Επιστροφή στο Forum : ΑΓΟΡΑ 320i - Ε92 - 2009 - coupe
ΑΒΓΟΛΕΜΟΝΟΣ
12-07-23, 12:02
Καλημέρα σε όλους,
Δεν έχω καμία επαφή με αυτοκίνητο BMW έως και σήμερα, αλλά βρήκα μια καλή προσφορά για αγορά της 320i coupe του 2009. Έχει 144.000 χλμ., ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαίνεται να την έχει διατηρήσει σε πολύ καλή κατάσταση, έκανε ολοκληρωμένο σέρβις ανά 5.000 χλμ περίπου. Επειδή δεν γνωρίζω τίποτε περί κόστους συντήρησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, δεν γνωρίζω τι πιθανές βλάβες μπορεί να εμφανίσει λόγω ηλικίας και χρήσης, ή οποιοδήποτε άλλο πιθανό θέμα που θα μπορούσε να με ταλαιπωρήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα ήθελα την γνώμη σας για όλα αυτά καθώς βλέπω πως όλοι σας είσαστε πλήρως έμπειροι και απόλυτοι γνώστες των αυτοκινήτων BMW. Οποιαδήποτε άποψη, γνώμη, ερώτηση απολύτως ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ πολυ!
Vassilis ///M
15-07-23, 15:25
Μπεκ,
Γλίστρα καδένας,
Πολλαπλασιαστές,
Τρόμπα υψηλής,
Τρόμπα Λαδιού,
Νοξ,
Αισθητήρες Λαμδα,
Κτλ . . .
Ξεκίνα να τα ελέγξεις όλα αυτά και μετά βλέπεις για παζάρια στην τιμή !!!!!
μακρια,οτι χειροτερο της εταιρειας ..ψαξε για νεοτερα μοντελλα μετα το 2012 για F-μοντελλα
Βάλε και καμιά κολόνα τιμονιού μέσα :laughing:
Τσεκ επίσης σε ψαλίδια / αμορτισέρ.
Εντάξει, όχι ό,τι χειρότερο, είναι υπέροχο αμάξι.
Βαρύ για τα κυβικά του, προβληματικό εσωτερικό - ευάλωτο στη φθορά, πλέον όσων αναφέρθηκαν. Δεν παύει ωστόσο να αποπνέει γοητεία και αίσθηση.
Πρακτικό πρόβλημα μπορεί να αποτελέσει και το ότι είναι τετραθέσιο.
GiannisRob
25-07-23, 09:23
Σε μια σύντομη αναζήτηση και περιήγηση σε μάντρες μεταχειρισμένων, να προσθέσω και γω τα πλαστικά με επικάλυψη μεμβράνης αντοχής τηγανιτής πατάτας. Επίσης, σε τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο είδα τζόγους στα πίσω ημιαξόνια!
Η σειρά Ε90/Ε91/Ε92/Ε93 δεν είναι για αβγολέμονους (pun intended). Κοστίζει στη συντήρηση και δεν είναι αξιόπιστη. Πάσχει σε performance, όταν ένα αντίστοιχης ηλικίας Α4 θα σου ρίχνει κολώνες, όμως ικανοποιεί οδηγικά.
Σε μια σύντομη αναζήτηση και περιήγηση σε μάντρες μεταχειρισμένων, να προσθέσω και γω τα πλαστικά με επικάλυψη μεμβράνης αντοχής τηγανιτής πατάτας. Επίσης, σε τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο είδα τζόγους στα πίσω ημιαξόνια!
Η σειρά Ε90/Ε91/Ε92/Ε93 δεν είναι για αβγολέμονους (pun intended). Κοστίζει στη συντήρηση και δεν είναι αξιόπιστη. Πάσχει σε performance, όταν ένα αντίστοιχης ηλικίας Α4 θα σου ρίχνει κολώνες, όμως ικανοποιεί οδηγικά.
Σαν εχεις δεσμο με μια σοβαρη μηχανολογο, που σε αγαπαει, τα βρισκετε, βοηθαει στο εισοδημα του σπιτιου, εχει χιουμορ, μαγειρευει υπεροχα και αντεχει τις ιδιοτροπιες σου και να τα χαλας για να τα φτιαξεις με μια ψυχοπαθη σιριαλ κιλερ που το μονο ομορφο επανω της ειναι ο κ´λος της τον οποιο δεν σου δινει κιολας.
Τι οδηγικη ευχαριστηση ρε; Δουλευει και ποτε για να το οδηγησεις;
GiannisRob
25-07-23, 12:07
Σαν εχεις δεσμο με μια σοβαρη μηχανολογο, που σε αγαπαει, τα βρισκετε, βοηθαει στο εισοδημα του σπιτιου, εχει χιουμορ, μαγειρευει υπεροχα και αντεχει τις ιδιοτροπιες σου και να τα χαλας για να τα φτιαξεις με μια ψυχοπαθη σιριαλ κιλερ που το μονο ομορφο επανω της ειναι ο κ´λος της τον οποιο δεν σου δινει κιολας.
Τι οδηγικη ευχαριστηση ρε; Δουλευει και ποτε για να το οδηγησεις;
Είπα να μην τα κράξω τελείως και να διατηρήσω μια εσάνς αστικής ευγένειας.
Για μια στιγμή νόμιζα ότι μιλάτε για Ε87 46243
Ρε VAG μεχρι να βγαλει τσεκ εντζιν ο ηλιος.
Και αμα ξανακουσω τις λεξεις αξιοπιστο και bmw παρεα για οτιδηποτε ειναι μετα τα μοτερ με κωδικο Μ μπροστα θα αρχισω να ριχνω καντηλια.
Οδηγικα ειναι πραγματι σοβαρο αυτοκινητο, πλαισιο γρανιτης, με μπλοκε και μια αναρτησουλα γινεται πολυ πιο συμμετοχικη...τουλαχιστον αυτο εχω αποκομισει απο τη συγκριση του δικου μου (320si) και του 320i lci non mpack ενος φιλου.
Τα πλαστικα ας τα προσπερασω...ακομη και τα διακοσμητικα-προστατευτικα στα μασπιε αρχισαν να αποσυνθετουν (σωστα το λεω; ), το 106 s16 που εχω απο εφηβος δεν εχει σημαδι γηρανσης στο εσωτερικο, πουθενα, το τσοφλι!
Αδικαιολογητα ακριβο στη συντηρηση, αλλα κλαϊν, αν το βλεπεις το πρωι και το γουσταρεις, ολα προσπερνιουνται.
Η πλακα ειναι πως το μπλε si το γουσταρω ακομα.
Αλλα… αυτοι ειμαστε….
Η πλακα ειναι πως το μπλε si το γουσταρω ακομα.
Αλλα… αυτοι ειμαστε….
Κι εγω το μπλε γουσταρα με χιλια, αλλα μου βγηκε ασημενιο...
Εγώ το έδωσα το δεύτερο αμάξι και πλέον έχω μόνο αυτό, ενώ με συνοδεύει αγόγγυστα εδώ και μιάμιση δεκαετία.
Χαίρομαι να ακούω τον N45B20S όταν γκαζώνω και αισθάνομαι Μπάρκουλης ή/και Γαλανός όταν πετάω λίγο κώλο.
Θεωρώ ότι επειδή δεν την ψειρίζω τη μαϊμού παρά μόνο κάνω την απαιτούμενη συντήρηση αλλά και γενικότερα δεν το λιώνω το αμάξι, μέχρι τώρα δεν μου έχει βγάλει κανένα από τα γνωστά προβλήματα των 90ριών.
GiannisRob
26-07-23, 10:35
Τι ήταν το δεύτερο;
Ένα clio ήταν του '99. Είπαμε να μειώσουμε τα λειτουργικά μας και κράτησα το δίλιτρο να κυκλοφορώ :th_Laie_67-1:
Βάλε και καμιά κολόνα τιμονιού μέσα :laughing:
Τσεκ επίσης σε ψαλίδια / αμορτισέρ.
Εντάξει, όχι ό,τι χειρότερο, είναι υπέροχο αμάξι.
Βαρύ για τα κυβικά του, προβληματικό εσωτερικό - ευάλωτο στη φθορά, πλέον όσων αναφέρθηκαν. Δεν παύει ωστόσο να αποπνέει γοητεία και αίσθηση.
Πρακτικό πρόβλημα μπορεί να αποτελέσει και το ότι είναι τετραθέσιο.
Για μια στιγμή νόμιζα ότι μιλάτε για Ε87 46243
ετσι ωραια που τα λες νομιζα οτι μιλας για το Ε87:original:
ενω και εμεις που δεν την ψειριζουμε και δεν το λιωνουμε ..δεν βγαζει..αμα ειναι να σου βγει θα σου βγει,αστο ...ισως σε εσωσε που ειχες και δευτερο αμαξι και ζηλευε
Η πλακα ειναι πως το μπλε si το γουσταρω ακομα.
Αλλα… αυτοι ειμαστε….
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2023/07/allaautoieisteautoieiste-1.gif
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.