PDA

Επιστροφή στο Forum : ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ BMW 3-Series



Apollo
06-08-23, 22:31
Καλησπέρα σας,

Αποφάσισα να γίνω μελλοντικός κάτοχος καινούργιας BMW και θα ήθελα την γνωμη σας και τις συμβουλές σας για κάποια θέματα που με απασχολούν.

Αρχικά δεν έχω οδηγήσει ξανά BMW αλλά από φίλους και γνωστούς μου έχουν πει ότι απαξ και κάνεις ένα test drive δεν θα θέλεις ύστερα να οδηγήσεις τίποτε άλλο.
Ο σκοπός μου είναι να κρατήσω και να ευχαριστηθώ με σεβασμό το αμάξι για όσο περισσότερο χρονικό διάστημα γίνεται, υπολογίζω το λιγότερο 10 χρόνια.
Επίσης δεν έχω ιδέα από ετήσια κόστη συντήρησης κατα μέσο όρο σε αντιπροσωπία ή αν θα ήταν καλύτερο να πηγαίνω στον γνωστό μου έμπειρο μηχανικό.
Το ίδιο ισχύει και για το κόστος των τελών κυκλοφορίας.
Επίσης μου έχουν πει για την βενζίνη ότι αν πάρω BMW να μην βάλω ποτέ 100άρα, θα ήθελα την γνώμη σας και πάνω σε αυτό.
Τα ετήσια χιλιόμετρα που προβλέπεται να κανω είναι μέχρι το μέγιστο 12.000χλμ.

Είμαι μεταξύ μίας BMW 320 σπορ αυτόματο βενζίνη αλλά μου μπήκε και στο μάτι η καινούργια Gran Coupe 220 ( αυτόματο βενζίνη ) που με τα εξτρα που επιθυμώ να βάλω δεν έχουν μεγάλη απόκλιση στα χρήματα.
Ποιά από τα δύο μοντέλα βάση των γνώσεών σας θα βγει πιο αξιόπιστο με τα χρόνια?

Σας ευχαριστώ.

dreamer
10-08-23, 08:07
οι φιλοι σου εχουν δικιο ,ειναι οτι καλυτερο οδηγικα σε αμαξι παραγωγης.ειδικα τα πισωκινητα μοντελλα,αν μπορειςκαι θες προτιμησε μονο αυτα.

τα ετησια κοστη συντηρησης τα πρωτα χρονια -μεχρι 8-ειναι χαμηλα.μετα θα ειναι ακριβα και γινονται καθε χρονο ακριβοτερα γιατι οι γερμανοι ετσι αποφασιζουν.ειδκα αν πας αντιπροσωπεια.εκει θα πας μονο για συγκεκριμενα πραγματα,ενημερωσεις,ανακλ ησεις η' κατι που δεν γινεται στον μαστορα σου.γιατι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι σαν υπολογιστες και στην αντιπροσωπεια εχουν τα πιο ενημερωμενα λογισμικα.
για τελη δεν γνωριζω αναλογα το αυτοκινητο,αλλα αν το ευχαριστιεσαι μην κολλας εκει.
για την βενζινη την 100αρα πρωτη φορα το ακουω αυτο,αλλοι λενε το αντιθετο.εγω βαζω και απο τις 2 και δεν ειχα ποτε θεμα.το σωστο ειναι να βαζεις καλη βενζινη .το αυτοκινητο παιρνει απο 95-100 οποτε αν βαζεις καλη βενζινη διαλεγεις οποια θες.εχω διαβασει πολυ και εχω καταληξει οτι αν το μοντελλο σου ειναι υψηλης συμπιεσης καλο ειναι να βαζεις 100αρα.οχι οτι ειναι απαραιτητο.

αξιοπιστια αναμεσα στα μοντελλα που διαλεξες ,δεν μπορουμε να ξερουμε καθως ειναι και τα 2 λιγα χρονια στην κυκλοφορια.παντως εγω δεν ακουσα τιποτα αλλα κυκλοφορουν και λιγα εδω.
καποιες φορες η αξιοπιστια εξαρταται και απο το κοματι που σου δινουν.οπως σε ολες τις μαρκες.μπορει να σου δωσουν ενα που να μην βγαζει προβληματα η' ενα ελλατωματικο,αυτο ειναι θεμα τυχης.
για τα 10 χρονια που λες σιγουρα θα τα εχεις ,αν δεν πεσεις σε ελλατωματικο,μετα θα αρχισουν να δινεις περισοτερα για συντηρηση.

ελπιζω να βοηθησα.

Stamatis
10-08-23, 10:12
Σε δεκα χρονια οι εξελιξεις θα ειναι τετοιες που δεν εχει νοημα να συζηταμε για κινητηρες βενζινης.
Θα εχουμε 2033 και αν σκεφτεις πως το 2010 ακουγαμε ηλεκτρικο και γελαγαμε, καταλαβαινεις ποσα θα εχουν αλλαξει.
Προβληματα δεν εχουν βγαλει ακομα αυτα τα μοτερ, παρε οτι κανεις κεφι, αλλα μην κανεις σχεδια.
Η bmw εχει προγραμμα συντηρησης, πληρωνεις απο την αρχη ενα ποσο και για πεντε χρονια εχουν συμπεριλαβει ολα τα κοστη συντηρησης πλην εκτακτων περιστατικων.

GiannisRob
10-08-23, 10:31
Καλησπέρα σας,

Αποφάσισα να γίνω μελλοντικός κάτοχος καινούργιας BMW και θα ήθελα την γνωμη σας και τις συμβουλές σας για κάποια θέματα που με απασχολούν.

Αρχικά δεν έχω οδηγήσει ξανά BMW αλλά από φίλους και γνωστούς μου έχουν πει ότι απαξ και κάνεις ένα test drive δεν θα θέλεις ύστερα να οδηγήσεις τίποτε άλλο.
Ο σκοπός μου είναι να κρατήσω και να ευχαριστηθώ με σεβασμό το αμάξι για όσο περισσότερο χρονικό διάστημα γίνεται, υπολογίζω το λιγότερο 10 χρόνια.
Επίσης δεν έχω ιδέα από ετήσια κόστη συντήρησης κατα μέσο όρο σε αντιπροσωπία ή αν θα ήταν καλύτερο να πηγαίνω στον γνωστό μου έμπειρο μηχανικό.
Το ίδιο ισχύει και για το κόστος των τελών κυκλοφορίας.
Επίσης μου έχουν πει για την βενζίνη ότι αν πάρω BMW να μην βάλω ποτέ 100άρα, θα ήθελα την γνώμη σας και πάνω σε αυτό.
Τα ετήσια χιλιόμετρα που προβλέπεται να κανω είναι μέχρι το μέγιστο 12.000χλμ.

Είμαι μεταξύ μίας BMW 320 σπορ αυτόματο βενζίνη αλλά μου μπήκε και στο μάτι η καινούργια Gran Coupe 220 ( αυτόματο βενζίνη ) που με τα εξτρα που επιθυμώ να βάλω δεν έχουν μεγάλη απόκλιση στα χρήματα.
Ποιά από τα δύο μοντέλα βάση των γνώσεών σας θα βγει πιο αξιόπιστο με τα χρόνια?

Σας ευχαριστώ.

Η 220 έχει την κίνηση μπροστά. Μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου!

Stamatis
10-08-23, 11:13
Κατι μου λεει πως θα καταληξουμε να προτεινουμε 2002tii χωρις αιρκοντισιον για αυτο το αυθεντικο φηλινγκ που ο καθενας ζηταει απο μια bmw…
Η εναν αραμπα που τον τραβανε γελαδια για ακομα περισσοτερο purity…

GiannisRob
10-08-23, 12:48
Δεν ξέρω από τι αυτοκίνητο προέρχεται ο φίλος Apollo, αλλά αν σκέφτεται να πάρει BMW γιατί του λένε ότι είναι οδηγικά ανώτερο, ας πάρει τουλάχιστον πισωκίνητο, που υπερέχει λόγω θεμελιωδών νόμων της φυσικής και της κινηματικής. Αν είναι να πάρει προσθιοκίνητο υποστροφικό κουβά, τότε υπάρχουν και άλλες εταιρίες με ισοδύναμα, αν όχι και καλύτερα, μοντέλα!

Stamatis
10-08-23, 13:38
Γινηκαμε ολοι εδω μεσα Λουις Χαμιλτον, που αμα δεν εχουμε μπλοκε, πισωκουνα και εξακυλινδρο δεν σηκωνόμαστε απο το κρεβατι το πρωι.
Γιατι ακυρωνεις ενα πολυ καλα στημενο αυτοκινητο και το χαρακτηριζεις προσθιοκινητο κουβα;
Μπορει να εχει ενα 911 Turbo για την πλακα του και να θελει ενα ποιοτικο μεσαιο για να κινειται καθε μερα.
Η μπορει να εχει μια χαγιαμπουσα και να τρακοσαριζει σε δεκα δευτερολεπτα και να εχει χορτασει αδρεναλινη.
Ρωταει ο ανθρωπος για ενα συγκεκριμενο πραγμα. Περιμενει μια συγκεκριμενη απαντηση.
Η μονιμη επωδος οτι το Ε39 ειναι το δωρο του θεου και τα λαδια του αν τα πιεις θεραπευουν τον καρκινο, ειναι για συγκεκριμενους τυπους οδηγου και συγκεκριμενο μπατζετ.
Το οτι ειστε βλαμμενοι και εσυ και ο εξαποδω και εχετε φτασει τις παλιατζουρες σας να εχουν κοστισει οσο ενα καινουργιο Μ5, δεν σας κατατάσσει στα παραδειγματα που πρεπει να ακολουθησει ο κοσμος.
Βασικα, σας δινει free pass για του Συνουρη με κουστουμακι με σταυρωτα μανικια και λοβοτομη με δραπανοκατσαβιδο.

dreamer
10-08-23, 14:02
Σε δεκα χρονια οι εξελιξεις θα ειναι τετοιες που δεν εχει νοημα να συζηταμε για κινητηρες βενζινης.
Θα εχουμε 2033 και αν σκεφτεις πως το 2010 ακουγαμε ηλεκτρικο και γελαγαμε, καταλαβαινεις ποσα θα εχουν αλλαξει.

μπορει και να συνεχισουμε να συζηταμε αλλα με διαφορετικα καυσιμα.το ειχα ξαναγραψει καπου.θενκς του πορσε η ευρωπαικη ενωση τροποποιησε την απαγορευση των κινητηρων εσωτερικης καυσης αρκει να ανεφοδιαζονται με τα efuels-καθαρα καυσιμα. οποτε οταν ο μεγλαυτερος ομιλος μιλαει οι αλλοι καθονται και ακολουθουν,μενει να δουμε ποσο γρηαγορα και ΑΝ θα το προχωρησει στην ευρεια παραγωγη ολων των μοντελλων τους.

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/h_porsche_ksekinise_tin_paragogi_kaysimon_apo_nero _kai_diokseidio_tou_anthraka-7816324/

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/prasino_gia_to_neo_ergostasio_synthetikon_kaysimon _tis_porsche_se_poia_xora_tha_kataskeuastei-7820243/

https://www.huffingtonpost.gr/entry/e-fuels-ti-einai-kai-ti-semainoen-yia-to-mellon-ton-aetokineton_gr_64086e63e4b0e0a15961a512

οσο για τα προσθιοκινητα κουβαδες,εγω το 2 δεν το εχω οδηγησει ,ακομα, αλλα ο ασσος ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του εστω και με μουτρα.μιλαμε για μια καθημερινη απλη χρηση,δινει μια σπιρταδα στην οδηγηση σε σχεση με τα τελειως ουδετερα τιμονια του ομιλου..μας λειπει η αλφα τι να κανουμε ? να τον στειλουμε και εκει για λιγο πιο απολαυση τωρα που η μπεμπε το γυρισε στο μπροστα.

Stamatis
10-08-23, 14:52
Δεν ειμαι και πολυ σιγουρος για αυτο.
Το διοξειδιο του αζωτου ειναι ενα πολυ κακο δηλητήριο και αναρωτιεμαι τι καταλυτες θα κουμανταρουν μια τοσο τοξικη χημικη ενωση.
Και οπως και να εχει αν και φευγουμε πολυ απο την κουβεντα, μην ελπιζετε πως σε δεκα χρονια απο σημερα θα εχει αξια μεταπωλησης ενα καθημερινο θερμικο αυτοκινητο.
Μονο λεφτα θα τρωει και ελαχιστη σημαδια θα εχει αν ειναι bmw, hyundai η δεν ξερω τι.
Κατ αρχην τα ηλεκτρονικα του θα ειναι μια παρωχημενη υποθεση.
Δειτε idrive πρωτης γενιας, στην εφταρα ας πουμε, που ηταν τοτε σουπερουαου και δειτε τι παιζει σημερα αντιστοιχα.
Κουμπια αφης, χειρονομιες που δινουν εντολες, φωνητικες οδηγιες στο αυτοκινητο, δεκα χρονια πλεον πολυς χρονος. Να σας θυμησω πως το cd εξαφανιστηκε σε μια νυχτα… περιμεναμε ποτε οτι θα υπαρχουν φαναρια λεηζερ; Τα δεκα χρονια ειναι ρομαντικη σκεψη.

S8N
10-08-23, 15:54
Εξίσου αξιόπιστα θα είναι και τα δύο μοντέλα. Η 3αρα θα είναι ανώτερη οδηγικά.

Αυτό με την 100αρα δεν το κατάλαβα. Οι φίλοι σου έχουν κάνει εμβόλιο covid-19 ή όχι; Για ρώτα τους.

Οσον αφορά τη συντήρηση, λυπάμαι αλλά καινούργιο αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο όσο έχει εγγύηση. Δε νομίζω να υπάρχει εξειδικευμένος εκεί έξω που να έχει εκπαιδευτεί στα νέα μοντέλα, να κάνει αναβαθμίσεις, να περνάει τα σέρβις ηλεκτρονικά και να κατεβάζει τα puma (ανακλήσεις, αναβαθμίσεις κλπ).

Stamatis
10-08-23, 16:56
Αναβαθμισεις κανουν μονα τους πλεον ota.
Το θεμα ειναι πως ακυρωνεται η εγγυηση επιτοπου αν ανοιξει το καπω οποιοσδηποτε δεν εχει πιστοποιημενο διαγνωστικο.

Stamatis
10-08-23, 16:56
Δηλαδη μονο εξουσιοδοτημενος.

BILL007
10-08-23, 19:10
Αναβαθμισεις κανουν μονα τους πλεον ota.
Το θεμα ειναι πως ακυρωνεται η εγγυηση επιτοπου αν ανοιξει το καπω οποιοσδηποτε δεν εχει πιστοποιημενο διαγνωστικο.

:shok:
:shok:
:shok:

GiannisRob
11-08-23, 09:49
Γινηκαμε ολοι εδω μεσα Λουις Χαμιλτον, που αμα δεν εχουμε μπλοκε, πισωκουνα και εξακυλινδρο δεν σηκωνόμαστε απο το κρεβατι το πρωι.
Γιατι ακυρωνεις ενα πολυ καλα στημενο αυτοκινητο και το χαρακτηριζεις προσθιοκινητο κουβα;
Μπορει να εχει ενα 911 Turbo για την πλακα του και να θελει ενα ποιοτικο μεσαιο για να κινειται καθε μερα.
Η μπορει να εχει μια χαγιαμπουσα και να τρακοσαριζει σε δεκα δευτερολεπτα και να εχει χορτασει αδρεναλινη.
Ρωταει ο ανθρωπος για ενα συγκεκριμενο πραγμα. Περιμενει μια συγκεκριμενη απαντηση.
Η μονιμη επωδος οτι το Ε39 ειναι το δωρο του θεου και τα λαδια του αν τα πιεις θεραπευουν τον καρκινο, ειναι για συγκεκριμενους τυπους οδηγου και συγκεκριμενο μπατζετ.
Το οτι ειστε βλαμμενοι και εσυ και ο εξαποδω και εχετε φτασει τις παλιατζουρες σας να εχουν κοστισει οσο ενα καινουργιο Μ5, δεν σας κατατάσσει στα παραδειγματα που πρεπει να ακολουθησει ο κοσμος.
Βασικα, σας δινει free pass για του Συνουρη με κουστουμακι με σταυρωτα μανικια και λοβοτομη με δραπανοκατσαβιδο.

Γίνεσαι άδικος, γιατί προβάλεις την κυλινδρική ανεπάρκεια του Ζ3 σου στους υπόλοιπους.

Ο φίλος Apollo, αν είχε 911 Turbo ή Hayabusa σιγά μη ρώταγε εσένα τι αμάξι να πάρει. Ένας φυσιολογικός οδηγός είναι, όπως όλοι μας, με λίγες περισσότερες ανησυχίες, γι' αυτό και κοιτάει τα BMW, αντί να πάει γραμμή στην Audi. Για ένα ανθρωπο με οδηγικές ανησυχίες, εκτός από κάποιες συνεδρίες αυνανισμού μπας και του περάσει, εσείς γιατρέ μου τι θα συνταγογραφούσατε, κίνηση μπροστά ή κίνηση πίσω;

Επίσης, το 39 μου να μην το πιάνεις στο στόμα σου γκαντέμη, γιατί έχω 2 μήνες να πάω συνεργείο και έχω αρχίσει να ανησυχώ.

Stamatis
11-08-23, 14:09
Bmw ειναι και τα δυο Γιαννη.
Και με μπρος και με πισω κινηση, καλοστημενα και ασφαλη ειναι.
Οποιος θελει πισω κινηση, δεν μπαινει καν στο δίλημμα.
Βλεπει τι αντεχει και παει και το παιρνει.
Οταν η ερωτηση ειναι μπρος η πισω, αλλες ειναι οι αναγκες και αλλες οι σκεψεις.
Και το ε39 σου, το περναω πανω, κατω, πλαγιως, διαγωνιως, καθετως, κυκλικα και με τριγωνικη διαβαση σαν σταματημενο με τον μπροστοκινητο «κουβα» μου.
Και μη σου πω οτι το εχω και με το Ζ3 καθοτι εισαι κουλος και χεστης.
Ο καιρος γαρ εγγυς, χειμωνα εχεις δεσμευτει για Πρασινη Κολαση, εκει θα ξεχωρισει η ηρα απο το σιταρι…

Stamatis
11-08-23, 14:12
Μη μου τη βαρεσει και σκασω με κανα v12 και σας καταπιω απο το μαφ και σας φτυσω ρινισματα την εξατμιση.

nikos valvetronic
12-08-23, 23:13
Ωχ ωχ ωχ βαριές κουβέντες ακούω...

(μεταξύ μας πάντως Σταμάτη η ζήλια σου για τα 39 δεν κρύβεται)