Stamatis
23-08-22, 11:04
Μέχρι και το τέλος του 2000 η BMW χρησιμοποιούσε για την σύνδεση του εγκεφάλου με το διαγνωστικό δύο τρόπους.
Είτε το στρογγυλό OBDi που βρίσκεται μέσα στο χώρο το κινητήρα, είτε το εσωτερικό πλακέ OBDii μέσα στο αυτοκίνητο κάτω απο το τιμόνι.
Το πρώτο (1) έχει 21 pin και το δεύτερο (2) 19.
Σε αρκετά μοντέλα, έβαζε και τα δύο, (όπως στο Z3 στις εκδόσεις απο το 99 και μετά, το Ε36 με το 1.800 και 1.900 μοτέρ κτλ)
το πρόβλημα
το πρόβλημα είναι πως χρειάζεσαι έναν αντάπτορα απο OBDi σε OBDii για να διαβάσεις πλήρως το αυτοκίνητο, καθώς το εσωτερικό πλακέ με τα 19 Pin δίνει μόνο 7 απο τις 45 λειτουργίες του εγκεφάλου.
η λύση
Ένα απλό συρματάκι, ή ένα καλωδικάκι γεφυρώνει τα δύο Pin του στρογγυλού και οι πληροφορίες διαβάζονται απο το εσωτερικό 19 pin κανονικά.
Ακολουθούν φωτογραφίες που εξηγούν τη διαδικασία.
(οι φωτό με αριθμό 11 και 12 είναι οι πρώτες του διαγνωστικού είναι με απλή σύνδεση στο 19 pin όπου δείχνει πως είναι περιορισμένη η πρόσβαση, οι επόμενες δείχνουν όλη την βεντάλια απλωμένη).
Είτε το στρογγυλό OBDi που βρίσκεται μέσα στο χώρο το κινητήρα, είτε το εσωτερικό πλακέ OBDii μέσα στο αυτοκίνητο κάτω απο το τιμόνι.
Το πρώτο (1) έχει 21 pin και το δεύτερο (2) 19.
Σε αρκετά μοντέλα, έβαζε και τα δύο, (όπως στο Z3 στις εκδόσεις απο το 99 και μετά, το Ε36 με το 1.800 και 1.900 μοτέρ κτλ)
το πρόβλημα
το πρόβλημα είναι πως χρειάζεσαι έναν αντάπτορα απο OBDi σε OBDii για να διαβάσεις πλήρως το αυτοκίνητο, καθώς το εσωτερικό πλακέ με τα 19 Pin δίνει μόνο 7 απο τις 45 λειτουργίες του εγκεφάλου.
η λύση
Ένα απλό συρματάκι, ή ένα καλωδικάκι γεφυρώνει τα δύο Pin του στρογγυλού και οι πληροφορίες διαβάζονται απο το εσωτερικό 19 pin κανονικά.
Ακολουθούν φωτογραφίες που εξηγούν τη διαδικασία.
(οι φωτό με αριθμό 11 και 12 είναι οι πρώτες του διαγνωστικού είναι με απλή σύνδεση στο 19 pin όπου δείχνει πως είναι περιορισμένη η πρόσβαση, οι επόμενες δείχνουν όλη την βεντάλια απλωμένη).