PDA

Επιστροφή στο Forum : M43B16 προβλημα



dark knight
02-06-20, 15:00
σημερα εκανα ανακατασκευή στο υδραργυρικο κομπλερ.κοινως πληρωθηκε με υδραργυρο. λογω υψηλων θερμοκρασιών. εχω αλλαξει τα παντα στο συστημα ψυξης-ψυγειο νερου, αντλια, διακλαδωτηρα, ταπα ψυγείου,θερμοστατη. Ωστοσο μετα την ανακατασκευή του κομπλερ, κανει ένα θορυβο σαν απορροφητήρας(οποιοι εχετε προλαβει κατι παλια ταξι νισσαν μπλουμπερντ θα καταλάβετε τι εννοω). είναι φυσιολογικο αυτό??? επιπλέον εδώ και αρκετο καιρο μου κανει ένα στιγμαιο κομπιασμα στις 2.800 σαλ. πριν και μετα στροφαρει μια χαρα χωρις απωλεια ισχυος. Σε τι μπορει να οφείλεται? ο κινητήρας είναι από ε36 του 98 και είναι τοποθετημένος σε ε30

///Maniac
02-06-20, 23:28
Για το κομπιασμα ενα πιθανο σεναριο αν το αμαξι εχει και πολλα χιλιομετρα ειναι να εχει φθορα ο εκκεντροφορος και να μην ανοιγουν σωστα οι βαλβιδες...εγω σε μ40 αλλαξα εκκεντροφορο στις 350κ χλμ περιπου διοτι το αμαξι σκαλωνε στις 5500 αλλα και στις 2900 ενιοτε ...ειναι γνωστη βλαβη οπως εμαθα στην πορεια η συγκεκριμενη...αλλα σιγουρεψου πρωτα απο τα απλα σωληνακια πεταλουδες μαφ κλπ κλπ

wheelman
03-06-20, 12:15
Για το κομπιασμα ενα πιθανο σεναριο αν το αμαξι εχει και πολλα χιλιομετρα ειναι να εχει φθορα ο εκκεντροφορος και να μην ανοιγουν σωστα οι βαλβιδες...εγω σε μ40 αλλαξα εκκεντροφορο στις 350κ χλμ περιπου διοτι το αμαξι σκαλωνε στις 5500 αλλα και στις 2900 ενιοτε ...ειναι γνωστη βλαβη οπως εμαθα στην πορεια η συγκεκριμενη...αλλα σιγουρεψου πρωτα απο τα απλα σωληνακια πεταλουδες μαφ κλπ κλπ
Σωστή παρατήρηση, το εχω δει και εγω, λόγω προβλήματος λίπανσης των εκκεντρων να παρουσιαζεται αυξημενη φθορα.
Όμως και στις δύο περιπτώσεις το μοτερ αδυνατούσε να ανέβει πάνω απο τις 3500 δεν κόμπιαζε απλά.
ελπιζω να είναι κατι ποιο απλό.

Εγώ θα έλεγα πρώτα να δεί luft και κολάρα για τυχόν διαρροές καθώς και πολλαπλασιαστή.

BILL007
10-06-20, 17:05
Εγώ θα έλεγα πρώτα να δεί luft και κολάρα για τυχόν διαρροές καθώς και πολλαπλασιαστή.

:+1: αυτό με το κόμπιασμα για "τρύπα" στην εισαγωγή κάνει περισσότερο.