Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : BMW F30 330e



topmar
18-10-20, 20:25
Καλησπέρα, εχθές είχα το πρώτο μου μικρό test drive με το νέο απόκτημα του φίλου μου (είχαμε και οι δύο το ίδιο BMW E90 320d πριν από λίγα χρόνια), ένα BMW F30 330e του '2017.

ΩΡΑΙΟ εξωτερικά, έκδοση M-Pack, μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 7,6 KWh που σε πραγματικές συνθήκες δεν διαρκεί πάνω από 20-25 ΚΜ, χαμηλή κατανάλωση για 2λιτρο βενζίνης (με συντηρητική οδήγηση βλέπεις γύρω στα 6,5l/100Km, συν το κόστος του ρεύματος φυσικά) και το γνωστό ωραίο - σπορ κράτημα της εταιρείας.

Εσωτερικό τυπικό BMW 3-series, λίγο πιο φαρδύ από την Ε90, πολλά ίδια μέσα με αυτήν.

Κάποια στιγμή θα γίνει και τεστ επιδόσεων, μια σύντομη βόλτα με 3 άτομα και το πρόγραμμα οδήγησης στο E-drive (Eco), είχε απογοητευτικό αποτέλεσμα στην επιτάχυνση 80-180.....μετά στο σπορ, έδειχνε νορμάλ για τα δεδομένα του (252ΗΡ).

Για 4μελη οικογένεια, είναι μια χαρά, για 5μελη πολύ στενοχωρο θα έλεγα.

Αναμφισβιτητα η σύγκριση με το δικό μου αναπόφευκτη, αν και διαφορετικά πλήρως, ένιωσα κλειστοφοβικα λίγο και δεν μπορώ να το συνηθίσω μετά από το χάος του δικού μου... Χαχαχαχαχα

Υ.Γ: Για την πλάκα μας, θα κάνουμε κι ένα 400αρι μαζί, just for fun.... Τελική ταχύτητα έχει λιγότερη ούτως ή άλλως... Χαχαχαχαχα https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/6355d2589c3d3889bce9f4087b59052e-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/597edef77882a2041db92cba31c09d2d-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/0e07be63c29d0ab2344fbdc94db0af3f-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/17521afd0a9335075193fb941fd4307f-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/d0fbd802fc40234a8c9606fb331fae20-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/80d45ebfc5e39b9f9069c48d587289c5-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/6a05f76efd3ec733a37d827f23e52354-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/632fb358580e3ceae5ca9e1122f95426-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/c1624b96ccc1e1dab01bb50722ab6ae1-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/10/252c32410804b62b9adf0b54f306a314-1.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

BILL007
19-10-20, 19:54
:thumbsup: :rockz:

rallakias
22-10-20, 10:39
Είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις! Μπράβο σου!
Το αμάξι μην ξεχνάς οτι ειναι βαρύ (1750Kg) οπότε μην ψάχνεις επιδόσεις/στρίψιμο/κράτημα κτλ.
Αν ενδιαφέρεται ο φίλος σου , πές του να βάλει ενα προγραμματάκι να κερδίσει 70-80 άλογα έυκολα μιας και στην ουσία μιλάμε για το μοτέρ της G20 320i .

topmar
22-10-20, 11:11
Είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις! Μπράβο σου!
Το αμάξι μην ξεχνάς οτι ειναι βαρύ (1750Kg) οπότε μην ψάχνεις επιδόσεις/στρίψιμο/κράτημα κτλ.
Αν ενδιαφέρεται ο φίλος σου , πές του να βάλει ενα προγραμματάκι να κερδίσει 70-80 άλογα έυκολα μιας και στην ουσία μιλάμε για το μοτέρ της G20 320i .

Αλήθεια, γίνεται αυτό με το πρόγραμμα, σε αυτό το μοντέλο; Γιατί είναι Hybrid και δεν ξέρω εάν συνεργάζεται μετά σωστά όλο το σύστημα.... Μην γίνει καμία ζημιά και τρέχει και δεν φτάνει... Και τι τιμές φτάνει δηλαδή;;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

rallakias
22-10-20, 11:47
Εχω το ιδιο μοντέλο , εχω βάλει πρόγραμμα και συνεργάζεται μια χαρά!Δεν πειράζει το προγραμμα τον ηλεκτροκινητήρα-τον βενζινοκινητηρα προγραμματίζει.
Ενδεικτικά να σου πω τα νούμερα που αναφέρει η br-performance (https://www.br-performance.lu/en-lu/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-serie-3/7522-f3x-lci-06-2015-2019/8236-330e/?stage=7157) ειδικα για το συκγκεκριμένο μοντέλο , 340 hp και 550 Nm . Δυναμομέτρηση δεν εχω κάνει ,για τα 340 αλογα δεν παίρνω όρκο αλλα τα 55 κιλα ροπή ειναι σίγουρα!
Γενικά μιλάμε για το πρόγραμμα του κινητηρα Β48Β20Α που φοράνε τα 320i , 420i κτλ μετα το 2017 ,οπότε υπάρχουν πολλά προγράμματα στην αγορά που ταιριάζουν στο 330e και ας μην το δηλώνουν ως τέτοιο.

topmar
22-10-20, 13:04
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα τις μεταφέρω στο φίλο μου οπωσδήποτε για κρίση και απόφαση.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

rallakias
19-12-20, 19:13
Εγινε και δυναμομέτρηση για να ξέρουμε που βρισκόμαστε

F30 330e Bootmod3 stg1 98Ron + Xhp stg3

387Hp & 560Nm @crank


45036

BILL007
19-12-20, 20:39
Εγινε και δυναμομέτρηση για να ξέρουμε που βρισκόμαστε

F30 330e Bootmod3 stg1 98Ron + Xhp stg3

387Hp & 560Nm @crank



:thumbsup: :rally:

topmar
19-12-20, 20:42
Σοβαρά τώρα; 387ΗΡ;; Τι μετατροπές έχει ρε φίλε αυτό;; Stage 3 είδα γράφει;; Ποιος είναι ο βελτιωτης;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

rallakias
19-12-20, 20:46
Ο κινητηρας ειναι μονο με προγραμμα (αντε και ενα φιλτρο αέρα στο μαμα κουτί)! Το κιβώτιο έχει κι αυτό ενα ''απλό'' προγραμμα που κάνει πιο γρήγορες τις αλλαγές και ανεβάζει τους περιοριστές ροπής του κιβωτίου.Το stg3 ακουγεται κάπως αλλα απλώς περιλαμβάνει ολες τις αλλαγές που προσφέρει το πρόγραμμα.Οι βελτιωτές ειναι αυτοι που αναφέρω bootmod3 και Xhp .

topmar
19-12-20, 20:52
Καλοτάξιδο να είναι το εργαλείο.... Πολύ τούμπανο έγινε...

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

alexm
23-12-20, 23:29
Η bmw 330e κινείται από έναν θερμικό κινητήρα με κωδικό B48B20A και έναν ηλεκτροκινητήρα, οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 252Hp και 420Nm ροπή.
Μετά τον επαναπρογραμματισμο στον εγκέφαλο του θερμικού κινητήρα αποδίδει σύμφωνα με την δυναμομετρηση 387Hp και 560Nm ροπή, 135Hp και 14Nm πάνω από τους εργοστασιακούς αριθμούς.
Το φίλτρο αέρα δεν θα το λαμβάνω καθόλου υπόψιν μου, γιατί από αυτό δεν κερδίζει πάνω από 1-2Hp και 0 ροπή και θα επικεντρωθώ καθαρά και μόνο στο επαναπρογραμματισμο.
Εαν τα νούμερα της δυναμομετρησης είναι πραγματικά στον δημόσιο δρόμο και όχι υπό προϋποθέσεις..., προσωπικά θα ανησυχούσα και μάλιστα πολύ!!!
135 ίπποι και 14 κιλά ροπή με προγραμματισμό δεν βγαίνουν, για να βγουν πρέπει οι χάρτες ασφαλείας να βγουν εκτός ορίων με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια του κινητήρα.
Συζητώντας με προγραμματιστή στην Γερμανία, ο οποίος γνωρίζει τις δυνατότητες βελτίωσης των BMW μέσω επαναπρογραμματισμου όσο λίγοι... στον κόσμο, θεωρεί τα νούμερα υπερβολικά και αν πραγματικά υφίστανται, σίγουρα όχι ασφαλή!!!
Οι 70-75 ίπποι και τα 8-9 κιλα ροπή είναι κατά την γνώμη του το ταβάνι της ασφάλειας για επαναπρογραματισμο.
Ενδεικτικά μου ανέφερε ότι ο εξακύλινδρος B58B30 που αποδίδει εργοστασιακά 340Hp και 500Nm ροπή, με επαναπρογραματισμο μπορεί με οριακή ασφάλεια να φτάσει τους 420Hp, άλλα συνήθως το αφήνουν στους 410 ίππους και 60 κιλά ροπή.
Τώρα όσον αφορά το σασμάν, σαφώς και πρέπει να ανέβουν οι χάρτες περιορισμού λόγω αυξημένης ροπής, μεταφέροντας όμως το πρόβλημα στα ίδια τα δισκάκια!
Όσο μεγαλύτερη ροπή έχουν να διαχειριστούν, τόσο πιο έντονη είναι η καταπόνηση σε βάθος χρόνου και για αυτόν ακριβώς το λόγο στα αυτοματα η ροπή κρατιέται... λίγο πιο χαμηλά από ότι στα χειροκίνητα.
Οι κωδικοί των σασμάν έχουν ένα νούμερο HP, π.χ HP50 - HP60 -HP70 ..., το 50-60-70 είναι ο αριθμός ροπής του κινητήρα και έχει να κάνει με την αντοχή στα δισκάκια τα οποία προστατεύονται από τους χάρτες περιορισμού.

Υ.Γ: μην παρεξηγηθώ, σκοπός του ποστ δεν είναι να αμφισβητήσω ούτε να θίξω κανέναν, προβληματισμό για σκέψη θέτω, με σκοπό την αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων σε κάτι που αγαπάμε... ιδιαίτερα thumb

DIM27
24-12-20, 10:11
Δεν ξερω τι αλλαγες εχουν κανει παντως η ιπποδυναμη στη AMG CLA ειναι φανταστικη για δυλιτρο σε αυτοκινητο παραγωγης.Ιδιαιτερο βεβαια.

CLA 45 AMG 1991 cc / 387 hp

rallakias
26-12-20, 19:59
Χαίρομαι που μοιράζεσαι τους προβληματισμούς σου οι οποίοι συμφωνώ οτι εχουν κάποια βάση .Θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ την εκτίμησή μου-σίγουρα οχι γνώμη ειδικού ούτε καν ''ειδικού'' στο χώρο.

Εδω όπως σωστά είπες έχουμε 3 σημεία που απαιτούν προσοχή :



τον κινητηρα που δεν ειναι άλλος απο τον Β48Β20Α που κινεί επίσης τα 20i Μοντέλα απο το 2015 και μετά . (120i , 320i , 420i , X3 , X4 κτλ)
τον ηλεκτροκινητήρα
το αυτόματο κιβώτιο


Κατ αρχήν να δημοσιεύσω και τη δυναμομέτρηση μαζί με την αντιστοιχη μέτρηση ενός ίδιου 330e stock που απέδωσε 278 άλογα.Αρα μιλάμε για μια πραγματική αύξηση ιπποδύναμης των 110 Hp και 150Nm .

45052

Κατα δεύτερον ο συγκεκριμένος κινητήρας ξέρουμε οτι ειναι ενας ''detuned 30i'' ο οποίος σαν στοκ δηλώνεται με 184Hp/270Nm και σαν stg1 φτάνει μέχρι και τα 270Hp/440Nm , δηλαδή ονομαστική βελτίωση +86Hp/+170Nm .Εδω μαγικές λύσεις μόνο με πρόγραμμα δεν υπάρχουν , καθότι αν δεί κανείς τον compressor map της τουρμπίνας (mhi td04-15g) θα δεί οτι έχει μεν παροχή για 310 άλογα αλλά μπορεί να τα φτάσει μόνο ο Β48Β20Β με τη χαμηλότερη συμπίεση και όχι ο Β48Β20Α ο οποίος τερματίζει εκεί στα 270. Δεν ειναι τυχαίο άλλωστε οτι κανένας βελτιωτής δεν ανακοινώνει μεγαλύτερα νουμερα για τον Β48Β20Α. Απλά η πραγματική αύξηση ιπποδύναμης εδώ δεν ειναι τα ονομαστικά +86Hp αλλά περισσότερο τα ''πραγματικά'' +70Hp αν δει κανεις δυναμομετρήσεις πριν κ μετά.

Το κιβώτιο μοιάζει με ενα κλασσικο ZF 8hp αλλά δεν ειναι ! Βασικά δεν εχει μετατροπέα ροπής αλλά κάτι άλλο που δεν το εχω καταλάβει όταν διάβασα κάπου μια ανάλυση.Επισυνάπτω ενα λινκ που βρήκα προχειρο.


One key difference between the 8-Speed Plug-In Hybrid Transmission and the regular ZF 8HP is the absence of a torque converter. The torque converter is replaced with an electric motor

https://www.vebo.com.my/post/bmw-8-speed-plug-in-hybrid-transmission-oil-change-330e

Το κιβώτιο φαινεται να εχει εναν απόλυτο ταβάνι ροπής τα 550Nm τα οποία δεν ξεπερνάει με τίποτα και καλά έκανε η Xhp και δεν πείραξε. Τα +150Nm της ροπής στο κιβώτιο ειναι το μόνο που με φοβίζει για να μην γίνει γραναζόσουπα , αλλά με βάση άλλες βελτιώσεις σε κιβώτια της ZF τα θεωρώ ως ενα εφικτο ''ασφαλές'' όριο.Εννοείται οτι σε τέτοιες περιπτώσεις δεν υπάρχει απόλυτη ασφάλεια-πάντα παίρνεις ενα μικρο ή μεγάλο ρίσκο .

Τα +150Nm στις μεσαίες βγαίνουν εύκολα απο τη βελτίωση του βενζινοκινητήρα αλλά οσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο αυτός λαχανιάζει και μένει ο ηλεκτροκινητήρας για να προσθέσει δύναμη στο όλο σύνολο.
Ειδικά στις μεσαίες το τουρμπο δουλεύει με 1,2bar περίπου ενω μπορεί να ανεβάσει εως και 1,6 αλλά όλοι οι βελτιωτές το κρατάνε σε λογικά όρια ειδικά σε αυτοκίνητα με αυτόματα κιβώτια.Ενδεικτικά αναφέρω 2 ίδια αυτοκίνητα απο τον ίδιο βελτιωτή το ενα (http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/bmw-f30-320i-184ps-stage1-remapped-272ps-380nm/) με μέγιστη ροπή 380Nm και το άλλο (http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/bmw-f30-320i-184ps-stage1-remapped-to-255ps-443nm/) με μέγιστη στα 443Nm . Υποψιάζομαι οτι η διαφορά τους είναι το χειροκίνητο/αυτόματο κιβώτιο.

Σαν τρίτος παράγοντας ειναι ο ηλεκτροκινητήρας αλλα αφενός δεν εχει αλλάξει κάτι σε αυτόν μιας και δεν προγραμματίστηκε , αφετέρου δεν υπάρχει καμία βελτίωση σε ηλεκτροκινητήρα αυτοκινήτου που να γνωρίζω/έχω ακούσει μέχρι στιγμής.Ετσι θεωρώ οτι σχετικά με αυτόν δεν υπάρχει κανένα ζήτημα ασφαλείας.

Συνοψίζοντας θεωρώ οτι ο ''μόνος'' φόβος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειναι στο κιβώτιο , του οποίου οποιαδήποτε ενδεχόμενη βλάβη δεν θα ειναι καθόλου φτηνή και το ξέρω.Επίσης θεωρώ οτι κάποιος περιοριστής ροπής (κάτω απο το όριο των 550Nm) στις ψηλές στροφές δεν άφηνε τον ηλεκτροκινητήρα να αποδώσει όσα μπορούσε , κατι που απελευθέρωσε το προγραμμα της Xhp. Αυτό το υπολογίζω σε +40 αλογα.

Mονο με πρόγραμμα στην οθόνη του sport mode εμφανιζόταν μια μέγιστη ροπή 550Nm (που επαλήθευσε το δυναμόμετρο) μέχρι τις 4.000 και μετά έπεφτε σταδιακά.
Μετα το πρόγραμμα της Xhp στην ίδια οθόνη εμφανίζεται η ίδια ροπή σταθερή μέχρι τις 4.500+ και μετά πέφτει σταδιακά , δίνοντας τα +40 αλογα.

Γενικά προτιμώ προγράμματα κονσέρβες στα αυτοκίνητά μου θεωρώντας οτι έτσι είσαι ελαφρώς κάτω απο το απόλυτο όριο που μπορεί να φτάσει ενα custom προγραμμα και γι αυτό πιστεύω οτι υπάρχει μια σχετική ασφάλεια. Εννοείται οτι οταν πειράζεις κάτι εργοστασιακό γνωρίζεις οτι παίρνεις ρίσκο. Τα +110Hp προφανώς και ειναι πολλά για μονο πρόγραμμα αλλά δεν προήλθαν μονο απο τον βενζινοκινητήρα. Το πρόβλημα περισσοτερο ειναι η ροπή στις μεσαίες παρά τα άλογα ψηλά.

Να σημειώσω οτι το εξαιρετικό πρόγραμμα της Xhp δινει τη δυνατότητα να περιορίσεις τη ροπή σε οτι νούμερα θέλεις με ενα κλίκ.
Θα το σκεφτώ σοβαρά να την περιορίσω π.χ. στα 500Nm κάτι που θα κόψει ροπή στις μεσαίες χωρίς να πειράξει τα μέγιστα άλογα στις ψηλές.

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη σε μια συζήτηση εποικοδομητική.

nikos valvetronic
26-12-20, 23:10
https://www.youtube.com/watch?v=MAynBpfrSv8

Από ότι κατάλαβα εγώ το κιβώτιο εκτός από έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει κουμπωμένο ανάμεσα μοτέρ-σαζμάν
(νομίζω η Honda το εφάρμοσε πρώτη στα hybrid CVT) έχει ακόμα ένα κινητήρα που κάνει την δουλειά του
κλασσικού μετετροπέα ροπής με λάδι. Δηλαδή ο στρόφαλος είναι ο ρότορας και έχει έναν στάτη "γύρω" του
που έχει την δυνατότητα να μεταβάλει την ενέργεια που δημιουργείται και την μεταφέρει κατά βούληση
στο κιβώτιο. Φαντάζομαι οι περιορισμοί της ροπής τίθενται πρώτα από αυτόν τον μετατροπέα αλλά και από
τον κινητήρα που είναι σφιχταγκαλιασμένος με τον Β48 και το ZF και αναγκαστηκά γυρίζει είτε πρέπει είτε όχι.
Δεν ξέρω αν τα είπα σωστά πάντως χαίρομαι που αρχίζουν και μας απασχολούν βελτιώσεις στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης!

pilot
27-12-20, 18:12
Χαίρεσαι......γα#%^*^$# τις ηλεκτρικές σκούπες μέσα...

nikos valvetronic
27-12-20, 20:51
Τι να πω ρε Γιωρίκ αφού θέλουμε δε θέλουμε εκεί πάει το πράμα και μάλιστα πολύ γρήγορα!
Η γενιά μας θεωρώ πως έχει μερικά χρόνια ακόμα να "οδηγήσει" ειδικά στην Ελλάδα που
προσφέρεται ακόμα...

rallakias
29-12-20, 18:50
Να σημειώσω οτι το 8άρι υβριδικό κιβώτιο της ZF ειναι με κωδικό GA8P75HZ και όριο αντοχής τα 750Nm ροπής :shok:

alexm
29-12-20, 21:54
https://www.youtube.com/watch?v=MAynBpfrSv8

Από ότι κατάλαβα εγώ το κιβώτιο εκτός από έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει κουμπωμένο ανάμεσα μοτέρ-σαζμάν
(νομίζω η Honda το εφάρμοσε πρώτη στα hybrid CVT) έχει ακόμα ένα κινητήρα που κάνει την δουλειά του
κλασσικού μετετροπέα ροπής με λάδι. Δηλαδή ο στρόφαλος είναι ο ρότορας και έχει έναν στάτη "γύρω" του
που έχει την δυνατότητα να μεταβάλει την ενέργεια που δημιουργείται και την μεταφέρει κατά βούληση
στο κιβώτιο. Φαντάζομαι οι περιορισμοί της ροπής τίθενται πρώτα από αυτόν τον μετατροπέα αλλά και από
τον κινητήρα που είναι σφιχταγκαλιασμένος με τον Β48 και το ZF και αναγκαστηκά γυρίζει είτε πρέπει είτε όχι.
Δεν ξέρω αν τα είπα σωστά πάντως χαίρομαι που αρχίζουν και μας απασχολούν βελτιώσεις στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης!

Πολύ σωστά το είπες κύριε συνάδελφε..., βασικά το 8-ταχυτο κιβώτιο 8HP παραγωγής έχει αποτελέσει τη βάση και έχουν προσθέσει το αρθρωτό υβριδικό κιτ.
Ο ηλεκτροκινητήρας ψύχεται είτε με νερό, είτε με το λάδι της μετάδοσης.
Η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα στην αρχή της..., έχουμε να δούμε πράγματα και θαύματα τα επόμενα χρονια και μάλιστα στα πολύ σύντομα επόμενα χρόνια!!!

https://www.zf.com/products/en/cars/products_34949.html

alexm
29-12-20, 22:58
Το σασμάν GA8P75HZ δεν έχει καμία σχέση με το GA8HP50Z.
Το 8HP ναι μεν αποτελεί την βάση, άλλα μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό σασμάν, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει δικό του κινητήρα...
Το F30 330ι έχει εργοστασιακή ροπή 350 Nm και φοράει σασμάν GA8HP50Z, σε αυτό το σασμάν η αντοχή στα δισκάκια επιτρέπει στο προγραμματιστή να ανεβάσει τους χάρτες ασφαλείας μέχρι τα 450 Nm, με σχετικά καλή ασφάλεια σε βάθος χρόνου!
Το F30 330e έχει ροπή 420 Nm, στιγμιαία όμως η μετάδοση καλείται να διαχειριστεί την έχτρα ροπή του ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικά.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι άλλη ιστορία... στην αμεσότητα απόδοσης, η ZF για τα σασμάν των υβριδικών έχει μονάδα μέτρησης το (HZ) και όχι το σύνηθες (HP)
των θερμικών κινητήρων!
Κάθε επέμβαση σε τέτοιου τύπου σασμάν θα πρέπει να γίνεται με φειδώ κατά την γνώμη μου, προσωπικά αν είχα την δυνατότητα να αγοράσω ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο δεν θα πείραζα το παραμικρό, θα απολάμβανα την υπέρ αρκετή δύναμή του σε συνδυασμό με την υβριδική του τεχνολογία, με τα υπέρ της και τα κατά της (π.χ έξτρα βάρος συσσωρευτών).

topmar
13-11-21, 22:56
Καλησπέρα, κλείστηκε το ραντεβού για την βελτίωση Stage 1 (κινητήρα + κιβώτιο) στο αυτοκίνητο του φίλου μου, μεθαύριο Δευτέρα 15/21.

Νούμερα και διάγραμμα, το βράδυ της ίδιας ημέρας θα έχω.

Εν αναμονή λοιπόν των αποτελεσμάτων....

ΥΓ: Για δοκιμή, θα γίνει ένα μικρό φιλικό πάτημα μαζί με το δικό μου καθ'οδον, πριν την βελτίωση του δηλαδή: BMW F30 330e 252 ΗΡ/420 ΝΜ vs VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 291 HP/580 NM [emoji16]

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line

rallakias
14-11-21, 09:59
Το πρόγραμμα στον κινητήρα πλέον είναι "ρουτίνα" για έναν προγραμματιστή αλλά θα ήθελα να μάθω ποιός θα προγραμματίσει το κιβώτιο.

topmar
14-11-21, 12:28
Ο ίδιος... Βέβαια, του είπε ότι σε άλλο αυτοκίνητο που έφτιαξε το κιβώτιο, έχασε την ρύθμιση Eco, οπότε it's his call....

Εάν δεν πειράξει το κιβώτιο, θα υπάρχει πρόβλημα με την αυξημένη ισχύ και ροπή του μοτέρ πλέον, ως εργοστασιακό (το κιβώτιο);

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line

rallakias
14-11-21, 21:17
Πρόβλημα δεν υπάρχει αν δεν βάλει πρόγραμμα και στο κιβώτιο. Απλά θα μείνουν οι περιοριστές ροπής και δεν θα βγάλει όλα τα άλογα που μπορεί. Ισως να είναι και πιο ασφαλές έτσι.
Σε κάθε περίπτωση όμως προσωπικά δεν θα προγραμμάτιζα το ''ιδιαίτερο'' αυτό κιβώτιο σε κάποιον ο οποίος εκ των προτέρων δηλώνει οτι δεν θα το κάνει πλήρως και σωστά. Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν λύσεις με διεθνή απήχηση ,άψογο αποτέλεσμα και πολλές custom δυνατότητες παραμετροποίησης στο χρήστη όπως την www.xhpflashtool.com.
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε το αποτέλεσμα!

topmar
14-11-21, 21:21
Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, θα τον ενημερώσω αναλόγως λοιπόν.

Ενημέρωση θα κάνω το βράδυ για το τελικό αποτέλεσμα.

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line

topmar
15-11-21, 13:17
Καλησπέρα, μόλις γυρίσαμε από τον προγραμματισμό, ιδού τα ομολογουμένως εκπληκτικά αποτελέσματα, ειδικά η ροπή αυξήθηκε απίστευτα! [emoji50][emoji54][emoji44][emoji15][emoji3059][emoji7]

Τιμές στον κινητήρα

Ισχύς Εργοστασιακό: 262 HP (4656 rpm)
Ροπή Εργοστασιακό: 438 ΝΜ (2078 rpm)

Ισχύς Stage 1: 336 ΗΡ (6046 rpm)
Ροπή Stage 1: 587 ΝΜ (2715 rpm)

Σημειώνεται ότι ΔΕΝ πειράχτηκε το κιβώτιο, έμεινε εργοστασιακό.

Επισυνάπτω διάγραμμα.

Σε ευχαριστώ φίλε rallakias για τις πληροφορίες!

ΥΓ: Ο οδηγός - φίλος μου είναι κατενθουσιασμένος. [emoji7]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2021/11/4a08df79ea741a1dc9c38e3edaa125a9-1.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line

rallakias
15-11-21, 13:47
Πολύ καλά! Πήρε 75 άλογα μόνο απο τον προγραμματισμό του μοτέρ και η ροπή εκτός απο την κορυφή των 587Nm που κάνει στιγμιαία στο ''πάτα'' ,γενικά κυμαίνεται στο όριο των 550Nm του κιβωτίου μέχρι τις 4.000rpm και μετά ξεκινάει να πέφτει. Η διαφορά του με εμένα που έχω προγραμματίσει και το κιβώτιο ,είναι οτι εμένα κρατάει για περισσότερες στροφές τα 550Nm και ξεκινάει αργότερα να πέφτει , αποδίδοντας +50 αλογα μόνο απο τη διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα! (η δυναμομέτρησή μου ειναι στην προηγούμενη σελίδα και απο ότι βλέπω και τα δυο δυναμόμετρα μετράνε στρόφαλο) .

Καλές βόλτες εύχομαι!

topmar
15-11-21, 13:58
Ευχαριστώ πολύ φίλε... Καλές βόλτες και στο δικό σου εύχομαι!

ΥΓ: Για συγκριτικό ([emoji23]) βάζω το διάγραμμα του δικού μου (της υπογραφής) που μετρήθηκε κι αυτό σήμερα στον ίδιο. https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2021/11/fe4522c522e3d3861a7cdd3eaf9ac59d-1.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

The Ace
15-11-21, 14:10
Να ρωτήσω κάτι που με ενδιαφέρει και μένα, όταν προχωρήσω στο remap του δικού μου: αλλάζουν και τις ενδείξεις στα όργανα του Sport Mode (HP, Torque), για να δείχνουν σωστά ?

rallakias
15-11-21, 14:18
Πιστεύω οτι εξαρτάται τον προγραμματιστή. Στο bootmod3 που έβαλα , ναι άλλαξαν και οι ενδειξεις στο sport mode.

kostas109
15-11-21, 22:52
Η ροπή όσο και να πέφτει είναι αρκετή ακόμη και στις 5000 έχει 45 όταν ένα 335 έχει 40.Βέβαια σε εκείνο αποδίδεται σταθερά,αλλά και το συγκεκριμένο δεν νομίζω να μην πηγαίνει καλά.Σίγουρα πάντως η αίσθηση στο δρόμο θα είναι αρκετά καλή νομίζω δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος αλλά ας το επιβεβαιώσουν οι κάτοχοι

topmar
11-08-22, 21:15
BMW F30 330E vs Αλεπού (σε αυτοκινητόδρομο της Σερβίας) = 1-0 [emoji22]

Επειδή δεν έφυγε χρώμα, πιστεύω με ζέσταμα του θα μπορέσει να το στρώσει (δεν ξέρω τι ζημιά έγινε στην κάτω βάση από το αριστερό προβολακι - γρίλια). https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/08/7e8fd7b85690f9aa63cb6b7efa2fb9f1-1.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

Stamatis
11-08-22, 23:09
Κριμα.
Και για την αλεπου και για το αυτοκινητο.
Ζεσταμα απο αποσταση και σιγα σιγα σπρωξιμο με ενα πηχακι.
Σημαντικο να το ζεστανεις σιγα σιγα αλλοιως θα κανει κρακ το χρωμα.
Μερικοι το κανουν και με βραστο νερο αλλα δεν το εχω τολμησει.
Με θερμοπιστολο το εχω κανει σε παρομοια λακουβα και ηρθε μια χαρα.

topmar
14-08-22, 09:32
Ευχαριστώ για την απάντηση. Την ερχόμενη Τρίτη έχει ραντεβού με ειδικό κατάστημα PDR της πόλης για εκτίμηση και επισκευή.

Η αλεπού πρέπει να ξέφυγε...

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

topmar
17-08-22, 20:48
Καλησπέρα, επιδιόρθωση της ζημιάς στο F30 330e.

Το πριν και το μετά....https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/08/a3e2210bc1e50f53a588bd4492e80895-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/08/58809054382ed508a023a3ccd0010513-1.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

Stamatis
17-08-22, 22:11
Super! «Αμολυντο» που λενε και οι φαναρτζηδες.
Αντε τελος καλο, ολα καλα.

topmar
18-08-22, 12:07
Ξέχασα να αναφέρω κόστος... 15€ + 1 μπύρα κέρασμα [emoji12][emoji1787]

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

GiannisRob
19-08-22, 12:44
Ξέχασα να αναφέρω κόστος... 15€ + 1 μπύρα κέρασμα [emoji12][emoji1787]

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

Τελικά πως το επισκεύασες?

topmar
19-08-22, 12:53
Ο τεχνίτης με ζέσταμα το έφερε από ότι έμαθα (δεν είναι δικό μου το αμάξι) και έγινε σαν καινούργιο!

Άλλοι όμως εδώ στην ίδια πόλη, ζητούσαν από 150€ έως και 300€.... [emoji12]

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

BILL007
25-08-22, 12:55
Άλλοι όμως εδώ στην ίδια πόλη, ζητούσαν από 150€ έως και 300€.... [emoji12]

:shok::shok::shok::shok::shok::shok:

Ωραίο για απλό ζέσταμα! :) Tα 150-300 δε θα τα συζητήσω καν....

topmar
30-09-22, 20:15
Καλησπέρα, νέο σετ ελαστικών στους φίλου το εργαλείο, μετά από 50.000 ΚΜ περίπου με τα Pirelli P7 επάνω.

Μπήκαν τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, που έχουν πολύ καλές κριτικές και πάρα πολύ καλούς δείκτες Α/Α (εμπρός) και Α/Β (πίσω).

Κόστος 4αδας (ασύμμετρα είναι) στα 680€.https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/09/3630254be18e09a1be3d1a81da7251a4-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/09/c898173f0fe6893482ce028b858a99f8-1.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

nikos valvetronic
02-10-22, 22:49
Αυτά φοράω, από τα καλύτερα που έχω βάλει.

dreamer
02-12-22, 09:34
https://www.youtube.com/watch?v=yqXQgBdqVqI&t=2s

ειναι γεγονος οτι τα goodyear σαυτο το επιπεδο πλεον εχουν κανει μεγλη προοδο και εχουν αφησεις πισω τις αλλες πριμιουμ εταιρειες,παντα ομως πισω απο μισελιν που παντα ειναι νουμερο 1..πλεον οπως εξηγει και ο ειδικος η διαφορα τους ειναι στο τι ζηταει ο καθενας απο το ελαστικο τους ωστε να διαλεξει αναμεσα στο πρωτο ,την μισελιν η΄το δευτερο το goodyear. μεγαλη ομως εκπληξη κανουν τα χανκουκ ,τα οποια εδω και λιγα χρονια δειχνουν οτι ηρθαν για να μεινουν στην 5αδα δειχνοντας μεγαλη προοδο.

αυτο που παρατηρω εδω και 10 χρονια περιπου ειναι η αντοχη των ελαστικων στα χιλιομετρα..καποτε μεσα σε 20-25.000 ηταν μονο για κωλιες..τωρα αλλαζονται στα 40-50.000 και εχουν ακομα τακουνι ,απλα πετιουνται γιατι ειναι πλεον ξερα και σκληρα σαν πετρα.

dreamer
02-12-22, 09:39
επισης ο τυπος εχει ενα ενδιαφερον βιντεο για τους ρανφλαταδες ,αν υπαρχουν ακομα ...


https://www.youtube.com/watch?v=sTRn1E1uF6c

εγω απλα να πω οτι καλο θα ηταν απο αποψης τεχνολογιας και ασφαλειας ,ενα νορμαλ ελαστικο με τεχνολογια Self Sealing ,πιο ελαφρυ ομως και σε πιο οικονομικη τιμη,αφου αποτι φαινεται δεν κανει μεγαλες εκπτωσεις σε αποδοση σε σχεση με τα αλλα.

dreamer
02-12-22, 09:40
Michelin Pilot Sport 5

ο βασιλιας απεκτησε τον 5ο διαδοχο.

https://www.tyrereviews.com/Article/What-is-ACTUALLY-new-with-the-Michelin-Pilot-Sport-5.htm

E60_Arkadia
05-12-22, 18:02
Το εχω εδω και 2 μηνες πανω,δεν παιζεται,πριν ειχα το 4αρι,πολυ καλυτρο παντου το νεο

mark e92
09-12-22, 22:17
Καλησπέρα, νέο σετ ελαστικών στους φίλου το εργαλείο, μετά από 50.000 ΚΜ περίπου με τα Pirelli P7 επάνω.

Μπήκαν τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, που έχουν πολύ καλές κριτικές και πάρα πολύ καλούς δείκτες Α/Α (εμπρός) και Α/Β (πίσω).

Κόστος 4αδας (ασύμμετρα είναι) στα 680€.https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/09/3630254be18e09a1be3d1a81da7251a4-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2022/09/c898173f0fe6893482ce028b858a99f8-1.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line

Πολύ καλό λάστιχο αλλά τρώγεται εύκολα...στα 7000 έχασαν μισό πέλμα...

topmar
10-12-22, 07:06
Πολύ καλό λάστιχο αλλά τρώγεται εύκολα...στα 7000 έχασαν μισό πέλμα...

Καλημέρα, ευχαριστώ για την πληροφορία περί φθοράς, θα του την μεταφέρω.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater