dreamer
21-06-24, 22:35
https://www.newsauto.gr/news/stin-bmw-aresoun-ta-hyundai/
ΕΛΕΟΣ!!! ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!
Η ηγεσία του BMW M Division (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/), και ιδιαίτερα ο CEO Frank van Meel, εξέφρασε το θαυμασμό της για το Hyundai Ioniq 5 N, ένα πολύ ιδιαίτερο ηλεκτρικό όχημα, γνωστό για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, όπως οι εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και η λειτουργία drift.
Αυτό το κορεατικό super-hatch έχει τραβήξει την προσοχή του τμήματος υψηλών επιδόσεων της BMW, επηρεάζοντας ενδεχομένως την ανάπτυξη μιας ηλεκτρικής M3. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/)M βρίσκεται στον ορίζοντα. Το τμήμα M αναπτύσσει ήδη ένα πρωτότυπο με τέσσερις κινητήρες, με στόχο να διατηρήσει τη δυναμική οδηγική εμπειρία που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα M και στην ηλεκτρική εποχή.
Στην προσπάθειά τους για τελειότητα, οι μηχανικοί της BMW M (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/) έχουν κάνει συγκριτική αξιολόγηση με κορυφαία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Porsche Taycan και διάφορα μοντέλα της Tesla, για να εντοπίσουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά.
Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης προεπισκόπησης της νέας M5, ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M Frank van Meel μοιράστηκε τις σκέψεις του για το Hyundai Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/).
Εξήρε την προσέγγισή του για την οδηγική εμπειρία μέσω της εξομοίωσης ταχυτήτων και του ήχου, απαραίτητη για τη διατήρηση της προσοχής του οδηγού χωρίς να βασίζεται σε παραδοσιακά στροφόμετρα ή ταχύμετρα.
“Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται – έτσι σκεφτόμαστε και εμείς”, δήλωσε ο van Meel, τονίζοντας την ανάγκη για διαισθητικούς μηχανισμούς που να τονώνουν την οδηγική εμπειρία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Ο van Meel απέρριψε τις ανησυχίες σχετικά με την απομίμηση του θορύβου. Αναγνώρισε την καινοτόμο προσέγγιση της Hyundai (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/), σημειώνοντας ότι ενώ οι εμπνευσμένοι από το WRC ήχοι του Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/) μπορεί να μην είναι εντελώς αυθεντικοί, είναι αποτελεσματικοί στην ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας.
Ο Dirk Häcker, επικεφαλής εξέλιξης της BMW M, (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/)επανέλαβε τα συναισθήματα του van Meel. Τόνισε τη σημασία της δημιουργίας μιας αυθεντικής εμπειρίας σπορ αυτοκινήτου για τους οδηγούς, προειδοποιώντας όμως για την υπερφόρτωση με τεχνητά μέσα.
Ο Häcker επεσήμανε επίσης ότι παρά τη σπορ εμφάνιση του Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/), οι διαστάσεις του μοιάζουν με αυτές ενός crossover SUV, ωστόσο παραμένει ένα “πολύ ενδιαφέρον” αυτοκίνητο.
Οι σκέψεις των επικεφαλής του τμήματος M Division αποτελούν μία δικαίωση για κάποιον παλαιό γνώριμο. Ο Albert Biermann, πρώην επικεφαλής του τμήματος M της BMW, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του τμήματος N της Hyundai μετά την αποχώρησή του από την BMW.
Η επιρροή του στα αυτοκίνητα επιδόσεων της Hyundai (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/)φαίνεται τώρα να επιστρέφει για να επηρεάσει τα μελλοντικά αυτοκίνητα M της
ΕΛΕΟΣ!!! ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!
Η ηγεσία του BMW M Division (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/), και ιδιαίτερα ο CEO Frank van Meel, εξέφρασε το θαυμασμό της για το Hyundai Ioniq 5 N, ένα πολύ ιδιαίτερο ηλεκτρικό όχημα, γνωστό για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, όπως οι εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και η λειτουργία drift.
Αυτό το κορεατικό super-hatch έχει τραβήξει την προσοχή του τμήματος υψηλών επιδόσεων της BMW, επηρεάζοντας ενδεχομένως την ανάπτυξη μιας ηλεκτρικής M3. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/)M βρίσκεται στον ορίζοντα. Το τμήμα M αναπτύσσει ήδη ένα πρωτότυπο με τέσσερις κινητήρες, με στόχο να διατηρήσει τη δυναμική οδηγική εμπειρία που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα M και στην ηλεκτρική εποχή.
Στην προσπάθειά τους για τελειότητα, οι μηχανικοί της BMW M (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/) έχουν κάνει συγκριτική αξιολόγηση με κορυφαία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Porsche Taycan και διάφορα μοντέλα της Tesla, για να εντοπίσουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά.
Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης προεπισκόπησης της νέας M5, ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M Frank van Meel μοιράστηκε τις σκέψεις του για το Hyundai Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/).
Εξήρε την προσέγγισή του για την οδηγική εμπειρία μέσω της εξομοίωσης ταχυτήτων και του ήχου, απαραίτητη για τη διατήρηση της προσοχής του οδηγού χωρίς να βασίζεται σε παραδοσιακά στροφόμετρα ή ταχύμετρα.
“Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται – έτσι σκεφτόμαστε και εμείς”, δήλωσε ο van Meel, τονίζοντας την ανάγκη για διαισθητικούς μηχανισμούς που να τονώνουν την οδηγική εμπειρία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Ο van Meel απέρριψε τις ανησυχίες σχετικά με την απομίμηση του θορύβου. Αναγνώρισε την καινοτόμο προσέγγιση της Hyundai (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/), σημειώνοντας ότι ενώ οι εμπνευσμένοι από το WRC ήχοι του Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/) μπορεί να μην είναι εντελώς αυθεντικοί, είναι αποτελεσματικοί στην ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας.
Ο Dirk Häcker, επικεφαλής εξέλιξης της BMW M, (https://www.newsauto.gr/tag/bmw/)επανέλαβε τα συναισθήματα του van Meel. Τόνισε τη σημασία της δημιουργίας μιας αυθεντικής εμπειρίας σπορ αυτοκινήτου για τους οδηγούς, προειδοποιώντας όμως για την υπερφόρτωση με τεχνητά μέσα.
Ο Häcker επεσήμανε επίσης ότι παρά τη σπορ εμφάνιση του Ioniq 5 N (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/), οι διαστάσεις του μοιάζουν με αυτές ενός crossover SUV, ωστόσο παραμένει ένα “πολύ ενδιαφέρον” αυτοκίνητο.
Οι σκέψεις των επικεφαλής του τμήματος M Division αποτελούν μία δικαίωση για κάποιον παλαιό γνώριμο. Ο Albert Biermann, πρώην επικεφαλής του τμήματος M της BMW, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του τμήματος N της Hyundai μετά την αποχώρησή του από την BMW.
Η επιρροή του στα αυτοκίνητα επιδόσεων της Hyundai (https://www.newsauto.gr/tag/hyundai-ioniq-5-n/)φαίνεται τώρα να επιστρέφει για να επηρεάσει τα μελλοντικά αυτοκίνητα M της