Επιστροφή στο Forum : MERCEDES A180D 2021- το γρηγοροτερο αμαξι του κοσμου!!
Ο μεγαλος κυριος clarcson ειχε πει καποτε οταν γυριζε ενα βιντεο για το top gear στη πανεμορφη νεα ζηλανδια, αν θυμαμαι καλα, οτι το ταχυτερο αμαξι του κοσμου ειναι το νοικιαρικο..!!!ΓΙΑΤΙ????γιατι πολυ απλα δεν σε νοιαζει, δεν ειναι δικο σου, δε το πονας ρε αδερφε...καπως ετσι εγινε λοιπον και με το μερσεντακι της ιστοριας μας..
Οπως με προτρεψαν πολλα παιδια εδω πηγα μεχρι την hertz και εψαχνα ενα premium μικρο για ταξιδι μεχρι την πατριδα μου τα γιαννενα για να κανω εργασιες στο αγαπημενο μου χωριο!!ενω ηθελα να δοκιμασω ενα καινουργιο mini (εχω οδηγησει το countryman) aka bmw116 να δω πως θα ειναι σε μια 6ημερη συμβιωση με πανω απο 1000km..δυστυχως παρελαβα ενα mercedaki a class με το ΦΟΒΕΡΟ ΜΟΤΕΡ RENAULT 1500CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΚΙ που εχει γινει ο 20vt/tfsi των diesel....
το παραλαμβανω λοιπον ενα αμαξι του 21 που δυστυχως ηδη ειχαν καταφερει να το κοπανησουν καλα πισω..(φτιαγμενα και τα δυο φτερα πισω που φαινονταν απο μιλια...) αλλα ειπαμε το ταχυτερο αμαξι του κοσμου τα εχει αυτα!!!οι πρωτες εντυπωσεις ειναι σιγουρα ψαρωτικες..πολυ premium με τις δυο οθονες μεσα (μια μπρος απο τον οδδηγο και μια στο κεντρο) και καμποσα μενου να χαθεις για μερες..για καποιον που εχει διαθεση και ορεξη μαθαινονται ευκολα..αλλα οχι για τον 60αρη...το dieselaki ακουγεται στο ξεκινημα το κροταλισμα αλλα οχι στην πορεια παρα ελαχιστα..μεγαλο προσον των σημερινων diesel...το renault μοτερακι πραγματι κλεβει την παρασταση καθως ειναι φανταστικο..προσεξτε...το λεω εγω αυτο...που αγαπω τα lag και τις πεταλουδες...δεν πιστευω οτι ενα βενζινης μοτερ θα πηγαινε το αμαξωμα αυτο καλυτερα παρα μονο το amg...αν αυτο δεν ειναι τιμητικο...τι αλλο να πω???αισθητικα το μερσεντακι ειναι αρκετα ομορφο μπροστα και ψαρωτικο με τις μεγαλες γριλιες απο amg gt...που περα απο νοσταλγικη πινελια επιβαλλεται στην προσπεραση οταν σε βλεπουν στον καθρεφτη!!!πισω παλι δεν τρελλαθηκα αλλα ειναι μια χαρα..μεχρι εκει..το δικο μ αμαξακι ειχε πολυ ψηλο προφιλ λαστιχα 60-65αρια με αποτελεσμα να ειναι και παρα πολυ ανετο για συγχρονο αμαξι..αλλα ολα αυτα θα σας τα πω και στο ταξιδι...οι πρωτες εντυπωσεις λοιπον ειναι ενος πολυ καλου συνολικα αυτοκινητου που σαφως και απευθυνεται σε ενα ωριμο κοινο χωρις ιδιαιτερες οδηγικες εξαρσεις...
Ημερα 2η...
Φορτωνω πιεστικο συμπραγκαλα και ετοιμος για 420km μεχρι τα μαγευτικα γιαννενα!!ειχα τις επιφυλαξεις μ δεν σας κρυβω για το τι ταξιδι θα εκανε αλλα διαψευστηκα πανηγυρικα...δυο τα σημεια κλειδια...
1)ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ..παιδες εχοντας αμαξια απο το1975 αλλα και σχετικα συγχρονα (2008) ενα μετραει κυριως οσα χιλιομετρα και να χουν...ο χρονος..και
2)το dieselομοτερ που ειναι χιλιομετροφαγος..γιατι στις 2500rpm ειχα 150km κοντερ...τι αλλο να ζητησεις απο ενα hatchback?
Με αυτα και με αυτα ξεκιναω το μακρυ ταξιδι..εχοντας συνδεσει τα bluetooth, mmi κτλ κτλ και ολο μ το κινητο εχει γινει αμαξι!!!γενικα γελαω με αυτα...αλλα στο μακρυ ταξιδι ειναι σωτηρια!!!!δε βαρεθηκα στιγμη...καλο αυτο!!!και ακομα πιο καλο αμα εχεις παιδια μεσα!!!ο νικολας εκπολιτιζεται...
Το αυτοκινητο στον αυτοκινητοδρομο κραταει ευκολα 140-150-160 km ακουραστα..και χωρις κραδασμους και αεροδυναμικους θορυβους..ειπαμε καινουργιο αμαξι..στην μιαμιση ωρα ομως ενα πραγμα με κουρασε..και αυτο ειναι τα καθισματα που σε σχεση με τα σαφως ακριβοτερα αμαξια που ειχα και εχω ηταν λιγακι χειροτερα...προσεξτε φταιω εγω εχοντας καλομαθει...και οχι το αμαξακι...σταση λοιπον 5 λεπτακια, δεν καπνιζουμε κιολας πλεον και βουρ για γεφυρα..
Φυσικα σαν σοβαρος δοκιμαστης επρεπε να παω και μια τελικη να δουμε τι κανει το αμαξι...203 λοιπον ο κατασκευαστης..208 κοντερ ειδα με το αμαξι να δειχνει το μεγεθος του στα 180 και μετα..πραγμα απολυτως λογικο...καλο αμαξι...
Ενα αλλο ψεγαδι που βρηκα μετα στο κατα τα αλλα πολυ καλο a class..ειναι το καλιμπραρισμα του sport κουμπιου...που κανει το αμαξι λιγο πιο ζωντανο, στριφτερο και γρηγορο...ε παιδια δε μου αρεσε!!!σχεδον ολο το ταξιδι δε το ηθελα πιο σφιχτο απο οτι στο comfort που ηταν σοφα ρυθμισμενο...το αμαξι πραγματικα ειχε περπατημα που τα παλια αλλα και συγχρονα α3 θα ζηλευαν παρα μα παρα πολυ!!!!ενα μεγαλο μπραβο στη mercedes που ακουσε τους δημοσιογραφους που ελεγαν οτι τα προηγουμενα ηταν σκληρουτσικα...
Με αυτα και αυτα φτανω γιαννενα αρκετα ξεκουραστος...ενα φαι για να γεμισουμε μπαταριες...και ερχεται το στροφιλικι...hurahhhh
Ημερα 2η...
2)το dieselομοτερ που ειναι χιλιομετροφαγος..γιατι στις 2500rpm ειχα 150km κοντερ...τι αλλο να ζητησεις απο ενα hatchback?
Το αυτοκινητο στον αυτοκινητοδρομο κραταει ευκολα 140-150-160 km ακουραστα..και χωρις κραδασμους και αεροδυναμικους θορυβους..ειπαμε καινουργιο αμαξι..στην μιαμιση ωρα ομως ενα πραγμα με κουρασε..και αυτο ειναι τα καθισματα που σε σχεση με τα σαφως ακριβοτερα αμαξια που ειχα και εχω ηταν λιγακι χειροτερα...προσεξτε φταιω εγω εχοντας καλομαθει...και οχι το αμαξακι...σταση λοιπον 5 λεπτακια, δεν καπνιζουμε κιολας πλεον και βουρ για γεφυρα..
Φυσικα σαν σοβαρος δοκιμαστης επρεπε να παω και μια τελικη να δουμε τι κανει το αμαξι...203 λοιπον ο κατασκευαστης..208 κοντερ ειδα με το αμαξι να δειχνει το μεγεθος του στα 180 και μετα..πραγμα απολυτως λογικο...καλο αμαξι...
Ενα αλλο ψεγαδι που βρηκα μετα στο κατα τα αλλα πολυ καλο a class..ειναι το καλιμπραρισμα του sport κουμπιου...που κανει το αμαξι λιγο πιο ζωντανο, στριφτερο και γρηγορο...ε παιδια δε μου αρεσε!!!σχεδον ολο το ταξιδι δε το ηθελα πιο σφιχτο απο οτι στο comfort που ηταν σοφα ρυθμισμενο...το αμαξι πραγματικα ειχε περπατημα που τα παλια αλλα και συγχρονα α3 θα ζηλευαν παρα μα παρα πολυ!!!!ενα μεγαλο μπραβο στη mercedes που ακουσε τους δημοσιογραφους που ελεγαν οτι τα προηγουμενα ηταν σκληρουτσικα...
Με αυτα και αυτα φτανω γιαννενα αρκετα ξεκουραστος...ενα φαι για να γεμισουμε μπαταριες...και ερχεται το στροφιλικι...hurahhhh
Μέχρι τώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί παρά μόνο με τη σύνδεση με το κινητό.
Σου θυμίζω το diesel 320d E46 που είχα στη Γερμανία και έκανα ταξίδια με το cruise control στα 195 με μουσική από το Harman Kardon ηχoσύστημα, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, άνετα καθίσματα και άνετη ανάρτηση. Και χαμηλή κατανάλωση, αναλογικά με την ταχύτητα.
Κατοικία μου- Μόναχο, 330 χιλιόμετρα, μονοήμερη βόλτα και επιστροφή, σύνολο 750 χιλιόμετρα και ήμουν ξεκούραστος, όπως περιγράφεις.
Sorry για τη σφήνα, αλλά Petros is not impressed.
Μέχρι τώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί παρά μόνο με τη σύνδεση με το κινητό.
Σου θυμίζω το diesel 320d E46 που είχα στη Γερμανία και έκανα ταξίδια με το cruise control στα 195 με μουσική από το Harman Kardon ηχoσύστημα, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, άνετα καθίσματα και άνετη ανάρτηση. Και χαμηλή κατανάλωση, αναλογικά με την ταχύτητα.
Κατοικία μου- Μόναχο, 330 χιλιόμετρα, μονοήμερη βόλτα και επιστροφή, σύνολο 750 χιλιόμετρα και ήμουν ξεκούραστος, όπως περιγράφεις.
Sorry για τη σφήνα, αλλά Petros is not impressed.
Ευπροσδεκτη η σφηνα πετραν...αλλα συγκρινεις ανομοια πραγματα..το ε46 diesel 2lt ειναι ενα σενταν που θα εκανε 50κ καποτε..και οχι 30-35 που εχει το a class...ασε που θα επρεπε να τα συγκρινεις με την c class!!προφανως και ενα σενταν στην εθνικη θα ναι πολυ ανωτερο καθως εχει ουρα...
GiannisRob
11-10-22, 21:25
Και σαύρες έχουν ουρά, Νίκο, αλλά δε σημαίνει κάτι.
Θεωρώ πως όποιο σύγχρονο hatchback και να νοίκαζες, είτε Α3, είτε άσσο, είτε αυτό, την ίδια αίσθηση θα αποκόμιζες. Ζούμε στο 2022 και δύσκολα θα βρείς κάποιο κακό αυτοκίνητο στην αγορά, ειδικά από τέτοιες εταιρίες. Το μοτέρ πάντως είναι όντως διαμάντι.
Να φανταστώ ότι όταν γυρίσεις θα του καθαρίσεις και τα καθίσματα?
Συμμεριζομαι τις αποψεις. Το ειχα παρει για τη γυναικα μου σε αυτοματο και το δωσαμε για να παρει το 118.
Ισως το μονο αυτοκινητο που το δωσαμε οσο το πηραμε. (Βεβαια πουληθκε στη φαση του κοβιντ που η παραδοση ηταν 6 μηνες+)
Ο λογος που εφυγε ηταν η προσφορα που ετρεχε τοτε στην bmw με το πακετο sportline advanced και innovation plus στα 32κ, αλλοιως δεν υα εφευγε ποτε πριν την 5ετια.
συγκρινεις ανομοια πραγματα..το ε46 diesel 2lt ειναι ενα σενταν που θα εκανε 50κ καποτε..και οχι 30-35 που εχει το a class...ασε που θα επρεπε να τα συγκρινεις με την c class!!προφανως και ενα σενταν στην εθνικη θα ναι πολυ ανωτερο καθως εχει ουρα...
Ανόμοια ναι. Το Ε46 ήταν S/W, απλά για την ιστορία.
Και σαύρες έχουν ουρά, Νίκο, αλλά δε σημαίνει κάτι.
Θεωρώ πως όποιο σύγχρονο hatchback και να νοίκαζες, είτε Α3, είτε άσσο, είτε αυτό, την ίδια αίσθηση θα αποκόμιζες. Ζούμε στο 2022 και δύσκολα θα βρείς κάποιο κακό αυτοκίνητο στην αγορά, ειδικά από τέτοιες εταιρίες. Το μοτέρ πάντως είναι όντως διαμάντι.
Να φανταστώ ότι όταν γυρίσεις θα του καθαρίσεις και τα καθίσματα?
Σαφως πιο σκληρο το bmw μ πε το παιδι στη hertz και οχι ΔΕ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΙΠΟΤΑ...μονο τα πατακια τιναξα καθως ειχαν ολο το χωριο!!!
2η ημερα..
Ολα καλα και ωραια μεχρι τα γιαννενα αλλα το χωριο απεχει 32km και ειναι ο παλιος παρατημενος δρομος της ηγουμενιτσας....time to rally!!!!
σφιγγω το αμαξωμα μεσα απο τις οθονες...και το τιμονι που μεχρι τωρα ηταν αρκετα συμπαθητικο για καινουργιο αμαξι δεν εχω καμια αισθηση των εμπρος τροχων..το αμαξωμα ακουει μονοκομματα, ο κωλος αποφευγει να μπει στο παιχνιδι παση θυσια παρα μονο αμα το πεταξεις που και παλι λιγακι ερχονται τα esp mmm sss κτλ κτλ να κοψουν την καθε χαρα...προσεξτε τα χιλιομετρα που στριβω μονο παιδικα δεν ειναι για αυτα τα 60αρια λαστιχα...δε τα κανεις αυτα με αμαξια αντιστοιχα 15 χρονια πισω..το αμαξι δε το συζηταμε αν στριβει..ειναι δεδομενο αυτο..μη ξεχνατε εξαλλου οτι και η μεγαλη αδερφη της (a45amg) στο αγγλικο evo ακολουθουσε ως ενα σημειο μια 992 turbo...μιλαμε για σοβαρα αυτοκινητα με πλαισια αλλου που οι τετρακινησεις εξαντλουν..ακομα και σε αυτα τα χιλιομετρα το τιμονι δεν ζωντανευει παρα το γεγονος οτι ειναι πολυ ακριβες....κακα τα ψεμματα..τιμονι ειναι δυσκολο να φτιαξεις σαν εταιρια...αμα του δωσεις αισθηση στην εθνικη πως θα ειναι?αμα δεν του δωσεις στη στροφη πως θα ναι...και να κανω εδω μια παρενθεση..διαβαζα για εναν ωραιο τυπο που πεθανε προσφατα..ηταν αυτος που ειχε στησει ολα τα ford (focus-mondeo) του 2000 και επειτα..μεχρι το 2012 αν θυμαμαι καλα...ο γραφων τοτε βρισκονταν στην αγγλια αλλα πραγματι ηταν η πρωτη φορα που τα ford εγιναν ο βασιλιας της κατηγοριας στο στριψιμο με αποκορυφωμα τα rs..ο τυπος ειχε χαρισμα και αν σημερα τα fiestakia ειναι τοσο σοβαρα...το χρωσταμε σε εκεινον..αυτος χαλασε την πιατσα με το ταλεντο του...δινοντας και φοβερα τιμονια και στριψιμο αλλου σε ολα τα ford...
φτανοντας λοιπον στο χωριο εχω μια γλυκοπικρη γευση...να ξερετε το τελευταιο focus ειναι πολυ πιο οδηγοκεντρικο απο το mercedes αλλα και σαφως πιο σκληρο..αντιστοιχα βεβαια το merc ειναι για πολυ πιο all around κοινο...ηθελα το μερσεντεδακι να ηταν ενα κλικ πιο παιχνιδι..πραγματικα δε σας κρυβω οτι αν ηταν..ευκολα νικαγε την κατηγορια....ειναι ποιοτικο..εχει το καλυτερο μοτερ..ειναι αθορυβο..εχει χωρους..τι αλλο θες???????μαλλον η merc μας τα φυλαει αυτα για τα amg που πραγματικα σαρωσαν...ενα a45 για δοκιμη κανεις??
Το 45 το εχω οδηγησει αρκετα. Επιπεδου Μ2 και πιθανοτατα και καλυτερο για τον οδηγο που θελει να ειναι γρηγορος χωρις να τρομαζει.
Το Μ2 ηθελε τρομερη αυτοπεποιθηση χωρις τα ηλεκτρονικα του ενω το 45 απλα πηγαινε με οσα οπου το εβαζες.
Γενικα εδειχνε πως οτι και να του κανεις δεν τραβαει κανενα ζορι και ειχε ενα υπεροχο κροταλισμα απο τις εξατμισεις.
Σε σχεση με το Μ2 πολυ πιο πρακτικο και απειρως πιο ανετο.
Βεβαια εμενα του βλαμμενου μου αρεσε το Μ2 κυριως επειδη ηταν χειροκινητο και πιο διασκεδαστικο, γιατι στο δρομο αυτο που μετραει ειναι να μη βαριεσαι και να περνας καλα.
Στην πιστα νομιζω πως το Α45 θα ηταν μπροστα απο το Μ2 με εναν οδηγο «σαν και εμας» και οχι εναν οδηγο με αγωνιστικες περγαμηνες.
Το 45 το εχω οδηγησει αρκετα. Επιπεδου Μ2 και πιθανοτατα και καλυτερο για τον οδηγο που θελει να ειναι γρηγορος χωρις να τρομαζει.
Το Μ2 ηθελε τρομερη αυτοπεποιθηση χωρις τα ηλεκτρονικα του ενω το 45 απλα πηγαινε με οσα οπου το εβαζες.
Γενικα εδειχνε πως οτι και να του κανεις δεν τραβαει κανενα ζορι και ειχε ενα υπεροχο κροταλισμα απο τις εξατμισεις.
Σε σχεση με το Μ2 πολυ πιο πρακτικο και απειρως πιο ανετο.
Βεβαια εμενα του βλαμμενου μου αρεσε το Μ2 κυριως επειδη ηταν χειροκινητο και πιο διασκεδαστικο, γιατι στο δρομο αυτο που μετραει ειναι να μη βαριεσαι και να περνας καλα.
Στην πιστα νομιζω πως το Α45 θα ηταν μπροστα απο το Μ2 με εναν οδηγο «σαν και εμας» και οχι εναν οδηγο με αγωνιστικες περγαμηνες.
Θα συμφωνησω!!it all makes sense..
Πραγματι το m2 ειναι ενα αμαξι παιχνιδι..ενας εμπειρος κανει παπαδες αλλα στο οριο δε θα ειναι τερμα στριφτερο...ειναι λογικο..βγηκε το comp και το cs γιαυτο μετα και τα σαρωσε ολα..προφανως και το τετρακινητο amg που βγηκε για να ΑΛΩΣΕΙ την κατηγορια των huper-hatch σιγουρα θα ειναι πιο ευκολο...και αντιστοιχα μαλλον πιο γρηγορο απο το απλο m2...για το comp-cs επιφυλλασομαι..απλα ειναι αλλες κατηγοριες θεωρω..αλλο αγοραστικο κοινο...τα hatches ειναι πιο playstation...ενω τα coupe ειναι λιγο για μας τους κολημενους!!!
ο γυρισμος στο κλεινον αστυ...
τελευταιες σκεψεις λοιπον πριν παραδωσω τη μαυρουλα και αυτη τη φορα δε τη λυπηθηκα....κοινως απο 5.4lt πηγαμε στα 6.2lt καταναλωση αν και αμφιβαλλω αν αλλος πλην του βλαμμενου εδω, ναι για μενα μιλαω, το πατησα οσο δεν ειχε..για να σας δωσω να καταλαβετε εκανα γυρω στα 25 λεπτα πιο αργα γιαννενα-αθηνα απο οτι με το m3....με 115 αλογα ολα αυτα....προφανως και το αμαξι δε φτιαχτηκε ουτε να στριβει με τελικες (190-200) ουτε να πηγαινει ταπα συνεχεια και παντου...παραταυτα ισως λιγο μετα τα 180 να το αισθανθηκα λιγακι ασταθες αλλα ας μη ξεχναμε το 60αρι λαστιχο και την αναρτηση βαρκα...δε τρομαξε πουθενα παρα το γεγονος οτι το εβγαλα κυριολεκτικα απο τα νερα του..ειπαμε πλαισια αλλου πλεον...
την επομενη λοιπον ηρθε η ωρα του αποχωρισμου..περα απο την γλυκοπικρη γευση, το ερωτημα οπως σε καθε δοκιμη ειναι το εξης..
δινεις 20κ να παρεις ενα τετοιο με 30-40-50 χιλιαδες χιλιομετρα ή αγοραζεις πχ..ενα 316 f30 του 2015 για την οικογενεια στα ιδια χρηματα στα ιδια χιλιομετρα χοντρικα..??προσωπικα, αν και δεν ειμαι ο μεσος οδηγος και δοκιμαστης, οχι...θα προτιμουσα την κουρσα (sedan) και ας μη παρκαρω παντου τοσο ευκολα..θελω τη πισω κινηση οπως και το πολυ (μεγεθος) αμαξι για τα λεφτα μ..δε με νοιαζει τοσο να συνδεεται το κινητο ή το ταμπλετ τοσο ευκολα...μπορω να ζησω και με μια πιο μικρη οθονη..
βεβαια απο οτι βλεπω στους δρομους πολυ λιγοτερα τα f30 απο οτι τα a class....αρα μαλλον ειμαι η εξαιρεση και οχι ο κανονας...hurrah οθονες, ταμπλετς και παρκαρισμα!!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.