PDA

Επιστροφή στο Forum : 530i E39 Turbo



stefm5
02-09-21, 10:08
Το όχημα μόλις τελείωσε το στρώσιμο.
Σφυρί, ροική, εκκεντροφόροι, τουρμπίνα Borg Warner EFR8374, TIAL 60mm wastegate, twinscroll χταπόδι εξαγωγής, B58 πολλαπλασιαστές κλπ.
Εργοστασιακός εγκέφαλος, map sensor, launch control, boost control.


4528845289452904529145292

S8N
02-09-21, 10:26
Θεός!

Βλέπω water/methanol injection και μάλιστα ψαγμένο (snow performance και όχι AEM). Επίσης, έχεις αντικαταστήσει το υδραργυρικό με ηλεκτρικό ανεμιστήρα ή κάνω λάθος?

Καλοτάξιδο να είναι, ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις και παρακαλώ πολύ συνέχισε να αναφέρεις εντυπώσεις! Αν θες γράψε και το ιστορικό, δηλαδή πως ήταν με κομπρέσσορα, τι στάδια πέρασες και πως αποφάσισες να πας σε τούρμπο.

Πραγματικά χαίρομαι να βλέπω τόσο ωραία και τολμηρά projects. Θα πεταχτούν κάποιοι και θα πουν 'εγώ θα πήγαινα σε N54'. Εγώ πάντως σου βγάζω το καπέλο.

stefm5
02-09-21, 10:38
το υδραργυρικό αντικαταστάθηκε από ηλεκτρικό που προέρχεται από 645 Ε63/545 Ε60.
ο κομπρέσσορας έχει ταβάνι και οι βελτιώσεις του κοστίζουν πολύ περισσότερο από το τούρμπο. είχα φτάσει πάνω από 450 άλογα αλλά όπως πάντα όλα 'συνηθίζονται'. οπότε είπα να κάνω κάτι διαφορετικό.
αυτοί που θα πήγαιναν σε Ν54 δεν έχουν γνώση του αντικειμένου και της σχέσης κόστους οφέλους. επιγραμματικά θα πω ότι η κεφαλή του Μ54 αναπνέει 20% περισσότερο αέρα από του Ν54. στην ίδια πίεση τα Ν54 αποδίδουν λιγότερο.

pilot
02-09-21, 11:00
Ωραία δουλειά!

Χρίστος
02-09-21, 16:51
Με γειες και καλοδουλευτο να σου ειναι Στεφ.

Φαινεται πραγματικα προσεγμενη βελτιωση και οσο γινεται ινκογκνιτο τοποθετηση!

Το θυμαμαι πριν χρονια που το βλεπαμε ενα απογευμα στο σεριφη οταν (τοτε) χαιροσουν με το Μ54 μονο!!!

Για πες μας (αν θες) πιεσεις και νουμερα !!

S8N
02-09-21, 18:23
Με τη συμπίεση τι έκανες? Και με τα μπουζόνια της κεφαλής?

stefm5
02-09-21, 19:23
ευχαριστώ χρήστο
ακόμη δουλεύει 1bar μηχανική, οπότε γύρω στα 500. αργότερα θα δουλέψει γύρω στο 1,6-1,7.

stefm5
02-09-21, 19:26
Με τη συμπίεση τι έκανες? Και με τα μπουζόνια της κεφαλής?

η συμπίεση είναι στο 9,2:1. πιστόνια dp 9,5:1 και γνήσια oversize φλάντζα κεφαλής.
μπουζόνια m10 raceware ειδικά για αλουμινένιο μπλοκ

///Maniac
03-09-21, 22:03
Πολυ ωραιο!!
Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.

S8N
04-09-21, 16:08
Πολυ ωραιο!!
Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.

Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

Έχω δει πολλούς που φτάνουν και τα 400 με στοκ εσωτερικά. Νομίζω πως αυτό είναι το όριο.

Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν.

Απ' ότι έχω καταλάβει, τα 330 τροχό είναι εφικτά και ασφαλή. Ο στροφαλοφορος του Μ54Β30 είναι σφυρήλατος και μάλιστα ο ίδιος με του αμερικανικού Μ3 (S52B32), τα πιστόνια και οι μπιελες είναι καλά, συνήθως αλλάζουν μόνο βίδες και πυρο όταν πρόκειται να φτάσουν ψηλά σε ιπποδύναμη. Τα βασικά είναι συμπίεση, αντλία λαδιού και τροφοδοσία.

Για να παίξεις μέχρι τα 300 άλογα στον στρόφαλο, δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από προληπτική συντήρηση στο κύκλωμα ψύξης και προληπτική επέμβαση στο παξιμάδι αντλίας λαδιού.

BILL007
07-09-21, 12:22
ΣΟΥΠΕΡΡΡΡ!! ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΣΤΕΦ!!! :thumbsup:




Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν..

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

///Maniac
07-09-21, 17:13
Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

Μπορεις να με διαφωτισεις λιγο πανω σε αυτο ? Ειτε παραθετοντας το thread ?
Eπειδη δεν εχει ιντερκουλερ εννοεις?

stefm5
07-09-21, 19:00
Πολυ ωραιο!!
Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.

με τον κομπρέσσορα ήμουν 450+.
το μοτέρ με σωστή χαρτογράφηση φτάνει 500 άνετα. δύσκολο να το πετύχεις όμως με κομπρέσσορα. θέλει πολλή μελέτη το σεταπ και αρκετά χρήματα. ενώ είναι ευκολάκι με το τούρμπο.
ο schnitzer είναι πολύ μικρός όπως είπες. με τη μαμα τροχαλία γύρω στα 300.

stefm5
07-09-21, 19:03
Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

Έχω δει πολλούς που φτάνουν και τα 400 με στοκ εσωτερικά. Νομίζω πως αυτό είναι το όριο.

Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν.

Απ' ότι έχω καταλάβει, τα 330 τροχό είναι εφικτά και ασφαλή. Ο στροφαλοφορος του Μ54Β30 είναι σφυρήλατος και μάλιστα ο ίδιος με του αμερικανικού Μ3 (S52B32), τα πιστόνια και οι μπιελες είναι καλά, συνήθως αλλάζουν μόνο βίδες και πυρο όταν πρόκειται να φτάσουν ψηλά σε ιπποδύναμη. Τα βασικά είναι συμπίεση, αντλία λαδιού και τροφοδοσία.

Για να παίξεις μέχρι τα 300 άλογα στον στρόφαλο, δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από προληπτική συντήρηση στο κύκλωμα ψύξης και προληπτική επέμβαση στο παξιμάδι αντλίας λαδιού.

το ρεκόρ με κλειστό μοτέρ το έχει αμερικάνος γνωστός μου με 680 άλογα. εκεί έσπασε το μοτέρ.

stefm5
07-09-21, 19:07
Μπορεις να με διαφωτισεις λιγο πανω σε αυτο ? Ειτε παραθετοντας το thread ?
Eπειδη δεν εχει ιντερκουλερ εννοεις?

γενικώς όλοι οι κομπρέσσορες είναι πανάκριβοι και κοστίζουν τρελά λεφτά για να επισκευαστούν
συγκεκριμένα ο schnitzer παλιότερα δεν επισκευαζόταν, τώρα νομίζω βρίσκεις ρουλεμάν και τσιμούχες.
η έλλειψη ιντερκούλερ είναι αισθητή το καλοκαίρι, αλλά πώς να βάλεις με τόσο χαμηλή πίεση.
η μόνη λύση είναι ψεκασμός νερού/μεθανόλης

VanVIC
12-09-21, 09:32
Στέφανε... ΜΠΡΑΒΟ !
Respect στο όραμα, στην υπομονή και την επιμονή !

nik200
14-09-21, 12:56
μια θολομπαρα εμπρος παρακαλω...το 39αρι ειναι και καποιας ηλικιας κυρια...οτι δεσιμο μπορουμε ειναι αναγκαιο πλεον!

ενα μπραβο και απο μενα για την προσεγμενη δουλεια..ολα δειχνουν σωστα περασμενα και ομορφα..να το χαρεις φιλε στεφανε οπως εσυ ποθεις..πιστευω θα ναι υπεροχο παιχνιδι....

DIMOARIS
24-06-23, 22:13
Καλησπέρα stefm5, ενδιαφέρομαι και εγώ για μια μετατροπή με turbo μπορείς να με βοηθήσεις, πχ συνεργείο τοποθέτησης κόστος κοκ....Έχω ένα Ε39 520 μετατροπή σε 523 , μ52β25 αυτόματο σασμάν.

stefm5
30-06-23, 16:15
Καλησπέρα stefm5, ενδιαφέρομαι και εγώ για μια μετατροπή με turbo μπορείς να με βοηθήσεις, πχ συνεργείο τοποθέτησης κόστος κοκ....Έχω ένα Ε39 520 μετατροπή σε 523 , μ52β25 αυτόματο σασμάν.

σου απάντησα στο άλλο νήμα