PDA

Επιστροφή στο Forum : Καθαριστικό στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου



arisxios
12-06-25, 10:20
Καλημέρα σε όλη την παρέα θα ήθελα την συμβουλή σας
Σε BWM 116 diesel του 2017 με 85000 χιλιόμετρα Ποιο καθαριστικό μπορώ να βάλω μέσα στο τεπόζιτο ώστε να βοηθήσω το σύστημα καύσης να καθαρίσει όσο γίνεται καλύτερα ευχαριστώ !!:original::original:

The Ace
12-06-25, 10:50
Αν εννοείς να καθαρίσουν μπεκ και -ίσως- πιστόνια, τότε οποιοδήποτε ΚΑΛΟ γενικό καθαριστικό για diesel σου κάνει, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 1-2 φορές το STP Ultra 5-1 που κάνει τα πάντα όλα.

Αν εννοείς να καθαρίσουν εισαγωγή και βαλβίδες, αυτό δεν μπορεί να γίνει με πρόσθετο στο ντεπόζιτο, θέλει είτε ψεκαστικό καθαριστικό στην εισαγωγή (εγώ χρησιμοποιώ το Liqui-Moly), είτε blasting (πολύ δύσκολο σε diesel) είτε άνοιγμα και κανονικό καθάρισμα (το οποίο εγώ έκανα στα 75Κ χλμ). Σημείωση ότι τα ψεκαστικά καθαριστικά δεν κάνουν δουλειά αν έχουν δημιουργηθεί deposits, οπότε είναι περισσότερο για συντήρηση π.χ. σε κάθε service για να μην δημιουργηθούν deposits.

arisxios
12-06-25, 11:04
OK σε ευχαριστώ πρωτίστως για το άμεσο της απάντησης
Δηλαδή το stp το ρίχνεις στο τεπόζιτο Φούλαρισμένο και φεύγεις ταξίδι

The Ace
12-06-25, 11:24
Πρακτικά ναι, δεν θέλει κάποια προετοιμασία ή ειδικό τρόπο οδήγησης ή κάτι άλλο, απλά να μπει σε γεμάτο ντεπόζιτο.

dreamer
13-06-25, 13:54
Καλημέρα σε όλη την παρέα θα ήθελα την συμβουλή σας
Σε BWM 116 diesel του 2017 με 85000 χιλιόμετρα Ποιο καθαριστικό μπορώ να βάλω μέσα στο τεπόζιτο ώστε να βοηθήσω το σύστημα καύσης να καθαρίσει όσο γίνεται καλύτερα ευχαριστώ !!:original::original:

το σημαντικο ειναι να περιεχει το χημικο στοιχειο polyether amine (PEA) technology.
αυτο που προτειναν το περιεχει
οπως και ο αντιπαλος του το Techron Concentrate Plus
Techron Concentrate Plus is a premium performance gasoline fuel system cleaner. Formulated with Chevron's advanced polyether amine (PEA) technology, it offers complete fuel system treatment in gasoline passenger cars, vans and light trucks.αυτο ειναι και το καθαριστικο που πουλαει η μαμα σε δικια της συσκευασια στις αντιπροσωπειες.

arisxios
13-06-25, 19:59
Ευχαριστώ πολύ !!!:thumbsup:

BILL007
15-06-25, 16:59
Αν εννοείς να καθαρίσουν μπεκ και -ίσως- πιστόνια, τότε οποιοδήποτε ΚΑΛΟ γενικό καθαριστικό για diesel σου κάνει, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 1-2 φορές το STP Ultra 5-1 που κάνει τα πάντα όλα.

Ωραίο το STP! έχω δοκιμάσει και το kit της Wynn's και μου φάνηκε καλό επισης!

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2025/06/wynnsdieselturboandinjectorcleanerkit-1.jpg

arisxios
16-06-25, 08:38
Ο μηχανικός μου μου συνέστησε ένα προϊόν της liqui moly
Pro line γράφει
Του έχω εμπιστοσύνη και το έριξα τώρα θα δούμε τι θα γίνει

arisxios
16-06-25, 08:40
Προσπαθώ να ανεβάσω φωτογραφία αλλά δεν τα καταφέρνω

The Ace
16-06-25, 10:09
Υπάρχουν καμιά 20αρια στη σειρά Proline :D, ποιο συγκεκριμένα ? Βρέστο στο skroutz και βάλε το link

Αφού λες "το έριξα" τότε είναι πρόσθετο στο ντεπόζιτο, άρα δεν είναι τα καθαριστικά εισαγωγής, οπότε λογικά θα είναι το γενικό καθαριστικό diesel που βάζω και εγώ

PetrosD
16-06-25, 18:41
Όταν είχα το 320d, έριξα μέσα στο τεπόζιτο ένα τέτοιο:
LIQUI MOLY 5139 System Care Diesel 250 ml

Και ψέκασα μέσα στην εισαγωγή (χωρίς το φίλτρο αέρα) ένα τέτοιο
Liqui Moly 5168 Pro-Line Intake System Cleaner Diesel 400 ml
Ενώ ταυτόχρονα ένας φίλος κρατούσε τις στροφές στις 3000. Το αποτέλεσμα ήταν με ίδιες συνθήκες να έχω τελική 224 από 221 πριν.

dreamer
17-06-25, 07:27
Ο μηχανικός μου μου συνέστησε ένα προϊόν της liqui moly
Pro line γράφει
Του έχω εμπιστοσύνη και το έριξα τώρα θα δούμε τι θα γίνει

https://www.liqui-moly.com/en/us/dijectron-p005031.html?srsltid=AfmBOopL4i2d1V72yyH7Tn-ZDSEi8dIBMZKzKq1VSYRSo7SDPAcABVIP#22076

https://www.liqui-moly.com/en/pro-line-direct-injection-cleaner-p004741.html#21281

σορυ που θα σε απαγοητευσω αλλα παρολο που αναγραφει στο τεχνικο φυλλαδιο οτι περιεχει PEA , στο φυλλαδιο ασφαλειας δεν φαινεται να περιεχει.
ειναι γνωστη η εταιρεια για το παραπλανητικο μαρκετινγκ που εχει.η εταιρεια αυτη οπως πολλες αλλες χρησιμοποιει naptha ενα πιο φθηνο και οχι τοσο αποτελεσματικο
χημικο που το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.

παραθετω ενα πινακα με τα χημικα που εχουν την μεγαλυτερη συγκεντρωση PEA :

46787

και εδω τα 3 χημικα που εχουν σημασια οταν αγοραζετε ενα τετοιο προιον

46788

νικητης ειναι το https://www.redlineoil.com/si-1-complete-fuel-system-cleaner

η μεθοδος που ακολουθησε ο πετρος ειναι η καλυτερη,οπως παντα ειναι πολυ μπροστα :original:
αλλα επρεπε να βαλεις ενα απο αυτα που ποσταρα σαν καλυτερα προιοντα.

τελος εαν βαζετε 100αρα καλη βενζινη δεν χρειαζεται να χρησιμοποιησετε κανενα τετοιο προσθετο-καθαριστικο.οι καλες βενζινες
περιεχουν αρκετο PEA μαιζ με αλλες χημικες ουσιες καθαριστικες .
η 100αρα που μετρηθηκε να εχει την μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε PEA ειναι η shell. φυσικα ειναι και η πιο ακριβη.
εγω βαζω της ελιν , στον βενζινα που παω εχω εμπιστοσυνη, το τσεκαρα και απο αλλους,ελπιζω η εταιρεια να βγαζει και καλη 100αρα.
και ας ελπισω οτι περιεχει και αυτη καλα καθαριστικα.

arisxios
17-06-25, 10:56
https://oil-stores.gr/Liqui-Moly-Pro-Line-JetClean-Diesel-Injection-Cleaner?language=el-gr&currency=EUR&gad_source=1&gad_campaignid=8229863656&gbraid=0AAAAAC1Y77gOjUslZG51j1zh1ix55AhVD&gclid=CjwKCAjw9anCBhAWEiwAqBJ-c_vQ68c4sgP2kMLvdrKXV04bBTEc4OXRWpXFdWX2zo-zkLD7Z6LIbRoChvcQAvD_BwE

http://https://oil-stores.gr/Liqui-Moly-Pro-Line-JetClean-Diesel-Injection-Cleaner?language=el-gr&currency=EUR&gad_source=1&gad_campaignid=8229863656&gbraid=0AAAAAC1Y77gOjUslZG51j1zh1ix55AhVD&gclid=CjwKCAjw9anCBhAWEiwAqBJ-c_vQ68c4sgP2kMLvdrKXV04bBTEc4OXRWpXFdWX2zo-zkLD7Z6LIbRoChvcQAvD_BwE

dreamer
17-06-25, 18:09
το ιδιο ειναι ,λυπαμαι που στο λεω αλλα ουτε αυτα εχουν το χημικο που χρειαζεσαι..σου δωσαμε τοσες επιλογες που εχουν το υλικο.επρεπε να ξαναμπεις να ρωτησεις γιαυτο που σου ειπε ο μηχανικος σου.
ελπιζω να κανει δουλεια με τα χημικα που εχει.

arisxios
18-06-25, 07:12
Ένα δίκιο το έχεις δυστυχώς ήτανε της τελευταίας στιγμής και έπρεπε να το ρίξω για να φύγει ταξίδι το αμάξι νόμιζα ότι έκανα το σωστό την επόμενη φορά θα είμαι πιο διαβασμένος

The Ace
18-06-25, 08:05
Μην αγχώνεσαι, δεν έγινε τίποτα, απλά το συγκεκριμένο δεν θα κάνει (υπόθεση είναι αυτό βέβαια) τόσο καλή δουλειά όσο τα υπόλοιπα (Rediline, STP κλπ). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, σε ένα επόμενο φουλάρισμα βρες και βάλε ένα από αυτά ;)

Επειδή έχεις diesel, βάζε που και που "καλό" πετρέλαιο από BP ή Shell, αν και έχω ακούσει αντίστοιχα καλές μαρτυρίες για το καλό ΕΚΟ και το Avin. Γενικά αν κάνεις χιλιόμετρα, ένα γέμισμα το μήνα με καλό πετρέλαιο θα βελτιώσει αρκετά τη λειτουργία του μοτέρ. Εγώ προσωπικά δεν βάζω ποτέ κάτι άλλο εκτός αυτών, και γιατί έχω δει από πρώτο χέρι τις επιπτώσεις από κακό καύσιμο.

Επίσης να ξαναπώ σε όλους: τα ψεκαστικά καθαριστικά είναι για συντήρηση, δεν καθαρίζουν εισαγωγή-βαλβίδες αν έχουν επικαθήσεις. Εγώ ψεκάζω το LiquiMoly σε κάθε service (ήτοι 1 φορά το χρόνο) για συντήρηση, και βάζω ένα γενικό καθαριστικό στο ντεπόζιτο κάθε ~5Κ χλμ (βάζω το STP Ultra όπως έγραψα). Όταν έρθει η ώρα για σοβαρή δουλειά, και επειδή το blasting είναι δύσκολο (επειδή δεν υπάρχουν τρύπες για μπουζί), τότε κάνουμε κανονικό άνοιγμα και καθαρισμό, κάθε 50-60Κ χλμ. Οι διαφορές που έχω δει πριν και μετά, σε βενζίνη και πετρέλαιο, είναι δραματικές.

arisxios
10-07-25, 17:04
Και τι θα πει εγώ ψεκάζω LiquiMoly σε κάθε service;
Που το ψεκάζεις αυτό ;
Σε πιο σημείο;
ευχαριστώ!!!

dreamer
11-07-25, 06:13
εμενα αυτο που με νευριαζει ειναι η βλακεια της εταιρειας που μεσα στο μανιουαλ λεει οτι δεν συστηνεται να βαζουμε καθε ειδους προσθετο η΄καθαριστικο αλλα στα επισημα σερβις εχει δικο της καθαριστικο που πουλαει.

The Ace
11-07-25, 08:04
Και τι θα πει εγώ ψεκάζω LiquiMoly σε κάθε service;
Που το ψεκάζεις αυτό ;
Σε πιο σημείο;
ευχαριστώ!!!

Δεν είναι τόσο απλό όσο ένα πρόσθετο στο ντεπόζιτο αλλά κάνει λίγο καλύτερη δουλίτσα. Καταρχήν θέλει δύο άτομα (ή να κάνεις πατέντα), θέλει να λύσεις την εισαγωγή (βασικά το airbox), να βάλεις σωστά το ακροφύσιο, και κρατώντας σχετικά ψηλά τις σαλ (~2500σαλ για πετρέλαιο, ~3000σαλ για βενζίνη), να ψεκάζεις σιγά και σταθερά μέχρι να ρίξεις περίπου το μισό μπουκάλι. Το αφήνεις για μισή-μία ώρα να μουλιάσει το καθαριστικό στις επικαθήσεις, και μετά κάνεις τον 2ο γύρο με το υπόλοιπο μπουκάλι. Το αφήνεις πάλι μισή-μία ώρα, και μετά το βγάζεις για 10-20 λεπτά και του πίνεις το αίμα (το γνωστό italian tune-up) μπας και ο εισερχόμενος αέρας καθαρίσει λίγο καλύτερα τις επικαθήσεις.

Αν πιάνουν τα χέρια σου και ξέρεις πως και που, μπορείς να το βάλεις και μετά την πεταλούδα (σε βενζίνη) και γενικά όσο πιο κοντά γίνεται στους αυλούς και τις βαλβίδες (βενζίνη και πετρέλαιο) οπότε εκεί κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά. Βέβαια ξαναλέω, αν έχει κάνει στρώμα σε αυλούς, βαλβίδες και -σε μας- στα swirl flaps, τότε μόνο blasting ή άνοιγμα και κανονικό καθάρισμα...

arisxios
14-07-25, 10:38
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!!!

akispapas
19-07-25, 01:39
Εγώ χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το Stanadyne κάθε 3-4 γέμισμα.

Vassilis ///M
26-07-25, 11:04
Πείτε και για βενζινοκινητήρες κάποιο καλό καθαριστικό βρε παιδιά !!!

The Ace
01-08-25, 08:10
Πείτε και για βενζινοκινητήρες κάποιο καλό καθαριστικό βρε παιδιά !!!

Τα ίδια ονόματα και τα ίδια προϊόντα, απλά θα αλλάζει από Diesel σε Petrol στον τίτλο του :)