PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 μεταβαση σε A 250



ART1
25-08-20, 17:04
μετα απο 14 χρονια και απροβληματιστα χλμ σκεφτομαι σοβαρα το ενδεχομενο να αποχωρησω απο το Ε46 facelift 2000 κυβικα μοντελο του 2003 με 143 αλογα και να κανω την μεταβαση σε ενα mercedes Α 250 μοντελο του 2014 με 2000 κυβικα και 211 αλογα..υπαρχει ακομη ενας δισταγμος γτ θα ειναι η πρωτη φορα που θα εχω στην κατοχη μου αυτοκινητο αλλης μαρκας και η πρωτη φορα στο τιμονι της mercedes..ο λογος αλλαγης ειναι οτι θελω κατι πιο συγχρονο πιο φρεσκο πιο γρηγορο και να μεινω το ιδιο ευχαριστημενος οπως εμεινα με το 46αρι τα τελευταια 14 χρονια.ελπιζω και ευχομαι να μην μετανιωσω αυτη την μεταβαση.γνωμες και γνωσεις αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα υπερ και κατα ειναι ευπροσδεκτες και θα ειναι ακομη μια βοηθεια προς εμενα για να εχω την καλυτερη εικονα..ευχαριστω

///Maniac
26-08-20, 02:34
Για bmw 125i με αντιστοιχο διλιτρο μοτερ σε επιδοσεις και την πισωκινηση το εχεις σκεφτει εφοσον πας σε hatch? Προσωπικα την πισωκινηση δεν θα την αλλαζα....ειδικα σε τουρμπο κινητηρα με 35 κιλα ροπη και 210 αλογα...τα οποια μπορουν πολυ ευκολα να ανεβουν αρκετα. Εκτος αν ειναι θεμα εμφανισης γιατι το merc ειναι πιο ομορφο.

maris7
26-08-20, 13:19
πηγαινε χθες κιολας

dreamer
27-08-20, 06:11
θα σου κακοφανει πολυ αλλα σε πολυ γιατι αυτο το μερκ δεν λεει εκτος της ιπποδυναμης.αν αγοραζες το νεο μερκ τοτε ναι που ειναι και πιο ομορφο.πανε στον ασσο 125 για μενα η΄αν μπορεις το νεο μερκ κουπε ειναι ολα τα λεφτα με 1300 κ.ε

ART1
27-08-20, 09:43
ευχαριστω για την γνωμη σου...ειναι λιγα τα 1300 για μενα θελω κατι παλι σε 2λιτρο και απο οσο γνωριζω τα μικρα μοτερ τις mercedes προερχονται απο την ρενο

Stamatis
27-08-20, 11:06
Εξαιρετική επιλογή το 250.
Προσοχή τα μοντέλα πριν το 2015 δεν μπορούν να πάρουν Car Play παρά μόνο αν αλλάξει όλη η μονάδα. Μετά το 2015 μπορείς απλά να προσθέσεις το ανταλλακτικό που είναι plug and play.
Στις περισσότερες εκδόσεις το εσωτερικό έχει επένδυση απο το συνθετικό δέρμα της Mercedes οπότε προτίμησε ένα σαλόνι που να είναι μισο - μισό καθώς το καλοκαίρι δεν είναι ευχάριστη η αίσθηση σε πολύωρες διαδρομές.
Η κατανάλωσή του είναι απολύτως αποδεκτή για την ιπποδύναμη που διαθέτει περίπου 12 λίτρα σε μεικτή οδήγηση με βαρύ πόδι και θα δεις και 9 εαν διαλέξεις το αυτόματο, που είναι και η καλύτερη επιλογη.
Η νορμάλ ανάρτηση είναι σφιχτή τόσο - όσο ενώ η σπορ είναι απαράδεκτη για την πόλη, με κοπανήματα και θόρυβο που πραγματικά δεν αξίζει ούτε τα χρήματα της και μάλλον καταστρέφει την αίσθηση του οχήματος που είναι εξαιρετική σε ποιότητα κύλισης. (φταίνε και οι 19αρες που έχει το σπορ πακέτο).
Πολύ κακό σχεδιασμό έχουν οι πίσω πόρτες όπου η καμπύλη τους υποχρεώνει τον επιβάτη να μπεί με το κεφάλι σκυφτό προς τα εμπρός, διαφορετικά θα χτυπήσει στην πολύ κεκλιμένη κολώνα.
Τα σέρβις είναι πλέον σε πολύ καλές τιμές και η Mercedes γενικά έχει στρώσει σε τιμολογιακή πολιτική στην ώρα εργασίας.

Στο δρόμο, το αυτοκίνητο έχει πολύ καλό τιμόνι και άριστη επαναφορά (το BMW της σειράς 1 έχει πιό γρήγορες αντιδράσεις αλλά αυτό είναι απαραίτητο για την πίσω κίνηση) ο κινητήρας γεμίζει απο πολύ χαμηλά και στο αυτόματο σαζμαν η αίσθηση είναι πως η δύναμη είναι μόνιμη και παντού. Η μπροστινή κίνηση δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο την BMW καθώς τα ηλεκτρονικά δεν είναι παρεμβατικά όπως στο παρελθόν.

Αυτά.

BILLYS
27-08-20, 11:23
Να προσθέσω ότι στις ΗΠΑ ηδη κυκλοφορούν υβριδικες τουρμπινες bold on που με αντίστοιχο πρόγραμμα χτυπανε χαλαρα 300+ μοτέρ.
Not bad!!