Επιστροφή στο Forum : σκασμένο αμορτισέρ
στη γύρο περιοχή είναι γεμάτο λάδια , λογικά θα έσκασε το αμορτισέρ ( ελπίζω να είναι κάτι άλλο ) έχεις κανείς ιδέα ποσό πάει η αλλαγή και αν αλλάζεται μόνο το ένα ή πανε πακέτο όλα ? :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2:
Μπορείς να αλλάξεις μόνο το ένα .
Αλλά δε μας λες τι αμάξι είναι και αν τα αμορτισέρ είναι τα μαμά .
Θα πας σε ένα συνεργείο και θα ρωτήσεις τιμή για εργασία και ανταλλακτικό εκτός αν το αγοράσεις μόνος σου και το πας να στο αλλάξουν.
Αλλά διαγνώσεις με αυτό τον τρόπο δε γίνονται ,γι αυτό υπάρχουν και τα συνεργεία .
λογικά μαμά είναι δεν πιστεύω να έχει αλλαχτεί ποτέ , ένα 116 του 14 είναι
επίσης πως μπορώ να δω ποιο φοράει το εργοστάσιο ?
Για μπροστά, θα πρέπει να πας σε μάστορα, είναι αρκετά δύσκολο να το κάνεις μόνος σου.
ναι ότι θα το πάω σε μάστορα εννοείτε αλλά έτσι άμα έχει κανείς καμία ιδέα ποσό είναι η ζημιά και τι θα πρέπει να αλλαχτεί σε αυτή την περίπτωση ( για να έχω μια εικόνα , μην με πιάσουν το κ@λ@ και χρεώνει ότι θέλει ο άλλος και άσχετες εργασίες )
γενικά ξέρει κανείς στα ποσά χιλιόμετρα αλλάζουν αμορτισέρ ? :shok:
Τα αμορτισέρ δεν είναι από τα αναλώσιμα που έχουν στάνταρ χιλιόμετρα για αλλαγή.
Για την κουβέντα απλά το αναφέρω, θα μπορούσε να μετράται με λακουβόμετρο, αλλά και παλι καταλαβαίνεις οτι ειναι σχετικό.
Γενικά, αλλαγή χρειάζονται αμα έχουν διαρροή, άμα εχουν περασει χρόνια γιατί χάνουν τις ιδιότητες τα λάδια, άν είναι σε μακροχρόνια ακινησία γιατί ξεραίνονται τα τσιμουχάκια κλπ.
Υπάρχουν αμορτισερόμετρα που μετράνε την απόδοση τους. Τώρα πού θα βρεις αξιόπιστο είναι άλλο θέμα...
ναι σίγουρα ισχύουν τα παραπάνω , άρα υπάρχει περίπτωση ποτέ ένα αμάξι να φτάσει πχ 200.000χλμ και να μην αλλάξει αμορτισέρ ?
καταλαβαινω την απορια σου, την ειχα και εγω στην αρχη γιατι εχω 150.000 και δεν χαλανε με τιποτα...και εχουν φαει λακουβες που δεν βλεπονται στο σκοταδι πολλες.σιγουρα εχουν χασει αποδοση ,λογικο ειναι..
καπου ειχα γραψει σε ενα αναλογο θεμα πως καταλαβαινεις με την εμπειρια ποτε χαλανε πραγματικα και οχι ποτε θελουν οι μαστορες για να κανουν κονομα.εδω μπαινει το θεμα αξιοπιστο που σου ειπαν.δυσκολο...εμενα απο τα 60.000 ηθελαν να μου τα αλλαξουν.
αν εχεις εμπειρο αυτι και ξερεις πως ακουγονταν τα αμορτισερ σου σωστα οταν ηταν ενταξει,γερα, τοτε πας σε ανωμαλιες,επιτηδες,ακους και ελεγχεις τον θορυβο.αν ειναι ξερα κανουν ξερο θορυβο και το ακους,κοπανανε.τοτε διαλεγεις μαστορα και ελεγχεις.
εξαιρω το να χανουν λαδια οποτε αυτο ειναι εμφανες.
το θεμα ποτε κ.λ.π εχει εξαντληθει.αν το αυτοκινητο σου το ριχνεις μεσα σε λακουβες πολλες φορες,αλλος λιγοτερες,αλλος λιγοτερες αλλα πιο ζημιογονες,πως οδηγεις γενικα,πας σιγα,πας γρηγορα κ.λ.π. δεν εχει στανταρ.
GiannisRob
26-01-24, 16:40
ναι σίγουρα ισχύουν τα παραπάνω , άρα υπάρχει περίπτωση ποτέ ένα αμάξι να φτάσει πχ 200.000χλμ και να μην αλλάξει αμορτισέρ ?
Ναι, αν είναι Yaris.
GiannisMRE
31-01-24, 10:06
Επειδή αμορτισέρ αλλάζω μόνος μου με φτιαχτό εργαλείο για τα ελατήρια (μακρυές βίδες με γάτζους).
Θεωρώ πως τα αμορτισέρ τα καταλαβαίνει μόνο ο οδηγός. Δεν επαναφέρει όπως θα έπρεπε.
Αλλιώς μόλις λυθούν φαίνονται μόνο.
Σε Mercedes E200 αλλάχτηκαν 1η φορά στα 230Κ χλμ και ακόμη είχαν επαναφορά απλά στο αμάξι πάνω δεν είχαν τόσο.
Επίσης, ΚΤΕΟ είχε βγάλει 80%, ενώ ήταν εντελώς σκασμένα απλά επειδή το BMW είχε σκληρά ελατήρια Η&R υποθέτω.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.