Επιστροφή στο Forum : Αμορτισέρ αλλαγή σε Ε36
Οι επιλογές, και οι υποδείξεις, έλεγαν όλες bilstein! Όμως εγώ σαν αντιδραστικός τύπος, αποφάσισα την μάρκα που είχα δοκιμάσει σε δυο αυτοκίνητά μου, και ήμουν πολύ ευχαριστημένος,
αγόρασα λοιπόν, τα KYB EXEL-G, μαζί με όλα τα καλούδια, top mount, προστατευτικά, κτλ. αλλά πήρα και δυο μπράτσα με δίσκους για πίσω, έτσι θα καθυστερήσει λίγο η τοποθέτηση, μιας και προβλέπετε ''μάχη'' με τον μηχανικό, λόγω δικής μου ιδεολογίας, και συνήθειας, μόλις του πω για βαψίματα, και αλλαγή υγρών φρένων (όπως την κάναμε το 1975 στο συνεργείο του Καραγιάννη που δούλευα), σίγουρα θα παίξουμε ξύλο!
Όταν έχω νέα θα ενημερώσω!!! :grin:
ΚΥΒ :thumbsup:
Καλορίζικα! Keep us posted!
Απο περιέργεια, πόσο πήγε συνολικά αυτή η αλλαγή - ανταλλακτικά και εργασία?
Συνολικά μου έχει πάει 650€, μαζί με τακάκια μπρος πίσω, τώρα μετά την '' μάχη για τα βαψίματα (μπράτσα και δαγκάνες), δεν ξέρω! δεν νομίζω ότι θα υπερβούμε τα 700€
τα KYB EXEL-G, μαζί με όλα τα καλούδια,
Εντυπώσεις από τα kayaba; Εχεις ελατηρια χαμηλώματος;; Τι αμορτισερ ειχες πριν κ πως ειναι τα kayaba σε σχεση με τα προηγουμενα;
Το θεμα ειναι και για ποια χρηση προοριζοταν να κανει ο φιλος Ηλιας στο αυτοκινητο... απλο daily χωρις να κοπαναει η για σπορ καταστασεις ?
Οσοι προτεινουνε bilstein, εκτος του οτι οι περισσοτεροι τα βαζουν επειδη ετσι κανουν ολοι, τα προτεινουν για πιο σπορ καταστασεις..
Ακομα και τα μαυρα bilstein που υποτιθεται ειναι εργοστασιακου επιπεδου σκληροτητας δεν ειναι και οτι πιο μαλακο..ειδικα αν συνδιαστουν με ενα λιγο πιο σπορ ελατηριο τυπου apex χωρις ακραιο χαμηλωμα...
Εγω τα συγκεκριμενα αμορτισερ οπως επισης και τα κιτρινα (με το λεπτο καλαμι παντα )τα εχω δοκιμασει με εργοστασιακο ελατηριο απο 316i, απο 318is και με apex χαμηλωματος 4 ποντων και προτιμω το τελευταιο
Οχι οτι το ε36 ειναι φτιαγμενο εξαρχης να ειναι ανετο για παππουδιστικη οδηγηση σαν τα αντιστοιχα μερσεντες...
Το μονο setup που εχω νιωσει να ειναι ετσι, ειναι οταν πηρα το δικο μου, με μαμα συνεμπλοκ (με κενα και οχι μασιφ) και αμορτισερ 20ετιας boge, εντελως τελειωμενα σε βαθμο που οταν παταγα φρενο στα φαναρια, η μουρη εκανε 1 2 αναπηδησεις απο την ακινητοποιηση
Βεβαια με τους δρομους που εχουμε, αν οδηγεις ξεγνοιαστος, δεν προκειται να μεινει τιποτα ορθιο απο οποιοδηποτε εξαρτημα της αναρτησης αλλα και γενικοτερα, σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.
Δεν ξέρω τι είχαν βάλει προηγουμένως, δεν έχει γίνει ακόμα η εργασία, το αυτοκίνητο θα μπει την επόμενη εβδομάδα, ο παππούς Ηλίας, πηγαίνει ''οικογενειακά'', αλλά καμιά φορά, και όταν ειδικά όταν ο δρόμος είναι λίγο βρεγμένος, του αρέσει να παίζει στα κόκκινα, και με λίγα ανάποδα, δεν μπορεί να ξεχάσει ότι εκπαίδευε τους νέους αστυνομικούς, το 2004 στο γήπεδο του Ταε Κβον Ντο, πως να ''χρησιμοποιούν'' το χειρόφρενο στις xara! (τώρα θα μου πεις έτσι φυλάγατε τις εγκαταστάσεις? έ! κάπως έπρεπε να περάσει και η ώρα ρε παλληκάρια!):th_Laie_67-1:
Ακομα και τα μαυρα bilstein που υποτιθεται ειναι εργοστασιακου επιπεδου σκληροτητας δεν ειναι και οτι πιο μαλακο..ειδικα αν συνδιαστουν με ενα λιγο πιο σπορ ελατηριο τυπου apex χωρις ακραιο χαμηλωμα...
Εγω τα συγκεκριμενα αμορτισερ οπως επισης και τα κιτρινα (με το λεπτο καλαμι παντα )τα εχω δοκιμασει με εργοστασιακο ελατηριο απο 316i, απο 318is και με apex χαμηλωματος 4 ποντων και προτιμω το τελευταιο
:+1:0000000000000
Τώρα θα σας κάνω να γελάσετε (το έχουμε ανάγκη άλλωστε), το αυτοκίνητο είναι με Γερμανικές προδιαγραφές, αυτό έχει μερικά ''μειονεκτήματα'' που συμπάθησα, ένα απο αυτά είναι οτι έχει μπρος πίσω σκληρούς λασποτήρες της μαμάς! οι μπροστινοί, απέχουν απο την άσφαλτο 3 εκατοστά περίπου, δηλαδή ήδη βρίσκει πολλές φορές, σε λακκούβες, και σε φέρρυ, έλα που μου αρέσουν και τους θέλω! οπότε ελατήρια προοδευτικά, θα αγοραστούν με πολλή σκέψη! Επίσης τραβάω το 5.5μ φουσκωτό μου, που έχει και αυτό τις ιδιαιτερότητες του, μιας και χαμηλώνει το πίσω μέρος, όταν το φορτώνω!
δεν έχει γίνει ακόμα η εργασία, το αυτοκίνητο θα μπει την επόμενη εβδομάδα,
Κανά νέο από το μπάξιμο; Θέλω γνώμη για τα kayaba γιατί ψάχνομαι κι εγω.
Τρίτη μπαίνει μέσα! μόλις άκουσε ο μηχανικός βάψιμο τα μπράτσα, και τις δαγκάνες, κοντοστάθηκε αλλά είπε εντάξει! Μου φαίνεται ότι θα μας πάρει δυο τρεις μέρες!
Τρίτη μπαίνει μέσα! μόλις άκουσε ο μηχανικός βάψιμο τα μπράτσα, και τις δαγκάνες, κοντοστάθηκε αλλά είπε εντάξει! Μου φαίνεται ότι θα μας πάρει δυο τρεις μέρες!
OK, αναμένω feedback! Αν μπορείς ρώτα και τι αμορτισέρ έχει τώρα πάνω το αυτοκίνητο, για να ξέρουμε με τί συγκρίνουμε.
Τρίτη μπαίνει μέσα! μόλις άκουσε ο μηχανικός βάψιμο τα μπράτσα, και τις δαγκάνες, κοντοστάθηκε αλλά είπε εντάξει! Μου φαίνεται ότι θα μας πάρει δυο τρεις μέρες!
Κανά νέο έχουμε;
Το δούλευε σήμερα μέχρι τις 7 το απόγευμα! Του είπα να πλύνει και το σύστημα φρένων, και τακάκια και υγρά ATE! (η μάρκα είναι κατάλοιπο του συνεργείου που δούλευα το 75 (CITROEN Καραγιάννης-Λυγερός), δεν μου είπε πότε τελειώνει, και δεν θέλω να τον πιέσω! Τα πίσω άκρα με τούς δίσκους έχουν δουλειά, βάλε και τα βαψίματα, σε άκρα, και δαγκάνες, καλή Πέμπτη?
Νεώτερα, δυστυχώς αρκετά πράγματα ήθελαν αλλαγή (όχι ότι δεν το περίμενα, σε συνεργείο δούλευα 8 χρόνια!), ο δίσκοι απο τα πίσω άκρα αγοράστηκαν καινούριοι, γιατί οι παλιοί ήταν φαγωμένοι πολύ,
τα σινεμπλόκ το ίδιο, βίδες καινούριες απο την BMW, γιατί κόβονταν, και προχωράμε, τα άκρα και τις δαγκάνες τα πέρασε αμμοβολή, και βαφτήκανε, (μέχρι βερνίκι πέρασε τις δαγκάνες για πιο πολύ αντοχή! πιστεύω αύριο να έχει τελειώσει, κάνει φοβερή δουλειά, είμαι πολύ ευχαριστημένος! πήρα και μια φωτό, αλλά δεν δείχνει πολλά!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε, έγιναν οι εξείς εργασίες, και πήρα το αυτοκίνητο εχθές! Τώρα, πολλά λίγα, τα έσκασα και τέλος! Εντυπώσεις δεν έχω, μιας και έκανα 500 μέτρα, πάντως το αυτοκίνητο ψήλωσε 1-2cm, και τα αμορτισέρ
είναι μαλακά, και σταμάτησαν οι θόρυβοι όταν έστριβα, απο ότι πρόλαβα να καταλάβω! εάν δεν το κοκκινίσω, και δεν το στρίψω, δεν καταλαβαίνω πολλά!
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΙΣΩ (KYB Exel-G) 350 €
ΑΚΡΑ ΠΙΣΩ 150
ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΣΩ 56
ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ (TEXTER) ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΙΣΩ 72
ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΑΝΩ ΑΚΡΟΥ ΠΙΣΩ 40
ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΚΑΤΩ ΑΚΡΟΥ ΠΙΣΩ 20
ΒΑΨΙΜΟ ΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ
ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΑΛΛΑΓΗ (TEXTER) 20
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΙΣΩ 25
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΙΣΩ 55
ΖΑΝΦΟΡ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ 35
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ABS 35
ΕΡΓΑΣΙΑ 200
ΣΥΝΟΛΟ 1058
Μόλις φτιάξει ο καιρός, πάω να σουλουπώσω τις ζάντες στον Πέττα, με ένα καινούριο ''διαμαντάρισμα με πορσελάνη'', που δεν αφήνει γραμμές όπως ο τόρνος (λέει), τώρα εγώ γιατί νομίζω ότι θα μου τον πιάσουν πάλι? είμαι άρρωστος γιατρέ μου? :th_Laie_67-1: και κατευθείαν HANKOOK VENDUS V12 215/45/17!
Δυστυχως το μονο καλο που εχουν τα συγκεκριμενα hankook ειναι το ομορφο πελμα τους και οτι ειναι ''τετραγωνα''... υπαρχουν πολυ καλυτερες και συγχρονες επιλογες στα ιδια λεφτα
Έχεις feedback από τα αμορτισέρ;
Ακούω προτάσεις! Η πρώτη μου επιλογή ήταν MICHELIN PILOT S4, αλλά ξεφεύγει σε τιμή!
Από τις πολύ μικρές διαδρομές, είναι σχετικά μαλακά, αλλά παραδόξως στις στροφές κρατάνε! όμως όχι δεν έχω ''δοκιμάσει'' ακόμα το αυτοκίνητο!!! Πολύ βροχή, και είναι σχεδόν με τις ζάντες!!!
Τι λέτε γι αυτά
215/45R17 87Y Uniroyal Rainsport 5 (https://www.skroutz.gr/products/show/55652970)
δες για goodyear ...τα assymetric 5 ειναι παρα πολυ καλα.
Από τις πολύ μικρές διαδρομές, είναι σχετικά μαλακά, αλλά παραδόξως στις στροφές κρατάνε! όμως όχι δεν έχω ''δοκιμάσει'' ακόμα το αυτοκίνητο!!! Πολύ βροχή, και είναι σχεδόν με τις ζάντες!!!
Τι είχες πριν και πώς είναι σε σχέση με τα προηγούμενα; Ελατήρια έχει εργοστασιακά ή aftermarket;
Πριν είχε boge, αλλά μιλάμε τόσα χρόνια που ήταν σάπια, και ήταν σαν να πήγαινα με τα ελατήρια μόνο! Ελατήρια της μαμάς του, αλλά δεν τα βλέπω πολύ επάνω, έχει ''ψηλώσει'' και θα το κοντύνω μάλλον με τα Eibach Pro Kit αργότερα και αφού πρώτα στρώσουν τα αμορτισέρ! Σήμερα πήγα τις ζάντες στον Πέττα για διαμαντάρισμα, 160€ θέλει, και μετά λάστιχα! Άντε γιατί έχουμε δουλειά ακόμα!
Τα πίσω αμορτισέρ είναι σκληρότερα από τα εμπρός;
Όχι είναι τα ίδια! Σήμερα έβαλα τα UNIROYALE RAINSPORT 5 215/45/17 μαζί με 4 μπουλόνια ασφαλείας! Ε λοιπόν ευτυχώς που δεν έβαλα σκληρά bilsein, με τα KYB, και αμέσως άλλαξε πάτημα και περπάτημα στις ανωμαλίες!!! Δεν μου πειράζει την μέση, αλλά είναι ακριβώς, όσο σκληρό το ήθελα το αμάξι, αυτό που δεν κατάλαβα είναι πώς ''έκατσε'' ελαφρώς, πρέπει 10mm να τα έκατσε! Ίσως απο το ότι έβαλα την διάσταση που λέει η BMW!
Γενικά είμαι (προς το παρόν), πολύ ευχαριστημένος και απο τα αμορτισέρ, και απο τα λάστιχα, όμως κατά τις 15 του μήνα, θα πάω εκτός Αθηνών, κάνοντας περί τα 600km, οπότε θα στρώσουν όλα λάστιχα,
φρένα, και αμορτισέρ, και θα έχω και καλύτερη εικόνα! Καλά τις ζάντες τις λάτρεψα! Ακόμα όμως είμαστε στην αρχή είδωμεν.............
4532245323
Μήπως ξέρει κάποιος, πως μαζεύει το χειρόφρενο στην Ε36?
ο ευκολος τροπος ειναι να το μαζεψεις μεσα απο τη φουσκα του λεβιε του χειροφρενου...εχει 2 καλωδια ενα για καθε πλευρα και σφιγγεις απλα τα παξιμαδια...πρεπει να τα κοντραρεις στο τελος μεταξυ τους για να μη λυσουν καθως αυτο συμβαινει συχνα και το χειροφρενο πιανει ''μονοπαντα''....ο αλλος τροπος ειναι ο δυσκολος και πρεπει να βγαλεις πισω ροδες και με ενα κατσαβιδι να γυρισεις ενα παξιμαδακι που υπαρχει σε καθε ροδα μεσα απο το ταμπουρο και καλυτερα να το κανει καποιος που ξερει
Μέχρι που έβαλα τους δίσκους πίσω, ήταν τέλειο! τώρα έχουμε ένα θεματάκι, και ο μηχανικός μου δεν μου τα λέει καλά, (μα σου του μου, θα στρώσει, αλλά για τα μπόσικα που είναι μια πιθαμή, και το ότι ξεκινά το αυτοκίνητο με πρώτη και χωρίς γκάζι, με δεμένο χειρόφρενο) δεν λέει τίποτα! θα δοκιμάσω απο την φούσκα, αλλιώς σε φρενά, και τελείωσε, έτσι κι αλλιώς, όλα τα αυτοκίνητα που έπαιρνα, τα περνούσα απο φρενόμετρο!
Μέχρι που έβαλα τους δίσκους πίσω, ήταν τέλειο! τώρα έχουμε ένα θεματάκι, και ο μηχανικός μου δεν μου τα λέει καλά, (μα σου του μου, θα στρώσει, αλλά για τα μπόσικα που είναι μια πιθαμή, και το ότι ξεκινά το αυτοκίνητο με πρώτη και χωρίς γκάζι, με δεμένο χειρόφρενο) δεν λέει τίποτα! θα δοκιμάσω απο την φούσκα, αλλιώς σε φρενά, και τελείωσε, έτσι κι αλλιώς, όλα τα αυτοκίνητα που έπαιρνα, τα περνούσα απο φρενόμετρο!
:shok:
Μου έφτιαξε και το χειρόφρενο και είμαστε εντάξει! Τώρα θα ήθελα μια τεχνική συμβουλή για τα φρένα E36 1.8iS (για να μην ανοίγω καινούριο θέμα), βέβαια απο κάποιον που πιθανώς γνωρίζει καλά, με τις 17άρες ζάντες, τι δίσκους μπορώ να βάλω χωρίς υπερβολές, αλλά για καλύτερο φρενάρισμα, δηλαδή τι διάμετρο, γιατί η αδυναμία μου απο παλιά είναι οι TAROX G88! Ένα παλιό θέμα έλεγε αυτά, τα οποία δεν ισχύουν, καμία M δεν φοράει τέτοια διάσταση!
<< φρενα
1)μπροστινα απο e46 m3 γνησια τρυπητα αεριζομενα με δισκους 325mm
2)πισω απο e46 328 με τρυπητους δισκους zimmerman 294mm >>
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.