Επιστροφή στο Forum : BMW f20
Καλησπέρα στην παρέα πρόσφατα έγινε αγορά ενός μεταχειρισμένου Bmw 116 D θα ήθελα να ρωτήσω κάθε πότε αλλάζει λάδια και ποιο λάδι θα ήταν το καλύτερο γι αυτό το αυτοκίνητο ;
Ευχαριστω !!!:original:
καλημερα και καλως ηρθες,
καλοταξιδο,αυτος ο ντιζελ ασσος βγηκε πολυ καλος.
λαδια κανονικα αλλαζεις συμφωνα με αυτα που ξερεις εσυ και οχι συμφωνα με την αντιπροσωπεια που λεει ανα 25.000 η' 2 χρονια.εσυ θα τα αλλαζεις ανα 10.000 χιλ / 1 χρονο.αν κανεις πολυ κεντρο/κινηση και τα 8.000 καλα ειναι.
απο λαδια θα κοιτας να εχει την προδιαγραφη BMW LL04 και ενα σηματακι πανω στα μπουκαλια που να λεει C3
τα καλυτερα που κυκλοφορουν τωρα ειναι:
TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30
mobil 1 esp 5-30 api sp
motul 8100 xclean+ 5-30
liqui moly 4200 5-30 new generation
shell heliix ultra ECT C3 5W-30
Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30
επιλεγεις αν θες εταιρεια η' το πιο οικονομικο απο αυτα,ειναι ολα καλα λαδια.
αν εχεις ορεξη διαβασε και το σχετικο τοπικ να μαθεις μερικα παραπανω πραγματα για τα λαδια αν σε ενδιφερει,σαν καινουριος εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=26287&page=22
Konstantinnos
31-05-25, 12:30
Καλησπέρα και από εμένα παιδια,
νέος στο φορουμ έψαχνα για 116d με τον 4κυλινδρο και μου τον έχουν βγάλει σκουπιδι τον κινητηρα! Καδενες, βολαν κτλ κτλ! Τι παίζει με αυτο το μοτερ;
Καλησπέρα και από εμένα παιδια,
νέος στο φορουμ έψαχνα για 116d με τον 4κυλινδρο και μου τον έχουν βγάλει σκουπιδι τον κινητηρα! Καδενες, βολαν κτλ κτλ! Τι παίζει με αυτο το μοτερ;
Δυστυχώς αυτά τα μοτέρ έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής γιατι όλο το προιόν ειναι φτιαγμένο με αυτό τον προσανατολισμό. Οπότε προετοιμάζεσαι και πράττεις ανάλογα :)
Σετ τεντωτήρα καδένα βάλτα ανα 100.000 με σχολαστική συντήρηση. Για βολαν δεν έχω ακούσει :)
Konstantinnos
01-06-25, 11:14
Δυστυχώς αυτά τα μοτέρ έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής γιατι όλο το προιόν ειναι φτιαγμένο με αυτό τον προσανατολισμό. Οπότε προετοιμάζεσαι και πράττεις ανάλογα :)
Σετ τεντωτήρα καδένα βάλτα ανα 100.000 με σχολαστική συντήρηση. Για βολαν δεν έχω ακούσει :)
Γι'αυτό κοιτάω τώρα για 2,0 b47
Γι'αυτό κοιτάω τώρα για 2,0 b47
Αυτό ειναι σίγουρα καλύτερο ή τουλάχιστον έτσι δείχνει. Και τα παλίοτερα δεν ειναι άσχημα σαν σύνολα, απλά ο κατασκευαστής έπρεπε να σου λέει οτι έχεις παράθυρο συντήρησης... Οχι να το βρείς όταν θα πάρεις το μοτέρ μασχάλη :(
Konstantinnos
01-06-25, 11:44
Αυτό ειναι σίγουρα καλύτερο ή τουλάχιστον έτσι δείχνει. Και τα παλίοτερα δεν ειναι άσχημα σαν σύνολα, απλά ο κατασκευαστής έπρεπε να σου λέει οτι έχεις παράθυρο συντήρησης... Οχι να το βρείς όταν θα πάρεις το μοτέρ μασχάλη :(
Αυτό με την μασχάλη δεν το θέλουμε καθόλου :P
στην γειτονια μου εχει ενα παληκαρι ενα μεταχειρισμενο εδω και 5 χρονια ,κατι σοβαρο δεν εβγαλε,ειναι ικανοποιημενος.νομιζω οτι ειναι καλο μοντελλο . βλεπω οτι δυσκολα βρισκεις ντιζελ μεταχειρισμενο,μονο βενζινη.αυτο σημαινει οτι τα κρατησαν γιατι βγηκαν καλα.αλλα ειναι η προσωπικη μου γνωμη.το καλυτερο ειναι να ρωτησεις τα εξειδικευμενα τι προβληματα βγαζουν.ολα βγαζουν οπως σου ειπαν,ετσι ειναι τωρα.
Bmw 116d efficient dyamics που αγόρασα 5/2012, έχει τώρα 248.000km χωρίς κανένα πρόβλημα. Έγινε αλλαγή δίσκο-πλατό μαζί με βολάν (ο μηχανικός είπε ότι πάνε μαζί) στα 220.000km γιατί είχε φαγωθεί ο δίσκος και επίσης έγινε καθαρισμός εισαγωγής και EGR στα 240.000km. Εκτός από τα παραπάνω τα οποία ήταν έκτακτα όλα τα υπόλοιπα ήταν η κανονική συντήρηση με λάδια (κάθε 12.000km), φίλτρα, τακάκια, δίσκους. Δεν έχει αλλάζει ακόμα ούτε αλυσίδα χρονισμού, ούτε καν τους ιμάντες (εναλλάκτη/αντλίας νερού). Με βάση λοιπόν τη δικιά μου εμπειρία πιστεύω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο αξιόπιστα.
Ξέχασα να αναφέρω το start/stop σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο. Πιστεύω ότι αυτό έχει κάποια σχέση με φθορά της αλυσίδας
Ξέχασα να αναφέρω το start/stop σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο. Πιστεύω ότι αυτό έχει κάποια σχέση με φθορά της αλυσίδας
και οχι μόνο! thumb
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.