PDA

Επιστροφή στο Forum : Φακελος Ε30



dark knight
25-01-22, 13:24
Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να βοηθηθουμε οσοι θελουμε να αναβαθμισουμε η να ανακατασκευασουμε τα ε30. Οσον αφορα το δικο μου ειναι 316 φεισλιφτ(2/89) με Μ43β16 μοτερ απο ε36 του 98. Εχει air condition, υδραυλικο τιμονι, πισω αντιστρεπτικη απο 318is, πισω φρενα απο 325 με ηλιοροφη και αρκετο εξοπλισμο τον οποιο εγκατεστησα εκ των υστερων.

Στα αμεσα σχεδια ειναι η εγκατασταση κρεμαγιερας απο ε36( εχει βρεθει και θα ανακατασκευαστει)και επισκευη καλοριφερ και κομπλερ υδραργυρου τα οποια εχουν αγοραστει ηδη σε mahle kai sachs. Το προβλημα με το Μ43 σε ε30 ειναι η δεξια βαση του ε30. Λογω διαφορετικης γεφυρας σε σχεση με το ε36, το μοτερ δεν καθεται καλα με αποτελεσμα κραδασμους και συντονισμους με πληρες φορτιο.

Πως μπορει να λυθει αυτο; Αν εχετε υποψιν καποιον που κανει ανακατασκευες κρεμαγιερας σε λογικη τιμη( στειλτε π.μ). Εχω βρει καποιον ο οποιος παρεχει και γραπτη εγγυηση 3 ετων. Επισης η γεφυρα εμπρος απο καμπριο 318 ε36 γνωριζω οτι μπαινει. Το ερωτημα μου ειναι το εξης: μπορει να μπει η μπροστινη γεφυρα ΧΩΡΙΣ τα ακρα; Δεδομενου οτι η γεφυρα απο καμπριο ε36 εχει ετοιμες τρυπες για x brace.

Το αυτοκινητο σκοπευω να το κρατησω και αν το επιτρεψουν τα οικονομικα να γινει πληρης ανακατασκευη και 6κυλινδρο.

dark knight
25-01-22, 13:28
Εχω βρει δωρεαν δοτη ε30 σενταν με αρκετα ανταλλακτικα. Τα οποια θα χρησιμευσουν για τις αναγκαιες επισκευες ανακατασκευες.

///Maniac
25-01-22, 13:50
Κατα τη γνωμη μου, χιλιες φορες ενα m42/m44 παρα ενα εξακυλινδρο... εκτος αν μιλαμε απο 2,5 και πανω και εννοειται απο ε36 γενια... με κοστος βεβαια το ζυγισμα/στριψιμο/αισθηση.

dark knight
25-01-22, 14:02
Σκοπευω να βαλω ενα Μ54β22, το οποιο δεν θα γινει αμεσα.Το οποιο φοραει εκκεντροφορους 330 και με μερικα πραγματακια ακομα θα φτασει ευκολα τα 190 αλογα. Για 2 λογους: πρωτον το μοτερ ειναι δικο μου σχολαστικα συντηρημενο, δευτερον το βαρος του. Ψαχνοντας στο ιντερνετ ανακαλυψα οτι ζυγιζει οσο το Μ43. Γεγονος που σημαινει οτι δεν απαιτουνται αλλαγες-ενισχυσεις σε αναρτηση, φρενα και μπροστινο συστημα. Ας μην ξεχναμε οτι το μεγαλου ατου του ε30 ειναι το χαμηλο βαρος του

///Maniac
25-01-22, 14:59
οκ τοτε μια χαρα...εχει αλουμινενιο μπλοκ το μ54β22 ? επισης μην ξεχναμε οτι το ιδιο βαρος μεν ,ομως εχει καλυτερη κατανομη σαν 4-κυλινδρο αφου ολο το μοτερ καθεται πισω απο τους θολους...επισης και ενα is με αγραφο και εκκεντροφορους ξεπερναει τα 170...βεβαια με δυσαναλογο κοστος και αφου εχεις ηδη το μοτερ δεν το συζηταμε καν.

djkostas
25-01-22, 17:54
Σκοπευω να βαλω ενα Μ54β22, το οποιο δεν θα γινει αμεσα.Το οποιο φοραει εκκεντροφορους 330 και με μερικα πραγματακια ακομα θα φτασει ευκολα τα 190 αλογα. Για 2 λογους: πρωτον το μοτερ ειναι δικο μου σχολαστικα συντηρημενο, δευτερον το βαρος του. Ψαχνοντας στο ιντερνετ ανακαλυψα οτι ζυγιζει οσο το Μ43. Γεγονος που σημαινει οτι δεν απαιτουνται αλλαγες-ενισχυσεις σε αναρτηση, φρενα και μπροστινο συστημα. Ας μην ξεχναμε οτι το μεγαλου ατου του ε30 ειναι το χαμηλο βαρος του

Έχεις να μας παραθέσεις κάποιες πηγές για το βάρος?
Με βάση τις δικές μου έρευνες ο Μ54 είναι 45 κιλά πιο βαρύς από τον Μ43 και 30 από τον Μ42.
Επίσης δεν είναι μόνο το βάρος του κινητήρα που αλλάζει, αλλά έχεις και βάρος υγρών, περιφερειακών, σασμάν, αξόνων, διαφορικών.
Σε ένα πλήρες αμάξι θα υπολόγιζα την διαφορά Μ54 με Μ43 στα 100 με 120 κιλά.

dark knight
25-01-22, 18:13
Το ειχα ψαξει αλλα δεν θυμαμαι πηγη. Νομιζω wiki motors. Σε καθε περιπτωση Μ50 με Μ54 δεν υπαρχει επαφη. Θυμαμια χαρακτηριστικα διαφορα βαρους 60 κιλα με Μ50. Οσον αφορα το Μ43 με το Μ54 θυμαμαι οτι το εδειχνε ιδιο

dark knight
25-01-22, 18:18
Wiki motors M43 297 M54 287

djkostas
25-01-22, 18:40
Wiki motors M43 297 M54 287

Κοίτα και σε άλλα site και forums.
Ο Μ43 δεν υπάρχει περίπτωση να είναι 135kg.

dark knight
25-01-22, 19:18
Θεωρω ως δεδομενο οτι ενα μπλοκ παλαιας σχολης οπως Μ43-Μ50 ειναι σημαντικα βαρυτερο απο το Μ54 που ειναι κραμα αλουμινιου. Το θεμα μου δεν ειναι αυτο. Το θεμα μου ειναι αν μπαινει η γεφυρα χωρις ακρα απο ε36 σε ε30

djkostas
25-01-22, 19:29
Το θεμα μου δεν ειναι αυτο.
Αν δεν σε ενδιαφέρει το βάρος, ΟΚ, εγώ αναφέρθηκα σε μια πιθανή ανακρίβεια που παρουσιάστηκε, μιας και διαβάζουν (είτε τώρα είτε στο μέλλον) και άλλοι αυτό το θέμα.

Για την γέφυρα δεν ξέρω να σου πώ, αυτό που ξέρω είναι πως οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) που βάζουν Μ5+ σε Ε30 κάνουν φτιαχτές βάσεις για να κάτσει στην ήδη υπάρχουσα γέφυρα.
Αν ο λόγος που το σκέφτεσαι είναι μόνο το Xbrace, υπάρχουν έτοιμα για Ε30 που βιδώνουν στις ήδη υπάρχουσες τρύπες.

dark knight
25-01-22, 19:41
Ηξερα για ποδια προστασιας του καρτερ. Οχι για xbrace που προοριζεται για αυξηση της ακαμψιας

dark knight
25-01-22, 20:59
Μπλοκ Μ54 και Μ43 με πιστονια. Πηγη bmw realoem

djkostas
25-01-22, 21:33
Χαχα μου αρέσει γιατί επιμένεις.

Ολόκληρο μοτέρ Μ54 και Μ43. Πηγή bmw realoem
45525
45526

dark knight
25-01-22, 21:48
Καλα βαλε και την μαντεμενια εισαγωγη . Μαζι με περιφερειακα για την λειτουργια του μοτερ οπως μεταλλικο λουφτ κτλ και τον εφτασε τον Μ54.και να υπαρχει διαφορα με τον Μ43 δεν θα ειναι πανω απο 20 κιλα. Για ενα μοτερ με 2 κυλινδρους παραπανω και 70% παραπανω ιπποδυναμη.

A8hnaios
29-01-22, 19:57
πισω φρενα απο 325.

Ποια η διφορα στα φρενα του 325 με του 318 is? παντα μιλαμε για Ε 30...

dark knight
29-01-22, 21:01
Νομιζω ιδια ειναι

dark knight
13-03-22, 13:16
Μπηκε τιμονι m tech 1 μαζι με γνησιο δερματινο λεβιε Μ3 ε36.

nikos valvetronic
20-03-22, 20:43
Ρε παιδιά να πω κάτι..? Υπάρχει κάποιος που να βαριέται αυτό το ταμπλό?? Πόσο διαχρονικό, πόσο σπορ, πόσο εργονομικό??
Δεν ξέρω.. εγώ είμαι ανώμαλος?
Μεγεια σου φίλος

dark knight
24-03-22, 23:44
Ευχαριστω, Νικο. Βρηκα κρεμαγιερα απο ε36 και ειναι στον μαστορα για ανακατακευη. Την Δευτερα θα την εχω στα χερια μου επισκευασμενη!

The Ace
28-03-22, 08:12
Ρε παιδιά να πω κάτι..? Υπάρχει κάποιος που να βαριέται αυτό το ταμπλό?? Πόσο διαχρονικό, πόσο σπορ, πόσο εργονομικό??
Δεν ξέρω.. εγώ είμαι ανώμαλος?
Μεγεια σου φίλος

Εγώ -και αρκετοί άλλοι, από όσο γνωρίζω- έχουν να πουν ένα μοναδικό αρνητικό για το εσωτερικό των BMW, ότι είναι ίσως το πιο μη-εξελιγμένο σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία. Λέμε για τα f/l των Audi που είναι πιο ανεπαίσθητα από το μεγάλωμα του γρασιδιού, λέμε για τα ρολόγια των RR και Bentley ότι είναι από το 2ο Παγκόσμιο, αλλά το ταμπλώ των BMW που είναι σχεδόν ίδιο τα τελευταία 40 χρόνια, τι να πούμε ?

Τουλάχιστον πλέον με τα ψηφιακά αναγκάστηκε και η BMW να προχωρήσει λίγο, γιατί μέχρι και τις προηγούμενες γενιές, με τα demi-ψηφιακά, ακόμα και το digital κομμάτι οργάνων πάλι ίδιο το είχαν σχεδιάσει :D :D :D

dark knight
31-03-22, 16:44
Δεν νομιζω οτι χρειαζοταν περαιτερω εξελιξη. Το οδηγοκεντρικο ταμπλω που ειχαν τα bmw στην 10ετια του 70. Ξεκινησαν δειλα δειλα να το αντιγραφουν αλλες εταιριες στις αρχες του 90. Οι διαφορες του δεν εντοπιζονται μονο στην σχεδιαση αλλα και στα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει. Τα οποια αντεχουν στον χρονο. Η προσεγγιση αυτη δεν αφορουσε μονο το εσωτερικο αλλα και το εξωτερικο. Δημιουργωντας μαλιστα σημεια αναφορας στην εσωτερικη και εξωτερικη σχεδιαση.η μπεμβε εξελισε συνεχως την αρχικη σχεδιαση-βαση προσαρμοζωντας την στα συγχρονα δεδομενα χωρις τις αισθητικες ακροτητες που κατεφευγαν οι Ιαπωνες προσπαθωντας να εντυπωσιασουν, δημιουργωντας ενα μιγμα σπορτιφ Ποιοτητας

nikos valvetronic
02-04-22, 16:14
Ε ναι, πήγαν να το ισιώσουν στο 90αρι και την άκουσαν από το κοινό της και το επανέφεραν στα επόμενα.
Είναι αυτό που λέει ένας φίλος..μπαίνω μέσα και το αμάξι μιλάει..που θες να πάμε μεγάλε!