Επιστροφή στο Forum : ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΑΖΙ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ...ΕΡΩΤΗΣΗ ..ΕΧΩ ΕΝΑ BMW Ε46 2003 316I ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ...ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΛΛΙΩς ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ..ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ
nikos valvetronic
01-04-21, 21:51
Με τους πολλαπλασιαστές θα ρετάριζε. Από σέρβις πως πας; Μπουζί φίλτρο βενζίνης; Μου
κάνει και για αντλία βενζίνης.
Μου
κάνει και για αντλία βενζίνης.
ή και κανας αισθητήρας στροφάλου! Το λαμπάκι του check engine έχει ανάψει? :think:
..ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 316??????:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
ΥΓ...μη παρεξηγηθω..καθαρα για να γελασουμε το εβαλα..καλη συνεχεια
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ...ΕΡΩΤΗΣΗ ..ΕΧΩ ΕΝΑ BMW Ε46 2003 316I ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ...ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΛΛΙΩς ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ..ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ
Καλώς ήρθες στο BMWfans !!!
Παρακαλώ να μην γράφεις με κεφαλαία γράμματα είναι κανόνας του φόρουμ :)
Να μου επιτρεψετε να κανω και εγω ενα σχολιο, αστειευομενος σαφως!
ΒMW χωρις λαμπακι κινητηρα αναμμενο, καποιο προβλημα θα εχει το λαμπακι σιγουρα...
και στο "δεν εχω γκαζι" θα ελεγα, πως ολοι μας με τα 4κυλινδρα 316-318 (46αρια) δεν εχουμε γκαζι, που το περιεργο.
Σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζεις, νομιζω οτι δεν εχει πολλα πραγματα περαν των οσων εχοθν αναφερθει.
Εαν σε "κοβει" το γκαζι στην πορεια ενω πηγαινεις κανονικα στο δρομο, και στιγμιαια πεφτουν και οι στροφες, αλλα και τρεμοπαιζει το καντραν σου, μπορει να ειναι ο αισθητηρας στροφαλου.
Κατι ακομη, αν και παραλογο αλλα μου εχει συμβει, να τσεκαρεις τις μουφες που πανε στον εγκεφαλο.
Κοιτα για καταλοιπα λαδιου (οσο και αν σου φαινεται περιεργο) στην μουφα και στην πριζα.
Εαν δεις, υπαρχει περιπτωση να χρειαζεται καθαρισμα ο εγκεφαλος και οι μουφες.
Καλημερα!Να πω και εγω το προβλημα μου μηπως καποιος φιλος μπορει να μου δωσει τα φωτα του!κινουμενος με κανονικη ταχυτητα κατεβασα ταχυτητα να επιταχυνω και το αμαξι εκανε κοψιματα και δεν ανεβαζε πανω απο 4.000 σαλ.στο τελος εσβησε εντελως.οταν δοκιμασα να ξαναβαλω μπροστα δεν επαιρνε απλα μια δυο φορες πηγε να παρει αλλα δεν κραταγε ρελαντι.το αυτοκινητο ειχε καιρο να κινηθει απλα το εβαζα τακτικα μπροστα για την μπαταρια.τι νομιζετε οτι μπορει να ειναι?Να συμπληρωσω οτi check Engine δεν αναψε.
Καλημερα!Να πω και εγω το προβλημα μου μηπως καποιος φιλος μπορει να μου δωσει τα φωτα του!κινουμενος με κανονικη ταχυτητα κατεβασα ταχυτητα να επιταχυνω και το αμαξι εκανε κοψιματα και δεν ανεβαζε πανω απο 4.000 σαλ.στο τελος εσβησε εντελως.οταν δοκιμασα να ξαναβαλω μπροστα δεν επαιρνε απλα μια δυο φορες πηγε να παρει αλλα δεν κραταγε ρελαντι.το αυτοκινητο ειχε καιρο να κινηθει απλα το εβαζα τακτικα μπροστα για την μπαταρια.τι νομιζετε οτι μπορει να ειναι?Να συμπληρωσω οτi check Engine δεν αναψε.
Aυτό το πάνω απο 4 το αμάξι μπήκε σε safe mode. Ο εγκέφαλος σίγουρα έχει καταγράψει ακόμα και αν το λαμπάκι του check δεν έχει ανάψει ;)
Πήγαινε για διάγνωση σε συνεργείο και ελπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό.
Καλησπέρα Bill η διάγνωση έδειξε........ Ότι μείναμε από βενζίνη Παρ όλο πού το λαμπάκι δεν είχε ανάψει!!Στον εγκέφαλο δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα,δεν ξέρω αν θα έπρεπε να δείξει κάτι αν υπάρχει πρόβλημα στο φλοτερ.
nikos valvetronic
17-04-21, 18:52
Το είχα πάθει κι εγώ. Αλλαγή φλοτερ. Έχει δυο. Αυτό που δείχνει από μέση και κάτω είναι μαζί με την αντλία. Δεν ξέρω αν μπορείς να πάρεις μόνο φλοτερ. Εγω τα είχα πάρει κομπλέ κάνα 200 της VDO
Και εγώ για αλλαγή αντλίας σκέφτομαι να ξεμπερδευω μιας και ακόμα τη μαμά έχω με 225.000 χλμ. 187 ευρώ την βρήκαμε με το μηχανικό μου.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.