Επιστροφή στο Forum : Αμορτισέρ αλλαγή
Stavros 36
12-03-20, 21:07
Καλησπέρα παιδιά! Έχει μια εβδομάδα που άλλαξα αμορτισέρ αλλά κάτι δε μου αρέσει. Καταρχήν το αμάξι είναι coupe facelift 2003 μοντέλο και αμορτισέρ αλλάζω πρώτη φορά μετά από 300000χλμ και έβαλα πάλι sachs , η αλήθεια είναι περίμενα το αμάξι ναι μεν να είναι σφιχτό αλλά και άνετο στις ανωμαλίες κάτι το οποίο δεν έγινε και γενικά βαράει,ειδικά όσοι κάθονται πίσω τα νιώθουν όλα. Ήθελα να ρωτήσω υπάρχει περίπτωση να στρώσουν με τον καιρο?
Top mounts άλλαξες;
Δεν μπορώ να πω να για τα Sachs, αλλά τα Bilstein που έχω εγώ μάλλον χειρότερα γίνονται παρά καλύτερα με την πάροδο του χρόνου.
Stavros 36
13-03-20, 20:40
Όχι δεν άλλαξα ο μάστορας είπε ότι δεν χρειαζόταν αλλαγή. Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε αυτά η σκληρότητα που νιώθω στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου?
Stavros 36
13-03-20, 20:42
Πάντως νόμιζα αλλάζοντας αμορτισέρ στις ανωμαλίες του δρόμου θα καταλάβαινα πολύ λίγα πράγματα αλλά αντιθέτως μέσα στη πόλη είναι λιγάκι κουραστικό.
Εμένα με 70.000 κμ ήταν για πέταμα, μπρος πίσω. Τα πιατέλα μπροστά είχαν στραβωσει, για να καταλάβεις.
Γενικά όταν αλλάζεις αμορτισέρ το νιώθεις σαφώς πιο σφιχτό αλλά με λιγότερο κοπανημα.
Λογικά έβαλες SACHS super touring ( μπλε - για νορμαλ αναρτηση ) ή advantage ( κόκκινα για m-pack αναρτηση ).
Για Ε36 τα πίσω έχουν τους ίδιους κωδικούς. Πρώτα έβαλα τα advantage και μετά 20,000κμ τα super touring. Και με τα 2 το αμάξι πίσω χοροπηδάει σαν κατσίκι. Είναι απλά απαράδεκτα....
Δεν στρώνουν ε τον καιρό. Τα μπροστά είναι καλά.
Stavros 36
14-03-20, 16:25
Ναι που μπήκα από κάτω το χρώμα αν δε κάνω λάθος είναι μαύρα με κωδικο 814901556882 τι να πω το μπροστινό μέρος ανταποκρίνεται καλά στις ανωμαλίες το πίσω μέρος είναι κάπως, χτυπάει για μέσα στη πόλη είναι κάπως ενοχλητικό ενώ τα καγιαμπα που έβαλε ο πατέρας μου στο ε36 είναι πολύ άνετα απλά δεν έχουν το σφίξιμο που έχουν τα sachs στο ταξιδι
Stavros 36
14-03-20, 16:26
Απλά σκέφτομαι μήπως φταίει και κάτι άλλο, πάντως to mount δεν αλαχθηκαν λόγω καλής κατάστασης
Stavros 36
14-03-20, 16:29
Η ανάρτηση του αυτοκινήτου μου είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο δεν αλαχθηκαν ποτέ και τώρα απλά μετά από 300000χλμ που έκανα άλλαξα αμορτισέρ και περίμενα να μη καταλαβαίνω και πολλά πράγματα από ανωμαλίες.
300.000 χλμ με ίδια αμορτισέρ; Πως κ δεν αλλάχτηκαν νωρίτερα;
Stavros 36
14-03-20, 19:48
Η αλήθεια ειναι δεν έχω ιδέα απλά επειδή γενικά δε τρέχω ιδιαίτερα δε μου φαινόταν ότι θέλανε αλλαγή απλά τα τελευταία δύο χρόνια παρά έγινε βάρκα!
Από περιέργεια, ο πατέρας σου ποια kayaba έβαλε;
Stavros 36
14-03-20, 19:59
Δεν ξερω παντως μαλλον τα απλα φανταζομαι εχει εαν ε36 σεδαν 1992 μοντελο 1800 κυβικα και που το οδηγησα παντως καμια σχεση με το δικο μου περνας απο ανωμαλιες του δρομου και δεν καταλαβαινεις πολλα πραγματα
Stavros 36
14-03-20, 20:01
Ο μαστορας μου ειπε οτι τα top mount δεν χρειαζοταν αλαγη αλλα υπαρχει περιπτωση αυτο το κοπανημα να οφειλεται σε αυτα γιατι δεν εχουν αλαχθει καμια φορα
HLIAS - E36
22-03-20, 09:12
Πριν 2 εβδομάδες άλλαξα κι εγώ αμορτισέρ στο vectra b του πατέρα μου μετά από 200.000 χλμ που είχε τα εργοστασιακά ακόμα... Βάλαμε τα sachs αυτά τα μαύρα που γράφτηκαν και πιο πάνω και αλλάχτηκαν και οι βάσεις αμορτισέρ μπροστά και τα ζαμφορακια... Μετά από 200.000 χλμ ήταν όλα κουρέλια!!! Τώρα πλέον το αυτοκίνητο "φυσάει" και πολύ σφιχτό, και διαβάζει σωστά, και δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, όσο δεν μπορεί να ενοχλεί ένα αυτοκίνητο στους καροδρομους που έχουν οι συνοικίες... Εγώ είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος για τη συγκεκριμένη επιλογή!
HLIAS - E36
22-03-20, 09:14
Σίγουρα είναι πιο σφιχτό μια και πριν δεν υπήρχε μπουκάλα στο αμάξι για να αντιδράσει, τα περνούσε όλα αέρα, για να φανταστείς τις παλιές μπουκάλες τις πατήσαμε μία με το χέρι και ακόμα πατημένες πρέπει να είναι εκεί στα σκουπίδια... Προφανώς και έγινε δηλαδή πιο σφιχτό από πριν όχι όμως ενοχλητικό
Stavros 36
22-03-20, 14:03
Κι εγώ πιστεύω πρέπει να αλλάξω τα to mount σίγουρα τα πίσω δεν μπορεί μετά από 300000 χλμ να μη θέλουν αλλαγή, απλά ο μάστορας δεν τα είδε κομμένα και απλά τα ξανά έβαλε τι να πω.
nikos valvetronic
23-03-20, 09:01
Τα πίσω top mount έχουν πολύ μικρό κόστος. Και εγώ μετά τις 300 τα άλλαξα -κακώς- δεν ήταν κομμένα αλλά
αν τα δεις δίπλα δίπλα με τα καινούργια θα καταλάβεις την ταλαιπωρία τους. Μιλάμε για ενα 20αρικο το ζευγάρι.
Ηλία όταν είναι καινούργια όλα καλά είναι! Κάτσε να κάνουν μερικά χλμ και θα φανεί. Ο αδελφός μου είχε βάλει
στο 36αρι sachs τα πιο απλά και μετά από λίγο καιρό μαλάκωσαν πολύ. Και ήταν 316 με 15αρες.
Stavros 36
23-03-20, 21:10
Τα πίσω αμορτισέρ έχουν αυτούς τους κωδικούς πάνω 556882 και 814901556882 είναι τα σωστά αμορτισέρ για το αυτοκίνητο μου?
Και εγώ χρειάζομαι αμορτισέρ, τι λέτε, αυτό το σετάκι (που δίνει η Γερμανική autodoc), θα βελτιώσει κάπως τα πράγματα, χωρίς να μου σπάσει την μέση? έχω Ε36 1.6......
Και εγώ χρειάζομαι αμορτισέρ, τι λέτε, αυτό το σετάκι (που δίνει η Γερμανική autodoc), θα βελτιώσει κάπως τα πράγματα, χωρίς να μου σπάσει την μέση? έχω Ε36 1.6......
ποιο ειναι αυτό? Υπάρχει λινκ?
Ναι είναι αυτό
https://www.autodoc.gr/h-and-r/15745111
Αν δε θες χαμηλωμα και ενδιαφερεσαι για budget λυση που δεν κοπαναει αλλα και ειναι αξιοπρεπεστατο στο δρομο εγω προτεινω μαυρα bilstein με μαμα ελατηρια απο 318ις. Εγω αυτο το σεταπ εχω στο 1,6 μου με μ-πακ αντιστρεπτικες και ειναι μια χαρα. Κοστος η τετραδα αμορτισερ τα ειχα βρει στα 180 ευρω.
Υπάρχουν και μαύρα Bilstein για m-pack.
Τα μαύρα είναι σαν της μαμάς του, δεν είναι? ήθελα πολύ λίγο πιο σκληρά, να με κρατάνε στο δρόμο,
αλλά όχι να μου σπάνε την μέση, και βέβαια να μην περνάνε την αξία του αυτοκινήτου!!!:th_Laie_67-1:
Είχα αποφασίσει για τα καινούρια αυτορυθμιζόμενα MONROE, αλλά απο ότι διαβάζω δεν τα προτιμούν γιατί είναι μαλακά!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.