PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντλία βενζίνης και ρυθμιστής πίεσης βενζίνης M3 3.2 evo



Teoz3
19-09-21, 18:42
Καλησπέρα . Θα ήθελα τα φώτα σας μια και αντιμετωπίζω πρόβλημα στα ψηλά μετά τις 6000. Στην αρχή το πρόβλημα δεν ήταν συχνό φαινόμενο πλέον εμφανίζεται συνεχώς.

Άμα έχω το γκάζι ελαφρός πατημένο σταδιακά σιγά σιγά ανεβάζει φυσιολογικό μέχρι τον κόφτη εάν πατήσω τέρμα γκάζι το αυτοκίνητο ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6 με 6.5 μετά αρχίζει να κάνει μπερδέματα και δεν ανεβάζει άλλο .

Άλλαξα τρόμπα (φυσίγγι) το οποίο μου είπαν ότι είναι 5 bar βέβαια στο εμπόριο υπάρχει πολύ μουφα οπότε μπορεί και να μην είναι και δεν άλλαξε κάτι .

ερώτηση :

1. Πόσα bar πρέπει να φοράει ο m3 Evo;
2. Ο ρυθμιστής πίεσης ο μαμα πόσα bar είναι;
3. Πριν το πάω συνεργείο και βάλω το χέρι στην τσέπη τι πρέπει να κοιτάξω μόνος μου; (Ανυψωτικο και εργαλεία υπάρχουν)
4. Στεγνώνει από βενζίνες η μπορεί να είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω; (Υπόψην το αυτοκίνητο κατεβάζει 8000 στροφές έτσι το πήρα δεν ξέρω ίσως εάν η μετατόπιση του κόφτη παίζει ρόλο) το μόνο που ξέρω είναι στην αρχή δεν το έκανε συνέχεια όπως τώρα

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

BILL007
19-09-21, 20:53
:think: χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο πρόβλημα, το σύστημα Vanos το έχεις τσεκάρει?

Teoz3
19-09-21, 21:03
Ναι μου είπαν ότι δεν κροταλιζει και δεν δείχνει κάποιο πρόβλημα.

BILL007
19-09-21, 21:05
Το MAF? πραγματικά υπάρχει μεγάλη λίστα με το τι θα μπορούσε να επηρεάσει την τροφοδοσία... :(

Teoz3
19-09-21, 21:32
Τα έχω διαβάσει και το έχω σκεφτεί δυστυχώς δεν έχω κάποιο γνωστό με 3.2 Evo να μου δανείσει maf για δοκιμή έχω ένα φίλο με το m3 3.0 το οποιο έχω διαβάσει ότι δεν κάνει από αυτό ο maf.Υπάρχει κάποιος τρόπος να τσεκαρω τον δικό μου maf; Τον αποσύνδεσα αλλά δεν άλλαξε κάτι

BILL007
19-09-21, 21:37
Δυστυχώς επειδή μιλάμε για Ε36 τεχνολογία δεν μπορείς να το τσεκάρεις απο το διαγνωστικό της BMW παρα μόνο με τράμπα ή με καινούργιο :(

Teoz3
19-09-21, 21:39
Οκ. Θα κοιτάξω να βρω.

Επίσης θα ήμουν ευγνώμων εάν γνωρίζει κάποιος να μας απαντήσει πόσα bar τρόμπα βενζίνης χρειάζεται ο εν λόγω κινητήρας και πόσα bar είναι ο εργοστασιακός ρυθμιστής θα με βοηθήσει αρκετά

Teoz3
19-09-21, 21:45
Το MAF? πραγματικά υπάρχει μεγάλη λίστα με το τι θα μπορούσε να επηρεάσει την τροφοδοσία... :(

Επίσης τώρα που το θυμήθηκα όταν αποσύνδεσα τον maf και το έβγαλα βόλτα για δοκιμή δεν άλλαξε τίποτα . Δεν θα έπρεπε να έχω αστάθειες σε ρελαντί η κάτι άλλο ; Είτε τον έχω συνδεδεμένο είτε όχι το ίδιο είναι .

///Maniac
19-09-21, 22:31
Μηπως το προγραμμα το οποιο φοραει ηταν για alpha-n ? και πριν το πουλησει το γυρισε σε μαμα ''μορφη'' χωρις να δουλευει ο μαφ εις γνωσιν του?
Ακραιο σεναριο αλλα λεω μια ιδεα εκτος των αναμενομενων
Δυστυχως πρεπει να περασεις το σταδιο οπου πρεπει να αλλαξεις τα παντα για να εισαι σιγουρος για την αποδοση του μοτερ σου, το οποιο ειναι υπερευαισθητο ως προς την αποδοση ,στην κατασταση των αναλωσιμων

nikos valvetronic
19-09-21, 22:40
Όχι δεν κάνει χαζά όταν ξεφυσωνεις τον μαφ. Το έχω δει σε 3.2. Δουλεύει κανονικά.

Teoz3
19-09-21, 22:43
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις για αρχή θα καθαρίσω τα λάμδα καλά και θα κοιτάξω για δανικό μαφ αν δεν δω διάφορες δυστυχώς θα πρέπει να το βάλω μέσα να το ελέγξει κάποιος γνώστης.

Vassilis ///M
20-09-21, 12:36
Η αντλία βενζίνης στα Ε36 Μ3 3,2cc είναι 5bar όπως και ο ρυθμιστής πίεσης ...Λογικά στο γράφει επάνω στν ρυθμιστή...
Προσωπικά θα έλεγα για ατροφία μυρίζει η κατάσταση...

BILL007
20-09-21, 17:59
Οκ. Θα κοιτάξω να βρω.

Επίσης θα ήμουν ευγνώμων εάν γνωρίζει κάποιος να μας απαντήσει πόσα bar τρόμπα βενζίνης

O S50B32 ειναι 5bar σε αντίθεση με το SB50B30 που ειναι 3bar

BILL007
20-09-21, 17:59
Όχι δεν κάνει χαζά όταν ξεφυσωνεις τον μαφ. Το έχω δει σε 3.2. Δουλεύει κανονικά.


:+1: όπως το λέει ο Νίκος ειναι!

Teoz3
20-09-21, 20:49
Παιδιά έβγαλα τον μαφ σήμερα και τον άνοιξα και τον καθάρισα με καθαριστικό σπρέι γνωστής εταιρίας. Το αυτοκίνητο όλη μέρα δούλευε κανονικά πατήματα στο τέρμα όλη μέρα δοκιμές το πρόβλημα σταμάτησε και ξαφνικά τώρα πριν λίγο το ξανά έκανε και από τότε ξανά γυρίσαμε στα παλιά προβλήματα.

Teoz3
20-09-21, 20:50
Μήπως πρέπει να επικεντρωθώ στον μαφ τελικά;; Πώς είναι δυνατόν έκανα πάνω 5 με 6 ανοίγματα να μην είχε πρόβλημα μετά το καθάρισμα;; Άμα ήταν από βενζίνες δεν θα άλλαζε κάτι με το καθάρισμα του μαφ

BILL007
20-09-21, 21:22
να μην είχε πρόβλημα μετά το καθάρισμα;;

Το καθάρισμα του ΜΑΦ ειναι ΜΕΓΑΛΗ κουβέντα φίλε Τεο... Πιο καλά να παίξεις με την φωτιά.
Ο φίλος εδώ τα λέει πολύ αναλυτικά σχετικά με το θέμα και τι να μην κάνει κάποιος (κατέστρεψε και ενα ΜΑΦ στην προσπάθεια του).


https://www.youtube.com/watch?v=J8Kp8qyDIfU

Teoz3
20-09-21, 21:50
Θα το δω το βίντεο τώρα αν τον κατέστρεψα ώρα του καλή ..... Έτσι και αλλιώς χαζεμενος ήταν .

Οι κινήσεις που έκανα ήταν ως εξής ξεμπριζοσα έβγαλα τις σήτες δεν ακούμπησα καθόλου τον αισθητήρα καθάρισα όλα τα υπόλοιπα με το σπρέι και το μόνο που έκανα στον αισθητήρα ήταν να τον ψεκασω το άφησα στέγνωσε αμέσως . Τέλος έβαλα τις σήτες τον έβαλα επάνω και ψεκασα και τις επαφές της φισας.

.....μπας και δεν κάνει επαφή η φισά; Προσπαθώ να καταλάβω τι μπορεί από τα βήματα αυτά να το έκανε να δουλεύει σωστά .

Αύριο θα ρίξω σπρέι ηλεκτρονικών επαφών στη φισά και θα δω αν τα pin έχουν οξείδωση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να έχω θέμα με βενζίνες εφόσον έπαιξε σωστά για αρκετή ώρα

Teoz3
20-09-21, 21:57
Το είδα το βίντεο σου και σε ευχαριστώ. Τα ίδια έκανα απλά χωρίς να βγάλω τον αισθητήρα εγώ έβγαλα όλο το μαφ με την βάση του και έβγαλα τις πλαϊνές σήτες για να μπορέσω να ψεκασω ίσως ακόμα πιο ασφαλές αυτό που έκανα .......

BILL007
21-09-21, 19:18
Έπεσα πάνω σε ένα ενδιαφέρον thread, δεν ξέρω αν το έχεις δει :)

https://forums.m3cutters.co.uk/threads/s50b32-hesitation-overfueling-on-throttle-blips.184212/

Teoz3
22-09-21, 17:05
Θα το διαβάσω σε ευχαριστώ .Μόλις μίλησα και με έναν γνωστό μου και θα κάνουμε δοκιμή με δανικό μαφ και θα επιστρέψω με τα αποτελέσματα

Teoz3
23-09-21, 10:23
Να κανω μια ερώτηση; Μετρητής μάζας αέρα δεν αξίζει OEM; Ρωτάω γιατί οι τιμές σε σχέση με τον γνήσιο είναι μερα με την νυχτα.

BILL007
24-09-21, 18:16
Αμα μείνεις σε κάτι επώνυμο π.χ. στο E46 ήταν Bosch, τότε δεν θα έχεις κάποιο θέμα και θα γλιτώσεις κάποια λεφτά. Πριν καμία 10ετία ο Bosch είχε 180-200 aftermarket και το αντίστοιχο ΟΕΜ BMW είχε 330 ευρώ μετά έκπτωσης (απο 360).

Γενικά μην μπλέξεις με κινεζιές και άγνωστης προέλευσης αισθητήρες :original:

Teoz3
25-09-21, 21:55
Μιλάμε τώρα για 600 ευρώ ο boss για το δικό μου και βάλε. Έχω βρει δανικό να κάνω δοκιμή αν τελικά είναι αυτό δεν έχω άλλη επιλογή

BILL007
25-09-21, 22:48
Για ΒΜW OEM δεν μου κάνει εντύπωση να έχει πάει και 1000. Ωστόσο έχεις ψάξει καλά? :think: Εγώ το πέτυχα στο 300άρι περίπου https://www.c3bmw.co.uk/air-mass-meter-e36-m3-s50/p/2286
(https://eurofrance24.com/air-flow-meter-bmw-3-e36-z3-1403123-30-32-bosch.html)

Μπορεί βέβαια και να κάνω λάθος, το έψαξα στο πόδι εντελώς :D

Teoz3
28-12-21, 18:19
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Τελικά δοκίμασα μαφ φίλου και δεν άλλαξε κάτι . Τελικά στάθηκα τυχερός και κατέγραψε ο εγκέφαλος την βλάβη η οποία είναι αισθητήρας εκκεντροφόρων και πολλαπλασιαστές