Επιστροφή στο Forum : Αγορά Χ6 2017 - Συμβουλές
Καλημέρα σας
έχω αποφασίσει να πάρω ένα Χ6 και έχω επικεντρωθεί σε μοντέλα μετά το 2017.
Το υποψήφιο θα είναι εισαγωγής από Γερμανία, ο έλεγχος εμφανίζει σωστά χιλιόμετρα και έχει στο ιστορικό του δύο μικρά ατυχήματα ένα μπροστά δεξιά όπου αλλάχτηκε φανάρι και προφυλακτήρας και ένα σε αυτοκινητόδρομο όπου αλλάχτηκε πλήρως το παρμπρίζ μαζί με όλους τους αισθητήρες και τον καθρέφτη του.
Είναι ντήζελ 3.0 και έχει 205.000 χιλιόμετρα με βιβλίο σέρβις για ολα σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Η ερώτηση μου είναι πως εκτός απο τα προβλήματα που διαβάζω στο ιντερνετ (τσιμούχες, σύστημα ψύξης και βάσεις μοτερ) είχε κάποιος η γνωρίζει κάποια πολύ άσχημη ιστορία με μοτέρ ντήζελ σε Χ6 ή γενικά προβλήματα αυτού του μοτερ που πρέπει να ξέρω;
Γενικά είμαι αποφασισμένος, απλά προσπαθώ να εξαλείψω οποιαδήποτε πιθανή αστοχία.
Ευχαριστώ
ά προσπαθώ να εξαλείψω οποιαδήποτε πιθανή αστοχία.
Με το καλό το Χ6. Απλά βγάλε απο το μυαλό σου το άνωθεν, ειδικά σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο :original:
To μοτέρ ειναι λογικά το N57D30C
https://www.proxyparts.com/wiki/engine-codes/make/bmw/model/x6/
The N57 is more reliable than the N47 but less than the M57. There has been the odd bearing failure in N57s.
You often see ex Police N57 engines cars for sale that have either had a new engine or are in need of one.
και λένε και άλλα που μπορείς να διαβάσεις εδω :)
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=1826001
(https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=1826001)
Καλημέρα, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Το ιστορικό του αυτοκινήτου δείχνει πως έχει γίνει προληπτική συντήρηση στον στρόφαλο και έχει αλλάξει και σύστημα τροφοδοσίας πριν 45.000 χλμ, όπως επίσης και έχουν αλλαχτεί και οι αναρτήσεις με ΟΕΜ.
Ελπίζω πως θα μου βγάλει τα χιλιόμετρα που περιμένω χωρίς μεγάλα θέματα. Το αγόρασα και είναι μέσα τώρα για μερικές μικροεπισκευές στα καθίσματα καθώς τα δέρματα έχουν τριφτεί στο πλάι και με ενοχλεί να τα βλέπω. Κατά τα άλλα δείχνει πολύ στιβαρό και σβέλτο αυτοκίνητο για τον όγκο του.
Ισως το τιμόνι δεν είναι τόσο γρήγορο όσο θα ήθελα, αλλά αυτό είναι θέμα κατασκευής και δεν αλλάζει.
καλά και ασφαλή χιλιόμετρα! :original:
+
:worthlesswithoutpic
Επανέρχομαι στο θέμα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό μέχρι στιγμής και ευτυχώς δείχνει πως ήταν καλοπροσεγμένο. Δυστυχώς όμως ένα πετραδάκι απο προπορευόμενο όχημα έκανε ζημιά στο παρμπρίζ. Είμαι ασφαλισμένος για θραύση κρυστάλλων και η ασφαλιστική προτείνει το Glavista που σε σχέση με το Saint Gobain είναι 350 ευρώ φτηνότερο. H εκτίμηση που μου δίνουν ειναι για ένα πολύφυλλο τζάμι ασφαλείας (VSG), ηχομονωτικό, με αισθητήρα βροχής / φωτός, πράσινο στα 1200 + τσιμούχες. Εχει ακούσει κάποιος την Glavista ή να βάλω τη διαφορά απο την τσέπη μου και να πάω στο Saint Gobain.
Είναι υποχρεωμένοι να σου βάλουν της bmw με την σφραγίδα το γνήσιο και αυτό να βάλεις .
Αν δε βγάλεις άκρη πήγαινε στον Φλασκη στην Καλλιθέα μέσω ασφαλιστικής να σου κάνει αντικατάσταση αυτός αφού συνεννοηθείτε και το παραγγείλει .
Vassilis ///M
14-12-24, 15:34
Γνήσιο θα βάλεις εννοείτε μαζί με τις τσιμούχες του !!!!
update, παρμπρίζ μπήκε γνήσιο και όλα καλά.
Στο θέμα ελαστικά τώρα, σε 255/50 ZR 19, βρίσκω
Continental ContiSportContact 5
Continental ContiSportContact 5 SUV
Michelin Pilot Sport 4 SUV
χοντρικά οι τιμές είναι οι ίδιες.
Έχει φορέσει κανένας SUV ελαστικά να μας εξηγήσει αν είναι πιό σκληρά απο τα κανονικά; Τώρα φοράει Goodyear asymetric και δεν τα συζητάω για να τα ξαναβάλω, έχουν βγεί κομμάτια σε 15.000 χλμ
Αγαπητέ Victor ,
Με βάση τις κορυφές δοκιμές , εγώ θα σου εισηγούμουν τα Michelin Pilot Sport 4 SUV , δες τη σελίδα που σου παραθέτω πιο κάτω.
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Michelin/Pilot-Sport-4-SUV.htm
Προσωπικά έχω τα Continental SportContact 7 , καλό λάστιχο αλλά μικρή διάρκεια ζωής και από ότι μου λένε τα ContiSportContact 5 έχουν ακόμη πιο λίγη ζωή .
Απλά για να καταλάβεις στους 7 μήνες περίπου που τα έχω και 10 000κμ έχει μείνει το μισό πέλμα στα μπροστά και στα πίσω ελαστικά χωρίς να τα έχω ταλαιπωρήσει ......
update, παρμπρίζ μπήκε γνήσιο και όλα καλά.
Στο θέμα ελαστικά τώρα, σε 255/50 ZR 19, βρίσκω
Continental ContiSportContact 5
Continental ContiSportContact 5 SUV
Michelin Pilot Sport 4 SUV
χοντρικά οι τιμές είναι οι ίδιες.
Έχει φορέσει κανένας SUV ελαστικά να μας εξηγήσει αν είναι πιό σκληρά απο τα κανονικά; Τώρα φοράει Goodyear asymetric και δεν τα συζητάω για να τα ξαναβάλω, έχουν βγεί κομμάτια σε 15.000 χλμ
Τα Bridgestone Dueler H/P Sport που ειναι και porsche(N0) rated τα έχεις σκεφτεί? :)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2025/04/BRIDGESTONEDUELSPORTHP-1.jpg https://eprel.ec.europa.eu/labels/tyres/Label_382953.svg
Εγώ πάλι προτείνω Pirelli P zero
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Με ενδιαφέρει κυρίως να μην διαλύονται στα 10/15 χιλιάδες χλμ. το αυτοκίνητο ταξιδεύει συνέχεια και είναι πολύ παράλογο να κρατάνε τόσο λίγο. Καταλαβαίνω πως είναι βαρύ και έχει ροπή όμως είναι αδιανόητο να τρώει τα λάστιχα τόσο νωρίς. Απο θέμα ευθυγράμμισης και ζυγοστάθμισης είναι στον πόντο και επιπλέον δεν κάνει ασύμμετρο φάγωμα για να σκεφτώ πως κάτι δεν πάει καλά. Απλά καταπίνει τα λάστιχα σαν καραμέλες. Και πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα να βγάλουν παραπάνω ικανοποιημένος θα είμαι.
Αν θες να κάνεις πολλά χλμ, προφανώς θα κοιτάξεις ελαστικά με καλύτερο tread-wear, και δυστυχώς αυτά τα ελαστικά έχουν σκληρότερο μείγμα και άρα έχουν χειρότερες επιδόσεις (ή δεν είναι καν επιδόσεων). Μαλακό λάστιχο επιδόσεων και αντοχή δεν πάνε μαζί, οπότε πράττεις αναλόγως. Εγώ θα έλεγα μόνο να αποφύγεις τα "οικονομικά" ελαστικά (όχι τα budget, αυτά που χαρακτηρίζονται ως economy) γιατί ναι μεν έχουν σκληρό πέλμα και μεγάλο treadwear, αλλά ταυτόχρονα είναι και τα χειρότερα στο δρόμο, αν ζητάς το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητό σου (από το να πηγαίνει ευθεία σε μια εθνική)
Εξυπακούεται πως δεν κάνω εκπτώσεις στην ασφάλεια και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Για αυτό και κοιτάζω premium μάρκες. Απο εντυπώσεις κατάλαβα πως δεν θα βγάλω άκρη εκτός αν δοκιμάσω. Οπότε βλέποντας και κάνοντας.
Ζήτησα Pirelli P Zero, δεν υπήρχαν, μου εκαναν προσφορά για Continental ContiSportContact 5 SUV στα 220ευρω οπότε αύριο πάω να τα περάσω... ας δούμε
Θες να σε στείλω να πας να πάρεις και μια προσφορά από τον Παραδειση στο Μοσχάτο ?
Θες να σε στείλω να πας να πάρεις και μια προσφορά από τον Παραδειση στο Μοσχάτο ?
ευχαριστώ, θα σε ενοχλήσω την επόμενη φορά, τώρα δεσμεύτηκα στον άνθρωπο που τα παρήγγειλε και δεν θα ήταν σωστό.
Ας τα δούμε και αυτά και την επόμενη θα το προγραμματίσω.
Κάτι μου λέει θα είναι σύντομα.
ContiSport (νομίζω το 3) είχα στο Kuga, μια χαρά λάστιχο και είχαν φτάσει στα ~27Κ χλμ σχετικά άνετα, παρόλο που τα πίεζα όπου και όποτε μπορούσα. Βέβαια στα 27Κ χλμ (σε 3 χρόνια) πλέον ήθελαν αλλαγή, αλλά κατά τη γνώμη μου ήταν απόλυτα τίμια και ανθεκτικά.
Το πάτημα πάντως σε σχέση με τα κουρέλια που φόραγα είναι σε άλλο επίπεδο και είναι λογικό. Ενα παράπονο έχω μόνο μπορεί να είναι και η εντύπωσή μου. Σκληρό λάστιχο. Σε άνεση δείχνει να χάνει. Είναι ολοκαίνουργια βέβαια, θα περιμένω λίγο ακόμα για να αποφασίσω.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.