PDA

Επιστροφή στο Forum : μετατροπη Μ5



hermes
02-06-21, 20:41
Καλησπερα σας, επειδη εχω ακουσει πολλα θελω να θεσω μια ερωτηση στο φορουμ...γίνεται στο 520 να βαλεις πανω τον 4.4 V8 του Χ5 ή η τετρακινηση μας δημιουργει προβλημα;
ευχαριστω

Kostas Maras
08-06-21, 22:33
Φίλε μου....ολα γίνονται και εξαρτώνται απο την τσέπη του καθενός μας!

BILL007
09-06-21, 19:53
Η τετρακίνηση δε παίζει ρόλο ως προς το μοτέρ. Το 4.4 το φόραγε η σειρά 5 στο 540, επομένως γίνεται :)



1995–1998
M62B44 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M62)
V8
210 kW (282 hp)
at 5,700 rpm
420 N⋅m (310 lb⋅ft)
at 3,900 rpm


1998–2003
M62TUB44 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M62)
V8
210 kW (282 hp)
at 5,400 rpm
440 N⋅m (325 lb⋅ft)
at 3,600 rpm

S8N
09-06-21, 23:12
Ο τίτλος τι σχέση έχει;

Ο V8 φυσικά και μπαίνει. Χάνεις την κρεμαγιερα βέβαια και αποκτάς steering box. Η 540 φορούσε και το 6αρι Getrag της Μ5.

Για την τετρακίνηση δεν είμαι σίγουρος ότι είναι εφικτό χωροταξικά. Η Ε39 δεν έβγαινε ποτέ τετρακίνητη. Εκτός αν μιλάς για Ε60.

Και πάλι, γιατί να το κάνει κάποιος αυτό; Πήγαινε πάρε ένα Quattro. Οι σωστές μπεμβε είναι ατμοσφαιρικές, πισωκινητες και εξακύλινδρες.

Χρίστος
09-06-21, 23:29
Σκληρος.... πολυ σκληρος!

Πήγαινε πάρε ένα Quattro. Οι σωστές μπεμβε είναι ατμοσφαιρικές, πισωκινητες και εξακύλινδρες.
θα εκλείψουν (ωσονουπω) οι "σωστες"!!

S8N
09-06-21, 23:46
Με την αυστηρή έννοια του όρου, έχουν ήδη εκλείψει αφού πλέον όλοι οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι...

PetrosD
10-06-21, 22:23
Ο τίτλος τι σχέση έχει;
Οι σωστές μπεμβε είναι ατμοσφαιρικές, πισωκινητες και εξακύλινδρες.

Για αυτό κι εγώ δεν πήρα τότε το 2009 ένα 325iX αυθεντικό, αν και πάταγε απίστευτα.

alexm
11-06-21, 11:39
Οι σωστές μπεμβε είναι ατμοσφαιρικές, πισωκινητες και εξακύλινδρες.

Ναι και ο Θοδωρής ο Κολοκοτρώνης... έτσι έλεγε μέχρι να οδηγήσει σύγχρονο τουρμπατο με 600Nm διαθέσιμο από τις 2000 rpm! :thefinger:
Είναι γνωστό τοις πάσι πως από το εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό προέκυψε η παροιμία, ''ΒΑΣΤΑ ΠΑΠΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ'' :tease:

Χρίστος
11-06-21, 13:14
Ναι και ο Θοδωρής ο Κολοκοτρώνης... έτσι έλεγε μέχρι να οδηγήσει σύγχρονο τουρμπατο με 600Nm διαθέσιμο από τις 2000 rpm! :thefinger:
Είναι γνωστό τοις πάσι πως από το εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό προέκυψε η παροιμία, ''ΒΑΣΤΑ ΠΑΠΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ'' :tease:

Και σενα θοδωρη εεεε Αλεξη ο κουνιστος γιαπωνεζος σε αλαξοπιστησε πριν 3 χρονια?? και τωρα θες να κανεις φσσσσ και με μπεμβε....

The Ace
11-06-21, 13:33
Όσοι έχουμε μεγαλώσει και θυμόμαστε (και μερικοί είχαμε) τα παλιά καλά VTEC, που έπρεπε να τα δουλεύεις 6-8 (ή και 7-9 μερικά από δαύτα!) για να πηγαίνουν όπως μπορούσαν και έπρεπε, νομίζω καταλαβαίνουν τη διαφορά με τα σύγχρονα τούρμπο που έχουν συνηθίσει οι μικρότεροι...αν και το RX8 ήταν επίσης ένα εξίσου χαρακτηριστικό παράδειγμα

Και φυσικά μην αναφέρουμε το ανύπαρκτο -πλέον- turbo-lag σε αυτά τα σύγχρονα τουρμπάκια, γιατί σε σχέση με τα παλιά τα χρόνια είναι η μέρα με τη νύχτα ;)

S8N
11-06-21, 14:21
Ναι και ο Θοδωρής ο Κολοκοτρώνης... έτσι έλεγε μέχρι να οδηγήσει σύγχρονο τουρμπατο με 600Nm διαθέσιμο από τις 2000 rpm! :thefinger:
Είναι γνωστό τοις πάσι πως από το εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό προέκυψε η παροιμία, ''ΒΑΣΤΑ ΠΑΠΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ'' :tease:

Κοίτα μη σε πετύχει ο Παπα-Αρης και σε ευλοχυσει!

alexm
11-06-21, 14:45
Και σενα θοδωρη εεεε Αλεξη ο κουνιστος γιαπωνεζος σε αλαξοπιστησε πριν 3 χρονια?? και τωρα θες να κανεις φσσσσ και με μπεμβε....

Κάποτε… Χρήστο φορτωθήκαμε ένα σκασμό κυβικά, δίνοντας έναν σκασμό λεφτά, για να έχουμε 520Nm στις 6300/στροφές και χαιρόμαστε που βλέπαμε το κόκκινο του στροφομέτρου να ξεκινάει στις 8300/στροφές!
Η τεχνολογία που υπάρχει σήμερα στα μοτέρ και γενικά στα αυτοκίνητα, μας δείχνει ότι όλα τα του τότε… ανήκουν πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και υπάρχουν πλέον μόνο σαν αναφορά και τίποτε άλλο!
Ο καθένας μας φυσικά έχει την άποψη του και σαφώς είναι απόλυτα σεβαστή, σε ότι με αφορά όμως προσωπικά πιστεύω ότι τα σύγχρονα bmw δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν ασχέτως κινητήρα, είτε είναι απλό μοτερ, είτε είναι S…!

alexm
11-06-21, 14:48
Κοίτα μη σε πετύχει ο Παπα-Αρης και σε ευλοχυσει!

Τι να ευλοχυσεις… τρομάρα σου, ούτε μεγάλος αγιασμός δεν θα σε ξεπλένει! :th_Laie_67-1:

BILL007
11-06-21, 19:46
Τι να ευλοχυσεις… τρομάρα σου, ούτε μεγάλος αγιασμός δεν θα σε ξεπλένει! :th_Laie_67-1:

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

BILL007
11-06-21, 19:46
Η τεχνολογία που υπάρχει σήμερα στα μοτέρ και γενικά στα αυτοκίνητα, μας δείχνει ότι όλα τα του τότε… ανήκουν πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και υπάρχουν πλέον μόνο σαν αναφορά και τίποτε άλλο

:+1:00000000000000

nikos valvetronic
11-06-21, 23:20
Ναι και ο Θοδωρής ο Κολοκοτρώνης... έτσι έλεγε μέχρι να οδηγήσει σύγχρονο τουρμπατο με 600Nm διαθέσιμο από τις 2000 rpm! :thefinger:
Είναι γνωστό τοις πάσι πως από το εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό προέκυψε η παροιμία, ''ΒΑΣΤΑ ΠΑΠΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ'' :tease:

Άλεξ σορυ αλλά διαφωνώ κάθετα...κανονικά λέμε ΒΑΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟ ΝΑ ΓΙΟΜΩΣΩ

VanVIC
13-06-21, 10:20
Κάποτε… Χρήστο φορτωθήκαμε ένα σκασμό κυβικά, δίνοντας έν
αν σκασμό λεφτά, για να έχουμε 520Nm στις 6300/στροφές και χαιρόμαστε που βλέπαμε το κόκκινο του στροφομέτρου να ξεκινάει στις 8300/στροφές! …

Αυτά τα "κάποτε" έχουμε να θυμόμαστε, ειδικά τους ήχους αλλά και την αίσθηση γενικότερα τόσο στο μυαλό μας αλλά και στο σώμα μας (σε όλα μας τα άκρα... ) και χαιρόματε ακόμα, μετά απο τόσα χρόνια.
Λένε οτι "ο νέος είν'ωραίος αλλά κι ο παλιός... είν'αλλιώς"
thumb


Υ.Γ. Γράψε αν σ'άρεσε ή όχι, γράψε όταν κοκκίνιζες το στροφόμετρο με 8άρες πώς ακουγόταν και τί σου ξεσήκωνε, γράψε πώς ήταν όταν καθόσουν και το χάζευες έστω και παρακρισμένο στο garage, γράψε...

alexm
13-06-21, 13:48
Αυτά τα "κάποτε" έχουμε να θυμόμαστε, ειδικά τους ήχους αλλά και την αίσθηση γενικότερα τόσο στο μυαλό μας αλλά και στο σώμα μας (σε όλα μας τα άκρα... ) και χαιρόματε ακόμα, μετά απο τόσα χρόνια.
Λένε οτι "ο νέος είν'ωραίος αλλά κι ο παλιός... είν'αλλιώς"
thumb


Υ.Γ. Γράψε αν σ'άρεσε ή όχι, γράψε όταν κοκκίνιζες το στροφόμετρο με 8άρες πώς ακουγόταν και τί σου ξεσήκωνε, γράψε πώς ήταν όταν καθόσουν και το χάζευες έστω και παρακρισμένο στο garage, γράψε...

Τι να γραψω Βαγγέλη;
Για να γράψω, πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι δεν ανήκω στην κατηγορία του «αν δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει»!
Με δεδομένη πλέον την ανωτέρω αναφορά μου, ειλικρινά κλαίω τα λεφτά που έδωσα για να αποκτήσω το Μ5, μαζί με αυτά που χάλασα στην πορεία για βελτιώσεις…
Η θετικές αναμνήσεις από αυτό είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, με βασικότερες τον ήχο του V10, την όψη του μηχανοστασίου όταν άνοιγες το καπό και η δύναμη (αν και αυτή υπο προϋποθέσεις…).
Για τα αρνητικά του από που να αρχίσω και που να τελειώσω, περιληπτικά θα πω πως ούτε η ίδια η bmw δεν έχει ακόμα και σήμερα καταλάβει για ποιο λόγο βγήκε αυτό το αυτοκίνητο!
Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν απλώς δημιούργημα μια στρεβλής… εποχής, μιας εποχής παγκόσμιας παράνοιας…, μιας εποχής που όλα… είχαν ξεφύγει, μαζί τους και η αυτοκίνηση.
Τι ήταν τελικά το Μ5 Ε60 που θα πρέπει να το θυμόμαστε και να το αναπολούμε;
Ένα αμαξι σεντάν ήταν, με έναν εξωπραγματικό κινητήρα για τετραπορτο αυτοκίνητο, που σε πήγαινε γρήγορα από το ένα σημείο στο άλλο χωρίς πολλά πολλά…, με εκπληκτική όμως ποιότητα και αίσθηση κυλισης που γινόταν απίστευτη όταν το κοντέρ ξεπερνούσε τα 250 χλμ!!!
Για οδηγική ευχαρίστηση δεν το συζητάμε καν, όταν μπήκα για πρώτη και τελευταία… φορά στα μέγαρα ανακάλυψα τι σημαίνει το άλλου πατάω και άλλου βρίσκομαι!!!
Θα μου πει φυσικά κάποιος…, αγόρασες ρε αδερφέ Μ5 για να πας στα μέγαρα;
Προφανώς και αγόρασα λάθος αυτοκίνητο δεν το συζητώ, είπαμε η εποχή ήταν στρεβλή…, αλλά δεν ήταν μόνο αυτό!
Κατανάλωση 20 λίτρα τα 100χλμ με κρατημένο… πετάλ, μοτέρ που άνα πάσα στιγμή μπορεί να κάνει κραου…, σασμαν SMG ρυθμισμένο για ευθείες και με το άγχος ότι θα σε αφήσει στο δρόμο, διαφορικό δισκατο με σχετικά αργή εμπλοκή…, δύναμη ανούσια με 52 κιλά ροπή στις 6000+ στροφες, ποιότητα κατασκευης σαφώς κατώτερη από το μοντέλο που αντικατέστησε (Μ5 Ε39).
Το Μ5 σαν Ε60 έχει μείνει στη ιστορία για το πρωτοποριακό εξωτερικό του σχήμα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τον V10 κινητήρα του, που είναι ομως ο πιο ζημιαρικος… κινητήρας ever στην ιστορία του Μ Power!!!
Κάποια στιγμή δε, είχα την ευκαιρία να συγκρίνω το Μ5 Ε60 με το Μ5 Ε39, μου είχε αφήσει ο Βαγγελης από την Θεσσαλονίκη το Ε39 του να κάνω αλλαγή δερμάτων στον φίλο μου εδώ στην Πάτρα, το κατάστημα του είναι λίγο έξω από την πόλη με το δρόμο προσέγγισης στριφτερό ανηφορικό στυλ ανάβασης, σαφώς το Ε39 ήταν πιο οδηγικό και γενικά πιο παιχνιδιάρικο… σε σχέση με το Ε60, σου έδινε την αίσθηση ότι μπορείς να παίξεις… μαζί του χωρίς να σε φοβίζει!
Στο δια ταύτα, οφείλω να ομολογήσω ότι στεναχωρήθηκα όταν πούλησα το Μ5, δεν ήταν εύκολη απόφαση και σίγουρα δύσκολα διαχειρίσιμη…, όχι όμως τόσο σαν αυτοκίνητο, οσο σαν εργασία και κομμάτια ψυχής μου… που είχε επάνω του!!!
Όσο για το σήμερα και σεβόμενος πάντα όλες τις απόψεις και τα θέλω των χρηστών, προσωπικά νιώθω υπέροχα που μπόρεσα την ύστατη στιγμή να ξεπεράσω τα κολλήματα… του παρελθόντος και να μπορέσω να αισθανθώ το πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία των αυτοκινήτων!!!

BILL007
13-06-21, 22:39
Όσο για το σήμερα και σεβόμενος πάντα όλες τις απόψεις και τα θέλω των χρηστών, προσωπικά νιώθω υπέροχα που μπόρεσα την ύστατη στιγμή να ξεπεράσω τα κολλήματα… του παρελθόντος και να μπορέσω να αισθανθώ το πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία των αυτοκινήτων!!!

Όπως τα λες ειναι Αλέξη!! :+1:00000000 μαζί σου!

nik200
14-06-21, 12:04
επιτρεψτε μου να παρω μια συντομη θεση, χωρις φυσικα να αντιλεγω στα γραπτα του φιλου αλεξ...

τα παλια m ειχαν την αυρα του supercar, το σπαστικο που δεν εμπαινε η ταχυτητα αν δε ειχε ζεσταθει το λαδι του σασμαν, τον φοβο να το πατησεις κρυο, τον τρομο των μεταλλων, την ενδειξη αναξιοπιστιας απο πολλα σημεια που τελικα δεν ηταν πραγματικη για μενα-αν και πολλοι εκλαψαν..ολα τα παραπανω διαχωριζαν τα παλια m απο το 330 πχ..ηταν κατι το ξεχωριστο μαζι με τον ηχο που δεν υπηρχε εφαμμιλο παρα μονο σε ferrari, lambo κτλ κτλ..ηταν λοιπον το θεατρικο του πραγματος που κρατουσε ολους εμας κολλημενους σε αυτα τα ελαφρως ευαισθητα αμαξια..προσωπικα δε με πειραζουν οι εποχες που αλλαζουν..αλλα με χαλα οτι θα πρεπει να συμβιβαστω με κατι με πολυ λιγοτερο χαρακτηρα...καθε φορα που εβγαζα το 46 μου ηταν μοναδικη..δεν πιστευω οτι θα ναι το ιδιο με ενα m2..και ας ειναι καλυτερο....

S8N
14-06-21, 15:04
Εννοείται πως είναι το ίδιο. Οι εποχές άλλαξαν και μαζί οι άνθρωποι. Οι νέες γενιές δεν ενδιαφέρονται για το αυτοκίνητο όσο οι παλιότερες. Η μηχανολογία αντικαταστάθηκε από την ηλεκτρολογία. Ο κόσμος θέλει αυτοκίνητα που να κάνουν τα πάντα και να τα κάνουν αβίαστα και αβασάνιστα, οπότε αυτό παίρνει.

Απ' την άλλη, κάποτε τις αυτοκινητοβιομηχανίες τις έτρεχαν άνθρωποι με πάθος προς το αυτοκίνητο ενώ τώρα τις τρέχουν managers που πιέζονται από νόρμες, κυβερνήσεις και επιτροπές και που λογοδοτούν σε μετόχους. Στόχος είναι η βιωσιμότητα και οι πωλήσεις, οπότε σκαρφίζονται τα πάντα προκειμένου να πουλήσουν. Κι επειδή ζούμε στην εποχή όπου πιο πολύ μετρά αυτό που δείχνεις παρά αυτό που είσαι, βλέπουμε από κατακλυσμό gadget στο εσωτερικό μέχρι και μαρκετινίστικα παιχνίδια τύπου διάσπασης εταιρειών. Η Citroen που έφτιαχνε μια ζωή μαλακίες τώρα έχει και την DS να φτιάχνει τις ίδιες μαλακίες αλλά πιο εκκεντρικές. Η Seat που έφτιαχνε FIAT ίδια με LADA αγοράστηκε από το group VAG ως το φθηνό παρακλάδι του, κατέληξε να είναι το οικογενειακό παρακλάδι όταν η Skoda πήρε τη θέση της και τώρα μας εμφάνισε και την Cupra που φτιάχνει τις ίδιες αηδίες με όλο το υπόλοιπο group. VW, Audi, Skoda, Seat, Cupra οι ίδιες παπαριές με άλλο όνομα.

Αυτό όμως παίζει μεγάλο ρόλο στην influencer με τα ducklips και τη silicon valley που θα ποστάρει το αιδοίο της στο instagram, αφού δεν επιθυμεί να φαίνεται μπροστά από ένα ταπεινό Seat Leon και προτιμά να ανοίγει τα πόδια της πάνω στο καπώ του Cupra Formentor.

Και κάπως έτσι εκτοξεύονται οι πωλήσεις, με ψέματα και ματαιοδοξίες. Φτάσαμε μάλιστα στο σημείο στην Αμερική να δίνονται επισφαλή δάνεια για απόκτηση αυτοκινήτου (subprime auto loans), λες και το 2007 δε δίδαξε τίποτα. Ήδη λόγω πανδημίας το 12% αυτών των δανείων δεν εξυπηρετούνται, που σημαίνει πως έρχονται κατασχέσεις και πτώση τιμών στα μεταχειρισμένα που θα συμπαρασύρουν και τα καινούργια.

Την ίδια στιγμή οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεσκαρτάρουν μοντέλα με downsized κινητήρες που κανονικά δε θα μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους αλλά τους κοπάνησαν μια τουρμπίνα και μετράνε ώρες λειτουργίας. Η ποιότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων ουδεμία σχέση έχει με πριν από δυο δεκαετίες και αμφιβάλλω αν τα σημερινά μοντέλα θα φτάσουν τα χιλιόμετρα που έφτασαν εκείνα με τα οποία μεγαλώσαμε, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται γιατί η νέα μόδα λέγεται ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ οπότε στα τσουρέκια σου η ποιότητα αφού σε τρία χρόνια θα το δώσεις για άλλο.

Και κάπως έτσι οι αυτοκινητοβιομηχανίες -όσες επιζήσουν- θα μεταμορφωθούν σε παρόχους μέσων μετακίνησης, στους οποίους θα πληρώνεις με το μήνα υπηρεσίες και μάλιστα θα τα ακουμπάς για να ξεκλειδώνουν εξοπλισμό και δυνατότητες στα μελλοντικά αυτοκίνητα. Από οδηγοί θα γίνουμε συνδρομητές.

Την ίδια ώρα, για να βρεις ανταλλακτικά για το classic 46άρι σου θα πρέπει να πουλήσεις ένα νεφρό. Και για να το κυκλοφορείς μερικές μέρες το χρόνο θα χρειάζεσαι ειδική άδεια γιατί έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης και μάλιστα παλαιάς τεχνολογίας.

Το γεγονός ότι ο υπερκαταναλωτισμός έχει καταστρέψει το περιβάλλον και ότι καλύτερο θα ήταν να συντηρούμε και να κυκλοφορούμε το παλαιό μας αυτοκίνητο αντί να το πετάμε κάθε τρεις και λίγο για κάτι πιο καινούργιο όπως κάνουμε με τα κινητά ή τις τηλεοράσεις, το παραβλέπουμε.

E60_Arkadia
14-06-21, 18:18
Πρεπει να καταλαβουμε οτι πλεον το αυτοκινητο ειναι ενα καταναλωτικο αγαθο,ειτε το θελουμε ειτε οχι,οπως το ψυγειο στο σπιτι το πλυντηριο η το κλιματιστικο κλπ.Δυστυχως εμεις εμαστε λιγοι πλεον και ισως τελευταιοι εναπωμειναντες ως οπαδοι των γνησιων καλων παλιων bmw! Η τεχνολογια προχωραει και τα σημερινα αυτοκινητα ειναι πιο γρηγορα πιο ομορφα και πιο ασφαλη,αλλα.... δεν προσφερουν αυτο το κατι που ψαχνουμε εμεις οι κλασσικ.Εχω ακομα το Ε60 μου και το εχω ακομα σε αριστη κατασταση οπως οταν το πηρα και ας εχει 265.000χλμ τα οποια ουτε που τα δειχνει.Μιας και ειμαστε πανω απο 40 χρονια μπεμβεδοοικογενεια και απαγορευεται να μπει αλλη μαρκα στο σπιτι,προσφατα αγορασε η αδερφη μου το νεο 118.Το οδηγησα και μπορω να πω οτι τα μοτερακι το τουρμπο δεν παιζεται στον δρομο!! Καμμια σχεση σε ελαστικοτητα και ροπη σε σχεση με το αργο και αρχαιο Μ54!! Χαιδευεις και εχεις για πλακα τα 140-160 που με το επιπλο για να τα πιασω σβελτα πρεπει να το στιψω,ασε που η καταναλωση ειναι στον Θεο.Οποτε πρεπει να παραδεχτουμε οτι τα νεα αυτοκινητα ειναι πιο καλα αυτοκινητα αλλα απροσωπα σε ο,τι εχει να κανει με οδηγηση γενικα.

BILL007
14-06-21, 19:59
αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται γιατί η νέα μόδα λέγεται ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ οπότε στα τσουρέκια σου η ποιότητα αφού σε τρία χρόνια θα το δώσεις για άλλο.

Και κάπως έτσι οι αυτοκινητοβιομηχανίες -όσες επιζήσουν- θα μεταμορφωθούν σε παρόχους μέσων μετακίνησης, στους οποίους θα πληρώνεις με το μήνα υπηρεσίες και μάλιστα θα τα ακουμπάς για να ξεκλειδώνουν εξοπλισμό και δυνατότητες στα μελλοντικά αυτοκίνητα. Από οδηγοί θα γίνουμε συνδρομητές.

Το γεγονός ότι ο υπερκαταναλωτισμός έχει καταστρέψει το περιβάλλον και ότι καλύτερο θα ήταν να συντηρούμε και να κυκλοφορούμε το παλαιό μας αυτοκίνητο αντί να το πετάμε κάθε τρεις και λίγο για κάτι πιο καινούργιο όπως κάνουμε με τα κινητά ή τις τηλεοράσεις, το παραβλέπουμε.

Αλέξη αυτό ακριβώς ειναι η μόδα εδώ και τουλάχιστον 2 δεκαετίες στο εξωτερικό στις μεγάλες αγορές. Ένα αμάξι 3-5 ετών κλείνει τον κύκλο ζωής του και καταλήγει είτε σε ανθρώπους χαμηλότερου βιοτικού επιπέδου, είτε εξάγεται σε χώρες με μικρότερη αγοραστική δύναμη. Δεν έχει "καμία" αξία στο ευρύ κοινό που αναζητά όσα έγραψες, πουλ μουρ και ματαιοδοξίες... :thumbsdown:

Το δυστύχημα είναι ότι αντί να μάθουμε να συντηρούμε και να σεβόμαστε τους πόρους αυτού του πλανήτη κάνουμε το αντίθετο. :ranting2:
Και η μόδα λέγεται "αντικατάσταση" στα πάντα. Γιατι αν δεν εχεις 400 άλογα, πως να πας στο περίπτερο? :thumbsdown: Γιατι αν η τηλεόραση σου δεν ειναι 8Κ και ειναι 1080 πώς θα κάτσεις να δεις κάτι? https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsdown.gif

Χρίστος
22-06-21, 21:44
Και η μόδα λέγεται "αντικατάσταση" στα πάντα.
Ποοοοο.... αρχιζουν και φαινονται τα ψυχολογικα που σου δημιουργει η πολυωρη διαμονη στο χωρο εργασιας......!

BILL007
22-06-21, 22:58
Ποοοοο.... αρχιζουν και φαινονται τα ψυχολογικα που σου δημιουργει η πολυωρη διαμονη στο χωρο εργασιας......!


:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Ούτε καν Χρίστος (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=19) !! Μου την έχει βαρέσει κυρίως που αυτός ο πλανήτης υποφέρει και εμείς το χαβά μας! :(

https://friendsoftheearth.uk/plastics

https://cdn.friendsoftheearth.uk/sites/default/files/styles/media_with_text_image/public/media/images/Albatross_at_Midway_Atoll_Refuge.webp


https://cdn.friendsoftheearth.uk/sites/default/files/styles/media_with_text_image/public/media/images/plastic-pollution-beach_1.webp