PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε92 Κομπιασμα χαμηλα



Z4 DCT
03-10-10, 09:42
Εδω και λιγες μερες εχω παρατηρησει οτι στο 92αρι (320 με προγραμμα και προκαταλυτες off), οταν ειναι κρυο συνηθος και εχω 3η με 2000σαλ η και 2α κατω απο 2000σαλ (πιο σπανια) κανει κομπιασμα οταν προσπαθω να επιταχυνω (οχι αποτομα)....
Αναρωτιεμαι αν αυο ειναι ενδειξη οτι παω για πολλαπλασιαστες?? η ειναι λογικο επειδη ειναι κρυο το αμαξι....
Να αναφερω οτι ουτος η αλλος εκει στις 2000σαλ κανει ενα διαφορετικο πιο μεταλικο ηχο και λιγο μπερδεμενο λογο τις ελλειψης προκατ.
Να αναφερω επισης οτι βαζω μονο 100αρα racing

nikos1400
03-10-10, 10:28
Εννοεις οτι δεν συνεβαινε μετα που εβαλες το προγραμμα, αλλα παρουσιαστηκε τωρα? Εννοεις μονο κρυο το κανει?
Ποσα χλμ εχεις μετα τις αλλαγες?


Τελικα με αυτα τα καυσιμα στην Ελλαδα, δεν ξερω τι γινεται.
Αν εχει νοημα δηλ. σε αυτοκινητα δικου μας επιπεδου, να βαζουμε "100αρα".
Δεν ξερω βεβαια κιολας αν προτεινει η BMW 100αρα στο Ε92-320.

Z4 DCT
03-10-10, 10:33
Εννοεις οτι δεν συνεβαινε μετα που εβαλες το προγραμμα, αλλα παρουσιαστηκε τωρα? Εννοεις μονο κρυο το κανει?
Ποσα χλμ εχεις μετα τις αλλαγες?


Τελικα με αυτα τα καυσιμα στην Ελλαδα, δεν ξερω τι γινεται.
Αν εχει νοημα δηλ. σε αυτοκινητα δικου μας επιπεδου, να βαζουμε "100αρα".
Δεν ξερω βεβαια κιολας αν προτεινει η BMW 100αρα στο Ε92-320.

Δεν συνεβαινε οταν εβαλα το προγραμμα, το τελευταιο διαστημα το κανει....
Νομιζω οτι το κανει και με νορμαλ θερμοκρασια, τωρα που το ξανασκεφτωμαι το εκανε και προχθες ενω το ειχα αφησει μονο για κανα 2ωρο(δεν κρυωνει καθολου γρηγορα)
Μετα το προγραμμα εχω 2500χλμ και δε μου εχει παρουσιασει ποτε κατι...
Βενζινα βαζω 100αρα απο την μερα που το πηρα και το εχουμε ρυθμισει και για 100αρα

Monsta
03-10-10, 10:47
Στο κάνει συνέχεια ?

Παρατήρησες καθόλου αυτό που είχε κάνει και σε μένα μία φορά, το κόμπιασμα όταν το βάζεις μπρος κρύο? Δε λέω για την απόκριση στο γκάζι, αλλά ένα μπέρδεμα που είχε πάει να σβήσει (έπεσαν οι στροφές στις 500 κάτι).

Z4 DCT
03-10-10, 10:52
Στο κάνει συνέχεια ?

Παρατήρησες καθόλου αυτό που είχε κάνει και σε μένα μία φορά, το κόμπιασμα όταν το βάζεις μπρος κρύο? Δε λέω για την απόκριση στο γκάζι, αλλά ένα μπέρδεμα που είχε πάει να σβήσει (έπεσαν οι στροφές στις 500 κάτι).

Αυτο δε μου το εχει κανει ποτε εμενα που εκανε σε εσενα Κωστα...ισως ηταν στιγμιαιο σφαλμα
Αλλα το κομπιασμα χαμηλα με 3η το εχω παρατηρησει συχνα τωρα τον τελευταιο καιρο...ισως να το κανει και με αλλε ςταχυτητες χαμηλα και να μην το εχω προσεξει γιατι δεν μου αρεσει να ειμαι χαμηλα με μεγαλες ταχυτητες

nikos1400
03-10-10, 11:05
μηπως θελει "ξε-μπουκωμα" !?
:grin:

Z4 DCT
03-10-10, 11:14
μηπως θελει "ξε-μπουκωμα" !?
:grin:

Δεν θα διαφωνισω γιατι δεν εχω αναφερει οτι οσες φορες το εχω παρει ειναι μετα απο μακρα παραμονη σε ακινησια, το λιγοτερο διαστημα 8 μερες και πανω....
Μπορει να ειναι αυτη η αιτια??

Konstantinos E60
03-10-10, 11:20
Ηρθε η ώρα να αλλαξεις αυτοκίνητο φίλε μου !!!! :whistle:

nikos1400
03-10-10, 11:21
Δεν θα διαφωνισω γιατι δεν εχω αναφερει οτι οσες φορες το εχω παρει ειναι μετα απο μακρα παραμονη σε ακινησια, το λιγοτερο διαστημα 8 μερες και πανω....
Μπορει να ειναι αυτη η αιτια??

8 μερες !!

Monsta
03-10-10, 11:25
το λιγοτερο διαστημα 8 μερες και πανω....
Μπορει να ειναι αυτη η αιτια??

Μπαααα.

Και μένα που κάθεται 10-15 μέρες δε μου χει κάνει ποτέ κανένα κόμπιασμα. Αντιθέτως μάλιστα. Ουρλιάζει και ωρύεται όταν βγει βολτίτσα.

Z4 DCT
03-10-10, 11:32
8 μερες !!

8 το λιγοτερο...τωρα το καλοκαιρι κανει και πανω απο 20 χαλαρα

ghost-rider
03-10-10, 11:33
8 μερες και πανω? Νομιζω οτι δεν ειναι παραλογο να θελει λιγο παραπανω χρονο λειτουργειας για να δουλεψει τελειως στρωτα..

Στο διαγνωστικο? Τιποτα?

Οι πολλαπλασιαστες μαλλον ρεταρισμα στιγμιαιο θα σου δωσουν πρωτου τα φτυσουν. Εμενα ετσι μου χε συμβει. Συνηθως τους πιανει το check engine.

Z4 DCT
03-10-10, 11:34
8 μερες και πανω? Νομιζω οτι δεν ειναι παραλογο να θελει λιγο παραπανω χρονο λειτουργειας για να δουλεψει τελειως στρωτα..

Στο διαγνωστικο? Τιποτα?

Οι πολλαπλασιαστες μαλλον ρεταρισμα στιγμιαιο θα σου δωσουν πρωτου τα φτυσουν. Εμενα ετσι μου χε συμβει. Συνηθως τους πιανει το check engine.

Ενδειξη δεν μου εχει βγαλει ποτε....

ghost-rider
03-10-10, 11:47
Ενδειξη δεν μου εχει βγαλει ποτε....
Προσωπικα, αν πιστευα οτι ειναι κατι που δεν το εκανε στην αρχη, θα το αφηνα λιγο ακομα να δειξει σιγουρα τι ειναι. Τωρα βεβαια αν καποιος μπορει να πει κατι με σιγουρια αλλαζει το ζητημα. Δεν μοιαζει για πολλαπλασιαστες. Απο τα λεγομενα σου πιστευω οτι θα χει και πολυ λιγα χιλιομετρα για να ειναι κατι τετοιο.

Z4 DCT
03-10-10, 11:50
Προσωπικα, αν πιστευα οτι ειναι κατι που δεν το εκανε στην αρχη, θα το αφηνα λιγο ακομα να δειξει σιγουρα τι ειναι. Τωρα βεβαια αν καποιος μπορει να πει κατι με σιγουρια αλλαζει το ζητημα. Δεν μοιαζει για πολλαπλασιαστες. Απο τα λεγομενα σου πιστευω οτι θα χει και πολυ λιγα χιλιομετρα για να ειναι κατι τετοιο.

Εχω 16500χλμ...
Καμια ενδειξη σε check και κανενα κομπιασμα ψηλα

deepBLUE
03-10-10, 12:05
Πηγαινε σε καποιο διαγνωστικο να δεις μηπως εχει καταγραψει καποια βλαβη μηχανικο καλο εχεις.
Δεν εχει νοημα να εικαζουμε.
Κατα την αποψη μου θα μπορουσε να ειναι και καποιος αισθητηρας .

Z4 DCT
03-10-10, 12:05
Πηγαινε σε καποιο διαγνωστικο να δεις μηπως εχει καταγραψει καποια βλαβη μηχανικο καλο εχεις.
Δεν εχει νοημα να εικαζουμε.
Κατα την αποψη μου θα μπορουσε να ειναι και καποιος αισθητηρας .

Βαγγελη υπαρχει περιπτωση να εχει καταγραψει βλαβη και να μην μου εχει βγαλει ενδειξη??

deepBLUE
03-10-10, 12:07
Βαγγελη υπαρχει περιπτωση να εχει καταγραψει βλαβη και να μην μου εχει βγαλει ενδειξη??

Ναι βεβαια προσωρινη.

ghost-rider
03-10-10, 12:08
Εχω 16500χλμ...
Καμια ενδειξη σε check και κανενα κομπιασμα ψηλα

Προσωπικα πιστευω οτι ολα ειναι οκ. Ειναι καινουριο. Αν εχεις ενδοιασμούς μια βολτα απο την αντιπροσωπεια θα σου λυσει τις αποριες.

Καλοταξιδο σου ευχομαι.

Z4 DCT
03-10-10, 12:09
Προσωπικα πιστευω οτι ολα ειναι οκ. Ειναι απλα καινουριο. Αν εχεις ενδοιασμούς μια βολτα απο την αντιπροσωπεια θα σου λυσει τις αποριες.

Καλοταξιδο σου ευχομαι.

Ευχαριστω πολυ!!!! (το εχω απο τον 12/07!!!) χεχε

halkida116mpack
03-10-10, 12:28
εχεις π.μ....ελπιζω να βγω ψευτης:thumbsdown:

m-power_01
03-10-10, 12:32
Πιστευω οτι είναι κάποιο κόλπο του Σκανδάλη!!! Σου έβαλε trial version, περασε το 6μηνο και αρχίζει και κανει ''νερα'' . Πρεπει να πληρωσεις συνδρομη και για το επομενο εξαμηνο! Σαν το ΤΕΒΕ ειναι και αυτο!

Z4 DCT
03-10-10, 12:39
Πιστευω οτι είναι κάποιο κόλπο του Σκανδάλη!!! Σου έβαλε trial version, περασε το 6μηνο και αρχίζει και κανει ''νερα'' . Πρεπει να πληρωσεις συνδρομη και για το επομενο εξαμηνο! Σαν το ΤΕΒΕ ειναι και αυτο!

:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

dblade
03-10-10, 12:56
Δηλαδη ειναι σαν την Microsoft κοιταει να τα παρει απο παντου μετα το εξαμηνο σταξε τα αλλιως οσο περναει ο καιρος μπορει κοληση κανενα ιο πηγενε το για ενημερωση :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Nick bmwlover
03-10-10, 13:31
Πιστευω οτι είναι κάποιο κόλπο του Σκανδάλη!!! Σου έβαλε trial version, περασε το 6μηνο και αρχίζει και κανει ''νερα'' . Πρεπει να πληρωσεις συνδρομη και για το επομενο εξαμηνο! Σαν το ΤΕΒΕ ειναι και αυτο!

:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Εμαθες τπτ παραπανω Γιαννη?
Εννοεις οτι αφου εχει κρυωσει το μοτερ το εχεις βαλει μπροστα και ξεκινας κατευθειαν με 1000+ στροφες στο ρελαντι,να κομπιαζει?
Απο χλμ δεν εχεις ΤΠΤ!!!Το μοτερ δεν εχει στρωσει ακομα,και η ακινησια παιζει μεγαλο ρολο...

Z4 DCT
03-10-10, 13:37
:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Εμαθες τπτ παραπανω Γιαννη?
Εννοεις οτι αφου εχει κρυωσει το μοτερ το εχεις βαλει μπροστα και ξεκινας κατευθειαν με 1000+ στροφες στο ρελαντι,να κομπιαζει?
Απο χλμ δεν εχεις ΤΠΤ!!!Το μοτερ δεν εχει στρωσει ακομα,και η ακινησια παιζει μεγαλο ρολο...

Ναι βαζω εμπρος και φευγω και το ζεσταινω στο δρομο με στροφες εως 3500 το πολυ.....οποτε οταν βαζω 3η με καμια 2500-2800 μου κανει καποιο κομπιασμα....οχι παντα ομως....

stratos
03-10-10, 13:38
Απόλυτα φυσιολογικό οταν είναι κρύο. Αν στο κάνει ζεστό τότε σίγουρα είναι ένδειξη για πολλαπλασιαστή.

Και τώρα να μιλήσουμε σοβαρά. Κάνει κομπιασμα γιατί νομίζεις οτι έχεις Μ3 ή 335i και το λές να παρηγοριέσαι. Δευτερον έχει ξεπατήσει το πρόγραμμα απο τον εγκέφαλο. Επίσης, παίζει να εληξε η βενζίνη και να πρέπει να βάλεις καινούρια. Προσοχή μόνο το ματσούκι της αντλίας να είναι ρόζ αλλιώς πάλι τα ίδια θα έχεις

Z4 DCT
03-10-10, 13:42
Απόλυτα φυσιολογικό οταν είναι κρύο. Αν στο κάνει ζεστό τότε σίγουρα είναι ένδειξη για πολλαπλασιαστή.

Και τώρα να μιλήσουμε σοβαρά. Κάνει κομπιασμα γιατί νομίζεις οτι έχεις Μ3 ή 335i και το λές να παρηγοριέσαι. Δευτερον έχει ξεπατήσει το πρόγραμμα απο τον εγκέφαλο. Επίσης, παίζει να εληξε η βενζίνη και να πρέπει να βάλεις καινούρια. Προσοχή μόνο το ματσούκι της αντλίας να είναι ρόζ αλλιώς πάλι τα ίδια θα έχεις



Θα το τσεκαρω και ζεστο, αυριο παντος θα το στειλω μια στο Φλασκη το πρωι για ενα ελεγχο στο διαγνωστικο....\


Οσο για την ΧΟΛΗ που εβγαλες ΦΑΝΤΑΡΕ Στρατο....ενα εχω να σου πω.....θα τα πουμε οταν με το καλο γυρισεις απο το Κοσσοβο παπαρα.....




https://www.youtube.com/watch?v=BkMJ55gxFqs&feature=related

Nick bmwlover
03-10-10, 13:47
Απόλυτα φυσιολογικό οταν είναι κρύο. Αν στο κάνει ζεστό τότε σίγουρα είναι ένδειξη για πολλαπλασιαστή.

Και τώρα να μιλήσουμε σοβαρά. Κάνει κομπιασμα γιατί νομίζεις οτι έχεις Μ3 ή 335i και το λές να παρηγοριέσαι. Δευτερον έχει ξεπατήσει το πρόγραμμα απο τον εγκέφαλο. Επίσης, παίζει να εληξε η βενζίνη και να πρέπει να βάλεις καινούρια. Προσοχή μόνο το ματσούκι της αντλίας να είναι ρόζ αλλιώς πάλι τα ίδια θα έχεις
Το πιθανο Στρατο ειναι αυτο που ειπα κ ειπες,οτι ειναι κρυο το μοτερ ακομη!!!
Γιαννη,παντα να το αφηνεις να ζεσταθει πρωτα,να πεσει στο ρελαντι,κ μετα να φευγεις,οσο το κανεις αυτο παντα το ιδιο πραγμα θα βλεπεις!!!

Z4 DCT
03-10-10, 13:49
Το πιθανο Στρατο ειναι αυτο που ειπα κ ειπες,οτι ειναι κρυο το μοτερ ακομη!!!
Γιαννη,παντα να το αφηνεις να ζεσταθει πρωτα,να πεσει στο ρελαντι,κ μετα να φευγεις,οσο το κανεις αυτο παντα το ιδιο πραγμα θα βλεπεις!!!

Ρε συ, παντα οταν το βαζω εμπρος το αφηνω να πεσει στο ριλαντι (ουτε 10δευτερα δε κανει) και μετα ξεκινω αμεσως.....

Stamatis
03-10-10, 15:38
Στο κανει οταν πηγαινεις πατημενος με μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο κατοπιν το αφηνεις να χαλαρωσει απο στροφες και μετα ξαναπατας το γκαζι απο χαμηλες στροφες.
Στο κανει επισης και οταν πηγαινεις σταθερα σε ταχυτητα και πατησεις αποτομα το γκαζι.
Στο κανει επισης οταν κανεις κρουιζινγκ και κατεβασεις για να επιταχυνεις.

Εχω δικιο ναι η οχι;

Z4 DCT
03-10-10, 15:41
Στο κανει οταν πηγαινεις πατημενος με μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο κατοπιν το αφηνεις να χαλαρωσει απο στροφες και μετα ξαναπατας το γκαζι απο χαμηλες στροφες.
Στο κανει επισης και οταν πηγαινεις σταθερα σε ταχυτητα και πατησεις αποτομα το γκαζι.
Στο κανει επισης οταν κανεις κρουιζινγκ και κατεβασεις για να επιταχυνεις.

Εχω δικιο ναι η οχι;

Οχι Σταματη, το κανει οταν εχω κουμπωσει την ταχυτητα και παω σιγα και επιταχυνω....σιγα σιγα , κανει ενα κομπιασμα καποιες φορες.....
Πατημενος δε μου το εχει κανει ποτε

Stamatis
03-10-10, 15:45
Πουθενα ρε συ δε λεω οτι στο κανει οταν εισαι πατημενος

Διαβασε παλι.

mitsos_chania
03-10-10, 15:47
Το πιθανο Στρατο ειναι αυτο που ειπα κ ειπες,οτι ειναι κρυο το μοτερ ακομη!!!
Γιαννη,παντα να το αφηνεις να ζεσταθει πρωτα,να πεσει στο ρελαντι,κ μετα να φευγεις,οσο το κανεις αυτο παντα το ιδιο πραγμα θα βλεπεις!!!

Νικο ειναι λαθος να περιμενεις να ζεσταθει το αμαξι και μετα να ξεκινας.Το αμαξι το ζεσταινουμε εν κινηση πηγαινοντας με πολυ χαλαρους ρυθμους

Z4 DCT
03-10-10, 15:50
Πουθενα ρε συ δε λεω οτι στο κανει οταν εισαι πατημενος

Διαβασε παλι.

Ναι οκ, αλλα και παλι.....να σου το περιγραψω ακριβως....
Εχω ξεκινησει....ειμαι στο φαναρι και περιμενω....αναβει, φευγω πρωτη,δευτερα, και στην αλλαγη τριτης με 3000σαλ, οπου θα πεσει η τριτη στις 2300-2500 περιπου , μολις την κουμπωσω και παω σταθερα και καποια στιγμη θελω να επιταχυνω ομαλα....παρουσιαζει ενα κομπιασμα..

scania124
03-10-10, 16:11
μια ειναι η λυση!!!!!!!!!!!!
βαψτο μπλε και πετατο στην θαλασσα!!!!!!!! :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:

Kostas_1
03-10-10, 16:44
Ουτε και συ ξερεις ποτε στο κανει.

Διαμαρτυρεται ρεεεεεεε βολτα θελει ρεεεεεεεεεε


Τπτ δεν εχει μια χαρα ειναι.

m-power_01
03-10-10, 19:32
Ουτε και συ ξερεις ποτε στο κανει.

Διαμαρτυρεται ρεεεεεεε βολτα θελει ρεεεεεεεεεε


Τπτ δεν εχει μια χαρα ειναι.

Μπα νομίζω ότι καιρό το έχεις αφήσει χωρίς να βάλεις τίποτα... Θέλει μπαξιματα! Αλλιώς το είχες μάθει το αμάξι ! Τώρα το έχεις παρατήσει ... Πρέπει να έχεις πάνω από βδομάδα να του βάλεις κάτι !

ziaba
04-10-10, 13:38
Μάλλον θέλει μετατροπή σε 335 η m3 για αυτό ς τα κάνει

drbiloukos
03-05-11, 18:56
Παιδιά σήμερα μου έκανε κόλπα. Με 1η γύρω στις 1500 ψιλοέκοβε το γκάζι και γονάτιζε λίγο το αμάξι, αλλά από εκεί και πέρα όλα καλά. Μετά μου άναψε για 5 sec η περιορισμένη απόδοση κινητήρα (πορτοκαλί). 1500km 1 μήνα μετά την εγγύηση :ranting2:

Join στο club των πολλαπλασιαστών ? Μήπως η βενζίνη ?

stratos
03-05-11, 19:05
Διαγνωστικό και ότι βγάλει. Μπορεί η βενζίνη. Οπως και να το κάνουμε ο άμεσος ψεκασμός θέλη καλή 100άρα. Εδώ εγώ με χαμηλό πρόγραμμα και χωρίς να το πιέσω καθόλου με 95άρα για δοκιμή είχα συνέχεια μισή μηχανή

Nick bmwlover
03-05-11, 19:06
Παιδιά σήμερα μου έκανε κόλπα. Με 1η γύρω στις 1500 ψιλοέκοβε το γκάζι και γονάτιζε λίγο το αμάξι, αλλά από εκεί και πέρα όλα καλά. Μετά μου άναψε για 5 sec η περιορισμένη απόδοση κινητήρα (πορτοκαλί). 1500km 1 μήνα μετά την εγγύηση :ranting2:

Join στο club των πολλαπλασιαστών ? Μήπως η βενζίνη ?

Το αμαξι συνεχιζε να δουλευει πανω απο τις 1.500 χωρις να ρεταρει???Αν συνεχιζε να ρεταρει πανω απο τις 1500 κ να ακουγεται σαν 12κυλινδρο ειναι πολλαπλασιαστης,αν σταματησε κ ηταν προσωρινο μαλλον υπηρχε προσωρινο σφαλμα τροφοδοσιας,ισως αισθητηρας στροφαλου,αφλογιστια σε καποιο κυλινδρο κλπ,δεν μπορουμε να ξερουμε με σιγουρια,οπως κ να εχει πηγαινε διαγνωστικο κ αναμενουμε νεωτερα!!!

drbiloukos
03-05-11, 19:09
Μετά τις 1500 μια χαρά. Ο ήχος δεν άλλαξε. Είχα βάλει 95άρα...

stratos
03-05-11, 19:14
Για αρχή αλλαξε βενζινάδικο και δοκίμασε 2 φορές με 100αρα. Αν δεν στο ξανακάνει σύντομα δεν είναι πολλαπλασιαστής

drbiloukos
11-05-11, 17:48
Πάω αύριο να πάρω ένα set BOSCH μαζί με τα ανάλογα μπουζί.
Η BMW έχει έλλειψη πανευρωπαϊκά σε πολλαπλασιαστές, υπάρχουν όμως οι BOSCH που απλά είναι οι ίδιοι.

Κωδικοί πολλαπλασιαστών:

BMW: 12137594935
BOSCH (Ίδιος με τον BMW): 0221504471
BERU: ZS 324 0040100324 (Επιβεβαιώστε όποιος γνωρίζει, και επίσης που μπορώ να τους βρω; )
HITACHI: Τον γνωρίζει κανείς;

drbiloukos
15-05-11, 14:28
Μετά από αλλαγή μπουζί και πολλαπλασιστών, όλα φαίνονταί normal :thumbsup:.

Αυτό που νομίζω ότι δεν έκανε πριν το πρόβλημα, είναι περίεργη συμπεριφορά του δείκτη κατανάλωσης: π.χ. κύλιση με ταχύτητα, χωρίς γκάζι νομίζω πριν ότι έδειχνε 0. Τώρα δεν πέφτει πάντα στο 0.

Ίσως με την αλλαγή πολ/στών χρειάζεται επαναπρογραμματισμός.

Επίσης ένα δόντι που έκανε από 2η σε 3η εξαφανίστηκε με την αλλαγή.