Επιστροφή στο Forum : ΜΕΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ Ε34 ΣΕ Ε39
Λογω αρκετων προβληματων που αρχισε να βγαζη το34 ,(θελει κινητηρα σασμαν διαφορικο βαλβιδεσ καλοριφερ Χειριστηρια Κλιμα Κτλ) Λεω Μηπως Ειναι καλυτερα (απο το να ριξω λ7 σε αυτο) να αγορασω E39 520 Facelift.Θελω την γνώμη σας.Αν υπαρχει και αυτοκινητο μεσω του Forum ,που να ξερουμε το ιστορικο το προτιμώ
Τι εγινε ρε παιδια; Κανενας,χαθηκαν τα 39αρια;
GiannisRob
18-03-22, 10:01
Λεω Μηπως Ειναι καλυτερα (απο το να ριξω λ7 σε αυτο) να αγορασω E39 520 Facelift. Θελω την γνώμη σας.
Φίλε Βασίλη, πριν μερικούς μήνες έκανα το απονενοημένο και πήρα ένα Ε39 520 LCI. Ακόμα κλαίω τα βράδια με αναφιλητά πριν κοιμηθώ. Τράπεζες με κυνηγάνε να μου δώσουν συνεργειοδάνεια, λες και ζούμε εποχές ΠΑΣΟΚ. Με τα χρήματα που μου έχει κοστίσει θα μπορούσα να συντηρώ μια ερωμένη πλήρους απασχόλησης, με μισθωμένη γκαρσονιέρα και FIAT 500. Αντ' αυτού, τρώμε φασόλια 6 μέρες στις 7 για να μπορέσουμε να συντηρήσουμε το Ε39.
Δες εδώ τι σε περιμένει:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=28673&p=602026#post602026
:laughing:
Βάσει των παραπάνω..προσωπικά θα έλεγα 60άρι
Κρίμα για το Ε34, εγώ έως τις 220.000km (μετά πουλήθηκε) δεν είχα κανένα παράπονο
Καταλαβα τρεχατε ποδαρακια μου.Ηξερα οτι εχουν θεματακια αλα δεν το περιμενα τοσα πολα.Και πως βγηκε η φημη οτι ειναι η καλυτερη 5Αρα;
GiannisRob
19-03-22, 11:17
Ανάλογα τα κριτήρια που έχει ο καθένας.
Από πλευράς αξιοπιστίας και κόστους χρήσης, η καλύτερη 5άρα είναι το Yaris πρώτης γενιάς. Από πλευράς τεχνολογίας, η τελευταία είναι πάντα η καλύτερη. Όμως από πλευράς οδηγικής ευχαρίστησης και διαχρονικότητας, η Ε39 είναι αξεπέραστη. Είναι όμως 20 χρονών. Και οποιοδήποτε πολύπλοκο αυτοκινούμενο μηχανοκίνητο μαραφέτι με αυτή την ηλικία θα βγάλει προβλήματα, λιγότερα ή περισσότερα. Ε, εδώ είσαι στα περισσότερα.
Το κατά πόσον αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς και να δαπανήσεις χρόνο και χρήμα είναι καθαρά προσωπική επιλογή.
Δεν περιμενα να ειναι τοσο ζημιαρικο.Το 34αρι με 1300ε το μαζευω και περναω αλα 10 χρονια.Δεν θα το πουλησω,δεν αζιζει αλωστε..Σπλα ηθελα κατι ποιο καινουργιο. Αν ειναι να μπλεξω με τετοια προτιμώ να μεινω ετσι
nikos valvetronic
20-03-22, 21:10
Επειδή όλοι το περάσαμε την φάση το δίνω δεν το δίνω για μένα εαν δεν μπορείς (γενικά μιλάω Βασίλη για όλους) να πάρεις κάτι πολύυυ πιο καινούργιο
για να μην έχεις μαζέματα, συντήρησε σωστά αυτό που έχεις για να το χαρείς όσα γίνεται. Ευκαιρία και καλό το ξεχνάς. Η μόνη περίπτωση να κάνεις κίνηση
είναι να βρεθεί αμάξι που να το ξέρει ο (έμπιστος) μάστοράς σου ή να ξέρεις καλά τον κάτοχο ο οποίος το προσέχει. Αυτά για τα μαζέματα...γιατί η ζημιά
παραμονεύει ότι και να πάρεις. Απ'όσο θυμάμαι το αμάξι σου είναι καλό και το προσέχεις, κράτα το φίλε γιατί θα το ψάχνεις!
Νομίζω πως μπερδευτήκαμε λίγο.
Η άποψη πως πρόκειται για την καλύτερη 5άρα στηρίζεται στο ότι από το Ε60 κι έπειτα η σειρά 5 δεν είναι τόσο συμμετοχική, με πιο αποστειρωμένη αίσθηση και λιγότερο ομιλητικό σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, η Ε39 είναι η τελευταία οριακά αναλογική 5άρα.
Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και καλύτερα, οικονομικότερα, ασφαλέστερα. Μπορεί η πολυτέλεια να είναι υποδεέστερη λόγω κυριαρχίας των πλαστικών, αλλά σε όλα τα άλλα είναι έτη φωτός μπροστά.
Η Ε39 παρουσιάστηκε το 1996, το LCI μοντέλο ήρθε το 2001. Μιλάμε για 21 ετών αυτοκίνητα που πλέον είναι φορτωμένα με αμέτρητα χιλιόμετρα, έχουν περάσει από αρκετά χέρια, ίσως κάποιοι να έμαθαν να οδηγούν πάνω τους, πέρασαν πλημμύρες, χαλάζια, χιόνια, καύσωνες, φωτιές, έζησαν Σημίτη, Καραμανλή, GAP, Παπαδήμο, Πικραμμένο, Σαμαροβενιζέλους, Θάνου, Τσίπρα, Μητσοτάκη, έμειναν ασυντήρητα στην κρίση, απινακίδωτα λόγω φόρων και τεκμηρίων και όταν ήρθαν τα τέλη με τον μήνα απετέλεσαν το αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές (μεταφορά οικοσκευής στο χωριό, νύφης στην εκκλησία, κλπ).
Πιο εύκολα περνάει καμήλα από το μάτι μιας βελόνας παρά βρίσκεται κάποιο σε καλή κατάσταση και με καλό εξοπλισμό.
Τα παλαιά BMW δεν τα αγοράζεις με τη λογική αλλά με το συναίσθημα. Αυτό, μάλιστα, το γνωρίζουν οι πωλητές εξ' ου και οι αστρονομικές τιμές που ζητούν για τα 30άρια, τα 36άρια και τα 46άρια. Ειδικά αν είναι Μ Pack ή //Μ, νομίζουν ότι έχουν το Άγιο Δισκοπότηρο.
Θα τα φάνε όλοι στον πρωκτό και θα καταλάβουν.
Νομίζω πως μπερδευτήκαμε λίγο.
Η άποψη πως πρόκειται για την καλύτερη 5άρα στηρίζεται στο ότι από το Ε60 κι έπειτα η σειρά 5 δεν είναι τόσο συμμετοχική, με πιο αποστειρωμένη αίσθηση και λιγότερο ομιλητικό σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, η Ε39 είναι η τελευταία οριακά αναλογική 5άρα.
Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και καλύτερα, οικονομικότερα, ασφαλέστερα. Μπορεί η πολυτέλεια να είναι υποδεέστερη λόγω κυριαρχίας των πλαστικών, αλλά σε όλα τα άλλα είναι έτη φωτός μπροστά.
Η Ε39 παρουσιάστηκε το 1996, το LCI μοντέλο ήρθε το 2001. Μιλάμε για 21 ετών αυτοκίνητα που πλέον είναι φορτωμένα με αμέτρητα χιλιόμετρα, έχουν περάσει από αρκετά χέρια, ίσως κάποιοι να έμαθαν να οδηγούν πάνω τους, πέρασαν πλημμύρες, χαλάζια, χιόνια, καύσωνες, φωτιές, έζησαν Σημίτη, Καραμανλή, GAP, Παπαδήμο, Πικραμμένο, Σαμαροβενιζέλους, Θάνου, Τσίπρα, Μητσοτάκη, έμειναν ασυντήρητα στην κρίση, απινακίδωτα λόγω φόρων και τεκμηρίων και όταν ήρθαν τα τέλη με τον μήνα απετέλεσαν το αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές (μεταφορά οικοσκευής στο χωριό, νύφης στην εκκλησία, κλπ).
Πιο εύκολα περνάει καμήλα από το μάτι μιας βελόνας παρά βρίσκεται κάποιο σε καλή κατάσταση και με καλό εξοπλισμό.
Τα παλαιά BMW δεν τα αγοράζεις με τη λογική αλλά με το συναίσθημα. Αυτό, μάλιστα, το γνωρίζουν οι πωλητές εξ' ου και οι αστρονομικές τιμές που ζητούν για τα 30άρια, τα 36άρια και τα 46άρια. Ειδικά αν είναι Μ Pack ή //Μ, νομίζουν ότι έχουν το Άγιο Δισκοπότηρο.
Θα τα φάνε όλοι στον πρωκτό και θα καταλάβουν.
τι να πω!?! ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ! :+1:00000000000000000000000000
Κατατοπιστικότατοσ. Την ζημια την καναν κατι μ@@κες με 34αρια.Δειτε τιτι τιμες τα ζητανε.Εδω ενας το ειχε 3500 για 8Χρονια και Τωρα Το Εβαλε 8000.
Δεν ξερω τι εχουνε παθει
Κατατοπιστικότατοσ. Την ζημια την καναν κατι μ@@κες με 34αρια.Δειτε τιτι τιμες τα ζητανε.Εδω ενας το ειχε 3500 για 8Χρονια και Τωρα Το Εβαλε 8000.
Δεν ξερω τι εχουνε παθει
Υπάρχει 34άρι μπλε σκούρο (προ face lift) του '93, 2λιτρο, πένα σε πολύ καλή τιμή αν σε ενδιαφέρει.
Πηρα ενα 34αρι απο αγρινιο σημερα για ανταλακτικα..700ε θελει βανος και καδενα.
Υπάρχει 34άρι μπλε σκούρο (προ face lift) του '93, 2λιτρο, πένα σε πολύ καλή τιμή αν σε ενδιαφέρει.
Pit Σου εψω Στείλει μυν. το τηλεφωνο μου . Το θελω το αμαξι
Pit Σου εψω Στείλει μυν. το τηλεφωνο μου . Το θελω το αμαξι
Καλημέρα, τώρα μπήκα και το είδα. Θα καλέσω σύντομα.
καλημέρα σας είμαι κάτοχος ενός e39 2002 face lift με μοτέρ μ52 2 vanous το εχώ 7 χρονια το πηρα επάνω στην κρίση τζάμπα αλλα ειχε πολλά χιλιόμετρα λογο ταξιδιών στην εθνική είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ατρακαριστο και σε αριστη κατασταση και εσωτερικα και εξωτερικα και με ολα τα extra εκτος ηλιοροφη δεν ειχε . το εκανα γενικη επισκευη πριν 4 χρονια δεν το μετανιωσα ποτε το αμαξι στα ταξιδια ειναι απιστευτο ειχα και αλλα αυτοκινητα οπως focus 1,8 diesel και mercedes c 200 παιδια αλλο αμαξι δεν συγκρινετε με τιποτα βεβαια βγαζει ωρες ωρες κατι κουλα αλλα αν το φτιαχνεις στην ωρα του δεν θα εχεις μεγαλα θεματα . αυτα απο εμενα για το e39
nikos valvetronic
02-04-22, 16:08
Καλώς ήρθες στο φορουμ. Άντε ακόμα ένας σαν κι εσένα και τον βλέπω με το 540 τον Σταμάτη..
Ο Μ52 μέχρι το 2000 κυκλοφόρησε.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.