zaharias
02-09-10, 18:00
Χαιρετω τη παρεα..
Χθες ειχα ενα θεμα με το αμαξι και προσπαθω να προσδιορισω το προβλημα..
Μετα απο αρκετο καιρο που καθοταν στο συνεργειο, ειναι τωρα μια εβδομαδα που την εχω παρει.. Το αμαξι ολο αυτο το καιρο που ηταν στο συνεργειο ειχε μεσα βενζινη στο 1\4.. Στο διαστημα αυτο των 7 ημερων που το εχω στα χερια μου του εχω βαλει 2 φορες απο 20 ευρω απλη αμολυβδη και χθες παω απο αλλο πρατηριο (συνηθως βαζω απο 2-3 συγκεκριμενους) οπου με ειχε παραπεμψει φιλος οτι εχει πολυ καλη βενζινη και βαζω 30 ευρω 100αρα.. Κανω μια διαδρομη 7-8χλμ χωρις προβλημα, το σβηνω για κανα 15λεπτο και μετα ξεκιναω παλι και σε καποια φαση παω να κατεβασω απο τριτη σε δευτερα και το αμαξι σβηνει μολις παταω συμπλεκτη.. Ξαναβαζω μπροστα, συνεχιζω λιγο ακομα, παρακατω τα ιδια, μεχρι που αρχισε να κλωτσαει ασχημα και να μη μπορω να πατησω καθολου γκαζι..
Σταματω στην ακρη και να μην κραταει ρελαντι με τιποτα και καποιες φορες ενιωθα να παταω το γκαζι και το αμαξι να κανει κενο, να μην "ακουει".. Τσεκαρα maf κτλ μηπως εγινε κατι (αν και εβαλα ολοκαινουργιο siemens) δεν αλλαζε κατι.. Αναψε καποια στιγμη και το EML και εκανε 1-2 σκαμπανεβασματα και μετα εσβηνε το μοτερ.. Εβγαλα τον πολο για λιγο με το σκεπτικο να κανει κατι σαν reset, τον ξαναβαζω, ματαια ομως..
Ξεκιναμε, με δενει ενας φιλος να το παμε μεχρι το συνεργειο με το σκεπτικο οτι κατι παιζει με τη βενζινη που εβαλα.. Στα μισα της διαδρομης για το συνεργειο σταματαμε στην ακρη (γιατι ειχε πιαστει το χερι μου απο το χειροφρενο!) και λεω ας βαλω μια μπροστα να δω.. Και δουλευε κανονικα!!! Οποτε, με "ξεκοτσαρω" και στη διαδρομη για το συνεργειο το πλακωνω λιγο και δουλευε μια χαρα!! Και μεχρι το σπιτι επισης μια χαρα..
Το μοτερ ειναι Μ54Β30, φιλτρο βενζινης δεν εχω αλλαξει (περσυ πρεπει να το αλλαξα αν θυμαμαι καλα)..
Δεν το εχω βαλει ακομα σε διαγνωστικο να δω τι σφαλμα εχει γραψει..
Τι μπορει να ηταν? Να θελει αλλαγη το φιλτρο βενζινης? Υπαρχει περιπτωση να ειναι τρομπα βενζινης? (εχει 65000χλμ στη πλατη της) Ειναι θεμα καυσιμου ή ρευματος?
Σκεφτομαι να βγαλω μπεκ για καθαρισμα..
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κανενας πολ/στης και να ειναι στην αρχη? (μπουζι εχω βαλει καινουργια NGK).
Οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο κανει καποιες μικρο-διακοπες (τις νιωθεις και στο λεβιε των ταχυτητων, επισης τις καταλαβαινεις και απο τον ηχο της εξατμισης) αλλα μολις ζεσταθει δουλευει ρολοι..
Χθες ειχα ενα θεμα με το αμαξι και προσπαθω να προσδιορισω το προβλημα..
Μετα απο αρκετο καιρο που καθοταν στο συνεργειο, ειναι τωρα μια εβδομαδα που την εχω παρει.. Το αμαξι ολο αυτο το καιρο που ηταν στο συνεργειο ειχε μεσα βενζινη στο 1\4.. Στο διαστημα αυτο των 7 ημερων που το εχω στα χερια μου του εχω βαλει 2 φορες απο 20 ευρω απλη αμολυβδη και χθες παω απο αλλο πρατηριο (συνηθως βαζω απο 2-3 συγκεκριμενους) οπου με ειχε παραπεμψει φιλος οτι εχει πολυ καλη βενζινη και βαζω 30 ευρω 100αρα.. Κανω μια διαδρομη 7-8χλμ χωρις προβλημα, το σβηνω για κανα 15λεπτο και μετα ξεκιναω παλι και σε καποια φαση παω να κατεβασω απο τριτη σε δευτερα και το αμαξι σβηνει μολις παταω συμπλεκτη.. Ξαναβαζω μπροστα, συνεχιζω λιγο ακομα, παρακατω τα ιδια, μεχρι που αρχισε να κλωτσαει ασχημα και να μη μπορω να πατησω καθολου γκαζι..
Σταματω στην ακρη και να μην κραταει ρελαντι με τιποτα και καποιες φορες ενιωθα να παταω το γκαζι και το αμαξι να κανει κενο, να μην "ακουει".. Τσεκαρα maf κτλ μηπως εγινε κατι (αν και εβαλα ολοκαινουργιο siemens) δεν αλλαζε κατι.. Αναψε καποια στιγμη και το EML και εκανε 1-2 σκαμπανεβασματα και μετα εσβηνε το μοτερ.. Εβγαλα τον πολο για λιγο με το σκεπτικο να κανει κατι σαν reset, τον ξαναβαζω, ματαια ομως..
Ξεκιναμε, με δενει ενας φιλος να το παμε μεχρι το συνεργειο με το σκεπτικο οτι κατι παιζει με τη βενζινη που εβαλα.. Στα μισα της διαδρομης για το συνεργειο σταματαμε στην ακρη (γιατι ειχε πιαστει το χερι μου απο το χειροφρενο!) και λεω ας βαλω μια μπροστα να δω.. Και δουλευε κανονικα!!! Οποτε, με "ξεκοτσαρω" και στη διαδρομη για το συνεργειο το πλακωνω λιγο και δουλευε μια χαρα!! Και μεχρι το σπιτι επισης μια χαρα..
Το μοτερ ειναι Μ54Β30, φιλτρο βενζινης δεν εχω αλλαξει (περσυ πρεπει να το αλλαξα αν θυμαμαι καλα)..
Δεν το εχω βαλει ακομα σε διαγνωστικο να δω τι σφαλμα εχει γραψει..
Τι μπορει να ηταν? Να θελει αλλαγη το φιλτρο βενζινης? Υπαρχει περιπτωση να ειναι τρομπα βενζινης? (εχει 65000χλμ στη πλατη της) Ειναι θεμα καυσιμου ή ρευματος?
Σκεφτομαι να βγαλω μπεκ για καθαρισμα..
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κανενας πολ/στης και να ειναι στην αρχη? (μπουζι εχω βαλει καινουργια NGK).
Οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο κανει καποιες μικρο-διακοπες (τις νιωθεις και στο λεβιε των ταχυτητων, επισης τις καταλαβαινεις και απο τον ηχο της εξατμισης) αλλα μολις ζεσταθει δουλευει ρολοι..