PDA

Επιστροφή στο Forum : Πάτωμα Ε46 Μ3



steliose36
25-08-21, 08:48
Καλημέρα και όπως καταλαβαίνετε από το τίτλο κλασσικό θεμα για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Πριν παρω το αμαξι ηξερε οτι δεν ειχε γινει ενισχυση πατωματος ,οπότε το είχα πρώτο πρώτο στη λίστα.
Και όταν το ελέγξαμε (Σπανο) ειχε αρχίσει μια τριχα οσο το μικρο νύχι και ακόμα μικρότερη ισως γιατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αλλαξε τα παντα σχετικά προσφατα (σέρβις διαφορικού ,σινεμπλοκ κλπ οποτε θα έτρωγε και περισσότερη καταπονησει)
Όπως και να χει δεν με πειράζε γιατι το είχα στο πρόγραμμα πριν το δω .
Εχω διαβάσει σχεδόν τα πάντα για το 46 αλλα θα ήθελα τη γνώμη σας για το που να κανω αυτή τη δουλειά. Δεν με πειράζει να δώσω κάτι παραπάνω αρκει να γινει σωστή δουλειά.
Το αναλαμβάνει ο.μηχανικος που πήγαιναν το αμαξι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες -όπου έχω ακούσει τα καλύτερα-δεν το γράφω εδώ γιατι δεν ξερω αν πρεπει.Η αληθεια ειναι ότι γενικα λεω να πηγαίνω εκει το αμαξι μιας και το εχει αρκετά χρόνια, οπότε ξερει και τι εχει γινει.
Ευχαριστω

pilot
25-08-21, 09:37
Εφόσον πάγαινε εκεί το αμάξι τόσα χρόνια δεν βλέπω τον λόγο να ψάξεις αλλού. Μπορούν να σε συμβουλεύσουν φυσικά καλύτερα τα παιδιά απο Αθήνα. Εγώ απλά θα πω πως άσχετα απο που θα αποφασίσεις τελικά, πρέπει ένας να πιάνει το αμάξι! Αν πηγαίνεις απο εδώ και απο εκεί συνήθως γίνονται ''πασαλείμματα''..

steliose36
25-08-21, 12:08
Η αλήθεια ειναι ότι και εγω ειμαι υπέρ να μην πηγαίνει δεξιά κ αριστερά

gnx
25-08-21, 14:23
Κροκίδης στη Νέα Χαλκηδόνα.

Thomelef
31-08-21, 13:01
ότι και να κάνεις, να αλλάξεις και τα σινεμπλόκ της γέφυρας. ουσιαστικά ο σχεδιασμός τους είναι που κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά. επειδή πατάει μόνο η περίμετρος του σινεμπλόκ και δημιουργείται κενό στο εσωτερικό, τρώει πολύ μεγαλύτερο ζόρι.