Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : ΜΟΝΙΜΑ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ



kartsakispaint@gmail.com
04-10-25, 15:23
Καλησπέρα σε όλους . Μετα απο αγορα ενος μοντελου 116 i του 2005 εχω μπλεξει ασχημα .... Για να μην λέω ολη την ιστορια και την ταλαιπωρια μου θα πω μονο οτι αλαξα κινητηρα .... μετα καδενα στον νεο κινητηρα και ενο ολα εδειχναν νορμαλ στο δουλεμα του το αυτοκινητο κανει κομπιασματα οταν πατας αποτομα γκαζι η και καπου στις τρισιμισι χιλιαδες στροφες .... Αυτο που διαπιστωσα (αν και δεν ξερω αν παιζει σημασια αυτο) ειναι οτι το αμαξι δουλευει μαξιμουμ μεχρι 70 βαθμους . Το βεντιλατερ ανοιγει στην μικρη σκαλα πολυ νωρις .... Ο μηχανικος με στελνει στον ηλεκτρολογο και το αναποδο .... Εχει καποιος καποια ιδεα τι μπορει να συμβαινει ? Το αμαξι πριν την αλαγη κινητηρα δουλευε σε κανονικες θερμοκρασιες .... Κανεις καποια ιδεα?

PetrosD
04-10-25, 15:25
Ξέχασαν να βάλουν θερμοστάτη;

kartsakispaint@gmail.com
04-10-25, 17:16
Γινεται να ξεχασουν να βαλουν θερμοστατη ???? εχω παρει παρει ενα διαγνωστικο και μου βγαζει αυτα τα δυο σφαλματα p2e95 και p2eea αν και δεν νομιζω να εχει να κανει με το οτι δεν σηκωνει θερμοκρασια το αμαξι και οτι το βεντιλατερ παιρνει μπροστα νωρις

PetrosD
04-10-25, 17:23
Γινεται να ξεχασουν να βαλουν θερμοστατη ????

Γιατί όχι; Ήσουν από πάνω τους να βλέπεις; Τους εμπιστεύεσαι;

kartsakispaint@gmail.com
04-10-25, 17:26
Δεν ξερω απο μηχανικα φιλε μου .... και πλεον οχι δεν εμπιστευομαι αφου εχω μπερδεψει ετσι ..... 4 μηνες το αμαξι στο συνεργειο ..... Αστα ! Δεν ηξερα καν οτι μπορει το αυτοκινητο να λευτουργει χωρις θερμοστατη .

PetrosD
04-10-25, 18:05
Δεν ξέρω τα δικά σας τα καινούρια, αλλά τα παλιά, μια χαρά μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς θερμοστάτη. Το ψυκτικό ρέει συνεχώς και το αυτοκίνητο δε ζεσταίνεται. Επίσης σε μεγάλες κατηφόρες, πχ κατάβαση βουνού, κρυώνει.

deepBLUE
04-10-25, 23:55
Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι,αν είναι να σε στείλω κάπου να πας

kartsakispaint@gmail.com
05-10-25, 02:09
Ηρακλειο Κρήτη

DIM27
05-10-25, 06:31
Θερμοστατης κολημμενος ανοικτος?

kartsakispaint@gmail.com
05-10-25, 11:43
Πως μπορώ να το δω αυτό? Δικαιολογεί να δουλεύει το βεντιλατερ από τους 60 βαθμούς?

deepBLUE
05-10-25, 14:05
Αν έχεις θερμοστάτη aftermarket ναι θα μπορούσε ,υπάρχουν διάφοροι που ο καθένας ξεκινάει από άλλη θερμοκρασία.

dreamer
05-10-25, 19:42
σε ποια θερμοκρασια ανοιγει αυτο το μοντελλο? χθες εκανα μετρηση μεσα απο το κρυφο μενου και ειδα θερμοκρασια μεχρι 106 C .

πηγαινε απο 98-102,103 στον δρομο των χαλκιδ/μουδανιων με 4η ταχητα και 4.000 στροφες και μετα μεχρι 106 μεσα στην κινηση.επειδη πρωτη φορα εκανα μετρηση ,δεν εχει δεικτη,ειναι νορμαλ οι θερμοκρασιες για το Ε87?

nikos valvetronic
07-10-25, 16:18
Εφόσον λέει ο φίλος ότι ανοίγει το βεντιλατέρ πολύ νωρίς άρα είναι η φούσκα που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ, όχι ο θερμοστάτης του κινητήρα. Προλαβαίνει να το κρυώσει το βεντιλατέρ πριν ανοίξει ο θερμοστάτης της μηχανής, έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Επειδή κατά βάση τα Ν4χ μοτέρ είναι ίδια εμένα δουλεύει από 90+ περίπου μέχρι 105-107, φυσιολογικές θερμοκρασίες για αυτό το μοτέρ. Και τέλος όπως είπε ο Βαγγέλης, ναι υπάρχουν διαφορετικοί θερμοστάτες.

dreamer
07-10-25, 23:35
Εφόσον λέει ο φίλος ότι ανοίγει το βεντιλατέρ πολύ νωρίς άρα είναι η φούσκα που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ, όχι ο θερμοστάτης του κινητήρα. Προλαβαίνει να το κρυώσει το βεντιλατέρ πριν ανοίξει ο θερμοστάτης της μηχανής, έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Επειδή κατά βάση τα Ν4χ μοτέρ είναι ίδια εμένα δουλεύει από 90+ περίπου μέχρι 105-107, φυσιολογικές θερμοκρασίες για αυτό το μοτέρ. Και τέλος όπως είπε ο Βαγγέλης, ναι υπάρχουν διαφορετικοί θερμοστάτες.

ναι νικο ,το επιβεβαιωνω ,πριν δω την απαντηση σου βρηκα στο ιντερνετ και αλλους με τον ιδιο κινητηρα και λενε το ιδιο.