PDA

Επιστροφή στο Forum : Τσιμουχάκια στα 350.000 χλμ και απολογισμός συμβίωσης...!!!



nikos valvetronic
16-03-20, 22:20
Πριν 10 μέρες έκανα πρώτη φορά αλλαγή τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το κοντέρ
να γράφει 350k. Ξέρω ότι φαντάζει απίθανο για τέτοιο μοτέρ (Ν42Β20) να αντέξει τόσο, ούτε ο Καζάκος
με πίστευε! Το μοτέρ μέσα σε λίγους μήνες ανέβασε απότομα την κατανάλωση λαδιού από
1 λίτρο στα 7 με 8k που έκαιγε τα τελευταία 2-3 χρόνια στο 1 λίτρο στα 3k! Δείτε διαφορά στην φώτο.

44751

Τα περισσότερα χλμ που έχει κάνει είναι εκτός πόλης αλλά σχεδόν πάντα φορτωμένο
με οικογένεια ή εργαλέια - πράγματα. Σαν αρχή εφαρμόζω δυο τρια πραματάκια.
Εξηγούμαι: 1.Δεν το έχω πατήσει ΠΟΤΕ κρύο 2.Δεν το κρεμάω ποτέ, ειδικά κρύο.
3.Λάδια-φίλτρο κάθε 10 και πάντα καλά λάδια. 4.Στο ταξίδι μόλις το επιτρέψουν
οι συνθήκες θα φάει όπως και δήποτε το ξύλο του! Ο Καζάκος που το άνοιξε μου είπε ότι το
μοτέρ είναι τζάμι. Ότι φαίνεται από πάνω εννοείται.
Στο παρελθόν είμουν ενοχλημένος από τα κουσούρια του αλλά σήμερα μετά από τόσα
χιλιόμετρα και με αυτά που ακούω από άλλες μάρκες...σίγουρα είμαι ευχαριστημένος. Γενικά το
μοτέρ έχει "βατά" θεματάκια να το πω έτσι. Έχω αλλάξει πολλ/στες με bosch, αισθητήρα στροφάλου,
αντλία βακουμ, τροχαλία δυναμό και κάτι φλαντζούλες στεγανοποίησης. Νταξ...οκ...μπορούσε και καλύτερα αλλά πάλι καλά είμαστε!
Πάντως το αμάξι είναι κατά την γνώμη μου φθηνό στην συντήρηση του. Συνολικά το έχω Κ Α Τ Α Ε Υ Χ Α ΡΙ Σ Τ Η Θ Ε Ι.
Το πήρα με 80k από BMW Hamburg και έχω μεγαλώσει τα τρια παιδιά μου μέσα παρά την στεναδούρα της καρότσας, και διακοπές
και χιόνια και εργοτάξια και autobahn και όλα τα νησιά της Ελλάδας και όλα τα Βαλκάνια όργωμα με την δουλειά.Ααααα!! Και πίστα!
Έχει κάνει δυο τρακντέι το καημένο με το καλύτερό του 1:44:06 με νορμάλ λάστιχα και ευθυγράμμιση. Το χαίρομαι ακόμα και
μόλις έρθει η ώρα να το αλλάξω παραδόξως δεν νομίζω να στεναχωρηθώ(!) γιατί έχω πάρει από αυτό ότι ζήτησα.Με γέμισε
οδηγικά και συναισθηματικά. Ελπίζω όταν έρθει το επόμενο με το καλό να το γουστάρω το ίδιο...
Φωτογραφική ανασκόπηση :original:

44753
44755
44756
44757
44758
44759
44760
44761
44762
44763

Special thanks στον Καζάκο που βάζει την αγάπη του στα αυτοκινητά μας
:thnx:

44752

Dimimav
16-03-20, 22:43
Ωραίος ο Νικόλας !!

pilot
16-03-20, 23:58
Καλά εσύ ειδικά φίλε είσαι η απτή απόδειξη για αυτό που λέω! Καλή συντήρηση, καλό ζέσταμα/κρύωμα και ΞΥΛΟ!! Όλους όσους ξέρω, ανεξαρτήτως μάρκας, αυτοκίνητο/μοτοσικλέτα, που το κάνουν αυτό δεν είχαν ποτέ θέματα..

DIMITr|S
18-03-20, 07:55
φαινεται ποσο το προσεχεις και μονο απο την αριστη κατασταση του εσωτερικου....congrats

savvas bmwdakias
18-03-20, 17:17
Γεια σου ρε Νίκο το ξεζουμισες το εργαλείο. Είχα την τύχη να μπω συνοδηγός μια φορά μαζί σου στις Σέρρες πραγματικά το τεντωσες το εργαλειο και όπως λες και συμφωνώ μαζί σου καλό ζεσταμα και σκισιμο, γι'αυτό είναι τα σημάδια.

318is.e36
24-03-20, 15:28
Μπράβο άλλες 350.000 εύχομαι!
Η κατανάλωση λαδιού μειώθηκε πολυ?

nikos valvetronic
25-03-20, 20:42
Να΄σαι καλά
Δυστυχώς με την υπάρχουσα κατάσταση δεν έκανε χλμ το αμάξι. Στα σκάρτα 1000 δεν έχει κατέβει καθόλου.

nikos valvetronic
21-02-21, 19:15
Επανέρχομαι για να απαντήσω στην ερώτηση του φίλου πιο πάνω. Στα 10k η στάθμη κατέβηκε στο μισό του δείκτη.

Δηλαδή μισό λίτρο στα 10000χιλ. Εννοείται δεν συμπληρώνω, θα τα αλλάξω αυτές τις μέρες. Λόγω πανδημίας δεν

έκανα πολλά χιλιόμετρα. Έκανα ένα ταξίδι Ρουμανία όμως και στην επιστροφή γύρισε τα 360k

45122

Το φουλάρισα τρεις φορές από Βουλγαρία με Shell racing και λόγω του προγράμματος είχε πραγματικά

μεγάλη διαφορά. Βάζω που και που κατοστάρα και το καταλαβαίνω αλλά racing δεν έχω βάλει ποτέ

τόσα χρόνια λόγω της τιμής. Στην Βουλγαρία έχει 1.22 όμως! Είπα να βγάλω ένα βίντεο το πολύ

όμορφο 140-180 που έκανε αλλά είχα το νου μου στα μπλόκα μη φάω καμιά κλήση και το άφησα.

Επίσης συνολικά έκαψε και λιγότερο. Έφυγα με μέση 8,5 κολλημένο εδώ και μήνες και γύρισα με 7,8.

Θα το βάζω στο εξής που και που racing γιατί διαπίστωσα ότι το πρόγραμμα την "εκμεταλεύεται" στο έπακρο.

Αυτά τα νέα μου από την μαρμάρω, το λέει η καρδιά της ακόμα!

pilot
21-02-21, 20:20
Σωραιος ρε. Άντε να χαλαρώσουμε λίγο να ξαναπατήσει τον ιερό τάπητα του Αυτοκινητοδρομιου!

nikos valvetronic
21-02-21, 23:37
Ευχαριστώ φιλαράκι! Υπομονή και θα τον ξαναπατήσουμε τον τιμημένο!!

BILL007
26-02-21, 23:44
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup:

ART1
01-03-21, 22:59
Επανέρχομαι για να απαντήσω στην ερώτηση του φίλου πιο πάνω. Στα 10k η στάθμη κατέβηκε στο μισό του δείκτη.

Δηλαδή μισό λίτρο στα 10000χιλ. Εννοείται δεν συμπληρώνω, θα τα αλλάξω αυτές τις μέρες. Λόγω πανδημίας δεν

έκανα πολλά χιλιόμετρα. Έκανα ένα ταξίδι Ρουμανία όμως και στην επιστροφή γύρισε τα 360k

45122

Το φουλάρισα τρεις φορές από Βουλγαρία με Shell racing και λόγω του προγράμματος είχε πραγματικά

μεγάλη διαφορά. Βάζω που και που κατοστάρα και το καταλαβαίνω αλλά racing δεν έχω βάλει ποτέ

τόσα χρόνια λόγω της τιμής. Στην Βουλγαρία έχει 1.22 όμως! Είπα να βγάλω ένα βίντεο το πολύ

όμορφο 140-180 που έκανε αλλά είχα το νου μου στα μπλόκα μη φάω καμιά κλήση και το άφησα.

Επίσης συνολικά έκαψε και λιγότερο. Έφυγα με μέση 8,5 κολλημένο εδώ και μήνες και γύρισα με 7,8.

Θα το βάζω στο εξής που και που racing γιατί διαπίστωσα ότι το πρόγραμμα την "εκμεταλεύεται" στο έπακρο.

Αυτά τα νέα μου από την μαρμάρω, το λέει η καρδιά της ακόμα!

νικο θα μου επιτρεψεις να κλεψω αυτη την φωτο...μπραβο φιλε εχω το ιδιο μοτερ και δεν εχω ακουσει και τα καλυτερη λογια..αλλα αυτα που γραφεις και τα χλμ που βλεπω στο κοντερ ειναι η καλυτερη αποδειξη για τα βαλβετρονικ