Επιστροφή στο Forum : ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ????
Αλλο ενα δυστυχημα στη παραλιακη, οχι δε λεω για τα παιδακια με τη μηχανη στο ribas πριν λιγες μερες, αυτα ειναι συνηθισμενα πραγματα εξαλλου. αν ειχατε δει ποσο κοσμο ειχε μαζεψει τον τελευταιο καιρο ηταν σχεδον αναμενομενο. δυστυχως. εγω λοιπον αναφερομαι στο γνωστο "trapper" και στο συμβαν που κανεις δεν καταλαβε τι φταιει....αλλα ας τα παρουμε απο την αρχη...
......ενα ελληνοαμερικανακι ονοματι pete anastasopoulos με καλλιτεχνικο το MADCLIP (Money And Drugs Can't Live In Poverty) εδω και μερικα χρονακια τα ειχε καταφερει αρκετα καλα στην μουσικη σκηνη του rap στη χωρα μας, οπου αυτος με καποιους αλλους καταφεραν την παρακμαζουσα rap με πιο προσιτα στο κοινο τραγουδακια να μπουν για τα καλα στο προσκηνιο..ξανα ονομαζοντας την σε trap...εξυπνη κινηση...ο Madclip λοιπον ειχε αντιγραψει πολυ περιτεχνα και ολο το μοτιβο του ραπερ απ εξω με κακα παιδικα χρονια (που ισως ισχυει), με την εμμονη στο χρημα-γκομενες-αμαξια και που η ολη επιτυχια του επιστεγαστηκε πριν κανα δυο χρονια με την αποκτηση μιας porsche....συγκεκριμενα μιας 997 carrera s pro-facelift (355ps)..πραγματι ο χαζουλης πιτσιρικας αρχιζε και εκανε διαφορα σκηνικα με αστυνομια να τον κυνηγα κτλ κτλ...για να δημιουργησει και λιγο εριδα...και να παραμενει στο προσκηνιο...γιατι περα απο την ταχυτητα που γουσταρε..απο πολλα βιντεακια που θα δειτε πιο παλια δυστυχως δεν αγαπουσε την οδηγηση.....
και φτανουμε στο μοιραιο βραδυ, οπου σχετικα νωρις γυρω στις 2 ξεκιναει για το σπιτι του απο το island ο εκλιπων, προφανως πιωμενος (οπως ολοι μας σε τετοιες περιπτωσεις) και ισως και με λιγη κοκα (κολα!)...καπου στο δρομο λοιπον, ισως στα λιμανακια πετυχαινει ενα r8 που αρχιζουν να κυνηγιουνται εικαζω...προφανως και μεχρι τη λιμνη της βουλιαγμενης αναθεμα και αν εχουν ζεσταθει τα 295-305 πισω λαστιχα του porsche...απο το βιντεο λοιπον βλεπουμε οτι κανουν και μια ψιλοκοντρα στο φαναρια της λιμνης βουλιαγμενης οπου ο οδηγος του r8 πεταγεται μπροστα και αρχιζει να τρεχει καμποσο...να υπενθυμισω οτι εμενα προσωπικα εκει με πιανει παντα το επομενο φαναρι και μαλλον εικαζω οτι καπου εκει σταματησε ο οδηγος του r8 να τρεχει..και περασε μπροστα το porsche...ισως και λιγο πιο μετα...
καμερα βενζιναδικου-τελευταιο βιντεο...και το porsche πρωτο - μονο του φαινεται να ειναι με οχι πανω απο 120-130km/h και χανεται ο ελεγχος με μια μικρη κλιση οχι πανω απο 15 μοιρες το αυτοκινητο σημαδευει με την μουρη του το δεξι πεζοδρομιο της καβουριου, μια υπερδιορθωση στο τιμονι ειναι αρκετη σε αυτα τα χιλιομετρα να χαθει πληρως ο ελεγχος στο δυστροπο πορσε, οπου το φαινομενο του εκκρεμους-λογω του βαρους του μοτερ στο κ@λο- στελνει το αμαξι να κοιταει προς τα αριστερα πεζοδρομια και να αρχιζουν οι αριστεροστροφες ανεξελεγκτες σβουρες....καπου εκει εχει χαθει πληρως ο ελεγχος και το αμαξι κατα τραγικη ειρωνια σκαει με την πορτα του οδηγου σε κολωνα και δεντρο....οπουδηποτε αλλου και να χτυπαγε μπορει και να ζουσε....ευκολα....εκει ομως οχι....
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΤΥΧΟ MADCLIP....το ποτο, η κοκα, το r8, τα κρυα λαστιχα μεχρι και το γεγονος οτι "εσκασε" ετσι πανω στην κολωνα αλλα ενα μονο που επελεξε ξεκαθαρα, καθορισε την τυχη του ...το ESP OFF...δεν υπαρχει περιπτωση με τα συστηματα On ακομα και σε χαλαρη σκαλα το αμαξι να παρει τετοια γωνια, ποσο μαλλον να χαθει ο ελεγχος...
ο ανθρωπος χαθηκε..δεν γυρνα πισω, οποιος και εαν ηταν..ο καλυτερος ή ο χειροτερος...ας παραδειγματιστουμε ομως...ας αφησουμε ενα διαυλο ασφαλειας οταν θελουμε να τρεξουμε...σωζουν ζωες παιδια..δεν ειναι αστειο...
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ....ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ...ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟ 99% ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, Η ΚΟΚΑ, ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΟ ΠΟΡΣΕ, Ο ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ ΕΡΜΗΣ ΚΤΛ ΚΤΛ..ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΡΚΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ...ΑΥΤΟ ΕΦΤΑΙΞΕ....
Το ποτό πιστεύω έφταιγε πάνω απ' όλα.
https://dailymedia.com.gr/media/mediaplus/17968/trochaio-mad-clip-peiragmeni-i-moiraia-porsche.html
Θα μου επιτρέψετε να κάνω μερικά σχόλια, γενικά απευθυνόμενος:
Το θέμα της τράπ και το αν πρόκειται για μουσική κουλτούρα ή υποκουλτούρα πρέπει να μας είναι αδιάφορο. Ζούμε σε μια δημοκρατική κοινωνία και ο καθένας είναι ελεύθερος να ακούει ό,τι του αρέσει, αρκεί να μη βλάπτει τους άλλους. Το κοινό των τράπερ έχει επίγνωση των στίχων, δεν είναι ότι περίμεναν να ακούσουν Ελύτη. Έχει, επίσης, επίγνωση του ότι αυτό που ακούει είναι autotune, ειδάλλως θα άκουγε Νταλάρα και Φαραντούρη. Τις προάλλες ένας γνωστός έλεγε σε μια παρέα πως η τράπ είναι για άτομα χαμηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου, πως έχει σεξιστικούς στίχους, πως καταδεικνύει την καταβαράθρωση των ηθών των νέων και διάφορα άλλα τέτοια, όταν ο ίδιος άκουγε Καρβέλα μέχρι που τον ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος και το γύρισε στα κλαψομούνικα λαϊκά τουρκοτσιφτετέλια.
Σ' αυτό το σημείο πολλοί θα συμπλήρωναν απενοχοποιητικά πως 'δεν ακούω τραπ, ούτε γνωρίζω τον Mad Clip, αλλά κρίμα το παιδί'. Εγώ λοιπόν που ακούω Hard Rock και Heavy Metal τυγχάνει να αφουγκράζομαι τις τάσεις της εποχής κι ως εκ τούτου γνωρίζω τους περισσότερους τράπερς, ενώ σαφώς έχω ακούσει τα τραγούδια τους, τα οποία έβρισκα διασκεδαστικά (αλλά ως εκεί).
Πάμε παρακάτω...
Το αν ο εκλιπών είχε καταναλώσει αλκοόλ ή ναρκωτικά και σε τι βαθμό δεν το γνωρίζουμε, εκτός αν δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων ή αν έτυχε να βρισκόμασταν στο island και να τον είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια.
Επίσης, το R8 ξεκίνησε τάπα, έστριψε τάπα (quattro rules) και εξαφανίστηκε. Το αυτοκίνητο που φαίνεται να προσπερνά η 997 δεν είναι το R8. Στο σημείο εκείνο του βίντεο διακρίνονται μάλιστα τα πίσω φώτα του R8 πάνω στη στροφή. Ο οδηγός του R8 που λέει πως δεν έκανε κόντρα αλλά 'άφησε απόσταση ασφαλείας' ψεύδεται ασυστόλως, χρησιμοποιώντας δικαιολογίες παιδιού δημοτικού που μόνον κάποιον κλινικά ηλίθιο θα μπορούσαν να πείσουν.
Αναφορικά με την 997 και τον οδηγό της:
Η εντύπωση που έχω αποκομίσει από άλλα βίντεο είναι πως ο συγχωρεμένος δεν το είχε με την οδήγηση. Στην 997 το traction control απενεργοποιείται ανεξάρτητα από το PSM. Δεδομένου ότι δεν έχει διασωθεί κάτι από το αυτοκίνητο ώστε να ξέρουμε τι είχε απενεργοποιήσει ο συγκεκριμένος, αυτά δε τα άρθρα περί 'πειραγμένου οχήματος' έχουν γραφτεί για clickbait από παντελώς άσχετους δημοσιοκάφρους και έχουν επίπεδο ανάλογο των άρθρων για το ιαματικό νερό του Καματερού.
Όσο είχαμε την 996 ουδέποτε απενεργοποίησα το PSM. Δεn χρειάζεται να είσαι Βαλτερ Ρερλ για να αντιληφθείς από τα πρώτα κιόλας μέτρα πως ετούτο το πράγμα με τον κινητήρα να κρέμεται πίσω και το απελπιστικά μικρό μεταξόνιο είναι υποψήφιο widow maker. Ειδικά αν είναι και με το αργό tiptronic, όπως η εν λόγω 997.
Κάτι που ελάχιστα έχει αναφερθεί:
Κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με την ευθύνη των δημοτικών αρχών και των αρμοδίων υπαλλήλων για το αρρύθμιστο αυτόματο πότισμα των νησίδων. Το συγκεκριμένο σημείο είναι μονίμως βρεγμένο, όπως είναι και η νησίδα στην Κηφισίας μπροστά από το άλσος Συγγρού, όπως είναι και αντίστοιχοι δρόμοι σε πολλούς άλλους δήμους. Ευθύνες θα αποδοθούν ποτέ; Όπως και για τα γαμημένα τα φρεάτια που ποτέ δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με την άσφαλτο.
Κάτι τελευταίο:
Ρίξτε μια ματιά στη φωτογραφία της διπλωμένης 997 και συγκεκριμένα στα πίσω της λάστιχα. Πιο συγκεκριμένα, στην εσωτερική πλευρά τους. Σας φαίνονται σόι;
Τα αίτια του δυστυχήματος ήταν πολλά. Η Τροχαία θα επικαλεστεί πιθανότατα την κατανάλωση αλκοόλ σε συνδυασμό με υπερβολική ταχύτητα, πρόκειται για τη γνωστή καραμέλα ανθρώπων απαίδευτων που βαριούνται ή δεν αμείβονται αρκετά ώστε να αναζητήσουν την αλήθεια προκειμένου να σωθούν και άλλοι. Εξάλλου, γιατί να τα βάλει με τη δημοτική αρχή για το πότισμα; Ή με το Υπουργείο για τις λαδωμένες άδειες; Ή με το ΚΤΕΟ για τα λάστιχα; Και γιατί να στηθεί έξω από το Island με αλκοτεστ? Για να γκρινιάζει ο επιχειρηματίας που 'καταστράφηκε' με τον covid-19 (ασχέτως αν νοίκιαζε βίλλες για να κάνει τα κορωνοπάρτυ);
Όχι κύριοι. Δεν μας νοιάζει αν -βάσει ερευνών- η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 17% των δυστυχημάτων. Εδώ ευθύνεται για το 97%. Γι' αυτό βάζουμε και κάμερες, εξάλλου. Που; Εκεί όπου γίνονται τροχαία δυστυχήματα, ώστε να μειώνουν οι οδηγοί την ταχύτητα; Ας πούμε στα λιμανάκια, ή στην Καβουρίου, ή στο Riba's΄Όχι βέβαια. Τις βάζουμε εκεί όπου έχεις τη δυνατότητα να τρέξεις λίγο, για να εισπράξουμε (στην ευθεία του Alpha στην Αττική Οδό, στην ευθεία του Ασπρόπυργου επίσης, στην κατηφορική με τρεις λωρίδες της Μεγαλόπολης κλπ).
Και κάπως έτσι θα κλείσει ο φάκελος. Και ο καλλιτέχνης μας θα μείνει για τους μισούς ένας θρύλος που ξεκίνησε από το μηδέν για να 'ζήσει τα απίστευτα' έως τα 34, όπως θα ονειρεύονταν άλλωστε και οι ίδιοι. Για τους άλλους μισούς θα είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν, θύμα του εγκλήματός του, ένα τίποτα μπροστά στον... Μίκη Θεοδωράκη (η πιο άσχετη σύγκριση των ημερών).
https://dailymedia.com.gr/media/mediaplus/17968/trochaio-mad-clip-peiragmeni-i-moiraia-porsche.html
Μα τι μ@λακιες γραφουνε ρε...
Εγω έχω να πω ότι όταν κολυμπάς στο χρημα και στη δημοσιότητα εγκυμονούν πολλοι κίνδυνοι.
Π.χ η αγορά ενός super car για να κινεισαι στον κύκλο σου.
Αντε και το πηρες.
Ξερεις να το πας;
Σκέφτεσαι ότι ο συνδυασμός μέθης και αγνωστου αυτοκινητου σκοτώνουν;
Επειδή μένω νοτια και έχω περάσει χιλιάδες φορές από το σημείο θα σχολιάσω το οδοστρώμα.
Ειδικά το καλοκαίρι αργά το βράδυ στην έξοδο δεξιάς στροφής από παραλια βουλιαγμένης προς Αθήνα η αριστερή λωρίδα παντα εχει νερά από πότισμα του γκαζόν της διαχωριστικης νησίδας.
Θελει μεγάλη προσοχή ειδικά αν ερχεσαι πατημένος ή πατήσεις στην έξοδο της στροφής.
Πολλά μπορούμε να πούμε για το τι έφταιξε....δυστυχώς για τον συγκεκριμένο ανθρωπο έσβησε το καντήλι του,όπως λένε και οι παλαιότεροι..
Προσωπικά όλα αυτά μου φαίνονται μλκιες. Γιατί σώνει και καλά δλδ το γρήγορο αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει τάπα ή να πηγαινει με 150 εκει που το όριο είναι 50; Ντάξει, είναι αστεία τα όρια ταχύτητας, αλλά πήγαινε με 80 ρε συ εκει που λεει 50, μην πας με 120. Τι θα πει επίσης "ξέρεις να το πας"; Αυτά σε πίστες παιδιά, όχι στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους με τις κακοτεχνίες, τις ανάποδες στροφές, τα βρεγμένα οδοστρώματα και τα χαμηλωμένα φρεάτια. Με λίγη σύνεση και ΜΕΤΡΟ μπορείς να οδηγήσεις από 2CV μέχρι Ferrari. Δεν ξέρω, ίσως είναι και λίγο η ηλικία, γιατί μετά τα 40 δεν πηγαίνω πια όπως πήγαινα στα 25 ή στα 30. Σαφέστατα για το ατύχημα υπάιτιος ήταν κατά 100% ο "καλλιτέχνης" και ευτυχώς που δεν πήρε και άλλους αθώους στο λαιμό του.
Υ.Γ. Η τραπ είναι για τα σκουπίδια.
Προφανως και φταιει ο οδηγος...
αλλα τι εκανε ακριβως???
ολοι λενε η ταχυτητα, αν και εμεις οι πολιτικοι μηχανικοι στο μαθημα της οδοποιιας ξερουμε οτι ειναι συναρτηση παντα η ταχυτητα του δυστυχηματος αλλα οχι ο κυριος λογος ως επι το πλειστον.....πχ..στα 160 ενα λαστιχο να σου τυχει μπροστα σκοτωθηκες...γιατι παει η ταχυτητα μαζι με το ατυχες συμβαν!!!!αν πηγαινες με 50 θα την γλιτωνες καλη ωρα...
ομως ειμαστε ολοι λαθος...το 997 δεν φευγει με 130-140-150 χιλιομετρα απο το δρομο με τα φοβερα συστηματα της porsche...δειτε απειρα βιντεο στο youtube με το esp να αναβοσβηνει στα porsche και το αμαξι δεν κουναει καν...ακομα και με απαγορευτικα χιλιομετρα...δειτε στο ring..που μοιαζει πολυ με το δρομο μας...
παμε λοιπον και στο βιντεο του βενζιναδικου...ας το αναλυσουμε λιγο πιο σοβαρα....το πρωτο πραγμα που μαθαινεις οταν μπεις πιστα για drift ειναι οι λεγομενες μεταφορες βαρους...πως γινονται???με συνεχες γκαζι και λιγο παραπανω αναποδο απο οσο θα ηθελε απλα για να σταματησεις την "παντα"....μεχρι να το μαθεις αυτο ομως..παντα το κανεις λαθος και ιδιως στην αρχη κανεις λιγοτερο αναποδο απο οσο χρειαζεται...ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΤΙ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟ TO ΠΟΡΣΕ??? ή μαλλον να το πω αλλιως...ο βαρυς κωλος του porsche- αν δεν τον "πιασεις" σωστα κανει τεραστια μεταφορα βαρους απο την αλλη λογω των 300-400 κιλων πισω απο το πισω αξονα του αυτοκινητου...το αποτελεσμα ηταν μια ολοκληρη περιστροφη γυρω απο τον εαυτο του, το εν λογω αμαξι!!!!!!να σημειωθει οτι σε ενα bmw η μεταφορα ειναι πολυ λιγοτερο βιαια γιατι πολυ απλα το βαρυ μοτερ ειναι μπροστα!!!!!!
υγ...οποιος εχει καβαλησει ενα σκαραβαιο, ναι αυτο ειναι ενα κακο porsche, θα ξερει οτι στο πρωτο μισο της στροφης το αμαξι ειναι πραγματικα για πεταμα..δεν εχεις μουτρο και αμα εισαι και με κλειστο γκαζι δεν εχεις και κωλο...μετα το apex ομως ο σκαραβαιος περναει (λογω γεωμετριας) ΤΑ ΠΑΝΤΑ αρκει να εισαι στο γκαζι...υπαρχουν αρθρα και βιντεος που το αναλυουν αυτο..αν ψαξετε θα βρειτε πολλα...στο 997 μας ειχε χαθει ο ελεγχος πριν το εικονικο apex...εκει που ακομα και το 997 παραμενει μετριο...
Βρηκα και αυτο...που αξιζει να δειτε..απο σχολειο της ιδιας της porsche !!!!!
https://www.cnet.com/roadshow/videos/porsche-teaches-us-to-drive-the-911-properly/
Υγ..η διαφορα με τα συστηματα on/off ειναι πραγματικα τρομακτικη!!!!
Πέρα από την πολική ροπή αδράνειας που περιγράφεις πιο πάνω, η μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα σε ένα πισωκίνητο βελτιώνει και την τριβή (αφού αυξάνεται η κατακόρυφη δύναμη). Το θέμα είναι και ότι η τριβή ολίσθησης είναι μικρότερη από την στατική τριβή, τα δε συστήματα ασφαλείας δεν δημιουργούν πρόσφυση αλλά μεγιστοποιούν αυτή που μπορείς να έχεις ανά περίπτωση.
Τα αυτοκίνητα από τη Στουτγάρδη είναι δύστροπα, όπως και να το κάνουμε. Η κλασσική σπορ συνταγή είναι καλό ζύγισμα με μοτέρ μπροστά και κίνηση πίσω.
Αυτό δε σημαίνει ότι έφταιγε το αυτοκίνητο. Δε σημαίνει επίσης ότι έφταιγε η υπερβολική ταχύτητα. Αυτή απλώς μετέτρεψε ένα ατύχημα σε δυστύχημα.
Το γεγονός ότι το δυστύχημα αφορά έναν διάσημο με ακριβό αυτοκίνητο, μας κάνει να το υπεραναλύουμε. Το ίδιο έγινε και με τον Βακάκη, το ίδιο έγινε και με τον Παντελίδη.
Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ πιο σκληρή, καθώς καθημερινά χάνουν κατά μέσο όρο τη ζωή τους 2 συνάνθρωποί μας. Και δεν είναι όλοι γκαζιάρηδες με ακριβά σπορ οχήματα. Κάποιοι είναι πανάσχετοι και αστοιχείωτοι, άλλοι είναι στα παπάρια τους (πάνω σε μηχανάκι χωρίς κράνος, με γλιτσοσαγιονάρα, βερμούδα και wife beater φανελάκι να πηγαίνουν μπάλες ανάποδα σε μονόδρομους ή πάνω σε πεζοδρόμια), άλλοι έχουν χρόνο αντίδρασης που μετριέται σε γεωλογικές περιόδους (μια στροφή διαρκεί όσο η Πλειόκαινος), άλλοι φορτώνουν την γκόμενα και οδηγούν σαν να μετέχουν στο Gymkhana γιατί έτσι νομίζουν πως θα της κατέβει η κυλόττα πιο γρήγορα, άλλοι έχουν κόμπλεξ, άλλοι είναι θύματα όλων αυτών και πάντως όλοι είμαστε θύματα της ανοργανωσιάς και της διαπλοκής του κράτους και της αυτοδιοίκησης.
Πέρα από την πολική ροπή αδράνειας που περιγράφεις πιο πάνω, η μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα σε ένα πισωκίνητο βελτιώνει και την τριβή (αφού αυξάνεται η κατακόρυφη δύναμη). Το θέμα είναι και ότι η τριβή ολίσθησης είναι μικρότερη από την στατική τριβή, τα δε συστήματα ασφαλείας δεν δημιουργούν πρόσφυση αλλά μεγιστοποιούν αυτή που μπορείς να έχεις ανά περίπτωση.
Τα αυτοκίνητα από τη Στουτγάρδη είναι δύστροπα, όπως και να το κάνουμε. Η κλασσική σπορ συνταγή είναι καλό ζύγισμα με μοτέρ μπροστά και κίνηση πίσω.
Αυτό δε σημαίνει ότι έφταιγε το αυτοκίνητο. Δε σημαίνει επίσης ότι έφταιγε η υπερβολική ταχύτητα. Αυτή απλώς μετέτρεψε ένα ατύχημα σε δυστύχημα.
Το γεγονός ότι το δυστύχημα αφορά έναν διάσημο με ακριβό αυτοκίνητο, μας κάνει να το υπεραναλύουμε. Το ίδιο έγινε και με τον Βακάκη, το ίδιο έγινε και με τον Παντελίδη.
Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ πιο σκληρή, καθώς καθημερινά χάνουν κατά μέσο όρο τη ζωή τους 2 συνάνθρωποί μας. Και δεν είναι όλοι γκαζιάρηδες με ακριβά σπορ οχήματα. Κάποιοι είναι πανάσχετοι και αστοιχείωτοι, άλλοι είναι στα παπάρια τους (πάνω σε μηχανάκι χωρίς κράνος, με γλιτσοσαγιονάρα, βερμούδα και wife beater φανελάκι να πηγαίνουν μπάλες ανάποδα σε μονόδρομους ή πάνω σε πεζοδρόμια), άλλοι έχουν χρόνο αντίδρασης που μετριέται σε γεωλογικές περιόδους (μια στροφή διαρκεί όσο η Πλειόκαινος), άλλοι φορτώνουν την γκόμενα και οδηγούν σαν να μετέχουν στο Gymkhana γιατί έτσι νομίζουν πως θα της κατέβει η κυλόττα πιο γρήγορα, άλλοι έχουν κόμπλεξ, άλλοι είναι θύματα όλων αυτών και πάντως όλοι είμαστε θύματα της ανοργανωσιάς και της διαπλοκής του κράτους και της αυτοδιοίκησης.
Ρε σατανα....πως καταφερες και εμπλεξες τον madclip με τη διαπλοκη με ξεπερνα...:th_Laie_67-1::shok::hystericalbs1:
https://www.protothema.gr/greece/article/1158809/pateras-mad-clip-apenergopoiouse-ta-sustimata-asfaleias-sto-autokinito-tou/
Θα μας πει ο Χριστόφορος σε ποιους αγώνες έτρεχε στην Κύπρο...
Ωραια ολα αυτα,αλλα φανταστειτε και το σεναριο να μην ηταν η κολωνα εκει,να περνουσε απεναντι,και να οδηγουσε μια οικογενεια ενα ΙΧ................
Τέτοια τραγικά Κώστα μου συμβαίνουν δυστυχώς κάθε μέρα, κανείς όμως δεν ασχολείται ή στην καλύτερη ξεχνιούνται, καθώς δεν περιλαμβάνουν Porsche και δεν εμπλέκουν διάσημους.
Προ δυο ετών δυο νεαροί με Ε93 μπήκαν γιούρια σε παράδρομο εθνικής οδού στη Λαμία και έπεσαν μετωπικά σε μια 190E στην οποία επέβαινε μια οικογένεια. Ο πατέρας 4 παιδιών σκοτώθηκε, η μητέρα και τα δυο από τα 4 παιδιά τραυματίστηκαν. Υπήρχε και σχετικό βίντεο από κάμερα ασφαλείας. Έπαιξε στις ειδήσεις καναδυό μέρες και αυτό ήταν. Έγινε κάτι στον κόμβο? Όχι.
Κάθε τρεις και λίγο στον Κηφισό κάποια νταλίκα περνάει στο αντίθετο ρεύμα πάνω από τις διαχωριστικές μπάρες και θερίζει κάποιον. Ελέγχεται κανείς από αυτούς τους -αλλοδαπούς κυρίως- επαγγελματίες? Όχι.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει ούτε πρόληψη ούτε καταστολή. Υπάρχουν μόνο στόχοι για έσοδα. Εδώ ο άλλος προκάλεσε θανατηφόρο τροχαίο κάνοντας παράνομα στροφή έξω από το Κοινοβούλιο με υπηρεσιακό όχημα βουλευτή, εν συνεχεία του άνοιξαν τη μπάρα και μπήκε μέσα. Τι να λέμε τώρα?
μετά απο πολύ καιρό, επιτρέψτε μου να γράψω και εγώ ένα μακρινάρι!!!
ας τα πάρουμε τα πράγματα λίγο από την αρχή σχετικά με την τραπ, τα πρότυπα και τους καλλιτέχνες. έχοντας πλέον μια κόρη που αισίως κοντεύει τα 12, πολύ συχνά βλέπω τον εαυτό μου στο πρόσωπο της, μιας και στην ηλικία που είναι έχω ξεκάθαρες αναμνήσεις και εικόνα του εαυτού μου από όταν υπήρξα και εγώ 12. θυμάμαι λοιπόν, που τα δικά μου πρότυπα τότε ήταν ο κερτ κομπέιν και οποιοσδήποτε βρισκόταν στην ίδια συνομοταξία...ναρκομανής (όχι πως υπήρξα ποτέ), βρωμιάρης, τα τραγούδια δεν έβγαζαν νόημα και μιλούσαν είτε για σατανάδες, είτε θα έβριζαν, είτε θα παρομοίαζαν τα ναρκωτικά με μια φανταστική φιγούρα η οποία έπαιζε μεγάλο ρόλο για την ζωή του καλλιτέχνη. και όμως, ακούγαμε τα τραγούδια και αυτού του είδους την τέχνη σαν τρελοί, είχαμε τα ανάλογα πόστερ κρεμασμένα και οι έρμοι οι γονείς μας αποσβολωμένοι ανησυχούσαν για το τι δρόμο θα πάρουμε και πως θα καταλήξουμε. σήμερα οι τις ηλικίας μας, ανησυχούμε για την καινούρια γενιά που ακούει τραπ. that's the way it is. αυτό βρίσκουν κουλ οι πιτσιρικάδες σήμερα είτε μας αρέσει, είτε όχι...δεν χρειάζονται αφορισμοί, και ξεπερασμένες αντιλήψεις που είχαν οι δικοί μας κάποτε. αυτοί είχαν δικαιολογία να είναι έτσι, εμείς δεν έχουμε όμως ως γενιά της ραγδαίας εξέλιξης. άλλωστε, εμείς ίσως υπήρξαμε χειρότεροι από τα παιδιά μας κάποτε (εγώ σίγουρα).
σχετικά με το ατύχημα πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την ουσία της κουβέντας και φυσικά το τι προσπαθούμε να βρούμε. κάτω από ποιες συνθήκες έγινε; πως έγινε; αν έγινε επειδή ο οδηγός "ίσως" ήταν καβάλα πάνω σε ένα high; έγινε επειδή ήταν άπειρος; και φυσικά πολλά πολλά άλλα, που δε νομίζω να έχουν και κανένα νόημα. πάει, έγινε, τελείωσε. ο μάγκας έφυγε, δεν κατάλαβε χριστό και έχουν μείνει πίσω οι δικοί του να τραβάνε το κουπί. ναι, κάθε φορά που θα πατήσεις το πόδι σου κάτω, όσο έμπειρος και να 'σαι, η κακιά η στιγμή θέλει ένα κλάσμα του δευτερολέπτου για να έρθει. άλλωστε οι μισοί εδώ μέσα είμαι σίγουρος πως μέχρι και σήμερα ζούμε στην κυριολεξία από τύχη και τπτ άλλο. ας μην αναλωνόμαστε λοιπόν στο τι έφταιξε. κάποιος κυνηγούσε την τύχη του εκείνη την ώρα και αυτή απλά τελείωσε. αν, αν, αν...ναι, όλα τύχη είναι σε αυτή τη ζωή.
όσον αφορά τώρα τα πισωκίνητα, τα τετρακίνητα και τα μπροστοκίνητα, είτε είναι πόρτσε, είτε είναι μι-τριόλια, είτε και ζάσταβα, το καθένα απ' αυτά έχει τον δικό του χαρακτήρα στον οποίο ο οδηγός θα πρέπει απλά να προσαρμοστεί και να μάθει τα χούγια αυτού που καβαλάει. εκεί λοιπόν που είσαι 100% σίγουρος πως το αμάξι το κάνεις κουδούνια, εκεί θα φας και την σφαλιάρα και μετά θα κάθεσαι με βλέμμα ροφού, αναρωτώντας τι πήγε στραβά...
προσοχή μεγάλη λοιπόν και αν θέλουμε να περάσουμε ένα μήνυμα, αυτό ας είναι να είμαστε σοβαροί στους δρόμους...
Όχι. Από το αμάξι σου που το ξέρεις, δε θα φας σφαλιάρα στα καλά καθούμενα. Περιμένεις τι θα κάνει από πριν το κάνει και είσαι προετοιμασμένος. Αλλιώς δεν ξέρεις το αμάξι σου.
Το θέμα φίλε μου είναι ότι το 90% και βάλε, ΝΟΜΊΖΟΥΝ ότι ξέρουν το αμάξι τους. Το γράφω ξεκάθαρα άλλωστε πιο πάνω... "εκεί που νομίζεις ότι το κάνεις κουδούνια, εκεί θα φας τη σφαλιάρα".
Το ότι οδηγούμε σβέλτα, δεν μας κάνει πιλότους, ούτε και rally drivers να μπορούμε να σώνουμε το σύμπαν στην πρώτη στραβή.
Εγω προσωπικα θα αναφερθω στους δρομους . Ασχετα εαν ειναι ταχειας κυκλοφορειας η επαρχιακος , σε χωριο η μεσα στην πολη. Δεν χρειαζοντε αυτα τα χιλιομετρα. Θες να βγαλεις την καψα σου ?? πηγαινε σε ενα tracking day με ενα club να εισαι ασφαλης και να εκτονωθείς. Ειναι κριμα να χανοντε ζωες και να παιρνουμε ζωες αλλων που δεν μας φταινε σε τιποτα. Προσοχη σε ολους και ασφαλη χιλιομετρα !!!!
σχετικά με το ατύχημα πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την ουσία της κουβέντας και φυσικά το τι προσπαθούμε να βρούμε. κάτω από ποιες συνθήκες έγινε; πως έγινε; αν έγινε επειδή ο οδηγός "ίσως" ήταν καβάλα πάνω σε ένα high; έγινε επειδή ήταν άπειρος; και φυσικά πολλά πολλά άλλα, που δε νομίζω να έχουν και κανένα νόημα. πάει, έγινε, τελείωσε. ο μάγκας έφυγε, δεν κατάλαβε χριστό και έχουν μείνει πίσω οι δικοί του να τραβάνε το κουπί. ναι, κάθε φορά που θα πατήσεις το πόδι σου κάτω, όσο έμπειρος και να 'σαι, η κακιά η στιγμή θέλει ένα κλάσμα του δευτερολέπτου για να έρθει. άλλωστε οι μισοί εδώ μέσα είμαι σίγουρος πως μέχρι και σήμερα ζούμε στην κυριολεξία από τύχη και τπτ άλλο. ας μην αναλωνόμαστε λοιπόν στο τι έφταιξε. κάποιος κυνηγούσε την τύχη του εκείνη την ώρα και αυτή απλά τελείωσε. αν, αν, αν...ναι, όλα τύχη είναι σε αυτή τη ζωή.
μια επιλογη, ηταν αρκετη και μονο, για να καθορισει το ζω-πεθαινω στην προκειμενη.ΜΙΑ..ολες οι υπολοιπες που πηρε δεν επαιζαν σχεδον κανενα ρολο...
η συναρτηση της ταχυτητας λοιπον, που τη θεωρω δεδομενη οταν καβαλας sport αμαξι, με την απουσια ηλεκτρονικου προστατη ηταν αρκετη για να τελειωσουν ολα..
και θα μ πεις ποιο το νοημα νοημα του post..αφηστε τα συστηματα μεσα οταν θα πατε γρηγορα στο δρομο..αυτο..τιποτε αλλο!
Για να σταματήσουμε να έχουμε νεκρούς στην άσφαλτο - ή τουλάχιστον να πιάσουμε τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους-, ΕΝΑ πράγμα είναι προϋπόθεση: Το μάθημα οδηγικής συμπεριφοράς στα σχολεία. Δυστυχώς, εμείς διδάσκουμε ακόμα θρησκευτικά. :(
νεα info...
το αμαξι φοραγε ημισλικια, αν εχω δει καλα, Michelin (cup λογικα)...αρα και σχετικα κρυα ημισλικια στην εξισωση.....
Από πού το συμπέρασμα? Από ότι φαίνεται στο βίντεο ή είναι πληροφορία? Γιατί πολύ αμφιβάλλω, πάρα πολύ..
Το είπε ο Μαδιάς, ο πραγματογνώμων της οικογένειας, κάνοντας ένα σωρό άλλες βαρύγδουπες ανακοινώσεις πλημμυρισμένες από εξεζητημένες λέξεις και επιτηδευμένες εκφράσεις ώστε να λουστεί με σοβαρότητα το πόρισμά του.
νεα info...
το αμαξι φοραγε ημισλικια, αν εχω δει καλα, Michelin (cup λογικα)...αρα και σχετικα κρυα ημισλικια στην εξισωση.....
Νικόλα τα cup 2 δεν είναι σεμι.
Αυτός ο μαδιας είναι τέρμα μαϊντανός [emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νικόλα τα cup 2 δεν είναι σεμι.
Αυτός ο μαδιας είναι τέρμα μαϊντανός [emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
τα cup 2 φυσικα και ειναι semi...αντεχουν 5000 χιλιομετρα...δεν εχουν διαφορα με τα r888 που φοραγα μια ζωη στο ε30...
τα cup 2 φυσικα και ειναι semi...αντεχουν 5000 χιλιομετρα...δεν εχουν διαφορα με τα r888 που φοραγα μια ζωη στο ε30...
Νικόλα, τα cup 2 connect έχουν 240 treadwear. Δεν υπάρχει σεμι με 240 tw νομίζω.
Ακόμα και σε tread pattern αν τα δεις έχουν διαφορετική προσέγγιση, σε σχέση με τα r888 που λες. Επίσης τα καπ 2 είναι δι-γομα, έχουν άλλη γόμα στο εσωτερικό για τη βροχή και άλλη στο εξωτερικό για το στεγνό.
Νομίζω ότι αυτά δεν είναι χαρακτηριστικα σεμι.
Σεμι είναι τα r888, r888r, nankang ar1 κλπ.
Τα καπ 2 είναι ultra ultra high performance tire και μάλιστα πρόκειται για ελαστικό αρχικής τοποθέτησης στο m2 cs. Δε νομίζω να έβαζαν σεμι λάστιχο σε αυτοκίνητο που βγαίνει απο τη γραμμή παραγωγής και οδηγείται στο δρόμο, κάτω από διαφορετικές καιρικές συνθήκες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτα που ειχαν βαλει στο e46 csl οταν ειχε βγει ηταν semi η οχι ? Δεν ξερω αλλα θυμαμαι να λεει ο clarkson στην παρουσιαση του top gear οταν το οδηγουσε στο isle of man οτι τα λαστιχα αυτα δεν θα δουλεψουν στη βροχη και οτι υπηρχε σχετικο disclaimer που υπεγραφαν οι νεοι ιδιοκτητες.
Νικόλα, τα cup 2 connect έχουν 240 treadwear. Δεν υπάρχει σεμι με 240 tw νομίζω.
Ακόμα και σε tread pattern αν τα δεις έχουν διαφορετική προσέγγιση, σε σχέση με τα r888 που λες. Επίσης τα καπ 2 είναι δι-γομα, έχουν άλλη γόμα στο εσωτερικό για τη βροχή και άλλη στο εξωτερικό για το στεγνό.
Νομίζω ότι αυτά δεν είναι χαρακτηριστικα σεμι.
Σεμι είναι τα r888, r888r, nankang ar1 κλπ.
Τα καπ 2 είναι ultra ultra high performance tire και μάλιστα πρόκειται για ελαστικό αρχικής τοποθέτησης στο m2 cs. Δε νομίζω να έβαζαν σεμι λάστιχο σε αυτοκίνητο που βγαίνει απο τη γραμμή παραγωγής και οδηγείται στο δρόμο, κάτω από διαφορετικές καιρικές συνθήκες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
μαζι σου σε οσα ειπες...μπορει να μην ειναι ακριβως ημισλικ...αλλα πρεπει να σταθουμε αλλου....
στο οτι μαλλον δεν ειχαν ζεσταθει καθολου απο το island μεχρι το λαιμο...με αποτελεσμα και αυτα με τη σειρα τους, αφου απενεργοποιησε τα συστηματα το θυμα, να λειτουργησουν σαν σαπουνια....και να μην βοηθησουν καθολου το αυτοκινητο να σταματησει...
μαζι σου σε οσα ειπες...μπορει να μην ειναι ακριβως ημισλικ...αλλα πρεπει να σταθουμε αλλου....
στο οτι μαλλον δεν ειχαν ζεσταθει καθολου απο το island μεχρι το λαιμο...με αποτελεσμα και αυτα με τη σειρα τους, αφου απενεργοποιησε τα συστηματα το θυμα, να λειτουργησουν σαν σαπουνια....και να μην βοηθησουν καθολου το αυτοκινητο να σταματησει...
Νικόλα και με κουβερτες να έβγαινε από παρκ φερμε στη λίμνη, με τέτοια άσφαλτο, με τα νερά που έχει το βράδυ εκεί, με τα 100+ που έσκασε στο δέντρο (που σημαίνει ότι πήγαινε με πολύ περισσότερα) και άρα με τη ταχύτητα που πήγαινε (κάπου διάβασα, πριν έκανε πάτημα με ρ8), έτσι όπως θα του ξεκολλησε εκεί δεν τον εσωζε τίποτα.
Δε φταίνε τα λάστιχα. Η ταχύτητα που πήγαινε φταίει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτα που ειχαν βαλει στο e46 csl οταν ειχε βγει ηταν semi η οχι ? Δεν ξερω αλλα θυμαμαι να λεει ο clarkson στην παρουσιαση του top gear οταν το οδηγουσε στο isle of man οτι τα λαστιχα αυτα δεν θα δουλεψουν στη βροχη και οτι υπηρχε σχετικο disclaimer που υπεγραφαν οι νεοι ιδιοκτητες.
Στη βόρεια Ευρώπη από Νοέμβριο μέχρι νομίζω Μάιο είναι υποχρεωτική η χρήση χειμερινών ελαστικών αλλά πέρα από αυτό, ναι ήταν σλικ:
http://www.cslregister.com/forum/showthread.php?p=783
Sent from my iPhone using Tapatalk
Κουγιας μια απ τα ιδια!!!
https://www.youtube.com/watch?v=CFFA8YMBk9Q
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.