PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 BBK



dark knight
18-11-24, 12:19
Ξεκιναω αυτο το thread, σχετικα με την αναβαθμιση φρενων σε ε46. Μιλαμε παντα για απλα ε46 και οχι Μ//.

Ειναι μια σχετικα φτηνη λυση η τοποθετηση 4 πιστονων απο f31. οι δαγκανες που τοποθετηθηκαν στις σειρες 1,3,4.


μιλαμε παντα για καινουργια εξαρτηματα. οσοι εχετε τοποθετησει φρενα απο 330 και θελετε να βαλετε τα μεγαλυτερα( οπως εκανα εγω) θα εξοικονομισετε χρηματα και απο την πωληση τους. Σε καθε επιλογη εξαρτηματος, υπαρχει το φθηνοτερο και το ακριβοτερο. Αναλογα με το ποσο που διαθετει καποιος και την ποιοτητα των εξαρτηματων που θελει, επιλεγει.οι γνησιες δαγκανες ειναι brembo, οι οποιες καινουριες ειναι πολυ ακριβες για εμενα. Αν θυμαμαι καλα ενα ζευγος στα 900 ευρω.

1. δαγκανες FEBI γερμανικες -440 ευρω- υπαρχουν και RIDEX 200 ευρω
2. Ελατηρια δαγκανας ΑΤΕ 26 ευρω- υπαρχουν και με 18 ευρω.
3.τακακια ΤΕΞΤΑΡ (κατασκευαζει και τα γνησια) 85 ευρω- υπαρχουν σε αλλη μαρκα και με 50 ευρω
4. σωληνακια υψηλης custom 57 εκατ. απο 47 εκατ. 80 ευρω. μπορειτε να φτιαξετε και απλα με 40 ευρω
5. ισως το πιο δυσκολο εξαρτημα- οσο αστειο και αν ακουγετα-ι ειναι οι Μ12 ροδελες με παχος 1χιλιοστου για να κεντραρει ο δισκος στην δαγκανα. . στο εμποριο δεν υπαρχουν. εγω τις εφτιαξα και δεινοπαθησα.
6. Αυτοκολλητα δαγκανας Μ// 6 ευρω
7. τορνος για ανοιγμα αφαλου στα 79 χιλιοστα- 40 ευρω. θα πρεπει να απευθυνθειτε σε εμπειρο τεχνικο που το εχει ξανακανει διοτι αν δεν γινει σωστα χανεται η ευθυγραμμιση του δισκου.
8. δισκοι απο VW TRANSPORTER 340X32.5. Zimmerman διατρητοι, αεριζομενοι υψηλης ανθρακωσης, υπαρχουν και με 100 ευρω απλοι.

στις ροδελες, δεν εβαλα τιμη καθως αν μπορει να εχετε καποιον τεχνικο που μπορει να σας τισ φτιαξει σε καλη τιμη . επισης δεν θα βαλω κοστος τοποθετησης καθως ποικιλλει , οπως και κοστος βαφης. μπορειτε να το κανετε μονοι σας με κοστος 20 ευρω ειτε να ακολουθηστε την ακριβη λυση που εκανα εγω με επαγγελματικη βαφη στην αποχρωση που ηθελα και επαγγελματικο αποτελεσμα για αντοχη στο χρονο. αναλογα την ζαντα που φορατε ενδεχομενως να χρειαστειτε αποστατες. ο δισκος λογω διαφορετικου αφαλου ΗΔΗ προσθετει 3 χιλιοστα. συνεπως με εναν αποστατη 1.5 εκατοστων, ο τροχος βγαινει 1,8 εκατ. εξω.

Μου τοποθετησε το κιτ γνωστο συνεργειο φρενων στην Αγια Παρασκευη. Επισης δεν χρειαζεστε βασεις, καθως βιδωνουν κανονικα στα μαμα ακρα του ε46. το brake bias δεν διαταρασεται,\ καθως μερικα απο τα μοντελα που φορουσαν εμπρος αυτα τα φρενα ειχαν ιδια διασταση πισω φρενων.

Αν δεν με βοηθουσε ο Αρης τον οποιο ευχαριστω δημοσια, δεν θα φορουσα το κιτ τωρα. οπως και τον Βασιλη απο τα Ιωαννινα που με βοηθησε με τον αποσταη οντας ειδικος στα πολυπιστονα κιτ.

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2024/11/d98f30b8113c699a7fb158f30b69bd9b-1.jpeg

BILL007
18-11-24, 19:40
Ξεκιναω αυτο το thread, σχετικα με την αναβαθμιση φρενων σε ε46. Μιλαμε παντα για απλα ε46 και οχι Μ//.

Ειναι μια σχετικα φτηνη λυση η τοποθετηση 4 πιστονων απο f31. οι δαγκανες που τοποθετηθηκαν στις σειρες 1,3,4.


μιλαμε παντα για καινουργια εξαρτηματα. οσοι εχετε τοποθετησει φρενα απο 330 και θελετε να βαλετε τα μεγαλυτερα( οπως εκανα εγω) θα εξοικονομισετε χρηματα και απο την πωληση τους. Σε καθε επιλογη εξαρτηματος, υπαρχει το φθηνοτερο και το ακριβοτερο. Αναλογα με το ποσο που διαθετει καποιος και την ποιοτητα των εξαρτηματων που θελει, επιλεγει.οι γνησιες δαγκανες ειναι brembo, οι οποιες καινουριες ειναι πολυ ακριβες για εμενα. Αν θυμαμαι καλα ενα ζευγος στα 900 ευρω.

1. δαγκανες FEBI γερμανικες -440 ευρω- υπαρχουν και RIDEX 200 ευρω
2. Ελατηρια δαγκανας ΑΤΕ 26 ευρω- υπαρχουν και με 18 ευρω.
3.τακακια ΤΕΞΤΑΡ (κατασκευαζει και τα γνησια) 85 ευρω- υπαρχουν σε αλλη μαρκα και με 50 ευρω
4. σωληνακια υψηλης custom 57 εκατ. απο 47 εκατ. 80 ευρω. μπορειτε να φτιαξετε και απλα με 40 ευρω
5. ισως το πιο δυσκολο εξαρτημα- οσο αστειο και αν ακουγετα-ι ειναι οι Μ12 ροδελες με παχος 1χιλιοστου για να κεντραρει ο δισκος στην δαγκανα. . στο εμποριο δεν υπαρχουν. εγω τις εφτιαξα και δεινοπαθησα.
6. Αυτοκολλητα δαγκανας Μ// 6 ευρω
7. τορνος για ανοιγμα αφαλου στα 79 χιλιοστα- 40 ευρω. θα πρεπει να απευθυνθειτε σε εμπειρο τεχνικο που το εχει ξανακανει διοτι αν δεν γινει σωστα χανεται η ευθυγραμμιση του δισκου.
8. δισκοι απο VW TRANSPORTER 340X32.5. Zimmerman διατρητοι, αεριζομενοι υψηλης ανθρακωσης, υπαρχουν και με 100 ευρω απλοι.

στις ροδελες, δεν εβαλα τιμη καθως αν μπορει να εχετε καποιον τεχνικο που μπορει να σας τισ φτιαξει σε καλη τιμη . επισης δεν θα βαλω κοστος τοποθετησης καθως ποικιλλει , οπως και κοστος βαφης. μπορειτε να το κανετε μονοι σας με κοστος 20 ευρω ειτε να ακολουθηστε την ακριβη λυση που εκανα εγω με επαγγελματικη βαφη στην αποχρωση που ηθελα και επαγγελματικο αποτελεσμα για αντοχη στο χρονο. αναλογα την ζαντα που φορατε ενδεχομενως να χρειαστειτε αποστατες. ο δισκος λογω διαφορετικου αφαλου ΗΔΗ προσθετει 3 χιλιοστα. συνεπως με εναν αποστατη 1.5 εκατοστων, ο τροχος βγαινει 1,8 εκατ. εξω.

Μου τοποθετησε το κιτ γνωστο συνεργειο φρενων στην Αγια Παρασκευη. Επισης δεν χρειαζεστε βασεις, καθως βιδωνουν κανονικα στα μαμα ακρα του ε46. το brake bias δεν διαταρασεται,\ καθως μερικα απο τα μοντελα που φορουσαν εμπρος αυτα τα φρενα ειχαν ιδια διασταση πισω φρενων.

Αν δεν με βοηθουσε ο Αρης τον οποιο ευχαριστω δημοσια, δεν θα φορουσα το κιτ τωρα. οπως και τον Βασιλη απο τα Ιωαννινα που με βοηθησε με τον αποσταη οντας ειδικος στα πολυπιστονα κιτ.

:thumbsup: Μεγειές!!! :thumbsup:

Απο απορία, το συνεργείο στην Αγία Παρασκευή είναι με τα Μπρέμπο? Ειναι ο Μο..ρης?

Τώρα ενα θέμα που πάντα σκεφτόμουν στα πολυπίστονα και πες με ψυχαναγκαστικό ειναι το όλο κύκλωμα και αν η αντλία του 46 αλλά και γενικότερα της σειράς ΕΧ ειναι επαρκής για την σωστή λειτουργία.
Έχεις info σε αυτό το κομμάτι? :original:

dark knight
18-11-24, 20:56
Ευχαριστω Βασιλη. Το συνεργειο ειναι αυτο που ειπες. Για το κυκλωμα δεν γνωριζω.

dark knight
19-11-24, 09:45
Καποιες φωτο

nikos valvetronic
19-11-24, 17:04
Μεγεια σου, πολύ ωραία μόντα

dark knight
19-11-24, 19:53
Ευχαριστω Νικο

JiMk86
24-11-24, 11:46
Αυτες οι δαγκάνες που έβαλες είναι μεταχ;; Τι κοστολόγιο σου βγήκαν όλα αυτα, έχεις υπολογίσει;; Αν θελεις ανεβασε καμια φώτο, ανεβασες 2 και δεν φαίνονται!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

dark knight
24-11-24, 12:23
Δημητρη τα γραφω ολα στο πρωτο ποστ. Ειναι ολα τα εξαρτηματα καινουρια. Το ιδιο κιτ μπαινει και σε ε36. Το κοστος ποικιλει. Εμενα με Γερμανικα εξαρτηματα μου εφτασε περιπου 930 ευρω με αποστατες ΧΩΡΙΣ το κοστος ροδελας και εργασιας. Πουλησα τα δικα μου 320 ευρω..

Οπως εχω γραψει παραπανω, ειναι εφικτο αγοραζοντας καινουρια ανταλλακτικα- ΟΧΙ Γερμανικα, το κοστος να μην ξεπερασει τα 500 ευρω. Δαγκανες ridex -200 ευρω, Τακακια 60 ευρω, σωληνακια συμβατικα 50 ευρω (57 εκατοστα), δισκοι 110 ευρω, τορνος 30 ευρω,ελατηρια-πειροι σετ 18 ευρω, ροδελες χ ευρω. Βασεις δεν χρειαζεσαι. τα οποια θεωρω οτι αξιζουν τα χρηματα, καθως δεν συγκρινονται σε κοστος με τα Πορσε που ξεκινας ηδη με δισκους csl και βασεις απο τα 750 ευρω και ανεβαινεις.

Ουτε βεβαια συγκρινονταο με τα απλα 330 φρενα, που ειδικα στο καμπριο που ειναι και πιο βαρυ, δεν ειναι οτι καλυτερο.

JiMk86
24-11-24, 12:33
Αυτες οι Δαγκάνες ειναι Febi καινούργιες και έρχονται έτσι μπλε βαμμένες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

dark knight
24-11-24, 12:35
Οχι ασημι ειναι. Εγω επελεξα το χρωμα και το πληρωσα. Ωστοσο δεν ειναι απαραιτητο να τις βαψεις.

JiMk86
24-11-24, 12:35
Οχι ασημι ειναι. Εγω επελεξα το χρωμα και το πληρωσα. Ωστοσο δεν ειναι απαραιτητο να τις βαψεις.

Τις έβαψες εσύ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

BILL007
04-12-24, 21:19
επίσης για όποιον ενδιαφέρεται :)


https://www.youtube.com/watch?v=Vm6f4glHwKM

dark knight
11-12-24, 13:26
Update info:

Στο πρωτο μυνημα μου στην ενοτητα, ειχα αναφερει οτι ειχα αγορασει σετ ελατηρια και πειρους ΑΤΕ. Ο τεχνικος φρενων ειχε διατυπωσει τοτε την αντιθεση του. Μου ειχε πει μαλιστα να αγορασω γνησιες, γιατι με το σετ της ΑΤΕ μπορει ο πειρος να φυγει απο την θεση του με ολεθρια αποτελεσματα. Καθως μπορει η ΑΤΕ να μην εχει αντιγραψει την Μπρεμπο με ακριβεια.

Αγοραςα γνησιο σετ ελατηριων- πειρων, αν θυμαμαι καλα 60-80 ευρω. Παω σημερα και οντως απο λαθος αντιγραφη στο ελατηριο ο πειρος δεν καθοταν στην σωστη θεση. Τα εβαλα και ησυχασα. Περιττο να πω οτι αν ηταν καποιος αλλος τεχνικος με λιγοτερη εμπειρια και συνεπεια ισως να μην ειχε ασχοληθει. Θεωρω οτι 40 ευρω παραπανω αξιζουν για την αγορα του γνησιου σετ ελατηριων -πειρων, οταν απο αυτο εξαρταται η ζωη μας.

BILL007
12-12-24, 21:08
Μου ειχε πει μαλιστα να αγορασω γνησιες, γιατι με το σετ της ΑΤΕ μπορει ο πειρος να φυγει απο την θεση του με ολεθρια αποτελεσματα. Καθως μπορει η ΑΤΕ να μην εχει αντιγραψει την Μπρεμπο με ακριβεια.

:shok::shok::shok::shok::shok::shok::shok: