///Maniac
21-08-22, 21:35
Καλησπερα σε όλους.
Ως κάτοχος ενός 318is m42b18 τα τελευταία 7 χρόνια απο την αρχή παρατηρησα ενα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό λειτουργίας του κινητήρα το οποίο δε θα το χαρακτήριζα κατ' ανάγκη πρόβλημα αλλα θέλω να το αναφέρω και να ακούσω τη γνώμη σας, μιας και μετα το πέρας αυτού του διαστήματος έχω αλλαξει σχεδόν οτι αναλώσιμο υπάρχει.
Το αυτοκίνητο οταν ειναι εντελως κρύο δλδ τα πρωτα 1 2 λεπτα λειτουργιας απο τις 1500 στροφες και πανω δουλευει με μειωμενη αποδοση στο βαθμο που ενω δεν παρατηρειται καμια διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με οταν ειναι ζεστο μεχρι αυτες τις στροφες, μολις τις ξεπερασει κανει ενα σκαλοπατι και μειωνεται αισθητα η δυναμη...
Προφανως μιλαω για απολυτα ευλαβικη χρηση και δεν εχω καν πειραματισει να ζορισω το αυτοκινητο.
Ουτε ξεκιναω την οδηγηση με το που μιζαρω, ακομα και αν ειναι καλοκαιρι με 35βαθμους..παντα το αφηνω 10 20 δευτερολεπτα η και παραπανω αν ειναι χειμωνας.
Μολις δουλεψει λιγο (και ας ειναι ακομα κρυο) το φαινομενο αυτο σταματαει και δουλευει κανονικα οπως οταν ειναι ζεστο.
Να αναφερω οτι αυτο το φαινομενο δεν ειναι κατι που δημιουργει προβλημα στην οδηγηση, καθως αν απλα πατησω παραπανω γκαζι το αμαξι θα φυγει κανονικα...θελω να πω δλδ οτι καποιος που δεν ασχολειται σε τετοιο βαθμο ισως να μην το παρατηρησει η να μην προβληματιστει και να πει οκ το κανει απλα επειδη ειναι κρυο.
Υπαρχει αλλος κατοχος μ42 που να αντιμετωπιζει το ιδιο? Μηπως ειναι χαρακτηριστικο του συγκεκριμενου μοτερ? Να ειναι προγραμματισμενο να δουλευει ετσι απο το εργοστασιο σαν safe mode λογω θερμοκρασιας πχ
Θα χαρω να ακουσω τις αποψεις σας η τις εμπειριες απο τους κατοχους μ42.
Ευχαριστω.
Ως κάτοχος ενός 318is m42b18 τα τελευταία 7 χρόνια απο την αρχή παρατηρησα ενα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό λειτουργίας του κινητήρα το οποίο δε θα το χαρακτήριζα κατ' ανάγκη πρόβλημα αλλα θέλω να το αναφέρω και να ακούσω τη γνώμη σας, μιας και μετα το πέρας αυτού του διαστήματος έχω αλλαξει σχεδόν οτι αναλώσιμο υπάρχει.
Το αυτοκίνητο οταν ειναι εντελως κρύο δλδ τα πρωτα 1 2 λεπτα λειτουργιας απο τις 1500 στροφες και πανω δουλευει με μειωμενη αποδοση στο βαθμο που ενω δεν παρατηρειται καμια διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με οταν ειναι ζεστο μεχρι αυτες τις στροφες, μολις τις ξεπερασει κανει ενα σκαλοπατι και μειωνεται αισθητα η δυναμη...
Προφανως μιλαω για απολυτα ευλαβικη χρηση και δεν εχω καν πειραματισει να ζορισω το αυτοκινητο.
Ουτε ξεκιναω την οδηγηση με το που μιζαρω, ακομα και αν ειναι καλοκαιρι με 35βαθμους..παντα το αφηνω 10 20 δευτερολεπτα η και παραπανω αν ειναι χειμωνας.
Μολις δουλεψει λιγο (και ας ειναι ακομα κρυο) το φαινομενο αυτο σταματαει και δουλευει κανονικα οπως οταν ειναι ζεστο.
Να αναφερω οτι αυτο το φαινομενο δεν ειναι κατι που δημιουργει προβλημα στην οδηγηση, καθως αν απλα πατησω παραπανω γκαζι το αμαξι θα φυγει κανονικα...θελω να πω δλδ οτι καποιος που δεν ασχολειται σε τετοιο βαθμο ισως να μην το παρατηρησει η να μην προβληματιστει και να πει οκ το κανει απλα επειδη ειναι κρυο.
Υπαρχει αλλος κατοχος μ42 που να αντιμετωπιζει το ιδιο? Μηπως ειναι χαρακτηριστικο του συγκεκριμενου μοτερ? Να ειναι προγραμματισμενο να δουλευει ετσι απο το εργοστασιο σαν safe mode λογω θερμοκρασιας πχ
Θα χαρω να ακουσω τις αποψεις σας η τις εμπειριες απο τους κατοχους μ42.
Ευχαριστω.