Επιστροφή στο Forum : Ε46 Ανάρτηση
GiannisMRE
20-03-24, 13:12
Πρόκειται για Ε46 318CI (~175hp)
Το πήρα με ΟΕΜ ελατήρια και σκασμένα αμορτισέρ.
Έβαλα H&R blue sport και μου άρεσε και στο μάτι-χαμήλωμα και στο σφίξιμο.
Είπα να δοκιμάσω B4 Bilstein, απλά έδεσε σε σύγκριση με τα σκασμένα. Όμως σε πιέσεις έχει αρκετό body roll.
Να χαμηλώσω-ψηλώσω δε με ενδιαφέρει. Θέλω να σφίξει λίγο παραπάνω. (Το είχα δοκιμάσει σε πίστα drift και έκανα κούνια μέσα, αλλά το θέλω και καθημερινό :thumbsup:)
Πιστεύετε με B8 bilstein θα δέσει ?
Εναλλακτικά μου έχουν προτείνει AP coils ~650E (δε πιστεύω ότι είναι πιο σκληρά από H&R B8), BC coils ~1200E
Σφίξιμο θα δεις με ελατήρια και όχι με αμορτισέρ.
Το αμορτισέρ πετάει τη ρόδα πίσω όταν σηκωθεί.
Το ελατήριο είναι που περιορίζει τις κλίσεις.
Δεν ξέρω τι αντιστρεπτικές φοράει το συγκεκριμένο, αλλά αν μπορέσεις να βρεις αντιστρεπτικές από ανώτερο μοντέλο (328/330) λογικά θα πετύχεις αυτό που θες.
Θα έλεγα να βρεις από Μ3, αλλά το πιθανότερο είναι να μην κουμπώνουν καν, καθότι το Ε46 Μ3 ήταν εντελώς διαφορετικό από τα "κοινά" 46αρια
GiannisMRE
20-03-24, 15:10
Δεν ξέρω τι αντιστρεπτικές φοράει το συγκεκριμένο, αλλά αν μπορέσεις να βρεις αντιστρεπτικές από ανώτερο μοντέλο (328/330) λογικά θα πετύχεις αυτό που θες.
Θα έλεγα να βρεις από Μ3, αλλά το πιθανότερο είναι να μην κουμπώνουν καν, καθότι το Ε46 Μ3 ήταν εντελώς διαφορετικό από τα "κοινά" 46αρια
Από ότι βλέπω το 330 έχει 24mm, ενώ το 318 22,5mm πάχος. Άρα θα δέσει λιγάκι παραπάνω αριστερό-δεξί τροχό.
Όσο και να δέσει, απλά θα μεταφέρει τις εγκάρσιες δυνάμεις με διαφορετικό λόγο.
Αν βρίσκεις τα ελατήρια σου μαλακά τώρα, ναι μεν θα περιοριστούν οι κλίσεις, αλλά θα αλλάξει η πρόσφυση σου στο όριο.
Δεν είναι απαραίτητο πως με χοντρύτερες αντιστρεπρικές θα κρατάει καλύτερα. Απλά θα βάλεις έναν επίδεσμο στο τραύμα που θέλεις να θεραπεύσεις.
Οι δυνάμεις στα ελατήρια μετριούνται σε συχνότητα κύλισης, αυτό δεν αλλάζει.
Θα έχεις λιγότερες κλίσεις και άλλη αίσθηση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έχεις άλλη συμπεριφορά απο την ανάρτηση. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι λέω.
Ακόμα καλύτερη λύση θα ήταν αν (μεγάλο ΑΝ) μπορέσεις να βρεις κωδικούς ανταλλακτικών από ένα αντίστοιχο Ε46 με το M-Packet, με λίγη online αναζήτηση βρήκα την κάτωθι περιγραφή των διαφορών
"M-Sport control arms, stiffer spring rates and stiffer shocks, stiffer rear sway bar and bushings"
που μπορεί να σου δώσει ακριβώς αυτό που θες. Βέβαια παραμένει το θέμα αν θα τα βρεις και πόσο θα κοστίσουν :D
GiannisMRE
26-03-24, 10:46
Πάντως σκληρότερα ελατήρια ίσως είναι λιγάκι τα race της H&R. (Χαμηλώνουν λίγο ακόμη όμως και ήδη βρίσκει σχεδόν παντού το σασί κάτω)
Τα Ε46 6cyl έχουν 24mm - 18mm sway bars.
Το Μ43 coupe 22,5mm 18mm.
M3 26mm 21.5mm
M3 CSL 30.8mm 22.5mm
Έδινε πρόσφατα κάποιος H&R 27mm με 2 ρυθμίσεις σκληρότητας, αλλά δεν υπάρχει πλέον :(
Άρα η μόνη φτηνή λύση είναι τα Β8 που είναι σκληρότερα σε σχέση με τα Β4 και στις 2 κατευθύνσεις.
Από εκεί και πέρα έξτρα δέσιμο με 24mm μπροστά από 6cyl και βλέπουμε. Γιατί BC racing πας 1200+ με το καλημέρα, ενώ Β8 με 545.
Τα Β8 θέλουν αναγκαστικά και ελατήρια.
Είναι τα κοντύτερα της σειράς (Β4 στοκ Β6 sport Β8 sport lowering) και αν μπουν με ελατήρια όχι χαμηλώματος θα είναι μονίμως συμπιεσμένα.46656
GiannisMRE
26-03-24, 11:04
Ήδη φοράω H&R sport (blue) και τα Β4 έχουν πολύ διαδρομή σε σύγκριση με ότι χρειάζεται.
Στη τοποθέτηση δεν έσφιγγαν καθόλου τα ελατήρια για να ανοίξουν οι μπουκάλες, καθώς ήταν μικρότερα σε μήκος.
(θέλω να πω κουνούσες πάνω κάτω το ελατήριο με το χέρι όσο ήταν έξω από το αμάξωμα το αμορτισέρ, μόλις τοποθετηθεί συμπιέζεται από το βάρος και δεν έχει κενό)
Άρα Β8 και βλέπουμε πως θα συμπεριφέρεται ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.