Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Giulia Quadrifoglio



chief
03-10-21, 10:40
Καλημερα

Οδηγησα εχθες το Αλφα ενος πολυ καλου φιλου, αφου ειχε την επιθυμια να οδηγησει το δικο μου.

Δεν μπορω παιδια να περιγραψω, οπως κανει ο Νικος αλλα περιλιπτικά να σας πω οτι ειναι πυραυλος και μια πολυ σπορ κατασκευη.
Πολυ πολιτισμενο και ξεκουραστο μεσα στη πολη αλλα και γρηγορο, με κρατημα, ωραιο θορυβο. ασφαλες, και με πολυ καλη συμπεριφορά οταν ο οδηγος αναβασει ρυθμο.
Τοσο φιλικο που το δικο μου με 150+ αλογα κατω, εχει την αισθηση του πιο γρηγορου. Tην ιδια αισθηση ειχα οταν οδηγησα ενα Cayman GT4 πριν απο κανα χρονο.
Η τεχνολογια εχει κανει αλματα, που τοσο γρηγορα αυτοκινητα, δινουν την αισθηση πιο αργων αυτοκινητων απο αυτοκινητα 15ετιας.

Εξωτερικα φαινεται μεγαλο, αλλα κατα τη διαρκεια της οδηγησης δειχνει συμαζεμενο και ελαφρυ. Μαυ φανηκε πιο μικρο και πιο ελαφρυ απο τα Μ4, χωρις να ξερω και ποσο ζυγιζουν.

Αυτο που δεν συνηθησα ηταν τα σταθερα paddle shifters τα οποια σε στροφη στην εισοδο και με ελαφρυ αναπωδο στην εξοδο αναγκαζουν τον οδηγο να αφησει το χερι απ το τιμονι στη περιπτωση short shift.

Ο φιλος οδηγησε το δικο μου, και το ερωτευτικε.


45307

S8N
03-10-21, 11:04
Υπέροχο αυτοκίνητο η Quadrifoglio, προσωπικά με έκανε να ερωτευτώ ξανά την Alfa.

Αυτό που περιγράφεις, Χριστόφορε, για τα καινούργια αυτοκίνητα και την πρόοδο της τεχνολογίας το ζούμε και καθημερινά με αυτοκίνητα της σειράς... Η CSL θεωρείται από πολλούς ως το καλύτερο μοντέλο που παρήχθη από τη BMW. To γεγονός ότι έχουν περάσει πάνω από 15 χρόνια κι ακόμα παραμιλάει ο κόσμος και ο ειδικός τύπος γι' αυτή, μαρτυρά την αξία της.

BILL007
03-10-21, 11:51
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup:

chief
03-10-21, 13:32
Δεν ξερω πως τα φτιαχνουν τωρα αλλα εχουν τεραστιες διαφορες.
Το Αλφα ακομα και με τοση δυναμη δεν τρομαζε πουθενα.
Ειχα οδηγησει Μ4 με υποδιεστερα λαστιχα απο του δικου μου, και το αυτοκινητο δυσκολα υπερστρεφε και ηταν τοσο φιλικο.
Το Cayman παλι, ειχα την εντυπωση οτι ειναι αυτοκινητο με 280 αλογα ανω ηταν 400.

Δεν ξερω. Σασι, αναρτησεις, διαφορικα, εχουν κανει αλματα.

dreamer
03-10-21, 14:13
εχει ξαναγινει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ με θεμα νομιζω τα πορσικα..λογικο και αναμενομενο νομιζω το φαινομενο αυτο καθως και πολλα γινοντουσαν παλια με οδηγους που δεν ειχαν εκπαιδευτει στην μεταβαση απο ενα απλο επιβατικο σε ενα καθαροαιμο ,ηταν και αυτα πιο νευρικα και ατιθασα,δεν ηθελε πολυ..ομως οι εποχες αλλαξαν και τα ατιθασα τιθασευτηκαν και γιατι αυξηθηκε ο πλουτος οποτε και η ζητηση για σπορ εξωτικα και γιατι η πελατεια ανοιξε και στο ωραιο φυλλο που το θελει για να παει σουπερ μαρκετ...

Stamatis
04-10-21, 08:45
Ανεξαρτητα απο την «ευχαριστηση» η εμπειρια στην οδηγηση της καθε μερας πως ειναι? Ειναι συμπαγες, χωρις τριξιματα, κλεινουν με στιβαρο ηχο οι πορτες, το ταμπλω δειχνει ποιοτικο κτλ?
Τετοιο αμαξι ειναι μαλλον σπανιο να δουμε μπροστα μας και θα ηθελα να ξερω αν εχουν πετυχει και εκει.

chief
04-10-21, 12:25
Τοσα χρόνια που με γνωριζεις, με εχεις δει να ποτε να ασχοληθω με ποιοτητα, πορτες και τριξιματα ??:facepalm:

Ουτε ειδα, ουτε και ακουσα κατι.
Ειχα το μυαλό μου να μην χασω τα φρενα ή να μην καβαλήσει ο κώλος καποιο πεζοδρόμιο.

Εχω την αίσθηση όμως, ότι ποιοτικά ειναι πισω απο Μ3/Μ4. Μπορεί να κανω και λαθος. Ισως επειδη που φανηκε ελαφρυ. Δεν ξερω, δεν εδωσα σημασια.

nik200
06-10-21, 20:27
Στα καινουργια αμαξια τα ορια ειναι στο θεο...γιαυτο μας φαινονται αργα, ανευρα, αποστειρωμενα..σκεψου μιλαμε για ενα αμαξι με 510 αλογα...αλλα ειναι τοσο καλα ρυθμισμενα, που βαζουν τη δυναμη κατω, δεν γερνουν, εχουν φρεναρες...για εμενα πολυ λογικο το csl να σου φαινεται πιο νευρικο σε ολα του!!