nikos valvetronic
16-03-20, 22:20
Πριν 10 μέρες έκανα πρώτη φορά αλλαγή τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το κοντέρ
να γράφει 350k. Ξέρω ότι φαντάζει απίθανο για τέτοιο μοτέρ (Ν42Β20) να αντέξει τόσο, ούτε ο Καζάκος
με πίστευε! Το μοτέρ μέσα σε λίγους μήνες ανέβασε απότομα την κατανάλωση λαδιού από
1 λίτρο στα 7 με 8k που έκαιγε τα τελευταία 2-3 χρόνια στο 1 λίτρο στα 3k! Δείτε διαφορά στην φώτο.
44751
Τα περισσότερα χλμ που έχει κάνει είναι εκτός πόλης αλλά σχεδόν πάντα φορτωμένο
με οικογένεια ή εργαλέια - πράγματα. Σαν αρχή εφαρμόζω δυο τρια πραματάκια.
Εξηγούμαι: 1.Δεν το έχω πατήσει ΠΟΤΕ κρύο 2.Δεν το κρεμάω ποτέ, ειδικά κρύο.
3.Λάδια-φίλτρο κάθε 10 και πάντα καλά λάδια. 4.Στο ταξίδι μόλις το επιτρέψουν
οι συνθήκες θα φάει όπως και δήποτε το ξύλο του! Ο Καζάκος που το άνοιξε μου είπε ότι το
μοτέρ είναι τζάμι. Ότι φαίνεται από πάνω εννοείται.
Στο παρελθόν είμουν ενοχλημένος από τα κουσούρια του αλλά σήμερα μετά από τόσα
χιλιόμετρα και με αυτά που ακούω από άλλες μάρκες...σίγουρα είμαι ευχαριστημένος. Γενικά το
μοτέρ έχει "βατά" θεματάκια να το πω έτσι. Έχω αλλάξει πολλ/στες με bosch, αισθητήρα στροφάλου,
αντλία βακουμ, τροχαλία δυναμό και κάτι φλαντζούλες στεγανοποίησης. Νταξ...οκ...μπορούσε και καλύτερα αλλά πάλι καλά είμαστε!
Πάντως το αμάξι είναι κατά την γνώμη μου φθηνό στην συντήρηση του. Συνολικά το έχω Κ Α Τ Α Ε Υ Χ Α ΡΙ Σ Τ Η Θ Ε Ι.
Το πήρα με 80k από BMW Hamburg και έχω μεγαλώσει τα τρια παιδιά μου μέσα παρά την στεναδούρα της καρότσας, και διακοπές
και χιόνια και εργοτάξια και autobahn και όλα τα νησιά της Ελλάδας και όλα τα Βαλκάνια όργωμα με την δουλειά.Ααααα!! Και πίστα!
Έχει κάνει δυο τρακντέι το καημένο με το καλύτερό του 1:44:06 με νορμάλ λάστιχα και ευθυγράμμιση. Το χαίρομαι ακόμα και
μόλις έρθει η ώρα να το αλλάξω παραδόξως δεν νομίζω να στεναχωρηθώ(!) γιατί έχω πάρει από αυτό ότι ζήτησα.Με γέμισε
οδηγικά και συναισθηματικά. Ελπίζω όταν έρθει το επόμενο με το καλό να το γουστάρω το ίδιο...
Φωτογραφική ανασκόπηση :original:
44753
44755
44756
44757
44758
44759
44760
44761
44762
44763
Special thanks στον Καζάκο που βάζει την αγάπη του στα αυτοκινητά μας
:thnx:
44752
να γράφει 350k. Ξέρω ότι φαντάζει απίθανο για τέτοιο μοτέρ (Ν42Β20) να αντέξει τόσο, ούτε ο Καζάκος
με πίστευε! Το μοτέρ μέσα σε λίγους μήνες ανέβασε απότομα την κατανάλωση λαδιού από
1 λίτρο στα 7 με 8k που έκαιγε τα τελευταία 2-3 χρόνια στο 1 λίτρο στα 3k! Δείτε διαφορά στην φώτο.
44751
Τα περισσότερα χλμ που έχει κάνει είναι εκτός πόλης αλλά σχεδόν πάντα φορτωμένο
με οικογένεια ή εργαλέια - πράγματα. Σαν αρχή εφαρμόζω δυο τρια πραματάκια.
Εξηγούμαι: 1.Δεν το έχω πατήσει ΠΟΤΕ κρύο 2.Δεν το κρεμάω ποτέ, ειδικά κρύο.
3.Λάδια-φίλτρο κάθε 10 και πάντα καλά λάδια. 4.Στο ταξίδι μόλις το επιτρέψουν
οι συνθήκες θα φάει όπως και δήποτε το ξύλο του! Ο Καζάκος που το άνοιξε μου είπε ότι το
μοτέρ είναι τζάμι. Ότι φαίνεται από πάνω εννοείται.
Στο παρελθόν είμουν ενοχλημένος από τα κουσούρια του αλλά σήμερα μετά από τόσα
χιλιόμετρα και με αυτά που ακούω από άλλες μάρκες...σίγουρα είμαι ευχαριστημένος. Γενικά το
μοτέρ έχει "βατά" θεματάκια να το πω έτσι. Έχω αλλάξει πολλ/στες με bosch, αισθητήρα στροφάλου,
αντλία βακουμ, τροχαλία δυναμό και κάτι φλαντζούλες στεγανοποίησης. Νταξ...οκ...μπορούσε και καλύτερα αλλά πάλι καλά είμαστε!
Πάντως το αμάξι είναι κατά την γνώμη μου φθηνό στην συντήρηση του. Συνολικά το έχω Κ Α Τ Α Ε Υ Χ Α ΡΙ Σ Τ Η Θ Ε Ι.
Το πήρα με 80k από BMW Hamburg και έχω μεγαλώσει τα τρια παιδιά μου μέσα παρά την στεναδούρα της καρότσας, και διακοπές
και χιόνια και εργοτάξια και autobahn και όλα τα νησιά της Ελλάδας και όλα τα Βαλκάνια όργωμα με την δουλειά.Ααααα!! Και πίστα!
Έχει κάνει δυο τρακντέι το καημένο με το καλύτερό του 1:44:06 με νορμάλ λάστιχα και ευθυγράμμιση. Το χαίρομαι ακόμα και
μόλις έρθει η ώρα να το αλλάξω παραδόξως δεν νομίζω να στεναχωρηθώ(!) γιατί έχω πάρει από αυτό ότι ζήτησα.Με γέμισε
οδηγικά και συναισθηματικά. Ελπίζω όταν έρθει το επόμενο με το καλό να το γουστάρω το ίδιο...
Φωτογραφική ανασκόπηση :original:
44753
44755
44756
44757
44758
44759
44760
44761
44762
44763
Special thanks στον Καζάκο που βάζει την αγάπη του στα αυτοκινητά μας
:thnx:
44752