Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή αμορτισέρ σε 116i E87



Johnnyb
23-02-21, 23:43
Καλησπέρα σε όλους.
Καινούργιος στο forum.
Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ και με προβληματίζει το γεγονός ότι το αυτοκίνητο νιώθει την κάθε λακκούβα η ανωμαλία του δρόμου. Πραγματικά χτυπάει έντονα.
Στον μηχανικό που το ανέφερα μου είπε ότι είναι σπορ αυτοκίνητο και αυτά φοράει. Είναι φυσιολογικό να είναι σκληρά.
Πραγματικά όμως είναι τόσο έντονο που αμφιβάλω αν είναι όντος έτσι.
Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία παρακαλώ ας με βοηθήσει.
Ευχαριστώ.

Bmw 116i E87 αμορτισέρ SACHS

Nick bmwlover
26-02-21, 22:26
Καλησπέρα!
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο "κοπανάει" γενικά σε λακκούβες,ειδικά με ζάντα 17"+!
Πρίν την αλλαγή αμορτισέρ είχες παρατηρήσει να έχει χαμηλώσει-"κάτσει" το αυτοκίνητο;;;Είναι πολύ πιθανό,(προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο σε κάθε αλλαγή αμορτισέρ)να χρειάζεσαι αλλαγή top mounts(μπροστινές βάσεις αμορτισέρ) και πίσω βάσεις στήριξης των αμορτισέρ!!!
Επίσης,πολλές φορές το λεγόμενο"κοπάνημα" συνεχίζεται παρά την "αλλαγή" των αμορτισέρ,επειδή δεν γίνεται αντικατάσταση και των ελαστικών κρούσης!

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

dreamer
01-03-21, 07:15
Καλησπέρα!
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο "κοπανάει" γενικά σε λακκούβες,ειδικά με ζάντα 17"+!
Πρίν την αλλαγή αμορτισέρ είχες παρατηρήσει να έχει χαμηλώσει-"κάτσει" το αυτοκίνητο;;;Είναι πολύ πιθανό,(προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο σε κάθε αλλαγή αμορτισέρ)να χρειάζεσαι αλλαγή top mounts(μπροστινές βάσεις αμορτισέρ) και πίσω βάσεις στήριξης των αμορτισέρ!!!
Επίσης,πολλές φορές το λεγόμενο"κοπάνημα" συνεχίζεται παρά την "αλλαγή" των αμορτισέρ,επειδή δεν γίνεται αντικατάσταση και των ελαστικών κρούσης!

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

οταν αλλαζεις αμορτισερ και αλλαξεις και τα 3 αυτα που ανεφερες θα υπαρχει μεγαλη διαφορα στην ανεση?

wheelman
01-03-21, 07:40
οταν αλλαζεις αμορτισερ και αλλαξεις και τα 3 αυτα που ανεφερες θα υπαρχει μεγαλη διαφορα στην ανεση?Η "άνεση" έχει πρωτίστως να κάνει με το σετ αμορτισέρ/ελατήρια.

Έχει δίκιο όμως ο Νίκος,
Αν δεν άλλαξες top mount και bump stop προσωπικά και χωρίς παρεξήγηση το θεωρώ μισή δουλειά.

Έβαλες καινούρια αμορτισέρ να εδράζονται σε κουρασμένα λάστιχα.

ΥΓ
Μπορεί και κάποιο από τα αμορτισέρ να έχει πρόβλημα, αλλά αυτό δεν μπορεί κανείς να στο πει πίσω από το πληκτρολόγιο.

Send from Redmi Note 7 using Tapatalk

Nick bmwlover
01-03-21, 11:32
οταν αλλαζεις αμορτισερ και αλλαξεις και τα 3 αυτα που ανεφερες θα υπαρχει μεγαλη διαφορα στην ανεση?Σίγουρα θα είναι πιο ολοκληρωμένη η προσπάθεια στο να προσεγγίσεις την αρχική άνεση,διαφορετικά όπως σωστά είπε και ο wheelman,είναι μισή δουλειά...
Συνηθίζεται να αλλάζονται τα αμορτισέρ μόνο,με τα bump stop να είναι φθαρμένα,"φαγωμένα" έως και ανύπαρκτα και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που το "κοπάνημα" συνεχίζεται!



Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

nikos valvetronic
03-03-21, 21:58
Συμφωνώ και εγώ με την αλλαγή των παραπάνω γιατί το κόστος όλων είναι στο 100άρικο (e46 για άσσο δεν ξέρω).
Αλλά για το κοπάνημα δεν θεωρώ κύριο υπέυθυνο τα bump stop. Πόσο συχνά τερματίζει μια ανάρτηση ειδικά καινούργια;
Πόσο μάλλον αν είναι και σφιχτή. Και μιλάμε μόνο για πίσω γιατί μόνο εκεί υπάρχουν τα bump stop. Εδώ να
υπενθυμίσω ότι αν έχουμε χαμήλωμα επιλέγουμε τα κοντά bump stop που συνοδεύουν τις m-pack αναρτήσεις.

wheelman
04-03-21, 08:35
Συμφωνώ και εγώ με την αλλαγή των παραπάνω γιατί το κόστος όλων είναι στο 100άρικο (e46 για άσσο δεν ξέρω).
Αλλά για το κοπάνημα δεν θεωρώ κύριο υπέυθυνο τα bump stop. Πόσο συχνά τερματίζει μια ανάρτηση ειδικά καινούργια;
Πόσο μάλλον αν είναι και σφιχτή. Και μιλάμε μόνο για πίσω γιατί μόνο εκεί υπάρχουν τα bump stop. Εδώ να
υπενθυμίσω ότι αν έχουμε χαμήλωμα επιλέγουμε τα κοντά bump stop που συνοδεύουν τις m-pack αναρτήσεις.Δεν είναι μόνο τα bump stop Νίκο.

Είναι και τα top k bottom mount που θέλουν αλλαγή.

Νομίζω ο Άσσος είναι όπως το Ε90.

Το πίσω αμορτισέρ δεν στηρίζεται με βίδα, αλλά "καρφώνεται" μέσα στο πιατέλο αφού εδραστει σε ένα λάστιχο.

Εγώ πάντως για αγορα top mount μπροστά , top/bottom mount πίσω και συνεμπλοκ ψαλιδιών μπροστά, της Myele,
έδωσα πρόσφατα 150€ για το Ε90

Send from Redmi Note 7 using Tapatalk

dreamer
04-03-21, 10:55
μηπως εννοεις meyle? γιατι σημερα ποσταρα και μια ερωτηση για τακακια απο αυτην την εταιρεια.

wheelman
04-03-21, 10:56
μηπως εννοεις meyle? γιατι σημερα ποσταρα και μια ερωτηση για τακακια απο αυτην την εταιρεια.Ναι, αναγραμματισμός [emoji16][emoji16][emoji16]

Send from Redmi Note 7 using Tapatalk

Nick bmwlover
06-03-21, 02:10
Πάντως,μιας και μιλάμε για παράγοντες που επηρεάζουν την άνεση,δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι και η "σωστή" πίεση αέρα στα ελαστικά παίζει σημαντικό ρόλο.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk