Επιστροφή στο Forum : Νέα ανάρτηση Ε60 προβλήματα
E60_Arkadia
17-03-25, 21:22
Καλησπέρα σε όλους,μπαίνω κατευθείαν στο θέμα,είπα να αλλάξω ανάρτηση στο Ε60 μου μιας και τα Bilstein b6 μου είχαν φτάσει στο τέλος και έπειτα από ψάξιμο προχώρησα σε αλλαγή αμορτισέρ με τα Sachs M pack σε συνδυασμό με ελατήρια Sachs για m tech και προχώρησα σε αλλαγή αντιστρεπτικων με τις hr εμπρός 27,πίσω 18 αν θυμάμαι καλά.Αλλαχτηκαν και τα top mount.Το πρόβλημα είναι ότι τ αμάξι κάθεται πάρα πολύ ψηλά εμπρός και έχει καθίσει πίσω!! Δηλαδή κάθεται σούζα!! Σκέφτηκα ότι ίσως έκανα λάθος παραγγελία τα ελατήρια τα Sachs M tech και ισως να είναι για πιο βαρύ Ε60 v8 ή diesel και προχώρησα στην αγορά eibach pro kit που χαμηλώνει 3cm.Αντε πάλι λύσιμο δέσιμο και το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να παρέμεινει ψηλό μπροστά όπως ήταν και σηκώθηκε ελάχιστα πίσω!!! Τι να κάνω έχω μπερδευτεί πολύ.Πριν είχα τα b6 με απλά ελατήρια μαμά και απλές αντιστρεπτικές και καθόταν άριστα. Γνωριζετε κάποιον μηχανικό που ξέρει καλά τα Ε60 να πάω; Πείτε γνώμες γτ έχω ξοδευτεί χωρίς αποτέλεσμα
Απο το κέντρο του τροχού μέχρι το πρώτο σημείο του φτερού πόση απόσταση έχεις μπροστά και πόση πίσω;
BMWdakias81
18-03-25, 10:54
Μια ιδέα ρίχνω, στο εμεξφάι που φόραγε διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών πίσω, έπρεπε να χαλαρώσεις τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, να αφήσεις το αμάξι να κάτσει κάτω με το βάρος του και να τα σφίξεις πάλι στη νέα, χαμηλωμένη θέση.
Αν δε το έκανες δε χαμήλωνε σχεδόν καθόλου γιατί τα συνεμπλόκ ήταν σφιγμένα στη προηγούμενη κατάσταση και κρατάγανε το αμάξι ψηλά.
Μήπως χρειάζεται τίποτά τέτοιο και εδώ?
E60_Arkadia
18-03-25, 13:24
Δεν ξέρω θα πω στον μηχανικό μου να το δει ίσως είναι και αυτό
Μια ιδέα ρίχνω, στο εμεξφάι που φόραγε διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών πίσω, έπρεπε να χαλαρώσεις τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, να αφήσεις το αμάξι να κάτσει κάτω με το βάρος του και να τα σφίξεις πάλι στη νέα, χαμηλωμένη θέση.
Αν δε το έκανες δε χαμήλωνε σχεδόν καθόλου γιατί τα συνεμπλόκ ήταν σφιγμένα στη προηγούμενη κατάσταση και κρατάγανε το αμάξι ψηλά.
Μήπως χρειάζεται τίποτά τέτοιο και εδώ?
όχι μονο στο MX5, αυτή ειναι η σωστή τοποθέτηση ανάρτησης. Φοράς τα πάντα όσο το αμάξι ειναι στα πέδιλα που το κρατάνε απο το σασί και μετά το βάζεις στην άλλη ράμπα που ακουμπάει με τις ρόδες. Τότε τελειώνεις τα σφιξίματα με τις ροπές που πρέπει.
Ολα όμως ξεκινάνε απο το να δούν που είναι το πρόβλημα. Είναι στα περίπου 35 εκατοστά κέντρο τροχού με φτερό?
E60_Arkadia
01-04-25, 13:14
Τελικά το έβαλε στην ράμπα όπως είπε το παληκαρι από πάνω και κάτι έσφιξε ή χαλάρωσε με κλειδί ηλεκτρικό και κάνει ένα απότομο και πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει! Προφανώς δεν τα είχαν βάλει σωστά,Ευχαριστώ για την βοήθεια σας,έχω βγάλει σε πώληση τα m ελατήρια τα Sachs για Ε60,όποιος ενδιαφέρεται πμ
Vassilis ///M
23-04-25, 19:39
Τελικά το έβαλε στην ράμπα όπως είπε το παληκαρι από πάνω και κάτι έσφιξε ή χαλάρωσε με κλειδί ηλεκτρικό και κάνει ένα απότομο και πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει! Προφανώς δεν τα είχαν βάλει σωστά,Ευχαριστώ για την βοήθεια σας,έχω βγάλει σε πώληση τα m ελατήρια τα Sachs για Ε60,όποιος ενδιαφέρεται πμ
Στειλε μια τους κωδικους ελατηρίων να τσεκαρω για ποιον τυπο κινητηρα ειναι συμφωνα με το βαρος του μοτερ
E60_Arkadia
24-04-25, 13:16
Τα εμπρος 988-470 και τα πίσω 996-980
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.