Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : φρενα Μ3 σε απλο Ε46



gyiama
27-08-10, 09:29
λοιπον παλικαρια...!!!!!!!!!!!!! εχει λιγο καιρο που μου εχει μπει..(στο μυαλο) να δω κατα ποσο ειναι δυνατο να μπουν φρενα απο Μ3 σε απλο Ε46 χωρις να αλλαχτει το ακρο κλπ!!!! απ οσο εψαξα λιγο ειδα οτι θελει αλλη βαση δαγκανας αλλα δεν βρηκα πουθενα τπτ για το μουαγιε μηπως θελει και εκεινο τπτ?εχει βρει κανενας τπτ στο νετ δλδ κανενα diy που να δειχνει διαστασεις σχεδιο κλπ της βασης της δαγκανας?η γενικα τι χρειαζεται για να μπει?????για δωστε τα φωτα σας μαστορακλες μου!!!!!!!!:warriorsmiley::warriorsmiley::thank s:

Stamatis
27-08-10, 10:17
Γιατί δεν βάζεις ένα σετ απο 330?

ίδιο πράμα είναι...

Gregory_///M
27-08-10, 10:24
Γιατί δεν βάζεις ένα σετ απο 330?

ίδιο πράμα είναι...

Τότε τα δικά μου τα καημένα ποιός θα τα πάρει? :ranting2:

Stamatis
27-08-10, 10:39
Τότε τα δικά μου τα καημένα ποιός θα τα πάρει? :ranting2:

Να τα πάρει, αλλά νομίζω ότι θέλει και ακρα σε αυτή την περίπτωση.

Δεν κόβω και τον λαιμό μου, αλλά κάτι τέτοιο μου είχαν πεί παλιότερα.

Αν μπαίνουν απλά με πλακέτα δεν το κουβεντιάζω, σαφώς και να τα πάρει.

Gregory_///M
27-08-10, 10:42
Εμένα μου είπαν ότι έχουν βάλει σε Ε46 τέτοια φρένα χωρίς να αλλαχτούν τα άκρα! Λεπτομέρειες δυστυχώς δεν γνωρίζω..

Thomelef
27-08-10, 10:44
μόνο αντάπτορες για την δαγκάνα θέλεις.

Stamatis
27-08-10, 10:48
λοιπον παλικαρια...!!!!!!!!!!!!! εχει λιγο καιρο που μου εχει μπει..(στο μυαλο) να δω κατα ποσο ειναι δυνατο να μπουν φρενα απο Μ3 σε απλο Ε46 χωρις να αλλαχτει το ακρο κλπ!!!! απ οσο εψαξα λιγο ειδα οτι θελει αλλη βαση δαγκανας αλλα δεν βρηκα πουθενα τπτ για το μουαγιε μηπως θελει και εκεινο τπτ?εχει βρει κανενας τπτ στο νετ δλδ κανενα diy που να δειχνει διαστασεις σχεδιο κλπ της βασης της δαγκανας?η γενικα τι χρειαζεται για να μπει?????για δωστε τα φωτα σας μαστορακλες μου!!!!!!!!:warriorsmiley::warriorsmiley::thank s:


Τότε τα δικά μου τα καημένα ποιός θα τα πάρει? :ranting2:


μόνο αντάπτορες για την δαγκάνα θέλεις.

Αντε, καλορίζικα...


:mpaks:

gyiama
27-08-10, 11:25
ναι απ οσο ξερω και γω μονο βασεις θελουν αλλα τι και πως δεν γνωριζω!!!το εχει κανει φιλος απο εδω μεσα αλλα τα εδωσε σε μηχανουργειο εγω δεν θα τα δωσω θα τα φτιαξω εγω αλλα δεν μπορεσα να βρω σχεδιο βασης δαγκανας!!! εχει παρει κανενος το ματι τπτ στο νετ????οσο για τα φρενα...... τα 30αρια πρεπει να τα πληρωσω αρκετα ενω τα Μ3 κατι θα κανει ο φιλος μου ..............!!!!!!!

Stamatis
27-08-10, 12:28
Κάτσε, γυρίζει ο Νίκος που είναι μανούλα σε αυτά.

Και ο Σάρκυ έχει κάτι κάποια πατέντα, για ρώτα τον...

Kostas_1
27-08-10, 12:33
δεν ξερω τπτ γιαυτο....

georggge46
27-08-10, 12:51
Εγω εχω βαλει φρενα Μ3 στο δικο μου ! Λοιπον , για να μπουν σωστα τα φρενα του Μ3 πρεπει να σταλουν τα ακρα απο το απλο Ε46 μαζι με τις βασεις, δαγκανες και δισκοπλακες απο το Μ3 σε εναν καλο τορναδορο ωστε να τορνιρει τις βασεις δαγκανας οσο πρεπει ακριβως για να ταιριαξουν στα ακρα σου [ οι βασεις θελουν γυρω στα 3-4 χιλιοστα φαγωμα στο σημειο που πατανε στο ακρο. Ευτυχως εχουν αρκετα περιθωρια παχους οι μαμα βασεις ωστε να φαγωθουν οσο χρειαζεται. Επισης ισως χρειαστει να φαγωθουν και οι δισκοπλακες σε τορνο κανα δυο χιλιοστα στην περιμετρο τους, δηλαδη π.χ. απο 325mm να γινουν 323mm για να μην βρισκουν μεσα στην δαγκανα στο πανω μερος. Αμα στα φτιαξει καλος μαστορας δεν εχεις να φοβασαι τιποτα. Εγω στην αρχη ειχα παρει ενα ετοιμο τροποποιημενο μεταχειρισμενο σετ στο οποιο ομως ειχαν κανει απαραδεκτη δουλεια και ειχα πολλα προβληματα ... ! Μετα εφτιαξα ενα δευτερο σετ φρενων σε καλο μαστορα και εγινε εργοστασιακη δουλεια !! Αμα εισαι Αθηνα μπορω να σε στειλω σε πολυ καλο μαστορα , αλλα θελει κανα 180αρι ευρω ο τορναδορος και κανα 80αρι ο μαστορας για τοποθετηση.

gyiama
27-08-10, 12:59
ευχαριστω πολυ ρε Γιωργαρα μου ειχες στειλει σε πμ πανω κατω την διαδικασια αλλα δεν μου ειχες πει λεπτομερειες για το τι τρως η αν κανεις αλλη βαση φτιαχτη κλπ και νομιζα οτι δεν ηξερες λεπτομεριες μιας και τα εδωσες σε τορναδορο!!!οι βασεις θελουν φαγωμα ωστε να πατησει σωστα ο δισκος μεσα εξω εε??αν γινει αλλη βαση καινουργια και λιγο πιο μακρια φανταζομαι δεν θα θελει κατεβασμα ο δισκος !!!!

georggge46
27-08-10, 13:05
Επισης να προσθεσω οτι δεν χρειαζεται καμμια αλλαγη στα δικα σου ακρα - μουαγιε. Πρεπει οποσδηποτε να τροποποιηθουν οι μαμα βασεις δαγκανων του Μ3 ,αλλιως δεν μπαινουν . Δεν μπορεις να φταξεις αλλες βασεις [γιατι ειναι πλωτες οι δαγκανες ...] ουτε υπαρχουν περιθωρια να μπουν ανταπτορες .

BILL007
27-08-10, 13:10
Eγώ τώρα να ρωτήσω κάτι???

Το ότι τρώς το δίσκο σε τόρνο έστω και 2-3 χιλιοστά δεν είναι κακό για την απόδοση του δίσκου?Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι έχουν ειδικές επιστρώσεις για να μην σκουριάζουν εύκολα και τα συναφή.¨

Πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη του Στράτου για αυτό.Τώρα που επέστρεψε για λίγο με άδεια θα μας απαντήσει...;)

georggge46
27-08-10, 13:17
Eγώ τώρα να ρωτήσω κάτι???

Το ότι τρώς το δίσκο σε τόρνο έστω και 2-3 χιλιοστά δεν είναι κακό για την απόδοση του δίσκου?Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι έχουν ειδικές επιστρώσεις για να μην σκουριάζουν εύκολα και τα συναφή.¨

Πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη του Στράτου για αυτό.Τώρα που επέστρεψε για λίγο με άδεια θα μας απαντήσει...;)

Τον δισκο δεν τον τρως στο παχος του αλλα στην διαμετρο . Μονο γυρω στο 1 χιλιοστο θελει φαγωμα .... και δεν υπαρχει κανενα προβλημα ... υπαρχουν καποια μικρα περιθωρια για φαγωμα χωρις να χασει απο το ζυγισμα του ο δισκος !

gyiama
27-08-10, 13:39
αν μπει ο δισκος στον τορνο και φαγωθει στην διαμετρο του δεν εχει κανενα προβλημα!!βασικα και στο παχος να φαγωθει παλι προβλημα δεν εχει αφου ειναι σαν να τον τρωει το τακακι!!! ο δισκος δεν εχει τπτ το ιδιαιτερο στα ακρα σε σχεση με το μεσο του!!! ειναι δλδ ολοκληρος φτιαγμενος απ το ιδιο κραμα!!!παντα μιλαμε για δισκους νορμαλ και πολιτικης χρησης ετσι?οχι ειδικες κατασκευες και δισκους επιδοσεων!!!!!

Thomelef
27-08-10, 13:39
Τον δισκο δεν τον τρως στο παχος του αλλα στην διαμετρο . Μονο γυρω στο 1 χιλιοστο θελει φαγωμα .... και δεν υπαρχει κανενα προβλημα ... υπαρχουν καποια μικρα περιθωρια για φαγωμα χωρις να χασει απο το ζυγισμα του ο δισκος !

αυτό ήθελα να γράψω και να ρωτήσω...
επειδή σε αντίθεση με τους αφτερ μαρκετ δίσκους οι δικοί μας
είναι ζυγισμένοι απο το εργοστάσιο( απο την μέσα μεριά του κάθε δίσκου,
στις αυλακιές που κάνει απαγωγή τον αέρα ο δίσκος είναι χαραγμένοι οι
δίσκοι και αυτό είναι το ζύγισμα που κάνουν). αν το φάγωμα που κάνει
το εργοστάσιο δεν φύγει, δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. αν όμως κατέβει
τότε σίγουρα θα έχει θέμα.

georggge46
27-08-10, 13:45
αυτό ήθελα να γράψω και να ρωτήσω...
επειδή σε αντίθεση με τους αφτερ μαρκετ δίσκους οι δικοί μας
είναι ζυγισμένοι απο το εργοστάσιο( απο την μέσα μεριά του κάθε δίσκου,
στις αυλακιές που κάνει απαγωγή τον αέρα ο δίσκος είναι χαραγμένοι οι
δίσκοι και αυτό είναι το ζύγισμα που κάνουν). αν το φάγωμα που κάνει
το εργοστάσιο δεν φύγει, δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. αν όμως κατέβει
τότε σίγουρα θα έχει θέμα.

Ναι , εχει ειδικα σημαδια ο καθε δισκος και σου δειχνουν ποσο περιθωριο εχεις ωστε να μην χασει το ζυγισμα του !

gyiama
27-08-10, 13:48
οποτε Γιωργο θελει αναγκαστικα κατεβασμα ο δισκος για να κατσει σωστα εε?και το τακαι?παταει καλα μετα?η απλα καθεται λιγο πιο μεσα οποτε παλι παταει ολοκληρο?

georggge46
27-08-10, 13:56
οποτε Γιωργο θελει αναγκαστικα κατεβασμα ο δισκος για να κατσει σωστα εε?και το τακαι?παταει καλα μετα?η απλα καθεται λιγο πιο μεσα οποτε παλι παταει ολοκληρο?

Δεν ειναι σιγουρο ,εξαρταται ... σε εμενα χρειαστηκε λιγακι γιατι ''εγλυφε'' ελαχιστα στο πανω μερος του εσωτερικου της δαγκανας. Κατα τα αλλα κανενα αλλο θεμα, οι δαγκανες ειναι απολυτα κεντραρισμενες και τα τακακια πατουν αψογα !!

Thomelef
27-08-10, 13:59
ρε παιδιά...αφού θα μπούν σετ οι δαγκάνες με τους δίσκους πως μπορεί να μην πατάν καλά
τα τακάκια??? θέλει σωστή δουλιά στους αντάπτορες...

stratos
27-08-10, 14:06
Eγώ τώρα να ρωτήσω κάτι???

Το ότι τρώς το δίσκο σε τόρνο έστω και 2-3 χιλιοστά δεν είναι κακό για την απόδοση του δίσκου?Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι έχουν ειδικές επιστρώσεις για να μην σκουριάζουν εύκολα και τα συναφή.¨

Πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη του Στράτου για αυτό.Τώρα που επέστρεψε για λίγο με άδεια θα μας απαντήσει...;)


Τον δισκο δεν τον τρως στο παχος του αλλα στην διαμετρο . Μονο γυρω στο 1 χιλιοστο θελει φαγωμα .... και δεν υπαρχει κανενα προβλημα ... υπαρχουν καποια μικρα περιθωρια για φαγωμα χωρις να χασει απο το ζυγισμα του ο δισκος !

Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.

Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.

Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει

georggge46
27-08-10, 14:07
ρε παιδιά...αφού θα μπούν σετ οι δαγκάνες με τους δίσκους πως μπορεί να μην πατάν καλά
τα τακάκια??? θέλει σωστή δουλιά στους αντάπτορες...

Σωστος !! Γι'αυτο θελει σωστη δουλεια στον τορνο απο καλο μαστορα ! Το προηγουμενο σετ φρενων που ειχα παρει, που και καλα ηταν ετοιμο μαζι με ακρα τροποποιημενο, τα ειχαν φαει ολα [ δαγκανες, βασεις ,ακρα ] με δισκο τροχισματος και δεν παταγε τιποτα σωστα .... καλα που δεν σκοτωθηκα ... !:thumbsdown:

georggge46
27-08-10, 14:19
Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.

Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.

Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει

Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εχει τυχη σε πολλους που βαζουν καινουργιους δισκους και δεν στρωνουν με τιποτα ! Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!

stratos
27-08-10, 14:22
Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!

Φίλε Γιώργο δεν θα επιμείνω. Απλά είμαι κατά κάποιων επεμβάσεων. Δεν νομίζω οτι αν βάλεις δίσκους απο Μ3 σε 318 θα υπάρχει πρόβλημα στο τορνίρισμα, απλά ο κίνδηνος εφόσως έχεις κάνει κατεργασία σε ένα τόσο ευαίσθητο εξάρτημα όπως τα φρένα πάντα υπάρχει, άσχετα αν είναι και μικρός. Φρένα είναι αυτά... και έχουν λειτουργικό ρόλο καίριας σημασίας οπότε πρέπει να προσέχουμε πάντα τι επεμβάσεις κάνουμε :)

ΔημήτρηςΜ3
27-08-10, 14:39
ναι απ οσο ξερω και γω μονο βασεις θελουν αλλα τι και πως δεν γνωριζω!!!το εχει κανει φιλος απο εδω μεσα αλλα τα εδωσε σε μηχανουργειο εγω δεν θα τα δωσω θα τα φτιαξω εγω αλλα δεν μπορεσα να βρω σχεδιο βασης δαγκανας!!! εχει παρει κανενος το ματι τπτ στο νετ????οσο για τα φρενα...... τα 30αρια πρεπει να τα πληρωσω αρκετα ενω τα Μ3 κατι θα κανει ο φιλος μου ..............!!!!!!!


:whistle::whistle::whistle:

Thomelef
27-08-10, 15:11
πάνο...ότι και να κάνεις πάντως αν τα βάλεις τελικά, φρόντισε να πάρεις σωληνάκια
υψηλής, καλά υγρά και κάνα καλύτερο τακάκι. σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα καταλάβεις
γιατί όλοι όσοι έχουμε 46άρια ///Μ3 βρίζουμε τα φρένα του και πάμε σε μεγαλύτερες λύσεις.

gyiama
27-08-10, 15:25
και γω θα συμφωνισω με τον Στρατο σε πολλα απο αυτα που εγραψε αλλα οκ το να φας λιγο τον δισκο περιφεριακα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα υπερθερμανσης του μεταλου κλπ κλπ!!εξαλλου ο τορνος δεν κοβει ξερα με το μαχαιρι ετσι δεν ειναι?το σημειο κοπης λιπαινεται οποτε δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλες οι θερμικες καταπονησεις που να επηρεασουν τοσο πολυ την δομη του δισκου!!!τα φρενα σε σκληρη χρηση ειδικα στα Μ3 που μπορεις να το κινηγησεις πολυ το αυτοκινητο,δεχονται πολυ μεγαλυτερες θερμικες και μηχανικες καταπονησεις απ οτι στον τορνο!!!!βεβαια παιζει ρολο και ο μαστορας και το μηχανημα που θα κανει την δουλεια!!!!!!

georggge46
27-08-10, 15:26
πάνο...ότι και να κάνεις πάντως αν τα βάλεις τελικά, φρόντισε να πάρεις σωληνάκια
υψηλής, καλά υγρά και κάνα καλύτερο τακάκι. σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα καταλάβεις
γιατί όλοι όσοι έχουμε 46άρια ///Μ3 βρίζουμε τα φρένα του και πάμε σε μεγαλύτερες λύσεις.

+ 1 !!! Κι εγω εβαλα σωληνακια υψηλης της Goodridge με Motul υγρα και Textar τακακια. Αψογη αισθηση και αποδοτικοτητα .... τουλαχιστον για τα δικα μου ''κυβικα'' !

gyiama
27-08-10, 15:28
ναι Θωμα αυτο σκεφτομαι να αγορασω κιολας το σετακι υψηλης!!!και να μην βολεψει να βαλω τα Μ3 τα φρενα και στα μαμα τα δικα μου νομιζω καλη διαφορα θα κανουν!!!συμφωνω σε αυτο που λες για το φρεναρισμα αλλα το δικο μου το αμαξι ειναι λιγο ''ψιλοταφος'' οποτε δεν χρειαζεται και τρελα φρενα για να σταματησει!!!!!!αλλα αν μπω στο τριπακι να κανω ολη αυτη τη δουλεια σιγουρα δεν θα τα αφησω ετσι!!!!

BILL007
27-08-10, 15:57
Εγω πάλι να ρωτήσω κάτι επειδή δεν το έχω ψάξει...

Αμα αλλάξεις σε φρένα απο Μ3,δεν πρέπει να αλλάξεις και σερβομηχανισμό φρένων?Έχουν το ίδιο τύμπανο τα Μ3 με τα απλά 46άρια???

Libanner
27-08-10, 16:57
Δε καταλαβαίνω γιατί κάποιος να μπει σε τρεχάματα και πατέντες για να βάλει τα φρένα από το Μ3 αφού υπάρχει η έτοιμη λύση του 330 που μπαίνει εργοστάσιο,εκτός αν θέλει το χαραγμένο Μ στην δαγκάνα που μόλις βρομίσει δε θα φαίνεται ετσι κι αλλιώς χαχαχα,η διαφορά τους είναι πολύ μικρή.Τι διαφορά που έχουν στην τιμή θα την φας στους τόρνους και για τις πατέντες στο τέλος....

Akis 330Ci
27-08-10, 17:13
Και εγω φοραω φρενα απο M3 325mm. Οτι βοηθεια χρειαστεις στειλε πμ..

georggge46
27-08-10, 19:20
Δε καταλαβαίνω γιατί κάποιος να μπει σε τρεχάματα και πατέντες για να βάλει τα φρένα από το Μ3 αφού υπάρχει η έτοιμη λύση του 330 που μπαίνει εργοστάσιο,εκτός αν θέλει το χαραγμένο Μ στην δαγκάνα που μόλις βρομίσει δε θα φαίνεται ετσι κι αλλιώς χαχαχα,η διαφορά τους είναι πολύ μικρή.Τι διαφορά που έχουν στην τιμή θα την φας στους τόρνους και για τις πατέντες στο τέλος....

Προσωπικα δεν εχω τετοιο ψωνιο με το σημα .Κι εγω για φρενα 330 ψαχνομουν !! Αλλα βρηκα του Μ3 φθηνα και ''υποτιθεται'' ηταν ετοιμα και σωστα τροποποιημενα για απλο Ε46 ..., γι'αυτο μπηκα σε αυτη την διαδικασια .... Εντελει ταλαιπωρηθηκα μεχρι να βρω καλο μαστορα να τα φτιαξουμε οπως πρεπει ακριβως και τελικα εμεινα απολυτα ευχαριστημενος με το αποτελεσμα ! Βεβαια αν με ρωτησεις αν θα ηξερα τι θα τραβηξω, σε κοπο και χρημα, απο την αρχη, δεν θα ξαναεμπαινα σε αυτη τη διαδικασια ....

paganis
27-08-10, 19:25
Προσωπικα δεν εχω τετοιο ψωνιο με το σημα .Κι εγω για φρενα 330 ψαχνομουν !! Αλλα βρηκα του Μ3 φθηνα και ''υποτιθεται'' ηταν ετοιμα και σωστα τροποποιημενα για απλο Ε46 ..., γι'αυτο μπηκα σε αυτη την διαδικασια .... Εντελει ταλαιπωρηθηκα μεχρι να βρω καλο μαστορα να τα φτιαξουμε οπως πρεπει ακριβως και τελικα εμεινα απολυτα ευχαριστημενος με το αποτελεσμα ! Βεβαια αν με ρωτησεις αν θα ηξερα τι θα τραβηξω, σε κοπο και χρημα, απο την αρχη, δεν θα ξαναεμπαινα σε αυτη τη διαδικασια ....

κριμα για την ταλαιπωρια Γιωργο...ειχα δει αυτο το σετακι,,και σκεφτομουν να τα παρω....για το δικο μου! δυστηχως υπαρχουν ασυνειδητοι....που πουλανε...οτι να ναι...

bill_m3
27-08-10, 19:29
Προσωπικα δεν εχω τετοιο ψωνιο με το σημα .Κι εγω για φρενα 330 ψαχνομουν !! Αλλα βρηκα του Μ3 φθηνα και ''υποτιθεται'' ηταν ετοιμα και σωστα τροποποιημενα για απλο Ε46 ..., γι'αυτο μπηκα σε αυτη την διαδικασια .... Εντελει ταλαιπωρηθηκα μεχρι να βρω καλο μαστορα να τα φτιαξουμε οπως πρεπει ακριβως και τελικα εμεινα απολυτα ευχαριστημενος με το αποτελεσμα ! Βεβαια αν με ρωτησεις αν θα ηξερα τι θα τραβηξω, σε κοπο και χρημα, απο την αρχη, δεν θα ξαναεμπαινα σε αυτη τη διαδικασια ....

Γιώργο, αυτά δεν ήταν έτοιμα να μπουν στο δικό σου?????

Έτσι θυμάμαι............

georggge46
27-08-10, 19:31
κριμα για την ταλαιπωρια Γιωργο...ειχα δει αυτο το σετακι,,και σκεφτομουν να τα παρω....για το δικο μου! δυστηχως υπαρχουν ασυνειδητοι....που πουλανε...οτι να ναι...

Για αποφυγη παρεξηγησεων, ουτε το παιδι που τα πουλαγε ηξερε τι πατατιες ειχαν κανει ...... Μαλιστα ετρεξε να μου βρει αλλο απειραχτο σετ φρενων και ακρων ,ωστε να τα φτιαξω οπως πρεπει ! Απλα μπηκα σε περιπετειες .... Δεν πειραζει ,τελος καλα ολα καλα !

gyiama
27-08-10, 19:34
ναι ετοιμα ηταν Βασιλη αλλα ηταν δουλεια οτι ναναι οποτε πηρε 2ο σετ και ξανα απ την αρχη!!!!!! Βιll007 οχι δεν χρειαζεται αλλαγη η τρομπα του φρενου γιατι ειναι μονο οι μπροστα δαγκανες οποτε δεν εχει θεμα με τα υγρα!!ειναι σαν να βαζεις 330 δεν εχουν διαφορα μονο στο παχος!!! και να οσυ πω και την αληθεια και τις πισω να αλλαξεις απ το Μ3 παλι δεν τρεχει θεμα!!! ενταξει πιο σωστα ειναι να μπει και η τρομπα απ το Μ3 αλλα και παλι ετσι μια χαρα δουλευουν!!!!εδω του ποντιου με κατι δισκους ''ταψια σαλονικοτικης μπουγατσας'' και Μ3 ολο το αμαξι δουλευουν μια χαρα με την τρομπα του 318!!!!! ναι ναι ο τσομπανης αλλαξε τα παντα στο αμαξι και εκει κολλησε στην τρομπα!!!!!!

georggge46
27-08-10, 19:41
Ακριβως ! Αυτος που τα ειχε ''φτιαξει'' ειχε παρει μαλλον τον τροχο και πετσοκοβε οτι εβρησκε .... γι'αυτο στραβοπαταγαν και βρησκαν τα παντα ! Αθανατη Ελληνικη πατεντα !

Libanner
27-08-10, 23:46
Το θυμάμαι το σετάκι που πουλιόταν...Κρίμα για την ταλαιπωρία φίλε Γιώργο γιατι υποτίθεται κούμπωνε χωρίς κανένα πρόβλημα...

Christos 330
28-08-10, 06:13
:whistle::whistle::whistle:

Μου αρεσει που λεει εσενα ο λουλης . . .

mormon
28-08-10, 11:10
Πανο κανε μια ερωτηση στον καλιβιδη το εχει κανει!
απλα βαζεις αλλο δισκο και δεν χρειαζεται να τορνιρεις τιποτα!
το ειχα ρωτησει για ενα φιλο που θελει να βαλει τα φρενα του Μ3 μου!

BILL007
28-08-10, 12:53
Πανο κανε μια ερωτηση στον καλιβιδη το εχει κανει!
απλα βαζεις αλλο δισκο και δεν χρειαζεται να τορνιρεις τιποτα!
το ειχα ρωτησει για ενα φιλο που θελει να βαλει τα φρενα του Μ3 μου!

Καλά μόνο με αλλαγή δίσκου γίνεται?Πως κάθεται η δαγκάνα????:thnx:

gyiama
28-08-10, 18:08
υποθετω οτι βαζεις δισκο λιγο μικροτερης διαμετρου αλλα με ιδιο παχος και εισαι κομπλε!!!! ο καλυβιδης Χρηστο ξερεις οτι δεν προκειται να πει...... αλλα θα το ψαξω να δουμε παο τι ταιριαζει!!το θεμα ειναι ομως απο τι αμαξι θα ειναι και τι πατεντα θελει μετα στο μουαγιε για να κατσει σωστα!!!!!

Thomelef
28-08-10, 18:23
πάνο.....................πάρε δαγκάνες - δίσκους και πάνε σε έναν σωστό μάστορα να σου
φτιάξει βάσεις για τις δαγκάνες. αν οι δαγκάνες φτιαχτούν σωστές όλα θα κουμπώσουν
μια χαρά. δεν υπάρχει λόγος να γίνεται τόσο μεγάλη κουβέντα.
κούμπωσε τον δίσκο στο συνεργείο σου αν θες να είσαι σίγουρος και πες να βάλουν την
δαγκάνα επάνω να δούν πως κάθεται. θα δείς πως θα σου πουν οτι με δαγκάνες θα είσαι
μια χαρά. τώρα απο τιμές και τέτοια δεν έχω ιδέα τι μπορει να κοστίσουν 2 βάσεις για τα
μπροστινά, αλλά θυμάμαι στο παλιό μου συνεργείο που τα είχαν περάσει σε ενα 316 μόνο
με ένα σετ φτιαχτές βάσεις και όλα ήταν οκ.

gyiama
28-08-10, 21:02
ξερεις τι γινεται ρε Θωμα εχω τορνο δικο μου και μαστορια πολυ καλα και γι αυτο προσπαθω μπας και γλυτωσω το 200αρι(γιατι πανω κατω τοσο παιρνουν τα μαστορια εξω) αλλα αν του παω το ακρο σιγουρα θα κανει το κολπο και θα την κουμπωσει πιστευω!!!! ετσι θα γινει και μολις εχω νεα θα ενημερωσω και αν μπορεσω θα ανεβασω φωτογραφιες κλπ!!!!αντε να δουμε ποτε θα φιλοτιμηθει το φιλαρακι μας να φερει τα φρενα τωρα!!!πιασ΄τάυγο και κουρευ΄το δλδ!!!! αυτος βαραει ενεσεις αναισθησιας αλλα τι να κανουμε εναν τον εχουμε!!!!χαχαχαχαχ

bill_m3
06-02-11, 15:44
Για πάμε ένα up στο θέμα αυτό, γιατί ένα φιλαράκι μου θα μου τα δώσει σε τιμή σκότωμα .......

Πάνο για πες μας, το προχώρησες το θέμα??
Θέλει όλα αυτά που λέει ο Γιώργος??????

gyiama
06-02-11, 21:29
δυστυχως θελει ενα καρο κολπα για να καθησουν τα φρενα σωστα και το πιο συμφερον ειναι να πας σε φρενα απο 330 που ειναι bolt on οποτε και ξεμπερδευεις κατευθειαν χωρις προβληματα!!εγω τελικα προχωρησα στην 2η λυση δλδ τα φρενα του 330!!!

υγ αντε να δουμε ποτε θα αξιοθουμε να τα βαλουμε!!!!!!

ΔημήτρηςΜ3
06-02-11, 21:41
μη πας σε μαστορα τσαμπα ευρο...
ελα να σου τα βαλω εγω.. τζαμπα..
εγινα εξπερ στα δικα μου βαλε βγαλε...χαχαχαχαχ

gyiama
06-02-11, 21:43
χαχαχαχ κατσε ρε το θεμα δεν ειναι να τα βαλουμε αλλα το ΠΟΤΕ θα τα βαλουμε!!

ΔημήτρηςΜ3
06-02-11, 21:46
παρε αποφαση και σε βαρια 30 λεπτα τα φρενα ειναι πανω

gyiama
06-02-11, 21:48
αν κερασεις τους δισκους................ τα βαζουμε και αυριο!!!!!!χαχαχαχα

ΔημήτρηςΜ3
06-02-11, 21:49
τα δικα μου ταα εδωσα ρε

gyiama
06-02-11, 21:50
χαχαχ οχι ρε χαζεεεε αφου δεν σου ειχα πει?δισκους πρεπει να παρω τωρα αλλα ποτε θα τους παρω ειναι το θεμα!!παντως απ εξω βρισκεις brembo σε καλη τιμη!!

Thomelef
07-02-11, 15:31
δημήτρη???εξαέρωση έκανες μόνος σου, ή πείγες σε συνεργείο να σου κάνουν???

Christos 330
07-02-11, 17:16
Αντε του Μ3 σε 46αρι απλο εχουν μπει . . .

Εγω που εχω φρενα απο 335 και θελω να τα βαλω στο δικο μου να δω τι πατεντα

θα χρειαστει . . .

bomer
07-02-11, 17:29
1.τα φρενα Ε46Μ3 δεν εχουν σχεση με τα Ε46-330.
2.Οι ανταπτορες πλακακια κατασκευαζονται με βαση τις γνωσεις και εμπειρια με την αντοχη των μεταλλων, απο 2-3 κατασκευαστες μηχανουργους στην Αθηνα.
3.Η διαφορα αν η τρομπα φρενων του αυτοκινητου ειναι αρκετη, θα ειναι αισθητη.
Αν η τρομπα ειναι μικρη, δεν θα εχει διαφορες εκτος απο τις οπτικες.
εδω εχω τους ανταπτορες που φτιαχνω για τα Μ6...
κοστιζουν 600ε
Το σωστο πραμα κοστιζει.
Και τα φρενα εχουν αμεση σχεση με τη ζωη μας.

Αφοι Μπουκη-Μενιδι
Ηρακλης-Καλλιθεα
Τομπρος-Αργυρουπολη

zaharias
13-11-13, 00:13
Bump!!!

Δισκοι-δαγκανες μπροστα, απο Μ3 Ε46 μπαινουν σε απλο Ε46 ή Ε36..??
Ξερω οτι πρεπει να φτιαχτουν βασεις χειροποιητες σε μηχανουργειο..
Υπαρχει καποιος που μπορει να προτεινει καποιον που εχει κανει τη συγκεκριμενη πατεντα και μια εικονα του κοστους?
Ειναι αξιοπιστη λυση? Δεν υπαρχουν τιποτα θεματα μετα?

ΔημήτρηςΜ3
13-11-13, 00:31
Νομίζω ναι

zaharias
13-11-13, 07:22
Νομίζω ναι

Νομιζεις ΝΑΙ σε ποιο απ'ολα....???? :hystericalbs1::th_Laie_67-1:

Ξερεις καθολου το κοστος που θελει το μηχανουργειο για να φτιαξει τις βασεις..??

:thanks: Δημητρη!!! :D

Vassilis ///M
13-11-13, 10:12
Δίσκους μόνο έχω βάλει εγώ Ζαχαρία...

Για τις βάσεις δαγκάνας νομίζω πρέπει να ανοίξεις-τροχίσεις λίγο παραπάνω την μία απο τις δύο τρύπες της βάσεις...

ΔημήτρηςΜ3
13-11-13, 11:42
Ειναι ανάλογα δε μπορω να σου πω ποσο λεφτα θα σου πάρει.
Για τα δικα μου έδωσα κανα 250 αν θυμαμε καλα

Vassilis ///M
04-01-15, 10:56
Τα άκρα από Ε46 Μ3 εκτός από τις διαφορετικές θέσεις για να κουμπώσει η βάση της δαγκάνας...
Τι άλλες διαφορές μπορεί να έχουν με τα απλά????

Υπάρχει περίπτωση να έχει πιο μακρύ αφαλό και να βγαίνει πιο έξω όλο το μουαγιέ????

:thanks:

Stunt Mike
04-01-15, 12:02
Τα άκρα από Ε46 Μ3 εκτός από τις διαφορετικές θέσεις για να κουμπώσει η βάση της δαγκάνας...
Τι άλλες διαφορές μπορεί να έχουν με τα απλά????

Υπάρχει περίπτωση να έχει πιο μακρύ αφαλό και να βγαίνει πιο έξω όλο το μουαγιέ????

:thanks:

Βασιλη απο μια προχειρη αναζητηση που ειχα κανει οταν εψαχνα για ψαλιδια για το ντριφταδικο,ολα τα ψαλιδια του Ε46,ηταν ακριβως ιδια σε μεγεθος,ειτε Μ3 ειτε απλο.....την μονη διαφορα που παρατηρησα ηταν στην εξω ακρη τους που ηταν ελαφρως γυριστα προς τα πανω(περισσοτερο καμπερ ισως??) αλλα καποιος μου'πε οτι ετσι ειναι και τα Μ-πακ Ε46(ειχε κανει μετατροπη σε Μ3 απο 330)...Τα Μ3 Ε46 εχουν πιο εξω οφσετ στις ζαντες τους για να γεμιζουν τα φουσκωμενα φτερα....

ghost-rider
04-01-15, 12:54
Πίσω γεμίζουν τα φούσκωμα με οφσετ.
Εμπρός το οφσετ των τροχών δεν αλλαζει.
Είναι ίδιο με τα απλά Ε46.
Ο τροχός έρχεται πιο έξω εξαιτίας της νέας θέσης του μουαγιε.
Δεν γνωρίζω αν αυτό επιτυγχάνεται μέσω ψαλιδιου η άκρου.

Stunt Mike
04-01-15, 13:15
Πίσω γεμίζουν τα φούσκωμα με οφσετ.
Εμπρός το οφσετ των τροχών δεν αλλαζει.
Είναι ίδιο με τα απλά Ε46.
Ο τροχός έρχεται πιο έξω εξαιτίας της νέας θέσης του μουαγιε.
Δεν γνωρίζω αν αυτό επιτυγχάνεται μέσω ψαλιδιου η άκρου.

Ναι οντως βλεπω οτι εχουν οφσετ 47 τα Μ3 ενω τα αλλα εχουν 47-50 μπροστα....Αρα εφοσον τα ψαλιδια εχουν το ιδιο μηκος,λογικα το μουαγιε ειναι πιο φαρδυ 2-3 ποντους.....

Vassilis ///M
04-01-15, 17:41
Πίσω γεμίζουν τα φούσκωμα με οφσετ.
Εμπρός το οφσετ των τροχών δεν αλλαζει.
Είναι ίδιο με τα απλά Ε46.
Ο τροχός έρχεται πιο έξω εξαιτίας της νέας θέσης του μουαγιε.
Δεν γνωρίζω αν αυτό επιτυγχάνεται μέσω ψαλιδιου η άκρου.

To μουαγιέ Ηλία είναι μαζί με το άκρο άρα τα άκρα του Μ3 έχουν εκτός από διαφορετικές θέσεις για την βάση της δαγκάνας και μακρύτερο μουαγιέ...

Έτσι???
Έχουμε καμία φωτό να συγκρίνουμε????

Vassilis ///M
04-01-15, 17:43
Ναι οντως βλεπω οτι εχουν οφσετ 47 τα Μ3 ενω τα αλλα εχουν 47-50 μπροστα....Αρα εφοσον τα ψαλιδια εχουν το ιδιο μηκος,λογικα το μουαγιε ειναι πιο φαρδυ 2-3 ποντους.....

Για τα ψαλίδια είσαι σίγουρος για το μήκος τους...
Δλδ αν φορέσω άκρα από Μ3 μπορώ να κουμπώσω πάνω τα ψαλίδια μου (απλό Ε46) ή θα χρειαστώ όλο το σύστημα ψαλίδια-ακρόμπαρα Μ3???

ghost-rider
04-01-15, 19:06
Μπιλ, όλο το σύστημα περιλαμβάνει ψαλίδια, ποδια, άκρα, αμορτισερ κ τοπ μαουντ.
Όλα τα παραπάνω αλλάζουν κ δεν ξέρω μέχρι που θα χρειαστεί να φτάσεις για να μπουν τα άκρα.
Μπορεί να μπαίνουν απλά.
Αν χρειαστούν ψαλίδια έχε στα υπόψιν ότι θα χρειαστείς κ την αλουμίνενια πόδια του Μ.
Διαφέρουν τα ψαλίδια των απλών κ των Μ.

Τι έχεις στο μυαλό σου ρε συ? Θα το φουσκωσεις?

Vassilis ///M
04-01-15, 19:27
Μπιλ, όλο το σύστημα περιλαμβάνει ψαλίδια, ποδια, άκρα, αμορτισερ κ τοπ μαουντ.
Όλα τα παραπάνω αλλάζουν κ δεν ξέρω μέχρι που θα χρειαστεί να φτάσεις για να μπουν τα άκρα.
Μπορεί να μπαίνουν απλά.
Αν χρειαστούν ψαλίδια έχε στα υπόψιν ότι θα χρειαστείς κ την αλουμίνενια πόδια του Μ.
Διαφέρουν τα ψαλίδια των απλών κ των Μ.

Τι έχεις στο μυαλό σου ρε συ? Θα το φουσκωσεις?

Μόνο τα άκρα από Μ3 με ενδιαφέρουν Ηλία και κατά πόσο διαφέρουν από τα απλά Ε46αρια...
Νομίζω μπαίνουν με τα δικά μου ψαλίδια και ακρόμπαρα...

Stunt Mike
04-01-15, 23:25
Για τα ψαλίδια είσαι σίγουρος για το μήκος τους...
Δλδ αν φορέσω άκρα από Μ3 μπορώ να κουμπώσω πάνω τα ψαλίδια μου (απλό Ε46) ή θα χρειαστώ όλο το σύστημα ψαλίδια-ακρόμπαρα Μ3???

Ειχα στα χερια μου 2 ψαλιδια απο Μ-πακ Ε46 και 2 απο Μ3 Ε46 και ηταν ολοιδια!Ρωτησα εναν που'χει κανει μετατροπη απο 330 σε Μ3 και δουλευε στην bmw και μου επιβεβαιωσε το αληθες....Εγω μεχρι εκει ξερω,δεν το'ψαξα παρακατω γιατι τελικα εφτιαξα χειροποιητα για το Ε36

andreas_R
05-01-15, 09:40
Ενα Mpack με ενα απο 325 εχει τυχει να συγκρινει καποιος?

zaharias
05-01-15, 11:41
Ενα Mpack με ενα απο 325 εχει τυχει να συγκρινει καποιος?

Οπτικα, περα απο το μπλε αυτοκολλητο που εχουν τα Μ πακ, ισως να ειναι λιγο πιο ενισχυμενα τα Μ πακ..
Τωρα σε σχεση με τα Μ3, νομιζω ειναι λιγο πιο μακρυ του Μ3 το ψαλιδι σε σχεση με τα απλα 3αρια Ε46.. (ετσι θυμαμαι να λενε)

zaharias
05-01-15, 11:41
Μόνο τα άκρα από Μ3 με ενδιαφέρουν Ηλία και κατά πόσο διαφέρουν από τα απλά Ε46αρια...
Νομίζω μπαίνουν με τα δικά μου ψαλίδια και ακρόμπαρα...

Τι ακριβως σκεφτεσαι να κανεις?

andreas_R
05-01-15, 11:46
Οπτικα, περα απο το μπλε αυτοκολλητο που εχουν τα Μ πακ, ισως να ειναι λιγο πιο ενισχυμενα τα Μ πακ..
Τωρα σε σχεση με τα Μ3, νομιζω ειναι λιγο πιο μακρυ του Μ3 το ψαλιδι σε σχεση με τα απλα 3αρια Ε46.. (ετσι θυμαμαι να λενε)

Ετσι ειναι Ζαχαρια. Αρα Μpack και Μ3 ειναι διαφορετικα.

Stunt Mike
05-01-15, 11:46
Ενα Mpack με ενα απο 325 εχει τυχει να συγκρινει καποιος?


Οπτικα, περα απο το μπλε αυτοκολλητο που εχουν τα Μ πακ, ισως να ειναι λιγο πιο ενισχυμενα τα Μ πακ..
Τωρα σε σχεση με τα Μ3, νομιζω ειναι λιγο πιο μακρυ του Μ3 το ψαλιδι σε σχεση με τα απλα 3αρια Ε46.. (ετσι θυμαμαι να λενε)

Διαβαστε πιο πανω τι εχω/εχουμε γραψει....

Vassilis ///M
05-01-15, 12:46
Τι ακριβως σκεφτεσαι να κανεις?

Λέω να φουσκώσω σιγά σιγά...
Θα δείξει κιόλας δεν είμαι σίγουρος...

Απλά έλεγα να αρχίσω από άκρα αν φυσικά μπαίνουν με τα δικά μου ψαλίδια και ακρόμπαρα που είναι ολοκαίνουρια...

Απλά το αυξημένο μετατρόχιο του Μ3 εφόσον είναι ίδια τα ψαλίδια σε μήκος με ένα απλό Ε46αρι από πού προέρχεται????

Έχουμε αποκλείσει μέχρι στιγμής ψαλίδια, ακρόμπαρα, ζάντες....

Vassilis ///M
05-01-15, 12:48
Ενα Mpack με ενα απο 325 εχει τυχει να συγκρινει καποιος?

Ψαλίδια άλλαξα την περασμένη εβδομάδα...
Είναι ακριβώς τα ίδια απλό με Μ-πακ...
Η μόνη διαφορά είναι το μπλέ αυτοκόλλητο και το λίγο πιο ενισχυμένο μπαλάκι...

ghost-rider
05-01-15, 12:49
Η πιο ηπια διαφορα των δυο ψαλιδιων ειναι η οπτικη.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/688251219_38NURM-1.jpg
Αυτο ειναι το ψαλιδι του Μ3 (οχι το Μ πακ και οχι του Ζ4Μ)

https://aakmotorsports.com/images/products/detail/suspension_e46_control_arm.1.jpg
Ενω τουτο ειναι το απλο(το οποιο ειναι ιδιο με το Μπακ και του Ζ4Μ)

Η χοντρη διαφορα ειναι αυτη εδω ομως.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/E46_M3_Control_Arm_Left-1.jpg
To μεσαιο μπαλακι στο Μ3 δενει και στη γεφυρα και στην αλουμινενια ποδια.
Επι της ουσιας χρησιμοποιει την αλουμινενια ποδια (η οποια ειναι διαφορετικη στο Μ3) για εξτρα ενισχυση μεταξυ των στηριξεων των ψαλιδιων.

Περα απο τις βεβαιες παραπανω διαφορες νομιζω οτι κατι πρεπει να παιζει και με το μηκος της μιας πλευρας.
Ομως γι αυτο δεν ειμαι σιγουρος.

andreas_R
05-01-15, 12:52
Τα ψαλιδια του m3 ειναι πιο μακρυα και οταν μπουν με πιατελα απο αναρτηση απλη εξακυλινδρου δινουν πολυ καμπερ.

Εαν μπουν με πιατελα Μ3 κτλ ολα δηλαδη τοτε χρειαζονται τα φτερα γιατι ερχονται πιο εξω.

παθως και μαθως χαχαχα

Ας ειναι καλα ο Τουμπας που ασχοληθηκε.

Vassilis ///M
05-01-15, 13:08
Ωραία...

Άρα το αυξημένο μετατρόχιο του Μ3 δημιουργείται από τα ψαλίδια σε συνδιασμό με τα άκρα του Μ3 άρα επομένως και μεγαλύτερα ακρόμπαρα...

Έτσι????

Τα άκρα σκέτα απο Μ3 μπορούν να μπουν σε απλό Ε46αρι με τα ψαλίδια και τα ακρόμπαρα του απλού???

Το μουαγιέ τελικά είναι μακρύτερο από τα απλά????

andreas_R
05-01-15, 13:34
Ναι γινεται. Εγω εχω τα ψαλιδια του 325 με καλα σινεμπλοκ και τα φρενα του Μ3.
θελει κατι θηκες απο οτι θυμαμαι φτιαχτές αλλα δε γνωριζω λεπτομερειες.

Thomelef
05-01-15, 15:00
Ενημερωτικά πάντως, τα φρένα του Μ3 για μετατροπή σε απλό, είναι ότι πιο πεταμένα λεφτά μπορεί να δώσει κανείς.

Stunt Mike
05-01-15, 17:04
Τα ψαλιδια του m3 ειναι πιο μακρυα και οταν μπουν με πιατελα απο αναρτηση απλη εξακυλινδρου δινουν πολυ καμπερ.

Εαν μπουν με πιατελα Μ3 κτλ ολα δηλαδη τοτε χρειαζονται τα φτερα γιατι ερχονται πιο εξω.

παθως και μαθως χαχαχα

Ας ειναι καλα ο Τουμπας που ασχοληθηκε.

Λογικο να δινουν πολυ καμπερ αν ειναι μακρυτερα....Αρα εγω στα χερια μου ειχα ψαλιδια Μ-πακ και Ζ4Μ γι'αυτο και ηταν ολοιδια!!Οποτε κλειδωνουμε στο οτι μπροστα τα ψαλιδια Μ3 ειναι μακρυτερα και πισω τα Μ γεμιζουν τα φουσκωματα απο το οφσετ ζαντων?

Vassilis ///M
06-01-15, 08:57
Ναι γινεται. Εγω εχω τα ψαλιδια του 325 με καλα σινεμπλοκ και τα φρενα του Μ3.
θελει κατι θηκες απο οτι θυμαμαι φτιαχτές αλλα δε γνωριζω λεπτομερειες.

Μαζί με τα άκρα από Μ3 ή μόνο τα φρένα????



Ενημερωτικά πάντως, τα φρένα του Μ3 για μετατροπή σε απλό, είναι ότι πιο πεταμένα λεφτά μπορεί να δώσει κανείς.

Ότι πιο σωστό έχω ακούσει...
Μ'αρέσει που υπήρχαν εποχές παλιότερα που λέγαμε και καλά ''τοπ βελτίωση'' και δεν υπάρχει άλλη...

:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

andreas_R
06-01-15, 15:59
Βασικα για να μη σου πω κατι λαθος εμενα ο Τουμπας
μου το εφτιαξε. Αν θες παρτον τηλεφωνο να σου πει

daRockfeller
17-12-15, 21:00
Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;

gant
18-12-15, 14:59
Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;

Όχι, θέλεις άξονα από 330.

mormon
18-12-15, 16:16
οχι απαραιτητα κ. Γιωργο, ο αδερφος μου φοραει μπρος πισω φρενα 330.
απλα θελει ενα ταμπουρακι εσωτερικα του δισκου ωστε να πιανουν οι σιαγωνες.

wheelman
18-12-15, 16:32
Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;

Καλησπέρα κ καλώς ήρθες στην παρέα μας,
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
εάν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο εδώ (https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23)να μας συστηθείς!


Όσο για τα φρένα έιτε θα αλλάξεις άκρα,
είτε θα κατασκευάσεις τις σιαγώνες για τους νέους ταμπουρόδισκους
καθότι έχουν μεγαλύτερη διάμετρο του τρίλιτρου.

Σχετικές πληροφορίες για το τι χρειάζεται θα βρείς εδώ (https://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_rear_brake/rear_brakes.htm)

gant
18-12-15, 19:06
Λιάκο μήπως μπέρδεψες το quote? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

gant
18-12-15, 19:20
οχι απαραιτητα κ. Γιωργο, ο αδερφος μου φοραει μπρος πισω φρενα 330.
απλα θελει ενα ταμπουρακι εσωτερικα του δισκου ωστε να πιανουν οι σιαγωνες.

Χρήστο όταν έβαλα στο δικό μου τα 330 μπροστά, για τα πίσω άκουσα ένα κάρο εκδοχές, τα άκρα λοιπόν τα μετέφρασα σε "άξονα". :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

wheelman
18-12-15, 19:51
Λιάκο μήπως μπέρδεψες το quote? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
thumb

:hystericalbs1::hystericalbs1: Την έκανα την μακακία μου πάλι

Vassilis ///M
18-12-15, 20:45
Χρήστο όταν έβαλα στο δικό μου τα 330 μπροστά, για τα πίσω άκουσα ένα κάρο εκδοχές, τα άκρα λοιπόν τα μετέφρασα σε "άξονα". :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Ακριβώς αυτό...
Πίσω χρειάζεται ολόκληρο άξονα από 330...
Δεν μπαίνουν τα άκρα μόνα τους σε απλό, λόγο μεγαλύτερου μουαγιέ που έχει το 330 για να χωράνε και τα ημιαξόνια του 330...

mormon
19-12-15, 12:19
μα το παιδι πιο πανω ρωτησε αν μπαινουν τα φρενα. Δεν ρωτησε αν μπαινουν τα ακρα.
Τα φρενα τα πισω απο το 330 μπαινουν με καποιες μετατροπες χωρις να χρειαστει να αλαχθουν τα ακρα.

daRockfeller
19-12-15, 16:29
:thanks:
Καλησπέρα κ καλώς ήρθες στην παρέα μας,
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
εάν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο εδώ (https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23)να μας συστηθείς!


Όσο για τα φρένα έιτε θα αλλάξεις άκρα,
είτε θα κατασκευάσεις τις σιαγώνες για τους νέους ταμπουρόδισκους
καθότι έχουν μεγαλύτερη διάμετρο του τρίλιτρου.

Σχετικές πληροφορίες για το τι χρειάζεται θα βρείς εδώ (https://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_rear_brake/rear_brakes.htm)

Vassilis ///M
19-12-15, 17:52
μα το παιδι πιο πανω ρωτησε αν μπαινουν τα φρενα. Δεν ρωτησε αν μπαινουν τα ακρα.
Τα φρενα τα πισω απο το 330 μπαινουν με καποιες μετατροπες χωρις να χρειαστει να αλαχθουν τα ακρα.

Ναι οκ...
Απλά τεκμηρίωσα και συμφώνησα με τα λεγόμενα του Γιώργου...

Τα φρένα του 330 πίσω μπαίνουν κανονικά απλά θέλει μία από τις δύο μετατροπές που προαναφέρατε....