ecu's. H λυση για εμενα προσωπικα δεν ειναι ο αγραφος γιατι ο καθε παπατζης παιζει κορωνα γραμματα με το μοτερ σου και κατ' επεκταση με την τσεπη σου. (Παραδειγματα απειρα και ειμαι σιγουρος οτι εσυ τα ξερεις καλυτερα απο εμενα)
Εγω λοιπον οταν ακουω για τετοιες δουλειες το πρωτο που κοιταω ειναι να δω πως τα εχουν βαλει πανω στην καροτσα. Το 90% απο αυτα συνηθως δεν ειναι σωστα για να μην μπλεξουν με αλλα οπως :βασεις σασμαν, κεντρικους, κλπ, γιατι το κοστος τετραπλασιαζεται. Μετα με ενδιαφερει να υπαρχει ο stock εγκεφαλος για τους λογους που προανεφερα παραπανω.Και εγω στο δικο μου ηθελα απο την αρχη εναν S54 αλλα τοτε δεν υπηρχε η τεχνογνωσια ουτε εδω αλλα ουτε και στο εξωτερικο οποτε και αποφασισαμε να βαλουμε τον S50. Τωρα που υπαρχει το project τελειωσε. Οσον αφορα του φιλου παραπανω το αυτοκινητο αυτο οντως δεν το ξερω αλλα για να βαλει γεφυρα απο Ε34 Μ5 σε Ε30 θελει τρελο κοψιμο και πατεντα. Δεν λεω οτι δεν γινεται σωστο αλλα το νυστερι προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει. Η λυση της γεφυρας απο Ε34 Μ5 ειναι διαδεδομενη στα driftadika γιατι ειναι φτυνη λυση. Η σωση ομως λυση ειναι γεφυρα απο Ε30 Μ3 η οποια κανει ενα κουβα λεφτα και αντε να την βρεις πλεον.
Φιλικα Δημητρης
τα καινουρια μοτερ (N54, S54, S62, S85,etc) εχουν παλαβα θεματα οσον αφορα τα engine swaps με τους εγκεφαλους γιατι με το παραμικρο μπαινουν σε safe mode. Επισης εχουν ενα εκατομμυριο sensores οι οποιοι δυσκολευουν την ολη κατασταση υπερβολικα πολυ. Στην Ελλαδα δεν εχω γνωρισει ακομα καποιον που εχει ασχοληθει με το σπασιμο σε τετοιους ecu's. H λυση για εμενα προσωπικα δεν ειναι ο αγραφος γιατι ο καθε παπατζης παιζει κορωνα γραμματα με το μοτερ σου και κατ' επεκταση με την τσεπη σου. (Παραδειγματα απειρα και ειμαι σιγουρος οτι εσυ τα ξερεις καλυτερα απο εμενα)
Εγω λοιπον οταν ακουω για τετοιες δουλειες το πρωτο που κοιταω ειναι να δω πως τα εχουν βαλει πανω στην καροτσα. Το 90% απο αυτα συνηθως δεν ειναι σωστα για να μην μπλεξουν με αλλα οπως :βασεις σασμαν, κεντρικους, κλπ, γιατι το κοστος τετραπλασιαζεται. Μετα με ενδιαφερει να υπαρχει ο stock εγκεφαλος για τους λογους που προανεφερα παραπανω.Και εγω στο δικο μου ηθελα απο την αρχη εναν S54 αλλα τοτε δεν υπηρχε η τεχνογνωσια ουτε εδω αλλα ουτε και στο εξωτερικο οποτε και αποφασισαμε να βαλουμε τον S50. Τωρα που υπαρχει το project τελειωσε. Οσον αφορα του φιλου παραπανω το αυτοκινητο αυτο οντως δεν το ξερω αλλα για να βαλει γεφυρα απο Ε34 Μ5 σε Ε30 θελει τρελο κοψιμο και πατεντα. Δεν λεω οτι δεν γινεται σωστο αλλα το νυστερι προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει. Η λυση της γεφυρας απο Ε34 Μ5 ειναι διαδεδομενη στα driftadika γιατι ειναι φτυνη λυση. Η σωση ομως λυση ειναι γεφυρα απο Ε30 Μ3 η οποια κανει ενα κουβα λεφτα και αντε να την βρεις πλεον.
Φιλικα Δημητρης
σε Ε34 σασι έχει μπει. ειναι ενα λευκο και ειναι απο τα σαγαΐκα αχαΐας αυτος που το έχει. ο σκανια ισως τον ξερει γιατι και ο μαρσελης ειναι οδηγος σε τρακτορες.όλα ειιναι μαμα εκτος απο διαφορικα
σε Ε34 σασι έχει μπει. ειναι ενα λευκο και ειναι απο τα σαγαΐκα αχαΐας αυτος που το έχει. ο σκανια ισως τον ξερει γιατι και ο μαρσελης ειναι οδηγος σε τρακτορες.όλα ειιναι μαμα εκτος απο διαφορικα
Sorry φιλε μου αλλα νομιζα οτι ηταν πανω σε Ε30. Ε34 εβγαινε "μαμα" με V8. O M60B40 ηταν πασπαρτου. Τον εβαλε η ΒΜW σε Ε31, Ε32, Ε34 και στην Ε38.
Sorry φιλε μου αλλα νομιζα οτι ηταν πανω σε Ε30. Ε34 εβγαινε "μαμα" με V8. O M60B40 ηταν πασπαρτου. Τον εβαλε η ΒΜW σε Ε31, Ε32, Ε34 και στην Ε38.
ναι απλα στο εφερα σαν παραδειγμα επειδη αναφερθηκε οτι δεν εχει γινει μετατροπη σε V που να εχει δουλεψει τελεια... τωρα για το αμαξι που λεω δυστυχως δεν μπορω να μιλησω παραπανω για τον V10... αν θέλει ο ίδιος μπορει να πει κάποια στιγμη απο μονος του και να σας το περιγραψει αφου γραφτει εδω πρωτα.
Παιδια για του λαφογιαννη ηξερα οτι ειναι v12 και το ειχε κατεβασει στο drift wars το ειχε κανει παρουσιασει σε περιοδικο νομιζω.:think:
Οσα χρονια κι αν περασουν, οσες Μ3 και να βγουν, αυτη η αισθηση μολις αντικρυζεις μια Ε30 Μ3, εστω και στην οθονη του pc (να σου σηκωνονται ΟΛΑ, τριχες κτλ.. :D) δεν αλλαζει..
Το χρωμα ειναι τελειο και ο συνδιασμος με τις BBS πολυ ομορφος..
Μιλαμε για project με ΤΡΕΛΟ budget..
Thanks for posting TSAF..:original:thumb
Gregory_///M
07-10-10, 08:07
Οσα χρονια κι αν περασουν, οσες Μ3 και να βγουν, αυτη η αισθηση μολις αντικρυζεις μια Ε30 Μ3, εστω και στην οθονη του pc (να σου σηκωνονται ΟΛΑ, τριχες κτλ.. :D) δεν αλλαζει..
Το χρωμα ειναι τελειο και ο συνδιασμος με τις BBS πολυ ομορφος..
Μιλαμε για project με ΤΡΕΛΟ budget..
Thanks for posting TSAF..:original:thumb
Τα είπες όλα...:thumbsup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.