Επιστροφή στο Forum : Σέρβις Ε46
Παιδιά καλησπέρα!
ήθελα να ρωτήσω για το service της e46 1.6 πως πάει και
σε τι τιμές είναι γιατί σκέφτομαι να αγοράσω μια τώρα?
Μην το πάρεις δε πάει σαλιο με το m43 μοτέρ ούτε το 1.9 εαν σε ενδιαφέρει αυτό.Τώρα στ θέμα ανάλογα πιο σέρβις θα κάνεις μεγάλο μικρό με τα χλμ θα σ το δείχνει στ κοντερ κ το που θα το πηγαίνεις εαν στ αντίπρώσοπια θα πληρώνεις ακριβά τώρα σε έναν μάστορα απ'έξω κ με αντάλακτικα μαϊμού θα είναι πιο καλές τιμές άλλα μην φανταστείς ότι θα χει μεγάλη διάφορα δε είναι σταρλετ.Πχ γω στ 36αρι μου κάτω απο 200 δε πλήρωσα πότε κάτι θα βρεθεί.
P.S Α μην νομίζεις ότι θα πάρεις ένα
όχημα που θα σκιζει απο αξιοπιστία κάνε μια αναζήτηση εδώ στ φόρουμ θα δεις τι βλάβες βάζει συνήθως το 46αρι
giannis_compact
17-09-10, 15:28
Εγω παντως εχω Ε46 Ν40 1,6 και δε μου εχει βγαλει τιποτα μετα απο 176.000 χιλιομετρα...Μονο δυο πολλαπλασιαστες,εναν στις 7.000 και εναν στις 153.000 χιλιομετρα...Κατα τα αλλα σκυλι...Ουτε και τα σερβις ειναι ιδιαιτερα ακριβα...Εσυ για ποιο 46αρι ενδιαφερεσαι φιλε?Facelift ή τα προ-Facelift ?
m-power_01
17-09-10, 21:43
Όλα γίνονται , και φτηνοι μάστορες υπάρχουν και καλοί και κακοί και ότι θες.
Σχόλια του τύπου δεν παει μια κλπ δεν νομίζω ότι χωράνε από ανθρώπους της γενιάς μας που έκαναν τα οικογενιακα τους ταξίδια με 75 άλογα ! Έχουμε ξεφύγει λίγο !
Επίσης το θέμα της αξιοπιστίας είναι σχετικό , μπορεί να ακούσεις για αυτοκίνητα λίγων χλμ να βγάζουν ζημιές ... Βέβαια σημασία έχει τι συντήρηση γίνεται στο αμάξι και τι χρήση ! Όπως επίσης και ποια είναι τα πραγματικά του χλμ ... Εδώ στην Ελλάδα έχουμε μια συνήθεια να τα βαφτιζουμε όλα 80.000 χλμ .
Με το καλό να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που θες
ευχαριστω παιδια 2005 ειναι το μοντελο με 92000.
σε τι τιμες ειναι ομως τα σερβις?το μικρο το μεγαλο?και αν αξιζει το αμαξι?
δεν ειμαι πολυ τοθ να εχει αλογα και τετοια απλως θελω να ειναι αξιοπιστο
ευχαριστω και παλι παιδια!
το 46αρι....
για μενα απο τις επιτυχημενες σειρες που κρατησανε και λιγο απο τον σπορ και "αλητικο" χαρακτηρα... που οταν το κοιτας ειναι σαν το αγαλμα του Ερμη... εχει διαφορες προσωπικοτητες.
Εχει αγριαδα , εχει κυρος, εχει ομορφια,σοβαροτητα αλλα και "αλητεια"...
Στο θεμα μας τωρα..
Αν το αμαξι ειναι καλοσυντηρημενο και φυσικα η τιμη ειναι καλη τοτε αξιζει και με το παραπανω η αγορα του,διοτι θα σου προσφερει διαφορες συγκινησεις.
Τωρα σχολια του τυπου δεν παει μια δεν ειναι αναληθη απλα ειναι αποτελεσμα και συμπερασμα ανθρωπων που εκαναν λαθος επιλογη,διοτι φανταστηκαν οτι θα εχουν καποιο πυραυλο!!!
ΟΙ επιδοσεις του για την κατηγορια του και για τη φιλοσοφια της παραγωγης του ειναι αξιοπρεπεις.
Απο εκει και μετα υπαρχουν τροποι βελτιωσης...
Εμένα παντός δε θα μάρεσε να με προσπερνάν μοντέλα περασμένεις (e36) κ προπερασμένης (e30) γενιάς τώρα εαν δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις εννοείται να προχωρήσει στ αγορά του e46.αλλά η γνώμη είναι εαν μπορεί να κοιτάξει κάτι σε 6κύλινδρο.
Τώρα ότι τα bmw ειδικά τα τελ μοντέλα βγάζουν λίγο πολλές βλάβες είναι γεγονός δεν είναι τόσο αξιόπιστα όπως παλιά
Δεν αξίζει να βελτιώσεις ατμοσφαιρικα ένα τέτοιο μοτέρ όπως ο m43 ειδικά ένα βαλβετρονικ
m-power_01
18-09-10, 12:25
Φιλε ΖιΑΒΑ δεν σου κανω προσωπικη επιθεση...μην θεωρησεις κατι τετοιο! Απλα μου δινεις αφορμη να πω καποια πραγματα που θελω.
Αλλα δεν ειναι τα παντα στην ζωη το ποιος ειναι πιο γρηγορος! Και ενα αμαξι που 200αριζει με μια σχετικη ανεση δεν μπορεις να πεις οτι δεν παει!
Επισης δεν ειναι το παν ενα εξακυλινδρο... θυμασαι που εχει φτασει το σημα? η βενζινη? Κοιτα να δεις ποσοι θα καταθεσουν πινακιδες...και ποσοι θα σφαζονται τον νοεμβρη να τα πουλησουν. Σαφως και τα 6κυλινδρα ειναι ανωτερα...αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ....ς !
Τελος οταν θελουμε να παρουμε μτχ αμαξι και διαθετουμε ενα ποσο ,πρεπει να κοιταμε να παρουμε το οσο δυνατον καλυτερο (και εννοω σε καλυτερη κατασταση). Δεν μπορουμε να θελουμε με 10.000 και μουν...ρα και παρθενα...δεν γινεται!!!!
m-power_01
18-09-10, 12:26
Δεν αξίζει να βελτιώσεις ατμοσφαιρικα ένα τέτοιο μοτέρ όπως ο m43 ειδικά ένα βαλβετρονικ
παλια ισως... δεν αξιζε! πλεον αν μπορεις να εχεις 160+ ατμοσφαιρικα αλογα σε ενα 1.6 μπλοκ με 200 ευρω σημα????
Μια χαρά ειναι Σπύρο και τα 160!!!.
Αλλωστε πάντα κάποιος μας προσπερνά. Καί ;;;;;
Οδηγώ το αυτοκίνητό μου επειδή μου αρέσει, όχι γιατί είναι το πιό γρήγορο.
Δεν ξεχνάω τι χαρές μου δώρισε ο Σκαραβαίος μου με τα 55 αλογάκια του τα σωτήρια έτη 1978 -1984 !!!!.thumb
ακομα και αν το προσπερασει ενα 36αρι... ποτε δεν θα καλυψει τη διαφορα σε τεχνολογια ανεσεις οδηγικη συμπεριφορα που ειναι της ταξεως των δεκα ετων...
Με τα μισα λεφτα παιρνεις σαξοραλο και εισαι "πυραυλος" αλλα μεχρι εκει... αν αυτο ειναι το ζητουμενο!
και με τα ιδια λεφτα παιρνεις καινουργιο (αλλη μαρκα) με χιλια δυο mutimedia καλουδια μεσα...και?
Τις προτεραιοτητες ο καθενας τις ιεραρχει μονος του,μη ξεχναμε ομως οτι καθε αυτοκινητο σχεδιαστικα και παραγωγικα απευθυνεται και καπου...αμαξια ομως σαν τα 46αρια να ειναι και του σαλονιου και του λιμανιου δεν βρισκεις ευκολα!!!
Μου άρεσε πολύ αυτο που έγραψες ρε Γιάννη !!
[....αμαξια ομως σαν τα 46αρια να ειναι και του σαλονιου και του λιμανιου δεν βρισκεις ευκολα!!! ]
Με ανέβασες ψυχολογικά , πως να το κάνουμε .. Και δεν εχω και λεφτά να το αλλάξω !!!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Την αλήθεια την είπε ο m-power 01!
Αυτοκίνητο που πιάνει εύκολα τα 200χλμ, με τέλη κυκλοφορίας 185 ευρώ (Μ43 1,9)δεν βρίσκεις εύκολα! Έχει προσωπικότητα το Ε46!!!
παλια ισως... δεν αξιζε! πλεον αν μπορεις να εχεις 160+ ατμοσφαιρικα αλογα σε ενα 1.6 μπλοκ με 200 ευρω σημα????
Για ποιον κινητήρα μιλάς Σπύρο? Και με τι βελτιώσεις?
Φαντάζομαι όχι για τον Μ43 της 316, γιατί τα 160 άλογα (απ'τα 105 αν θυμάμαι καλά που έβγαζε) είναι αδύνατο να έρθουν. Και μάλιστα με valvetronic που δε σηκώνει κομπρέσσορες και τα συναφή.
Με τη σειρά μου κι εγώ πιστεύω πως αν ένα αυτοκίνητο όπως η Ε46 316 αγοράζεται ευσυνείδητα, δηλαδή για ποιότητα, ευχάριστα ταξίδια, άψογη οδική συμπεριφορά κλπ, είναι μια πάρα πολύ καλή αγορά, κυρίως τόσο που έχουν πέσει οι τιμές στα μτχ.
Τώρα αν κάποιος ψάχνεται για επιδόσεις, πολύ απλά κοιτάει αλλού.
m-power_01
18-09-10, 21:44
Για ποιον κινητήρα μιλάς Σπύρο? Και με τι βελτιώσεις?
Φαντάζομαι όχι για τον Μ43 της 316, γιατί τα 160 άλογα (απ'τα 105 αν θυμάμαι καλά που έβγαζε) είναι αδύνατο να έρθουν. Και μάλιστα με valvetronic που δε σηκώνει κομπρέσσορες και τα συναφή.
Με τη σειρά μου κι εγώ πιστεύω πως αν ένα αυτοκίνητο όπως η Ε46 316 αγοράζεται ευσυνείδητα, δηλαδή για ποιότητα, ευχάριστα ταξίδια, άψογη οδική συμπεριφορά κλπ, είναι μια πάρα πολύ καλή αγορά, κυρίως τόσο που έχουν πέσει οι τιμές στα μτχ.
Τώρα αν κάποιος ψάχνεται για επιδόσεις, πολύ απλά κοιτάει αλλού.
φυσικα και μιλαω για το μ43 ...ναι 105 εβγαζε. Αλλα το βαλβετρονικ λαμπει δια της απουσιας του αγαπητε μου
φυσικα και μιλαω για το μ43 ...ναι 105 εβγαζε. Αλλα το βαλβετρονικ λαμπει δια της απουσιας του αγαπητε μου
Αυτό μου διέφευγε! Τότε όρεξη και χρήμα να υπάρχει και τα άλογα έρχονται...
ghost-rider
18-09-10, 22:46
Περι βελτιωσης του 316, εγω θα πω οτι τα δυο τετρακυλινδρα valvetronic(1,6 & 2.0) ειναι εμφανισιακα ολοιδια, κατι που συνεπαγεται οτι θα μπορουσε καποιος να κανει τη σκαντζα χωρις πολλα πολλα, αν δει οτι δεν καλυπτεται απο τις δυνατοτητες του 316.
Αν κρινει καποιος οτι απλως λειπει λιγο νευρο κυκλοφορουν ενα σωρο προγραμματα στην αγορα. Αν καποιος θελει πυραυλο δεν θα καλυφθει. Αλλα δεν θα καλυφθει οτι και αν παρει. Η ιπποδυναμη ειναι μικροβιο, ανεβαινεις συνηθιζεις, μετα θες κ αλλο. Και σταματημο δεν εχει. Δεν υπαρχει λογικη. Και το να λες οτι εγω με τοσα αλογα αρκουμαι, κοροιδευεις τον εαυτο σου. Θα φτασεις εκει, θα μεινεις λιγο, μετα θα ανεβασεις τον πυχη. Δεν πρεπει να μπεις στο τρυπακι. Οι ιπποδυναμεις συνεχως ανεβαινουν. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες την προοθουν την πιο πανω λογικη για ευνοητους λογους. Την τελευταια δεκατια εχουμε ανεβασει την ιπποδυναμη του μεσου αυτοκινητου βολτας(οικογενειακου) κατα 100 ιππους. Εν παση περιπτωση, πριν μερικα χρονια τα 6κυλινδρα ηταν εφικτος στοχος. Και για 8000 κυβικα να συζητουσαμε, μονο τις φορολογιες δεν θα εξεταζαμε. Τωρα, δεν ειναι μονο αν το αντεχεις τη δεδομενη χρονικη στιγμη, ειναι οτι δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει αυριο...
316 νομιζω.. Αν το μετανιωσεις στο μελλον και θες παραπανω δυναμη υπαρχουν λυσεις.
Τωρα περι αξιοπιστιας, εγω δεν θα μιλησω και δεν θα κρινω. Νιπτω τας χειρας μου.
Δες το προσεκτικα, και εξετασε και ολες τις δυνατες εναλλακτικες επιλογες, προσεκτικα και αμεροληπτα.
φυσικα και μιλαω για το μ43 ...ναι 105 εβγαζε. Αλλα το βαλβετρονικ λαμπει δια της απουσιας του αγαπητε μου
Και τι κόστος θα χει αυτή η βελτίωση κατά ποσό αξιόπιστη είναι?
Και για το σέρβις που ρωτά ο φίλος, για το δικό μου 16αρι, πλήρωσα σε γνωστή αντιπροσωπεία της ανατ.Θεσσαλονίκης 400ε για inspection2, με συνολικά χλμ 60000.
m-power_01
19-09-10, 02:21
Και τι κόστος θα χει αυτή η βελτίωση κατά ποσό αξιόπιστη είναι?
Για το Μ43 συγκεκριμένα υπάρχουν λύσεις για όλες τις τσέπες !
Από απλό ΦΠΕ που δεν δίνει τίποτε , μέχρι υπερκυβισμο , μέχρι ελαφρύ τουρμπισμα μέχρι ,τρελό τουρμπισμα ! Με 2000-3000 κανείς έναν υπερκυβισμο και έχεις 140 αξιόπιστα αλογακια ! Το μοτέρ αυτό φτάνει τα 2100 κ.εκ με υποδυναμη 160 . Πάρε με το καλό το αυτοκίνητο και βλέπεις
Με 2-3 χιλιάρικα κάνεις υπέρκυβισμό?Σε ποιο μάστορα εαν ξέρεις στείλε πμ.Μόνο που ο m43 με τον υπεκυβισμό ήξερα ότι φτιάξει τα 130 άλογα με κόστος 4,5 χιλ κ βάλε.
PS.Εγώ έχω 36αρι is ο φίλος που δημιούργησε το θρεαντ ψάχνετε.
Οι λύσεις τουρμπο έχουν μεγάλο κόστος κ είναι αναξιόπιστες δε συμφέρει καθόλου μια θα χαλάει η τουρμπινα μια θα καίει λάδια μια θα βγάζει ντουμανι μια θα χαλάει το ρελαντι κτλ άσχετο που θα δίνεις συνέχεια χρήμα αλλά κ θα τρως ατέλειωτες ώρες στ συνεργεία όπως θέλει άλογα καλύτερα να πάρει ένα 6κύλινδρο κ να πληρώνει τα έξοδα που έχει αλλά να χει το κεφάλι του ήσυχο η θα πάει σε κάτι aλλo υπάρχουν κ αλλά αυτοκ εκτός απο τ bmw
m-power_01
20-09-10, 11:58
Με 2-3 χιλιάρικα κάνεις υπέρκυβισμό?Σε ποιο μάστορα εαν ξέρεις στείλε πμ.Μόνο που ο m43 με τον υπεκυβισμό ήξερα ότι φτιάξει τα 130 άλογα με κόστος 4,5 χιλ κ βάλε.
PS.Εγώ έχω 36αρι is ο φίλος που δημιούργησε το θρεαντ ψάχνετε.
Μπορεις να ρωρησεις το μελος bomer για τιμες! Με ενα κιτ υπερκιβυσμου ετοιμο πας στα 2000 κ.εκ ! Με ενα custom ανεβαινεις στα 2100 (αλα σνιτζερ)
+εκκεντροφορο + αυλους εισαγωγης+ μεγαλυτερη πεταλουδα! 160 στο νερο!
Οι λύσεις τουρμπο έχουν μεγάλο κόστος κ είναι αναξιόπιστες δε συμφέρει καθόλου μια θα χαλάει η τουρμπινα μια θα καίει λάδια μια θα βγάζει ντουμανι μια θα χαλάει το ρελαντι κτλ άσχετο που θα δίνεις συνέχεια χρήμα αλλά κ θα τρως ατέλειωτες ώρες στ συνεργεία όπως θέλει άλογα καλύτερα να πάρει ένα 6κύλινδρο κ να πληρώνει τα έξοδα που έχει αλλά να χει το κεφάλι του ήσυχο η θα πάει σε κάτι aλλo υπάρχουν κ αλλά αυτοκ εκτός απο τ bmw
Εχουν φτιαχτει Μ43 αξιοπιστα τουρμπακια! Που κθκλοφορουν ακομα απροβληματιστα. Τωρα αν ο καθενας επαιρνε και σηκωνε πιεση γιατι τον περασε ο ταδε...ή γιατι ελα μωρε αντεχει...ΚΑΙ εσκαγε δεν του φταει ο βελτιωτης δεν του φταει το μοτερ αλλα το ξερο του το κεφαλι.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.