PDA

Επιστροφή στο Forum : Περι Brake master cylinder ο λογος.....



dark knight
26-05-25, 15:37
κοινως περι κεντρικής αντλιας φρενων ο λογος. μια συνηθης τακτικη οταν αλλλαζουμε φρενα= μεγαλυτερη διασταση δισκων και μεγαλυτερες δαγκανες, αλλαζει και η κεντρικη αντλια φρενων. Στο εξωτερικο αναφερουν οτι το Μ3ε46 φοραει κεντρικη αντλια φρενων μικροτερης διατομης σε σχεση με το 330. τι προσφερει? μικροτερη διαδρομη πενταλ ασκωντας ομως λιγη περισσοτερη δυναμη για την ιδια δυναμη πεδησης, οποτε καλυτερη αισθηση. Οταν στην περιπτωση του Μ3 η διαφορα στα εμπρος φρενα αφορα μονο το παχος των δισκων28 και 25 αντιστοιχα ενω στον πισω αξονα υπαρχει διαφορα και στο πιστονι της δαγκανας αλλα και στην διαμετρο του δισκου.

Σε περιπτωση μεγαλης αποκλισης με την τοποθετηση μεγαλυτερων δισκων και δαγκανων εμπρος- βλεπε set up 135, καλο θα ηταν να αλαλχθει και η κεντρικη αντλια ωστε να υπαρχει ισορροπια στο φρεναρισμα. Το εχειμ κανει καποιος?

pilot
27-05-25, 13:56
Έχουνε περάσει 12 χρόνια από τότε που άλλαξα φρένα, 6πιστονες με 365χ36 δίσκο μπροστά και 4πιστονες με μαμά δίσκους πίσω. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ούτε στην καθημερινότητα ούτε στα βουνά και την πίστα..

deepBLUE
27-05-25, 14:49
Και γώ στο Ζ3 που έχω φρένα μπροστά από M3 Ε46 csl και πίσω από Ζ3M δεν έχω κάποιο θέμα

dark knight
27-05-25, 15:26
δεν εχω λογο να αμφιβαλω για αυτα που γραφετε, απλα διαβασα σχετικα με το θεμα καποιες πληροφοριες απο το εξωτερικο. Συμφωνα με αυτα που εγραφαν, στο Μ3 δεν υπαρχει αναγκη αλλαγης ακομα και σε θηριωδη φρενα, οπως το εχεις φτιαξει pilot.

Βαγγελη οσον αφορα τα μη Μ, ανεφεραν για σημαντικη βελτιωση της αισθησης. Ισως το δοκιμασω οταν θα χρειαστω αντικατασταση της αντλιας φρενων.